Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    17" ζάντες στα 1600 κυβικά. Ποια η γνώμη σας?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 17" ζάντες στα 1600 κυβικά. Ποια η γνώμη σας?
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      neten last edited by

      Πριν μερικά χρόνια θυμάμαι ότι πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες φορούσαν ακόμα και στα θεωρητικά σπορ μοντέλα τους 15άρες ζάντες και από εκεί και πάνω 16 και 17 είχαν τα αρκετά ¨γερά γκάζια'. Για 18άρες βέβαια ούτε λόγος.
      Τώρα πια τα πράγματα έχουν αλλάξει και οι ίντσες έχουν μεγαλώσει κάτι το οποίο προσωπικά τουλάχιστον με ικανοποιεί καθώς πιστεύω πως με μεγαλύτερους τροχούς ένα αυτοκίνητο μπορεί δείξει 'καλύτερο',ακριβότερο,εντυπωσιακότερο.
      Το ερώτημα μου είναι όμως τι γίνεται συγκεκριμένα στα **1600 κυβικά **με τους κλασσικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες με τα εως 120 άλογα. Οι 17άρες σε τέτοια αυτοκίνητα (c4,147,307,116,astra κλπ) αξίζει να τοποθετηθούν ή το τίμημα σε απώλεια επιδόσεων (και οδηγικής εν γένει συμπεριφοράς) δεν αξίζει την αισθητική αναβάθμιση?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        neten last edited by

        Πριν μερικά χρόνια θυμάμαι ότι πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες φορούσαν ακόμα και στα θεωρητικά σπορ μοντέλα τους 15άρες ζάντες και από εκεί και πάνω 16 και 17 είχαν τα αρκετά ¨γερά γκάζια'. Για 18άρες βέβαια ούτε λόγος.
        Τώρα πια τα πράγματα έχουν αλλάξει και οι ίντσες έχουν μεγαλώσει κάτι το οποίο προσωπικά τουλάχιστον με ικανοποιεί καθώς πιστεύω πως με μεγαλύτερους τροχούς ένα αυτοκίνητο μπορεί δείξει 'καλύτερο',ακριβότερο,εντυπωσιακότερο.
        Το ερώτημα μου είναι όμως τι γίνεται συγκεκριμένα στα **1600 κυβικά **με τους κλασσικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες με τα εως 120 άλογα. Οι 17άρες σε τέτοια αυτοκίνητα (c4,147,307,116,astra κλπ) αξίζει να τοποθετηθούν ή το τίμημα σε απώλεια επιδόσεων (και οδηγικής εν γένει συμπεριφοράς) δεν αξίζει την αισθητική αναβάθμιση?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr