-
Εγω,παλι Κωστα,γιατι βλεπω σε αυτα που γραφεις,με κεφαλαια γραμματα τη λεξη ΧΡΗΜΑ..........?????
Η μηπως ξεχνας,ετσι επι του παραδειγματος και μονο, ποσα χρηματα δηλωσε οτι εχει ξοδεψει περιπου για τον......γιο του(και οχι για καποιον ελπιδοφορο,ισως,νεο) ο πατερας Μαργαριτης,
σκεψου ποσων κλασεων οδηγοι υπαρχουν που δεν εχουν φτασει εκει που ειναι ο Μαργαριτης ,και εχουν ξοδεψει λιγα λιγοτερα χρηματα....
It 's all about the money!υγ. με προλαβε ο Γιωργος!
-
Ο Μαργαριτης ειναι τελειως ασχετο παραδειγμα, υπαρχουν και οι αλλοι τροποι να πορευτεις αν δεν εχεις λεφτα για αυτο υπαρχουν πολλα παραδειγματα τα τελευταια χρονια (Kovalainen, Speed, Carroll και πολλοι αλλοι).
Ενταξει δε ξερω πως να το θεσω πιο απλα, για να δοκιμαστεις απο μια ακαδημια το μονο που χρειαζεσαι ειναι να τους πεισεις οτι αξιζει το κοπο και φυσικα τα εξοδα των εισητηριων να Ισπανια, Γαλλια ή οπουδηποτε. Για τις ομαδες πρεπει να καλυψεις και καποια εξοδα του τεστ τα οποια σε τετοιες ομαδικες δοκιμες ελαχιστοποιουνται. Το ακομη πιο απιθανο ειναι το ποσο σημαντικοι ανθρωποι ενδιαφερονται να ανοιξει επιτελους η αγορα της Ελλλαδας. Επιτρεψτε μου να ξερω κατι παραπανω.
Οταν λεω κατηγορια πανω απο το εννιαιο, εννοω οτιδηποτε ειτε μονοθεσιο ειτε πρωταθλημα τουρισμου. Αυτο που θα δωσει στο πιτσιρικα τη φημη εντος συνορων για να χτυπησει καμια πορτα για υποστηριξη. Απλο παραδειγμα: Αν δουλευε η Σπορ1600 και ο Χ κερδιζε τον τιτλο ας πουμε για την Toyota, θα μπορουσε μετα να ζητησει να τον στειλουν να δοκιμαστει στην ακαδημια της εταιριας.
Τελος για το πρωτο γραφω στο τελος οτι ο παραγοντας χρημα επαιξε ρολο αλλα οχι επειδη ελειπε οπως τουλαχιστον καταλαβα οτι εννοει ο Δημητρης στο αρχικο σχολιο του.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ενταξει δε ξερω πως να το θεσω πιο απλα, για να δοκιμαστεις απο μια ακαδημια το μονο που χρειαζεσαι ειναι να τους πεισεις οτι αξιζει το κοπο και φυσικα τα εξοδα των εισητηριων να Ισπανια, Γαλλια ή οπουδηποτε. **Για τις ομαδες πρεπει να καλυψεις και καποια εξοδα του τεστ τα οποια σε τετοιες ομαδικες δοκιμες ελαχιστοποιουνται. **Το ακομη πιο απιθανο ειναι το ποσο σημαντικοι ανθρωποι ενδιαφερονται να ανοιξει επιτελους η αγορα της Ελλλαδας. Επιτρεψτε μου να ξερω κατι παραπανω.Φυσικά και σου επιτρέπουμε.
Οπότε πόσο είναι το ελαχιστοποιημένο αυτό ποσόν να πάμε; -
.....Ακομα λειπει.....
Σου επιτρεπω να ξερεις κατι παραπανω ,αλλα φωτισε μας και εμας,γιατι....δεν λες τιποτα με αυτα που γραφεις.(και τα παραδειγματα δεν τα γνωριζουμε οι περισσοτεροι,εννοωντας την οικονομικη τους ιστορια)
Εμενα(και των υπολοιπων αναγνωστων φανταζομαι) παλι η λεξη 'χρημα' μου ερχεται στο μυαλο.
