Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aπόσταση θόλων από τον τροχό
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Aπόσταση θόλων από τον τροχό
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    7
    32
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      athanasios last edited by

      Δηλώνω σχεδόν άσχετος περι τεχνικών θεμάτων γι' αυτό θα ήθελα να εκφράσω μιά απορία.Παρατηρώ ότι στο Μondeo, που πρόσφατα αγόρασα, υπάρχει μια εμφανής απόσταση του τροχού από τον θόλο που τον περιβάλλει.Αυτό π.χ. δεν το παρατηρώ σε αυτοκίνητα αντίστοιχα της μεσαίας κατηγορίας όπως Ρassat,Avensis,Vectra.Oι τροχοί φοράνε ελαστικα 205/50 R16.Αυτή η απόσταση συσχετίζεται με ρύθμιση των αναρτήσεων με προσανατολισμό άνεσης;Εάν ισχύει παράδοξο δεν είναι σε ένα αυτοκίνητο γνωστό για τα κρατήματά του;Aπό την άλλη μεριά η Ford δίνει την δυνατότητα επιλογής και 17'' Ζαντών όπως και kit χαμηλώματος Eibach.(Εάν λέω πράγματα που δεν στέκουν έχω το ακαταλόγιστο γιατί το δήλωσα εξ' αρχής )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        athanasios last edited by

        Δηλώνω σχεδόν άσχετος περι τεχνικών θεμάτων γι' αυτό θα ήθελα να εκφράσω μιά απορία.Παρατηρώ ότι στο Μondeo, που πρόσφατα αγόρασα, υπάρχει μια εμφανής απόσταση του τροχού από τον θόλο που τον περιβάλλει.Αυτό π.χ. δεν το παρατηρώ σε αυτοκίνητα αντίστοιχα της μεσαίας κατηγορίας όπως Ρassat,Avensis,Vectra.Oι τροχοί φοράνε ελαστικα 205/50 R16.Αυτή η απόσταση συσχετίζεται με ρύθμιση των αναρτήσεων με προσανατολισμό άνεσης;Εάν ισχύει παράδοξο δεν είναι σε ένα αυτοκίνητο γνωστό για τα κρατήματά του;Aπό την άλλη μεριά η Ford δίνει την δυνατότητα επιλογής και 17'' Ζαντών όπως και kit χαμηλώματος Eibach.(Εάν λέω πράγματα που δεν στέκουν έχω το ακαταλόγιστο γιατί το δήλωσα εξ' αρχής )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          athanasios last edited by

          Δηλώνω σχεδόν άσχετος περι τεχνικών θεμάτων γι' αυτό θα ήθελα να εκφράσω μιά απορία.Παρατηρώ ότι στο Μondeo, που πρόσφατα αγόρασα, υπάρχει μια εμφανής απόσταση του τροχού από τον θόλο που τον περιβάλλει.Αυτό π.χ. δεν το παρατηρώ σε αυτοκίνητα αντίστοιχα της μεσαίας κατηγορίας όπως Ρassat,Avensis,Vectra.Oι τροχοί φοράνε ελαστικα 205/50 R16.Αυτή η απόσταση συσχετίζεται με ρύθμιση των αναρτήσεων με προσανατολισμό άνεσης;Εάν ισχύει παράδοξο δεν είναι σε ένα αυτοκίνητο γνωστό για τα κρατήματά του;Aπό την άλλη μεριά η Ford δίνει την δυνατότητα επιλογής και 17'' Ζαντών όπως και kit χαμηλώματος Eibach.(Εάν λέω πράγματα που δεν στέκουν έχω το ακαταλόγιστο γιατί το δήλωσα εξ' αρχής )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nkaragou last edited by

            Μεταχειρισμενο το πηρες?
            Γιατι η εργοστασιακη διασταση των ελαστικων ειναι 205/55/16...οποτε τα δικα σου 205/50/16 ''αφηνουν'' κενο 10,25 mm γυρω τους σε σχεση με το φτερο....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              athanasios last edited by

              Γράψε λάθος.Καινούργιο το πήρα με 205/55 R16.(Με 205/50 R17 έχει το Ghia X)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nkaragou last edited by

                Τοτε ειναι, μαλλον, θεμα σχεδιασης...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jim-theo last edited by

                  Δεν είναι απαραίτητα κακό κι εξαρτάται από ένα σωρό άλλες παραμέτρους πλην του γνωστου για όλους χαμηλώματος όπως (πιο σημαντική θεωρώ) την γεωμετρία και τις διαδρομές της ανάρτησης.
                  Κατά κανόνα είναι καλύτερα για την Ελλάδα και τους δρόμους μας το αυτοκίνητο να έχει μεγάλες διαδρομές αναρτησης κι αρκετή ενδοτικότητα πράγματα που έχει σε μεγάλο βαθμό το αυτοκίνητό σου γι'αυτό και οι πολύ καλές κριτικές περί της οδικής του συμπεριφοράς!
                  Άλλο πράγμα η αισθητική κι άλλο η λειτουργικότητα , άσε τους άσχετους να νομίζουν πως τα χαμηλωμένα γενικώς κρατάνε καλύτερα, δεν οδηγούμε καθημερινά σε πίστα!
                  JIM

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    athanasios last edited by

                    Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                    Δεν είναι απαραίτητα κακό κι εξαρτάται από ένα σωρό άλλες παραμέτρους πλην του γνωστου για όλους χαμηλώματος όπως (πιο σημαντική θεωρώ) την γεωμετρία και τις διαδρομές της ανάρτησης.
                    Κατά κανόνα είναι καλύτερα για την Ελλάδα και τους δρόμους μας το αυτοκίνητο να έχει μεγάλες διαδρομές αναρτησης κι αρκετή ενδοτικότητα πράγματα που έχει σε μεγάλο βαθμό το αυτοκίνητό σου γι'αυτό και οι πολύ καλές κριτικές περί της οδικής του συμπεριφοράς!
                    Άλλο πράγμα η αισθητική κι άλλο η λειτουργικότητα , άσε τους άσχετους να νομίζουν πως τα χαμηλωμένα γενικώς κρατάνε καλύτερα, δεν οδηγούμε καθημερινά σε πίστα!
                    JIM

                    Ησουν σαφέστατος Ευχαριστώ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr