-
Εμένα Νίκο μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι δηλώνεις πως δεν ήθελες με τίποτα να σε περάσουν οι Ιταλοί.....Για να το πεις αυτό πρέπει ή να έχεις ισάξιο ή ανώτερο αυτοκίνητο (πράγμα που σαφώς δεν ισχύει με το Πόλο απέναντι σε κιτ-καρ,S1600 και Ν3 Ρανιοτί), ή θεωρείς τον εαυτό σου πολύ καλύτερο σε βαθμο να υπερκεράσεις την κολοσιαία διαφορά δυναμικότητας των αυτοκινήτων ή βασίζεσαι σε τεράστια διαφορά γνώσης δρόμου που δεν μπορεί να προκύψει από διαφορά ενός,δύο, δέκα περασμάτων και πέντε αγώνων στις ίδιες ειδικές (πράγμα που δεν ισχύει)....Οπότε πως ξεκίνησες με τέτοιο στόχο; Anyway σου αξίζουν συγχαρητήρια για μια τέτοια επίδοση και για την ανατριχίλα που έφερες στους θεατές (γνώστες ή μη) που είδαν τα περάσματά σου....
-
Φιλε μου μσαμαρο,αρκει πλεον να δουμε τι επιτυχιες εχει να κανει ο ιταλος κονσιλιι,οποτε βαζε μερικες θεσεις πιο πανω τον Νικο(με Α5,υπολογιζε με καλυτερο αυτοκινητο.....),και θα βλεπουμε ποιος θα τον περναγε......
Δεν αναφερω τους υπολοιπους Ιταλους.......
Εξαλλου φιλε μου ειπα οτι δεν κρινω εκ του αποτελεσματος,αλλα συναρτηση των αναγνωρισεων....... -
Δυστυχώς δεν είναι έτσι όπως τα λες. Άλλο είναι να τρέχεις στην χώρα σου και άλλο έξω. Επειδή ο Γκίκας ήταν μπροστά από τον Consigli στο Αττικό δεν σημαίνει ότι θα είναι μπροστά του και στην Ιταλία. Αν δυσκολεύεσαι να το πιστέψεις κοίτα και αποτελέσματα Ελλήνων που έχουν τρέξει ακρόπολις και ύστερα έτρεξαν σε αγώνα wrc του εξωτερικού. Αυτούς που στην Ελλάδα τους είχαν στο εξωτερικό τα βρήκαν δύσκολα. Αυτο θα φανεί εξάλλου και από το ράλλυ san Crispino. Προς θεού δεν θέλω να μειώσω την αξία των Ελλήνων οδηγών αλλά έτσι είναι τα πράγματα. Και κανένα πέρασμα να μην είχε κανεί ο Γκίκας από τον Μερκούρη πάλι οικεία θα του ήταν σαν διαδρομή.
-
Δεν χρειαζεται να το συνεχιζουμε,αλλα εννοειται πως το τελευταιο δεν ισχυει,φανταζομαι το εγραψες ως υπερβολη!
Αν και δεν καταλαβαινω γιατι λες,οτι δεν ειναι ετσι οπως τα λεω,αφου ο ενας εκανε και 1 περασμα λιγοτερο απο τις δυο ειδικες που δεν τις εχουμε ξαναδει ετσι.Με απλη τετραγωνη λογικη,βαζοντας τις παραμετρους που εχουμε ετσι ειναι τα πραγματα.
Ειναι σαν να μου λες επειδη εχω παει κινετα για ...μπανιο, εχω πλεονεκτημα με τον ξενο ,στην ειδικη ,που πρωτη φορα την βλεπουμε και οι δυο....
Αλλο πραγμα,αν δεν δεχεσαι τις παραμετρους-δεδομενα που εχουμε,αν ισχυει κατι τετοιο,απλα γραψτο, με αυτες τις παραμετρους,αυτα που αναφερω(+,- καποια δευτερολεπτα) ισχυουν.
