-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Δέν έχει να προσφέρει κάτι ιδιαίτερο απο εμφάνιση πιστεύω.
Απλα ενημερωθηκε και αυτο σχεδιαστικα για να συμβαδιζει με το Μεγκαν...κατα τ'αλλα αν παραμενει ιδιο μη σε νοιαζει...παντως εγω κιτρινο θα το'παιρνα!
Είναι κάτι το διαφορετικό και ιδιαίτερο το κίτρινο.Αλλά βάλε 2200 επιπλέον και ότι ήταν κάτι που δεν το είχα δει απο κοντά.Με φόβιζε μήπως χρυσαφίζει.
2200??Ασε εγω ειμαι του εντονου ...θα μου αρεσε πολυ,οταν το ειχα πρωτοδει ειχα παθει!Αλλα 2200???Προτιμω να τα φαω αλλου στο αμαξι...
Αυτό αποφάσισα κι εγώ.
-
Πολλες αποκαλυψεις εχουμε...
http://carscoop.blogspot.com/2009/02/ne ... thout.html -
Βρε παιδια ποσο ομορφο ειναι το clio rs τι τους επιασε τωρα να του κανουν τη μουρη κ**ο...μιλαμε το clio rs το θεωρω το πιο ομορφο σκληροπυρηνικο μικρο που κυκλοφορουσε ,πολυ ομοιογενες σχημα με διακριτικη αγριαδα και με καταπληκτικο χρωματολογιο, τωρα του εκαναν τη μουρη σα το citroen το nemo.....
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Βρε παιδια ποσο ομορφο ειναι το clio rs τι τους επιασε τωρα να του κανουν τη μουρη κ**ο...μιλαμε το clio rs το θεωρω το πιο ομορφο σκληροπυρηνικο μικρο που κυκλοφορουσε ,πολυ ομοιογενες σχημα με διακριτικη αγριαδα και με καταπληκτικο χρωματολογιο, τωρα του εκαναν τη μουρη σα το citroen το nemo.....Ακριβώς όπως το twingo το έκαναν.Αυτοι οι Γάλλοι εκει που μας φτιάχνουν εκεί μας ξενερώνουν.
-
Καλημέρα σε όλους,
Θα ήθελα να ρωτήσω τους κατόχους Megane I (Classic, 1999, 95Hp) τι εντυπώσεις έχουν από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κυρίως από πλευράς αξιοπιστίας.
Υπάρχει μια περίπτωση να αγοράσω ένα το οποίο έχει 110.000χλμ και θα ήθελα να δω αν πραγματικά αξίζει δεδομένου ότι θα κάνω αρκετά χλμ (όλα εκτός πόλης).Ευχαριστώ
-
Είχα την έκδοση Coupe. (1oς/2000).
Μέγα πρόβλημα και μέγα κόστος Νο 1. Κάθε 60.000 χλμ ήθελε αλλαγή ο ιμάντας χρονισμού. Στο συγκεκριμένο μτχ θα είσαι κατα 10.000 πριν την επιβεβλημένη αλλαγή (!). Μαζί με το σέρβις (χωρις άλλα προβλήματα) έβγαινε περι τα 750 με 800 ευρώ.
Μέγα πρόβλημα και μέγα κόστος Νο 2. Τα ηλεκτρικά παράθυρα μπρος πίσω (τα πίσω τα δικά μου ήταν ηλεκτρικά μεν ανακλινόμενα δε αλλά και στα 5θυρα/4θυρα είχαν τακτικά προβλήματα που έχρειζαν αντικαταστασης. 250 ευρώ το πλήρες ανταλλακτικό της Renault (με ένα χρόνο εγγύηση), 150 ευρώ της Bosche-Τετομα χωρίς (εγγύηση). Το πρόβλημα ήταν το κακής ποιότητας 'πλαστικό' στήριγμα του τζαμιού που έσπαγε. Αντικαταστάθηκαν και τα 4 τουλάχιστον κάθε 2 χρόνια (ανάλογα με την χρήση του παραθύρου). Αντικατάσταση 'κάτι' του βολάν (δεν θυμάμαι πως το λένε ακριβώς) που σήμαινε ακινητοποιηση και ρυμούλκιση σε συνεργείο για αντικατάσταση ευτυχώς με ένα ανεκτό κόστος ... σχετικά (γύρω στα 200 ευρώ).
Μικρό πρόβλημα αλλά με μέγα κόστος Νο 3. Τα εξωτερικά λάστιχα της οροφής, κάκιστης ποιότητας, λίγη έκθεση στον ήλιο και στη ζέστη αρκούσε για να σηκωθούν σαν κέρατα και να παραμορφωθούν. Κόστος 120 ευρώ έκαστο.
