-
Αγαπητοί συμ-forum-οιτες το ξέρω ότι σας έχω πρήξει 2-3 φορές με τα λάδια, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να σας ανακοινώσω τη ρίζα του προβλήματος. Να σας βάλω στην 'κεντρική λεωφόρο' που λένε.
Και μάλιστα πρέπει να είμαι προσεκτικός και αναλυτικός αν θέλω να με κατανοήσετε και να με βοηθήσετε. Λάβετε λοιπόν αναπαυτικές θέσεις (κοινώς: ΠΑΛΟΥΚΟΘΗΤΕ!!!) γιατί προβλέπεται μακρυά αφήγηση.Όλα άρχισαν ένα ανοιξιάτικο πρωινό, όταν η πολυαγαπημένη μου μανούλα παρατήρησε ότι το αυτοκίνητό μου χάνει λάδια. Ε, λέω δεν έγινε και τίποτα, και ο οδηγός του χάνει λάδια αλλά δεν το κάνουμε θέμα. Πέρα όμως από την πλάκα το πήγα στο συνεργείο που πηγαίνω συνήθως. Το αυτοκίνητο αυτό το είχα οδηγήσει μόνο 5.500Km. (DAEWOO NEXIA 16v 1500cc,1995 .Το είχε ο πατέρας μου μέχρι τις 110.000Κm) Ο μηχανικός μου έλεγε συνεχώς ότι πρέπει να το πλένω από κάτω για να δει από που βγαίνουν τα λάδια. Εγώ 1-2-3 φορές που το έπλυνα και δεν βρήκε το πλύσιμο ικανοποιητικό , με τη συμβουλή συγγενικού μου προσώπου που δεν χώνεψε ποτέ του τον μηχανικό αυτό, το πήγα σε άλλο συνεργείο , που αυτό το συγγενικό πρόσωπο μου σύστησε. Κι εκείνος όμως μας είπε να πλύνουμε το αυτκίνητο από κάτω. (Εκ των υστέρων έμαθα ότι για να δει από που βγαίνουν τα λάδια το έπλυνε ο ίδιος , μιας και το δικό μου πλύσιμο δεν τον ικανοποιούσε, αλλά δεν έχει σημασία.) Τότε έγινε το μοιραίο. Απ'ότι μου είπε ο νέος μου μηχανικός έβαλε το αυτοκίνητο στο ρελαντί για να ανεβάσει λάδια και να δει από που προέρχεται η διαρροή και το αποτέλεσμα ήταν να κοπεί ο ιμάντας χρονισμού. Μου είπε πως δεν φταίει αυτός, πως ο ιμάντας χρονισμού ήταν παλιός, και πλήρωσα 400 Ευρώ συνολικά για να καλύψω τις ζημιές και την αρχική διαρροή λαδιού. Εννοείται πως άλλαξε τα ρουλεμάν του ιμάντα και έστειλε την κεφαλή σε ρεκτιφιέ, έτσι τουλάχιστον λέει αυτός. Φανταστείτε λοιπόν την εικόνα ενός ανθρώπου που έδωσε 400 ευρώ για μια διαρροή λαδιού και διαπιστώνει ότι μετά την επισκευή το αυτοκίνητο σταμάτησε μεν να χάνει λάδια, αλλά τώρα τα καίει. Και καίει 1 λίτρο ανά 1000Κm!!! Ο μηχανικός υποστηρίζει ότι δε φταίει αυτός μιας και , όπως λέει , δεν προκαλείται τέτοια βλάβη σε αυτοκίνητο από σπάσιμο του ιμάντα χρονισμού. Η μηχανή σβήνει αμέσως τότε, λέει αυτός. Μήπως λοιπόν έκανε καμιά άλλη πατάτα που την κρύβει; Κι εγώ τι να κάνω τώρα; Πάντως αυτό που είναι το σημαντικότερο είναι να βρω που υπάρχει το πρόβλημα. Τσιμούχες μου είπε πως άλλαξε. Αν ήταν ελατήρια θα έχανε προφανώς νερό το ψυγείο (έτσι δεν είναι; ), κάτι που μάλλον δεν συμβαίνει . Άρα τι μπορεί να είναι και πως μπορεί να το προκάλεσε αυτός στο συνεργείο; Πάντως αν και πριν την επισκευή έχανε τόσα λάδια το αυτοκίνητο τότε θα το είχα κάψει, καθώς τότε δεν κοίταζα τα λάδια, άρα και δεν πρόσθετα τίποτα. Άρα η ζημιά έγινε στο συνεργείο.
Τώρα να πω και πιο συνεργείο έιναι για να μην πάτε ποτέ εκεί πελάτες, η δεν είναι σωστό;
-
Αγαπητοί συμ-forum-οιτες το ξέρω ότι σας έχω πρήξει 2-3 φορές με τα λάδια, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να σας ανακοινώσω τη ρίζα του προβλήματος. Να σας βάλω στην 'κεντρική λεωφόρο' που λένε.
