-
Παλαιότερα οι Γάλοι βγάζανε γ@μ@τες πανάλαφρες σίδερένιες ζάντες, 106 rallye MKI, MKII, 306, 205, renault 5, AX CTi κ,α χαλάσανε όμως και οι Γαλάτες, νομίζω θα μπορούσαν και σήμερα να βγάζουν καλαίσθητες και ελαφριές σιδερένιες ζάντες
-
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Παλαιότερα οι Γάλοι βγάζανε γ@μ@τες πανάλαφρες σίδερένιες ζάντες, 106 rallye MKI, MKII, 306, 205, renault 5, AX CTi κ,α χαλάσανε όμως και οι Γαλάτες, νομίζω θα μπορούσαν και σήμερα να βγάζουν καλαίσθητες και ελαφριές σιδερένιες ζάντεςζάντα του 205
τί ακριβώς προστατεύουν τα τάσια ρε παιδιά
-
Σε σχετικά σβέλτους ρυθμούς τα vredestein φαίνεται να τα πηγαίνουν πολύ καλά σε μια πρώτη μικρή δοκιμή
Χρειάζονται λίγη σύνεση με το γκάζι στην έξοδο της στροφής, υποστρέφουν πιο εύκολα απ τα exalto (αυτό έλειπε ), αλλά αν μπαίνεις με την φόρα κρατάνε μια χαρά και είναι πολύ προοδευτικά. Και από κατευθυντικότητα μια χαρά, παρά το 55αρι προφίλ.Με τους -9 που βρήκα σήμερα, ήταν καλή ευκαιρία για τεστ.
-
Στροφάτε να έχει υπόψιν σου πως τα χειμερινά φθείρονται πιο γρήγορα από τα καλοκαιρινά και πως χειμερινό χωρίς αρκετά βαθιά τακούνια είναι corsair χωρίς γκατζετάκια
-
Ο χρήστης charmak66 σε ένα μήνα από σήμερα έγραψε:
έμεινα πολύ ευχαριστημένος απ την ολλανδιά μου, αλλά λέω να δοκιμάσω και κάτι άλλο πριν τελειώσει η σεζόν μιας και πλέον έχουν γίνει σλικ.
Τί προτείνετε?υγ. πολύ καλή σχέση τιμής/απόδοσης, μου έβγαλαν 2.000 χλμ
-
χάρη, tip:
τον ιμάντα ρυμούλκυνσης μήν τον έχεις στο πορτμπαγκάζ, δέστον στον κρίκο και πέρασέ τον από πάνω.
Είναι κρίμα να βαλτώσει η οδική για να σε βγάλει απ το χαντάκι -
είμαι μικρός γκρονχολμ
-
δεν έχεις κάτι σε πιο νορβηγέζικο?
-
Σε άδειο δρόμο κάνε μερικά testάκια να δεις πώς συμπεριφέρεται το αμάξι. Κυρίως τσέκαρε το φρενάρισμα με διάφορες ταχύτητες και σε διάφορες κλίσεις.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Σε άδειο δρόμο κάνε μερικά testάκια να δεις πώς συμπεριφέρεται το αμάξι. Κυρίως τσέκαρε το φρενάρισμα με διάφορες ταχύτητες και σε διάφορες κλίσεις.άρχισα ήδη σήμερα
πολύ υποστροφή, γενικά
άμα έχει πάγο κάτω, δεν φρενάρεις, τουλάχιστον όχι σε λογική απόσταση -
-
Ήρεμες, χαλλλαρές κινήσεις. Σε αυτό συμβάλει τα μέγιστα το καφεδάκι μετά συνοδείας ήρεμης μουσικής
-
http://www.snowclub.gr/forums/index.php?s=&showtopic=8421&view=findpost&p=206798
(ναι, τον ήπια ελαφρώς).
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Ήρεμες, χαλλλαρές κινήσεις. Σε αυτό συμβάλει τα μέγιστα το καφεδάκι μετά συνοδείας ήρεμης μουσικήςΜιας και συσχέτισα την οδήγηση σε χιόνι με την μουσιική.
Αν κρίνω από τους τρελούς που οδηγούν σε παγωμένους δρόμους ξέρεις εκείνη τη σειρά που δείχνει ο ΣΚΑΪ μάλλον ταιριάζει να βάλεις αμερικανιές στο τρανζίστορ
Κάτι τέτοια ας πούμε http://www.youtube.com/watch?v=r8rnFKo4PAE
http://www.youtube.com/watch?v=ckJ3CVReMyY δώσε βάση στο στίχο
Τα σπάνε
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
http://www.snowclub.gr/forums/index.php?s=&showtopic=8421&view=findpost&p=206798(ναι, τον ήπια ελαφρώς).
Εγώ τα έβαλα για 4η χρονια φετός έχουν πολύ πέλμα, αλλα ο λαστιχάς μου είπε, προσεχε λογικα έχουν σκληρύνει να είσαι επιφυλακτικός μην κάνεις ταρρζανιες.
Πάντως πέρυσι (3η χρονια) ήταν μια χαρά! -
Iceroad truckers!!!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Σε άδειο δρόμο κάνε μερικά testάκια να δεις πώς συμπεριφέρεται το αμάξι. Κυρίως τσέκαρε το φρενάρισμα με διάφορες ταχύτητες και σε διάφορες κλίσεις.
άρχισα ήδη σήμερα
πολύ υποστροφή, γενικά
άμα έχει πάγο κάτω, δεν φρενάρεις, τουλάχιστον όχι σε λογική απόστασηΦυσικά αφού η τριβή σχεδόν μηδενίζεται. Τα χειμερινά δεν είναι ο απο μηχανής θεός για όλα τα προβλήματα. Γενικά όσο λιγότερο τιμόνι τόσο καλύτερα και όσο πιο μαλακές κινήσεις σε φρένο και γκάζι.
-
γεια σου ρε παιδί της τούνδρας
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
γεια σου ρε παιδί της τούνδραςΓράφω απο Νοβοσιμπίρσκ. Ετοιμάζουμε το κελί της εξορίας σου
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σε άδειο δρόμο κάνε μερικά testάκια να δεις πώς συμπεριφέρεται το αμάξι. Κυρίως τσέκαρε το φρενάρισμα με διάφορες ταχύτητες και σε διάφορες κλίσεις.
άρχισα ήδη σήμερα
πολύ υποστροφή, γενικά
άμα έχει πάγο κάτω, δεν φρενάρεις, τουλάχιστον όχι σε λογική απόστασηΦυσικά αφού η τριβή σχεδόν μηδενίζεται. Τα χειμερινά δεν είναι ο απο μηχανής θεός για όλα τα προβλήματα. Γενικά όσο λιγότερο τιμόνι τόσο καλύτερα και όσο πιο μαλακές κινήσεις σε φρένο και γκάζι.
μ αρέσει που μου μιλάτε σαν να είμαι ο άσχετος πελάτης του βουλκανιζατέρ
(btw έχω ακούσει μνημειώδεις ατάκες στα λαστιχάδικα αυτές τις μέρες. τυπάς με φόρεστερ λέει ότι θα πάρει τηλέφωνο στα κεντρικά της σουμπαρού να τους ρωτήσει τι λάστιχα προτείνουν νουν γιατί θέλει 'κάτι καλό' )
Χειμερινα Ελαστικα