Αυτά τα κακά... απο καλά:
Ίχνος τριγμών απο τα πλαστικά, ούτε σταγόνα λάδι να κάψει ο κινητήρας, χαμηλή κατανάλωση, διακοσάριζε σε τελική χωρίς να ενοχλεί ή να δημιουργεί ανασφάλεια, καλής ποιότητας υφάσματα-δερματα εσωτερικά, αν και σχετικά μαλακό και έγερνε σε στροφές είχε πολύ ανθεκτικά αμορτισέρ (έβγαλαν 140.000 χλμ). Πολύ καλά τα πρώτα Michelin που είχε (σε δύσκολη και ακριβή διάσταση όμως που αντικαταστάθηκαν μετά απο 195/50/15' που υπήρχε ποικιλία).
Τα πρώτα μοντέλα 1,4 95ΗΡ του τέλους 1999 και 2000 βγήκαν καλύτερα μηχανικά απο τα μετά που παρουσίασαν πρόβληματα με τα πηνία ανάφλεξης κλπ. Στο τσακ την γλύτωσα εγώ λόγω κάκιστου και αδέξιου πλυσίματος μηχανής που πήραν υγρασία ... μέχρι και νερά τα πηνία.
Γενικά καλό αυτοκίνητο, αρκετά έως πολύ αξιόπιστο και σίγουρα θα το ξαναέπαιρνα αν είχα ... αδερφό με συνεργείο Renault για το 'μετά'. (Τώρα που άλλαξε η αντιπροσώπευση στην Ελλάδα πιθανόν να άλλαξαν και οι τιμές προς το καλύτερο.
Αυτά θυμάμαι σε γενικές γραμμές. -
πολλα χλμ για μτχ..εκτος αμα τον ξερεις τον ιδιοκτητη και ξερεις τι εχει βγαλει πανω κατω το αμαξι..και αν το προσεχει βεβαια...
για το συγκεκριμενο εχω ακουστα καλα λογια..το κοστος των σερβις μειωνεται δραματικα αν πας σε συνεργειο εκτος αντιπροσωπειας...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
για το συγκεκριμενο εχω ακουστα καλα λογια..το κοστος των σερβις μειωνεται δραματικα αν πας σε συνεργειο εκτος αντιπροσωπειας...
+182.
Διαβαζω κατι για 800αρια και 1000αρια και
-
Στη μετά ΜAVA εποχή δεν ισχύουν αυτά πλέον. Service σε clio II 1.4, 60.000 χιλιομέτρων με 250 € στην εν Λαρίση καινούρια αντιπροσωπεία, μαζί με άλλαγμα ενός προβληματικού πολλαπλασιαστή. Στις 90.000 km μαζί με αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου, γύρω στα 350 € είπανε. Οι προηγούμενοι το έφταναν στα 700€ χαλαρά... Eννοείται ότι ουδέποτε τους τα έδωσα, πήγαινα αλλού.
Όσον αφορά το Megane I, απ' ότι ξέρω, μετά τις 300.000 km θα σου παρουσιάσει κάτι το μοτέρ. Από ηλεκτρικά, τα παράθυρα είναι προβληματικά, όπως έγραψαν και οι προλαλήσαντες. -
Ο χρήστης lesoko έγραψε:
Στη μετά ΜAVA εποχή δεν ισχύουν αυτά πλέον. Service σε clio II 1.4, 60.000 χιλιομέτρων με 250 € στην εν Λαρίση καινούρια αντιπροσωπεία, μαζί με άλλαγμα ενός προβληματικού πολλαπλασιαστή. Στις 90.000 km μαζί με αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου, γύρω στα 350 € είπανε. Οι προηγούμενοι το έφταναν στα 700€ χαλαρά... Eννοείται ότι ουδέποτε τους τα έδωσα, πήγαινα αλλού.Είναι σίγουροι για την τιμή αυτή ;
Αν είναι έτσι, ν' ανέβω στη Λάρισα το φθινόπωρο (έχω και καιρό να πάω προς τα πάνω...) ... -
Σε φίλο με Clio II Phase II το service των 60.000 Km του στοίχισε φθηνότερα από το service των 30.000 στο ίδιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Renault στην Αθήνα! Αν κατφέρω κάποια στιγμή θα ανεβάσω σκαναρισμένα τα τιμολόγια για του λόγου το αληθές!
-
Λοιπόν, επειδή πραγματικά απόρησα με τις τιμές που αναφέρθηκαν παραπάνω, πήρα τηλέφωνο τις εν Αθήναις αντιπροσωπείες, για να πάρω τιμές για το 'μεγάλο σέρβις' (ιμάντες, αντλίες, μπουζί, λάδια, ξύδια και εργατικά...). Τις παραθέτω, με τη σημείωση ότι ΟΛΟΙ βάζανε μπροστά τη λέξη περίπου :
DIM : 780
Automobile : 750
ΛΑΜΔΑ : 812
ΠΛΑΜΑΡ : 840
ΡΕΜΕΣ (Γέρακας) : 700
ΡΕΜΕΣ (Χαϊδάρι) : 750
Ζερβός : 800
ΡΕΝΗΛ : 700
Protech : 740
Πλάλας : 720
ΜΗΛ : 800
ΠΕΙΡΕΝ : 650
Technocar : 600
PENKA : 750
Και ξαναρωτώ: πού τα είδατε φίλοι μου τα '350άρια', για να πάω και 'γω αύριο ; -
Σαν να μην πέρασε μια μέρα.