Και μάλιστα πρέπει να είμαι προσεκτικός και αναλυτικός αν θέλω να με κατανοήσετε και να με βοηθήσετε. Λάβετε λοιπόν αναπαυτικές θέσεις (κοινώς: ΠΑΛΟΥΚΟΘΗΤΕ!!!) γιατί προβλέπεται μακρυά αφήγηση.Όλα άρχισαν ένα ανοιξιάτικο πρωινό, όταν η πολυαγαπημένη μου μανούλα παρατήρησε ότι το αυτοκίνητό μου χάνει λάδια. Ε, λέω δεν έγινε και τίποτα, και ο οδηγός του χάνει λάδια αλλά δεν το κάνουμε θέμα. Πέρα όμως από την πλάκα το πήγα στο συνεργείο που πηγαίνω συνήθως. Το αυτοκίνητο αυτό το είχα οδηγήσει μόνο 5.500Km. (DAEWOO NEXIA 16v 1500cc,1995 .Το είχε ο πατέρας μου μέχρι τις 110.000Κm) Ο μηχανικός μου έλεγε συνεχώς ότι πρέπει να το πλένω από κάτω για να δει από που βγαίνουν τα λάδια. Εγώ 1-2-3 φορές που το έπλυνα και δεν βρήκε το πλύσιμο ικανοποιητικό , με τη συμβουλή συγγενικού μου προσώπου που δεν χώνεψε ποτέ του τον μηχανικό αυτό, το πήγα σε άλλο συνεργείο , που αυτό το συγγενικό πρόσωπο μου σύστησε. Κι εκείνος όμως μας είπε να πλύνουμε το αυτκίνητο από κάτω. (Εκ των υστέρων έμαθα ότι για να δει από που βγαίνουν τα λάδια το έπλυνε ο ίδιος , μιας και το δικό μου πλύσιμο δεν τον ικανοποιούσε, αλλά δεν έχει σημασία.) Τότε έγινε το μοιραίο. Απ'ότι μου είπε ο νέος μου μηχανικός έβαλε το αυτοκίνητο στο ρελαντί για να ανεβάσει λάδια και να δει από που προέρχεται η διαρροή και το αποτέλεσμα ήταν να κοπεί ο ιμάντας χρονισμού. Μου είπε πως δεν φταίει αυτός, πως ο ιμάντας χρονισμού ήταν παλιός, και πλήρωσα 400 Ευρώ συνολικά για να καλύψω τις ζημιές και την αρχική διαρροή λαδιού. Εννοείται πως άλλαξε τα ρουλεμάν του ιμάντα και έστειλε την κεφαλή σε ρεκτιφιέ, έτσι τουλάχιστον λέει αυτός. Φανταστείτε λοιπόν την εικόνα ενός ανθρώπου που έδωσε 400 ευρώ για μια διαρροή λαδιού και διαπιστώνει ότι μετά την επισκευή το αυτοκίνητο σταμάτησε μεν να χάνει λάδια, αλλά τώρα τα καίει. Και καίει 1 λίτρο ανά 1000Κm!!! Ο μηχανικός υποστηρίζει ότι δε φταίει αυτός μιας και , όπως λέει , δεν προκαλείται τέτοια βλάβη σε αυτοκίνητο από σπάσιμο του ιμάντα χρονισμού. Η μηχανή σβήνει αμέσως τότε, λέει αυτός. Μήπως λοιπόν έκανε καμιά άλλη πατάτα που την κρύβει; Κι εγώ τι να κάνω τώρα; Πάντως αυτό που είναι το σημαντικότερο είναι να βρω που υπάρχει το πρόβλημα. Τσιμούχες μου είπε πως άλλαξε. Αν ήταν ελατήρια θα έχανε προφανώς νερό το ψυγείο (έτσι δεν είναι; ), κάτι που μάλλον δεν συμβαίνει . Άρα τι μπορεί να είναι και πως μπορεί να το προκάλεσε αυτός στο συνεργείο; Πάντως αν και πριν την επισκευή έχανε τόσα λάδια το αυτοκίνητο τότε θα το είχα κάψει, καθώς τότε δεν κοίταζα τα λάδια, άρα και δεν πρόσθετα τίποτα. Άρα η ζημιά έγινε στο συνεργείο.
Τώρα να πω και πιο συνεργείο έιναι για να μην πάτε ποτέ εκεί πελάτες, η δεν είναι σωστό;
-
Αγαπητοί συμ-forum-οιτες το ξέρω ότι σας έχω πρήξει 2-3 φορές με τα λάδια, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να σας ανακοινώσω τη ρίζα του προβλήματος. Να σας βάλω στην 'κεντρική λεωφόρο' που λένε.
