-
Πριν μερικά χρόνια θυμάμαι ότι πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες φορούσαν ακόμα και στα θεωρητικά σπορ μοντέλα τους 15άρες ζάντες και από εκεί και πάνω 16 και 17 είχαν τα αρκετά ¨γερά γκάζια'. Για 18άρες βέβαια ούτε λόγος.
Τώρα πια τα πράγματα έχουν αλλάξει και οι ίντσες έχουν μεγαλώσει κάτι το οποίο προσωπικά τουλάχιστον με ικανοποιεί καθώς πιστεύω πως με μεγαλύτερους τροχούς ένα αυτοκίνητο μπορεί δείξει 'καλύτερο',ακριβότερο,εντυπωσιακότερο.
Το ερώτημα μου είναι όμως τι γίνεται συγκεκριμένα στα **1600 κυβικά **με τους κλασσικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες με τα εως 120 άλογα. Οι 17άρες σε τέτοια αυτοκίνητα (c4,147,307,116,astra κλπ) αξίζει να τοποθετηθούν ή το τίμημα σε απώλεια επιδόσεων (και οδηγικής εν γένει συμπεριφοράς) δεν αξίζει την αισθητική αναβάθμιση? -
Πριν μερικά χρόνια θυμάμαι ότι πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες φορούσαν ακόμα και στα θεωρητικά σπορ μοντέλα τους 15άρες ζάντες και από εκεί και πάνω 16 και 17 είχαν τα αρκετά ¨γερά γκάζια'. Για 18άρες βέβαια ούτε λόγος.
Τώρα πια τα πράγματα έχουν αλλάξει και οι ίντσες έχουν μεγαλώσει κάτι το οποίο προσωπικά τουλάχιστον με ικανοποιεί καθώς πιστεύω πως με μεγαλύτερους τροχούς ένα αυτοκίνητο μπορεί δείξει 'καλύτερο',ακριβότερο,εντυπωσιακότερο.
Το ερώτημα μου είναι όμως τι γίνεται συγκεκριμένα στα **1600 κυβικά **με τους κλασσικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες με τα εως 120 άλογα. Οι 17άρες σε τέτοια αυτοκίνητα (c4,147,307,116,astra κλπ) αξίζει να τοποθετηθούν ή το τίμημα σε απώλεια επιδόσεων (και οδηγικής εν γένει συμπεριφοράς) δεν αξίζει την αισθητική αναβάθμιση?
17" ζάντες στα 1600 κυβικά. Ποια η γνώμη σας?