Και δεν ειναι οτι δεν θελω να το προχωρησουμε το θεμα,αλλα δεν βλεπω και να μπορει να παει καπου,αφου παρομοιες συζητησεις εχουμε κανει στο προσφατο παρελθον,ακομα και διαφορα ποσταρισματα σε αυτο το θεμα ειναι πληρως αναπαντητα και ταυτοχρονα ,πιστευω οτι, καλυπτουν σε μεγαλο μερος την σημερινη πραγματικοτητα.
Πορτα η εστω παραθυρο διαφυγης δεν βλεπω....ΥΓ.βρε Γιωργο,τι γινεται παλι με προλαβες?!?
-
Πέτα το το καβουρδιστήρι και πάρε ένα πισί της προκοπής!!!
Είναι σαν να τρέχεις με το καπ κι εγώ με Σ1600!!Εκτός αν με τα 7643 'περάσματα' που έχω κάνει σε ισοπεδώνω με τα 447 που λογικά γράφεις πιο αργά!!!
-
Υπό τις συνθήκες που περιγράφει ο Go_For_Volos ( )...μάλλον τα εισιτηρία σου...κι αυτά όχι σίγουρα!
Αν μια εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ή η ΕΛΠΑ ή μια άλλη εμπλεκόμενη εταιρεία ξεχωρίσει από μια Ακαδημία/Ενιαίο/Πρωτάθλημα το ταλέντο, τότε αυτή θα αναλάβει να τον πάει για δοκιμές στο εξωτερικό.
Αν ο πιτσιρικάς είναι όντως καλός, τότε θα η εταιρεία-ανάδοχος και κάποιοι άλλοι χορηγοί θα βάλουν τα υπόλοιπα χρήματα για την συμμετοχή του σε κάποιο Πρωτάθλημα.Χρήμα είναι. Φυσικά. Ολα για αυτό δεν γίνονται?
Αλλά δεν το βάζει ο οδηγός. Το βάζει αυτός που θα έχει και τα οφέλη!Ο οδηγός (κανονικά) κάνει κατ' αρχην το κέφι του.Σωστά?
-
Για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα!
Ηχος και Φως!;-)
Αυτό πιστεύω ότι θέλει ο θεατής!Φυσικά δεν χρειάζονται WTCC (αν και ωραία θα ήταν!) αλλά 2λιτρα σεντάν θα ήταν εξαιρετικά.
Με ελεύθερες εξατμίσεις. Με περιορισμούς για να γίνουν ισοδύναμα.
Ε ρε γλέντια!!!
ΥΓ Θα έλεγα και πισωκίνητα αλλά θα με παίρνατε με τις ντομάτες!
-
Βρε κουκους-μουκους-φιλετακιους και σουβλακιους ,παλι για τα λεφτα θα μιλησουμε.Ποιος θα φερει τα 2λιτρα,η βονταφον?
Εγω παντως με 1 δις σας εφτιαχνα ενα πρωταθλημα.....μουρλια!
Το θεμα προβολη ποιος θα το σηκωσει απο το πατωμα?Που επρεπε ηδη απο φετος συμφωνα με την κυρια ΕΘΕΑ να αρχισει να ...ανυψωνεται(επιμενω εγω.!!)
Αν αυτος ο φαυλος κυκλος συζητησεων ηταν φαβας κυκλος θα τρωγαμε μονο απο δαυτον!Παντως καποιοι αλλοι τα τρωνε γενικως και δεν ανησυχουν και ιδιαιτερα,αφου μεχρι και ......στην πιστα βρισκουν κορ....ε,αγωνιζομενους. -
Παντιλίκους Αμαξόπουλους τα είπαμε αυτά!
Αντιπροσωπείες όχι ιδιώτες. Με οδηγούς χωρις πριμ αλλά με μισθό και bonus.
Και η προβολή θα είναι αυτόματη. Οι ίδιες θα προωθήσουν το προϊόν τους.
Δες τις διαφημίσεις της Citroen για το WRC. Κάτι ανάλογο.
regina rosas amat.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αντιπροσωπείες όχι ιδιώτες. Με οδηγούς χωρις πριμ αλλά με μισθό και bonus.Και η προβολή θα είναι αυτόματη. Οι ίδιες θα προωθήσουν το προϊόν τους.
Δες τις διαφημίσεις της Citroen για το WRC. Κάτι ανάλογο.
Basika ayto paizei na ta doyn ta eggonia giati egw kai paidia moy 8a einai diskolo na to dw alla pote den stamataw na kanw oneira... Ta oneira blepeis einai tsampa
-
Νο comment......
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Αντιπροσωπείες όχι ιδιώτες. Με οδηγούς χωρις πριμ αλλά με μισθό και bonus.
Και η προβολή θα είναι αυτόματη. Οι ίδιες θα προωθήσουν το προϊόν τους.
Δες τις διαφημίσεις της Citroen για το WRC. Κάτι ανάλογο.
Basika ayto paizei na ta doyn ta eggonia giati egw kai paidia moy 8a einai diskolo na to dw alla pote den stamataw na kanw oneira... Ta oneira blepeis einai tsampa
Το θέμα εδω είναι 'Τι θα θέλαμε'. Σωστά?
-
Hannibal, μπορείς να γράφεις με Ελληνικά ? Είσαι ο μόνος χρήστης στους Ελληνικούς αγώνες που γράφει greeklish και όσο να 'ναι μας έχουν βγει τα ματάκια να σε διαβάσουμε...
kouk, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα:
Στις αντιπροσωπείες πρέπει να πας με συγκεκριμένο πλάνο, που να περιλαμβάνει:
ο ΚΟΣΤΟΣ
ο Τεχνικούς κανονισμούς (*)
ο Προώθηση περιλαμβανομένης της τηλεόρασης
ο Δέσμευση σε βάθος χρόνου(*) Μη ξεχνάς πως το να φτιάξεις κανονισμούς για την Ελλάδα μόνο είναι ακριβό διότι επωμίζεσαι όλο το R&D
ΙΜΗΟ αυτά μπορούν να γίνουν μόνο από επαγγελματία promoter.
-
ΟΚ! Και?
Υπάρχει άλλος τρόπος προώθησης των Αγώνων Ταχύτητας?
Επαγγελματική βαση.Το θέμα είναι δηλαδή 'Τι θα θέλαμε να δούμε σε σχέση με αυτά που υπάρχουν διαθεσιμα τώρα στην Ελλάδα'?
Αν είναι αυτό...τότε...Τίποτα! Μία από τα ίδια!
-
Η στα ελληνικα επαγγελματιες ΠΡΟΩΘΗΤΕΣ και οχι εισπρακτορες.
Ετσι ειναι,γιατι καπου μπαινουν,μπαινουν,μπαινουν και δεν βλεπουμε που ...βγαινουν ,εκτος και αν πρεπει να παρουμε προσωπικες διευθυνσεις για να δουμε το ....εργο μας.*
Και δεν λεω, θελω τον οργανωτη επαγγελματια(να ζει απο αυτο που κανει),αλλα να βλεπω το εργο του,την προοδο του,αυτο που μου προσφερει να ειναι καπως αναλογο με αυτο που μου ζηταει.
Αρα αυτο που λεει ωραια ο Νασος ειναι σχεδον να .....αλλαξει χερια η οργανωση του σπορ,κατι που οπως ολοι μας καταλαβαινουμε ντεν γκινεται,οποτε ας συνεχισουμε να ονειρευομαστε,
Παμε λοιπον, τα 2λιτρα να εχουν 17αρια λαστιχα και...........*εννοειται πως σε ολα αυτα που λεμε-λεω υπαρχουν εξαιρεσεις,για να μην αδικουμε ΟΛΟΝ τον κοσμο!
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Αρα αυτο που λεει ωραια ο Νασος ειναι σχεδον να .....αλλαξει χερια η οργανωση του σπορ,κατι που οπως ολοι μας καταλαβαινουμε ντεν γκινεται,οποτε ας συνεχισουμε να ονειρευομαστε,Οχι, μιλάω για ένα μοντέλο SSS Ακρόπολις στο ΟΑΚΑ. Να αναλάβει την εμπορική προώθηση κάποιος που να έχει επαγγελματικό συμφέρον και να κρατήσει το 'sporting authority' η ΕΘΕΑ.
Το κάνει η FIA στην F1 και το WTCC (πρωταθλήματα πίστας).
Είναι ενδιαφέρον το ό,τι το WRC ακολουθεί το σημερινό μοντέλο ΕΘΕΑ-λέσχες / FIA-οργανωτές.
Παμε λοιπον, τα 2λιτρα να εχουν 17αρια λαστιχα και...........
Τη διαφορά ΔΕΝ θα την κάνουν οι τεχνικοί κανονισμοί...