Α,και δεν συγκρινω αλλους Ελληνες,οπως γραφεις γιατι απλως,συμφωνα παντα με τα δεδομενα,οπως εγραψα στα πρωτα μου ποστ στο θεμα, ο Γκικας ειναι ο καλυτερος Ελληνας οδηγος στην ασφαλτο τουλαχιστον. -
Ο Γκίκας είναι από τους καλίτερους οδηγούς στην Ελλάδα! Στην άσφαλτο δε με τον Νίκο Ζάχο-ίσως ο πιο σταθερός Έλληνας σε απόδοση και διακρίσεις οδηγός -και τον Τάκη Καϊτατζή αποτελούν την μαγική τριάδα των Ελληνικών αγώνων!Μην ξεχνούμε την ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ επίδοση του δεύτερου στο περσινό ΕΛΠΑ και την πρώτη ολοκληρομένη συμμετοχή του τρίτου στο χώμα όπου και κέρδισε και μάλιστα υπό καθεστώς βροχής!
Για να μην βγαίνω όμως εκτός, ο Γκίκας δεν νομίζω ότι κινδύνεψε πουθενά στο Αττικό,σύμφωνα πάντα με τα δικά του και των ανωτέρω δεδομένα και η επίδοσή του μου φαίνεται λογικότατη και ανάλογη με τις ικανότητες του αυτοκινήτου του! Με δεδομένο τον χρόνο του στο Μερκούρη αξίζει να αναφέρουμε το 8:40 του Καντζούρη με 205 Ν1 και το 9:08!! του Λαφαζάνη με seicento 1100 kit car!Και με τον φετινό Μερκούρη γρηγορότερο από ποτέ! -
Kαντζουρης και Λαφαζανης με ποσα περασματα?Με ποοοοοοσα......
Ομοιως και για τους αλλους που λες(Καιτατζη και Ζαχο)
Μην ξεχναμε τοσο ευκολα οτι υποτιθεται οτι φετος(πιο εντονα) και περσι καναμε 4 περασματα περιορισμενα και λεω κυριως φετος,γιατι φετος ΟΛΟ τον χρονο απαγορευοταν να παμε στις 'ειδικες'.
Εγω στεκομαι στο οτι με 3 περασματα γιναν καποιες επιδοσεις απο τον Νικο ,που μας το λεει οτι εκανε 3-5 περασματα, τεραστιες.
Αν ξερουμε και καμια αλλη αναλογη επιδοση με 3-4 περασματα να την πουμε,αν διαφωνουμε για τα 3-4 περασματα να το πουμε επισης.Απλο ειναι...Αληθεια 8,40 με το μηκος του Μερκουρη ετσι οπως ειναι τωρα,σιγουρα?Υπαρχει στην Εθεα η καπου να το δουμε?Το 9,08 με το σει και τις επιδοσεις του,μου ακουγεται λογικο.Ειμαι λιγο απιστος με τα νουμερα και τα μηκη,χωρις παρεξηγηση!
-
Ο χρήστης malsot έγραψε:
Ο Γκίκας είναι από τους καλίτερους οδηγούς στην Ελλάδα! Στην άσφαλτο δε με τον Νίκο Ζάχο-ίσως ο πιο σταθερός Έλληνας σε απόδοση και διακρίσεις οδηγός -και τον Τάκη Καϊτατζή αποτελούν την μαγική τριάδα των Ελληνικών αγώνων!Μην ξεχνούμε την ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ επίδοση του δεύτερου στο περσινό ΕΛΠΑ και την πρώτη ολοκληρομένη συμμετοχή του τρίτου στο χώμα όπου και κέρδισε και μάλιστα υπό καθεστώς βροχής!
Για να μην βγαίνω όμως εκτός, ο Γκίκας δεν νομίζω ότι κινδύνεψε πουθενά στο Αττικό,σύμφωνα πάντα με τα δικά του και των ανωτέρω δεδομένα και η επίδοσή του μου φαίνεται λογικότατη και ανάλογη με τις ικανότητες του αυτοκινήτου του! Με δεδομένο τον χρόνο του στο Μερκούρη αξίζει να αναφέρουμε το 8:40 του Καντζούρη με 205 Ν1 και το 9:08!! του Λαφαζάνη με seicento 1100 kit car!Και με τον φετινό Μερκούρη γρηγορότερο από ποτέ!ΑΓΑΠΗΤΕ malsot,
ΓΙΑ ΘΥΜΙΣΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο ΤΑΚΗΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ?