Και μάλιστα πρέπει να είμαι προσεκτικός και αναλυτικός αν θέλω να με κατανοήσετε και να με βοηθήσετε. Λάβετε λοιπόν αναπαυτικές θέσεις (κοινώς: ΠΑΛΟΥΚΟΘΗΤΕ!!!) γιατί προβλέπεται μακρυά αφήγηση.Όλα άρχισαν ένα ανοιξιάτικο πρωινό, όταν η πολυαγαπημένη μου μανούλα παρατήρησε ότι το αυτοκίνητό μου χάνει λάδια. Ε, λέω δεν έγινε και τίποτα, και ο οδηγός του χάνει λάδια αλλά δεν το κάνουμε θέμα. Πέρα όμως από την πλάκα το πήγα στο συνεργείο που πηγαίνω συνήθως. Το αυτοκίνητο αυτό το είχα οδηγήσει μόνο 5.500Km. (DAEWOO NEXIA 16v 1500cc,1995 .Το είχε ο πατέρας μου μέχρι τις 110.000Κm) Ο μηχανικός μου έλεγε συνεχώς ότι πρέπει να το πλένω από κάτω για να δει από που βγαίνουν τα λάδια. Εγώ 1-2-3 φορές που το έπλυνα και δεν βρήκε το πλύσιμο ικανοποιητικό , με τη συμβουλή συγγενικού μου προσώπου που δεν χώνεψε ποτέ του τον μηχανικό αυτό, το πήγα σε άλλο συνεργείο , που αυτό το συγγενικό πρόσωπο μου σύστησε. Κι εκείνος όμως μας είπε να πλύνουμε το αυτκίνητο από κάτω. (Εκ των υστέρων έμαθα ότι για να δει από που βγαίνουν τα λάδια το έπλυνε ο ίδιος , μιας και το δικό μου πλύσιμο δεν τον ικανοποιούσε, αλλά δεν έχει σημασία.) Τότε έγινε το μοιραίο. Απ'ότι μου είπε ο νέος μου μηχανικός έβαλε το αυτοκίνητο στο ρελαντί για να ανεβάσει λάδια και να δει από που προέρχεται η διαρροή και το αποτέλεσμα ήταν να κοπεί ο ιμάντας χρονισμού. Μου είπε πως δεν φταίει αυτός, πως ο ιμάντας χρονισμού ήταν παλιός, και πλήρωσα 400 Ευρώ συνολικά για να καλύψω τις ζημιές και την αρχική διαρροή λαδιού. Εννοείται πως άλλαξε τα ρουλεμάν του ιμάντα και έστειλε την κεφαλή σε ρεκτιφιέ, έτσι τουλάχιστον λέει αυτός. Φανταστείτε λοιπόν την εικόνα ενός ανθρώπου που έδωσε 400 ευρώ για μια διαρροή λαδιού και διαπιστώνει ότι μετά την επισκευή το αυτοκίνητο σταμάτησε μεν να χάνει λάδια, αλλά τώρα τα καίει. Και καίει 1 λίτρο ανά 1000Κm!!! Ο μηχανικός υποστηρίζει ότι δε φταίει αυτός μιας και , όπως λέει , δεν προκαλείται τέτοια βλάβη σε αυτοκίνητο από σπάσιμο του ιμάντα χρονισμού. Η μηχανή σβήνει αμέσως τότε, λέει αυτός. Μήπως λοιπόν έκανε καμιά άλλη πατάτα που την κρύβει; Κι εγώ τι να κάνω τώρα; Πάντως αυτό που είναι το σημαντικότερο είναι να βρω που υπάρχει το πρόβλημα. Τσιμούχες μου είπε πως άλλαξε. Αν ήταν ελατήρια θα έχανε προφανώς νερό το ψυγείο (έτσι δεν είναι; ), κάτι που μάλλον δεν συμβαίνει . Άρα τι μπορεί να είναι και πως μπορεί να το προκάλεσε αυτός στο συνεργείο; Πάντως αν και πριν την επισκευή έχανε τόσα λάδια το αυτοκίνητο τότε θα το είχα κάψει, καθώς τότε δεν κοίταζα τα λάδια, άρα και δεν πρόσθετα τίποτα. Άρα η ζημιά έγινε στο συνεργείο.
Τώρα να πω και πιο συνεργείο έιναι για να μην πάτε ποτέ εκεί πελάτες, η δεν είναι σωστό;
-
Μήπως και αρχικά το αυτοκίνητο σου έκαιγε λάδια και εσύ νόμιζες ότι τα έχανες απο διαροή;Σίγουρα θα τα έβλεπες αλλά ήταν τόσα όσα να δικαιολογούν την κατανάλωση τους.