Να δεις που θα λένε ότι δεν αυξησαν κιόλας τις τιμές αφού και το 2002 έτσι ήταν ...Αν τους ρώταγες και τιμή για το μοτεράκι των παραθύρων ... Κάποια στιγμή (το 2003 αν θυμάμαι καλά) η VW για το Golf που είχε το ίδιο εξάρτημα και τα ιδια προβλήματα το έδινε και λίγο φθηνότερο.
-
-
1 σερβις εκανα στο παλιο κλιο μου σε αντιπροσωπεια και 1 αλλαγη λαδιων στο 182.
Ολα τα αλλα στον μηχανικο μου.
Παιζει να εχω γλυτωσει κανα 3αρι χιλαδες ευρω κατ΄αυτον τον τροπο... -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Σε φίλο με Clio II Phase II το service των 60.000 Km του στοίχισε φθηνότερα από το service των 30.000 στο ίδιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Renault στην Αθήνα! Αν κατφέρω κάποια στιγμή θα ανεβάσω σκαναρισμένα τα τιμολόγια για του λόγου το αληθές!Πείτε ντε τα συνεργεία να ξέρουμε/ξέρουν οι κάτοχοι να πάνε να ρωτήσουν! Αυτό με τις 'διαφημίσεις' δεν το καταλαβαίνω...Θες συνεργείο; Πες το! Θες browser; Google Chrome, δεν χρειάζεται να το ψάχνουμε!
Και για τη Λάρισα το ίδιο!
-
Πρόκειται για το συνεργείο Πλάλας. Σε καμιά περίπτωση δεν λέω -προσωπικά- ότι οι τιμές έχουν πέσει στα επίπεδα ενός γενικού ή εξειδικευμένου συνεργείου αλλά σίγουρα δν πρόκειται για τις παλιές τιμές-φαρμακείο επί MAVA.
-
αρα ο πλαλας αλλα λεει στο τηλεφωνο και αλλα χρεωνει..
η λυση ειναι συνεργειο εκτος...απορω με αυτους που προτιμουν να πληρωνουν τα παραπανω..και το θεμα δεν ειναι μονο στη ρενω, μη κοιταμε που σε αλλες μαρκες γινεται μοκο...
-
Εμένα άποψη μου είναι όσο έχεις εγγύηση στα εξουσιοδοτημένα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και μετά αλλού.
Ισχύει ότι σε άλλες εταιρείες γίνεται μόκο. Απλώς στη renault η κατάσταση στις τιμές και στην εξυπηρέτηση είχε ξεφύγει τρελά και είχε γίνει τόσος ντόρος!
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Λοιπόν, επειδή πραγματικά απόρησα με τις τιμές που αναφέρθηκαν παραπάνω, πήρα τηλέφωνο τις εν Αθήναις αντιπροσωπείες, για να πάρω τιμές για το 'μεγάλο σέρβις' (ιμάντες, αντλίες, μπουζί, λάδια, ξύδια και εργατικά...). Τις παραθέτω, με τη σημείωση ότι ΟΛΟΙ βάζανε μπροστά τη λέξη περίπου :
DIM : 780
Automobile : 750
ΛΑΜΔΑ : 812
ΠΛΑΜΑΡ : 840
ΡΕΜΕΣ (Γέρακας) : 700
ΡΕΜΕΣ (Χαϊδάρι) : 750
Ζερβός : 800
ΡΕΝΗΛ : 700
Protech : 740
Πλάλας : 720
ΜΗΛ : 800
ΠΕΙΡΕΝ : 650
Technocar : 600
PENKA : 750212 ευρω διαφορα για την ιδια δουλεια απο το φτηνοτερο στο ακριβωτερο συνεργειο??
Απο εκει ισως πρεπει να ξεκινησει η νεα αντιπροσωπος της Ρενω στην Ελλαδα:
Να εφαρμοσει ενιαιους τιμοκαταλογους για τις ιδιες δουλειες σε ολο το δικτυο και μαλιστα επι ποινη αποβολης απο το δικτυο οσων τολμησουν να κανουν παραβιαση του κανονα.
Φυσικα για να αποδωσουμε τα του Καιρος τω καισαρι και τα της Ρενω στη Ρενω, αυτη η κοροϊδια συμβαινει σε ολες τις μαρκες πλην , νομιζω, ΤΟΥΟΤΑ.
RENAULT FORUM