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Να σου θυμισω εγω.....
Κερδισε στο στερεας, με βροχη ,με 1,05 απο τους δευτερους και 1,15 απο τους τριτους!
Γιατι ξερεις ,εσυ Λωρη να κερδισε κανενας αλλος τον αγωνα εκεινο???*Βρε malsot ,πατατουλα! (χαλαλι σου)
*επειδη διαβαζουν και ανυποψιαστοι εκεινο τον αγωνα τον κερδισε ο Βωβος με τον L-M με διαφορα 1,46 απο τον Καιτατζη που ηρθε δευτερος,τον Πεταλιδη τριτο και τεταρτο τον Ψυλλο,αυτα για την ιστορια.
-
ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΩΜΑΤΙΝΑ.!!!!!
Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ ΒΓΑΙΝΩ ΚΑΙ 'ΚΟΚΟΡΕΥΟΜΑΙ' ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΜΑΣ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΙΚΕΣ ΜΑΣ,ΑΠΕΧΕΙ ΠΟΛΥ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΩΜΑΤΙΝΑ.!!!!!Πού να αρχίσει να σου μιλάει για Γαλλίες κλπ εξωτερικού!!!
Τους ξέρει καλύτερα κι από τη μάνα τους που λέει ο λόγος!! -
Ο χρήστης malsot έγραψε:
Ο Γκίκας είναι από τους καλίτερους οδηγούς στην Ελλάδα! Στην άσφαλτο δε με τον Νίκο Ζάχο-ίσως ο πιο σταθερός Έλληνας σε απόδοση και διακρίσεις οδηγός -και τον Τάκη Καϊτατζή αποτελούν την μαγική τριάδα των Ελληνικών αγώνων!Μην ξεχνούμε την ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ επίδοση του δεύτερου στο περσινό ΕΛΠΑ και την πρώτη ολοκληρομένη συμμετοχή του τρίτου στο χώμα όπου και κέρδισε και μάλιστα υπό καθεστώς βροχής!
Για να μην βγαίνω όμως εκτός, ο Γκίκας δεν νομίζω ότι κινδύνεψε πουθενά στο Αττικό,σύμφωνα πάντα με τα δικά του και των ανωτέρω δεδομένα και η επίδοσή του μου φαίνεται λογικότατη και ανάλογη με τις ικανότητες του αυτοκινήτου του! Με δεδομένο τον χρόνο του στο Μερκούρη αξίζει να αναφέρουμε το 8:40 του Καντζούρη με 205 Ν1 και το 9:08!! του Λαφαζάνη με seicento 1100 kit car!Και με τον φετινό Μερκούρη γρηγορότερο από ποτέ!Αυτα τα νουμερα που εγραψες Μalsot exoyn γινει μεχρι την πυλη του κτηματος .Μεγαλος μερκουρης εγινε στο αττικο του 93 , και το 2000 , με σπαρταλη και αλβανο 8.58 ,(ρεκορ μεχρι περυσι που το διελυσε ο Ν.Ζαχος , ΚΑΙ τωρα ο Γκικακος ) , και μπαμπα Γκικα 9.02 με γκολφ Α και πανιξ με
ουνο Ν 9.ο6 .Το 2000 επισης με 14,45χλμ ο Λαφαζανης εχει9.20 στον δευτερο ,και ο καντζουρης με κορολα 9.41 οχι 205 , και στον δευτερο 9.15 .Πρωτος Α5 τοτε ο ΒΑλεντης με 9.23 στον δευτερο Μερκουρη . -
Το 9.12 του ΜΙΧΟΥ με το Μικρα δεν το ειδε κανεις.
Ο Κατσουρης επι εποχες YARIS CUP ηταν καλυτερος απο τον Γκικα.