Για το σπάσιμο του ιμάντα προς θεού δεν ευθύνεται το συνεργείο αλλά μάλλον εσύ.
Τώρα, όταν κάνουν ρεκτιφιέ στο καπάκι συνήθως (συνήθως) επισκευάζουν και τις έδρες των βαλβίδων.Η μόνη περίπτωση να 'καίς' λάδια σε σχέση με την επισκευή είναι από εκεί, αλλά και πάλι συνήθως μόνο όταν το αυτοκίνητο δουλεύει στα πρώτα λεπτά που το λάδι είναι ακόμα 'ψηλό'
Εγώ είχα μοτέρ που δεν είχε καθόλου τσιμουχάκια βαλβίδων και έκαιγε λίγο λάδι μόνο την ώρα που το έβαζα μπροστά.
Τα ελατήρια που λες είναι άσχετα με το καπάκι αλλά και με τα νερά που λες.
Μην βιάζεσαι να βγάζεις κάποιον άσχετο. -
Αν όμως το βάζει συχνά μπροστά για μικρές διαδρομές, τότε το 'καίει λάδι μόνο στην αρχή' μπορεί να μεταφραστεί σε αρκετή ποσότητα ανά 1000 χμ...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αν όμως το βάζει συχνά μπροστά για μικρές διαδρομές, τότε το 'καίει λάδι μόνο στην αρχή' μπορεί να μεταφραστεί σε αρκετή ποσότητα ανά 1000 χμ...Ε, ναι μπορεί αλλά 1 λιτρο στα 1000 είναι πολύ.Όταν το έβαζα θυμάμαι εμπρός έβγαζε ένα συνεφάκι από πίσω και είχες την αίσθηση ότι εκείνη την ώρα έκαιγε μεγάλη ποσότητα λαδιού, αλλά τελικά χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα λαδιού για να σου προσφέρει αυτό το θέαμα.Αλλά 1 λίτρο στα 1000Km δεν έκαιγε.
-
Το Ίμπιζά μου έκαιγε (ίσως καίει ακόμα, δεν το οδηγώ, οπότε δεν ξέρω...) τόσο και περισσότερο χωρίς να χάνει από πουθενά, και χωρίς κανένα ίχνος καμμένου λαδιού, και η ΣΕΑΤ μου λέει πως όλα δουλεύουν νορμάλ!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το Ίμπιζά μου έκαιγε (ίσως καίει ακόμα, δεν το οδηγώ, οπότε δεν ξέρω...) τόσο και περισσότερο χωρίς να χάνει από πουθενά, και χωρίς κανένα ίχνος καμμένου λαδιού, και η ΣΕΑΤ μου λέει πως όλα δουλεύουν νορμάλ!!Για αυτό και οι περισσότεροι κατασκευαστές για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο αναφέρουν ότι κατανάλωση όπως αυτή που αναφέρουμε θεωρείται κανονική.Βέβαια σπάνια συμβαίνει στην πράξη αλλά οι κατασκευαστές καλύπτουν μεγάλο ποσοστό πελατών τους με αυτό.
Στους σύγχρονους κινητήρες με τις πολλές βαλβίδες είναι αποδεδειγμένο από μετρήσεις ότι το μεγαλύτερο ποσοστό από το λάδι που χάνεται και εν τέλει καίγεται χάνεται από το καπάκι.Στην προσπάθεια τους οι κατασκευαστές να πετύχουν καλή υποδύναμη και να μην χάσουν συγχρόνως σε ροπή κατασκευάζουν τα καπάκια με πολύ μικρές τριβές ανάμεσα στα κινούμενα μέρη τους.
Επίσης πολλές φορές οι μηχανισμοί αλλαγής του χρονισμού που διαθέτουν πλέον πολλά μοτέρ είναι ακόμα μία εστία 'διαροής' λαδιού, αν είναι δόκιμος ο όρος.
Η εποχή που το περισσότερο λάδι καιγόταν από τα ελατήρια των πιστονιών λόγω κακής κατασκευής ή κακού στρωσίματος έχει περάσει. -
Καλό στρώσιμο έκανα, και μέχρι τα 30.000 χμ δεν είχα πρόβλημα, αλλά από τα 30.000 και μετά ήπιε... το Βόσπορο!
Επίσης είναι χίλια κυβικά μόλις και επιπλέον 8βάλβιδος (πολλαπλού ψεκασμού αν παίζει αυτό κάποιο ρόλο...). Από ισχύ; 42 ίππους έδειξε σε μια δωρεάν δυναμομέτρηση που κέρδισα... (50 λέει ο κατασκευαστής)
Με τέτοιες προδιαγραφές δεν έπρεπε να καίει καν βενζίνη!!
Τι έφταιξα;