-
Αυτο που προσπαθω να σας δειξω ειναι οτι ετσι οπως εχουν γινει οι ταχυτητες ειναι ενα μαγαζι που με το προιον του δε μπορει να ικανοποιησει βασικα κομματια της πελατειας του:
Ενας νεαρος ταλαντουχος, καρτιστας ή οχι δεν εχει απολυτως τιποτα να ελπιζει απο μια συμμετοχη σε πιστα.
Επισης ενας χομπιστας που θελει να τρεξει χωρις να ασχοληθει ιδιαιτερα δηλαδη το μοντελο arrive and drive (μεγαλη αγορα παντου στον κοσμο) δεν εχει επιλογες.
Αρα το κομματι που καλυπτει το 90% των συμμετοχων σε πιστα σε ολο τον κοσμο δεν εχει επιλογες στην Ελλαδα. Οπως ξερετε μερικοι απο τα δυο αυτα target groups τρεχουν στο εξωτερικο και νιωθουν ανθρωποι.
Παμε παρακατω.
Επειδη στην Ελλαδα ειμαστε μαγκες καναμε τα διαφορα face2face για να πηγαινουν και οι υπολοιποι υποψηφιοι πελατες να προσπαθουν να σκοτωθουν υπο τις ευλογιες των λεσχιαρχων κανοντας καποιου ειδους αγωνα με πολιτικα αυτοκινητα.
Αρα τι μενει;
Ειτε μαζευεις τους ηδη υπαρχοντες με ετοιμα αυτοκινητα (αυτο που προσπαθησαν να γινει φετος) το οποιο φυσικα και δε συγκινει τους θεατες ή ελπιζουμε απο τον μηχανης Θεο που ειναι ενα πρωταθλημα τουρισμου (απο το μηδεν) που θα κανει ενας προμοτερ.
Κατι γινεται με το τελευταιο, αλλα κανονισμοι;
Για να μαθουμε κατι απο τη φετινη χρονια, το πλαισιο των κανονισμων στηθηκε μετα απο μια μακροχρονια διαδικασια που συμμετειχαν ολοι και αν δε κανω λαθος υιοθετηθηκαν στην πλειοψηφια τους οι αποψεις του ΣΟΑΑ. Αυτο λοιπον που πρεπει να κρατησουμε ειναι οτι μερικα προβληματα δεν ειναι τοσο απλα οσο μερικοι θελουν να πιστευουν.
Σε καθε περιπτωση ακομη και αν προκυψουν οι τελειοι κανονισμοι και ορεξατος προμοτερ χρειαζονται και μεγαλυτερη υπευθυνοτητα απο οσους επηρεαζουν ανθρωπους και πραγματα. Ακομη θυμαμαι εκεινη την εκπομπη - παρωδια του ανω κα κατω τελεια που εθαψε την Σπορ1600 με το φοβερο επειρημα οτι δεν ειναι FIA. Που αν ηξερε δυο πραγματα θα εψαχνε να ρωτησει αν η μοναδικη κατηγορια της FIA για πιστες ειναι η πανακριβη Super2000 του WTCC...
-
Βρε Νασο ποτε θα συννενοηθουμε εμεις οι δυο,το τελευταιο ηταν ειρωνικο με τα ....2,354λιτρα!
Καλο αυτο που λες,αλλα δεν νομιζω θα βρισκαμε κανεναν τοσο δυνατο προωθητη,που να ειναι και σοβαρος ταυτοχρονα.Θα πρεπει να ειναι τοσο μικρα τα βηματα που θα πρεπει να κανει που θα χρειαστει μεγαλου βαθους σχεδιο απο μερους του,το οποιο με μεγαλο ρισκο θα εχει θετικο αποτελεσμα για αυτον.Παρα πολυ δυσκολο και ολα αυτα υπο την ομπρελα της ΕΘΕΑ και χωρις επιχορηγηση απο το κρατος,την ωρα που στα ...αλλα κρατη αυτο εννοειται. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Παντιλίκους Αμαξόπουλους τα είπαμε αυτά!Αντιπροσωπείες όχι ιδιώτες. Με οδηγούς χωρις πριμ αλλά με μισθό και bonus.
Και η προβολή θα είναι αυτόματη. Οι ίδιες θα προωθήσουν το προϊόν τους.
Δες τις διαφημίσεις της Citroen για το WRC. Κάτι ανάλογο.
regina rosas amat.
HELPA paradakious amat.
-
Εδω κολησαμε,ε?
Η αλλιως παμε για μια περιπου απο τα ιδια........
ΠΠ Ταχύτητας 2006