Ηρωικες μαχες μεταξυ των ΜΙΧΟΥ, ΚΑΤΣΟΥΡΗ, ΓΚΙΚΑ.
Αυτη ειναι τριαδα malsot!!!! -
Ο χρήστης manos43 έγραψε:
Το 9.12 του ΜΙΧΟΥ με το Μικρα δεν το ειδε κανεις.Ο Κατσουρης επι εποχες YARIS CUP ηταν καλυτερος απο τον Γκικα.
Ηρωικες μαχες μεταξυ των ΜΙΧΟΥ, ΚΑΤΣΟΥΡΗ, ΓΚΙΚΑ.
Αυτη ειναι τριαδα malsot!!!!πες τα ρε γμτ γιατί ξεχνάμε
όσο για το Παλλάδιο τότε κανείς δεν θυμάται που ήταν ο Κατσούρης πριν βγει 2 στροφές πριν το τέλος?
5 και 4 περάσματα σήμερα μπορεί.....
πάντως καταθέτω την εμπειρία μου από την τότε εποχή που αυτός που έκανε τα λιγότερα περάσματα έκανε 10 και οι σημειώσεις ήταν της μορφής
4η Α 110+ και τα 110 δεν ήταν μέτρα αλλά τα χλμ που πέρναγε η στροφή!!!!
θυμάται κανείς πόσα αμάξια είχαν λειώσει τότε στις δοκιμές?
γι΄αυτό οι πωλήσεις των Γιάρις είχαν πάει στο θεό τότε
σε κάθε ραλλύ λυώναν και 2-3 στις δοκιμές -
To πρόβλημα με τα ραλλύ είναι ότι ξεχνούμε ρε γμτ ! Σκεφτείτε αν έφτιαχνε κάποιος ένα book με τις καλίτερες ειδικές της Ελλάδας και χρόνους ανά ημερομηνία , ανά κλάση , ανά αγώνα κλπ! Θα ξεπούλαγε !!!
-
Ο χρήστης malsot έγραψε:
To πρόβλημα με τα ραλλύ είναι ότι ξεχνούμε ρε γμτ ! Σκεφτείτε αν έφτιαχνε κάποιος ένα book με τις καλίτερες ειδικές της Ελλάδας και χρόνους ανά ημερομηνία , ανά κλάση , ανά αγώνα κλπ! Θα ξεπούλαγε !!!μήπως θυμάται κανείς και τον ταλαίπωρο Πανουργιά που στα ραλλύ πήγαινε άνεμος?
πολλοί καλοί οδηγοί υπάρχουν αλλά δεν υπάρχουν πολλές πολυκατοικίες για πούλημα και οι τράπεζες δεν δίνουν μπλοκ αέρα πατέρα!!!!!
χωρίς σοβαρούς χορηγούς όποιος τα χώνει θα έχει καλό αυτοκίνητο και θα τον έχουν οι άλλοι για θεό και τον άλλον ίδιων ικανοτήτων ή και καλύτερο με το παρτάλι για κουλό!!!!
θυμόμαστε στο τέλος της δεκαετίας του 90 τι έκαναν διάφοροι μέτρ της ασφάλτου απέναντι στα τρομερά παιδιά της εποχής?
Α ρε άτιμο χρήμα
δεν φτάνει μόνο αυτό αλλά με το χρήμα και άπειρη προπόνηση όλοι χεράδες θα είμασταν
και εγώ ο κουλός θα ήμουν στην πεντάδα της κλάσης μου!!!!
(εκτός και διάλεγα καμία πονηρή κλάση να τρέχω μόνος μου οπότε με έβλεπα και πρωταθλητή!!!!!) -
Αγαπητοί κύριοι
μην μπερδεύουμε τον Κατσούρη με τον Αλέκο Καντζούρη (Peugeot 205 Rallye και μετέπειτα 106 Rallye 1.3). O κυρ-Αλέκος, με συνοδηγό τον 'τεως' Γιάννη 'Λέβαδο' Μεσημέρη, έχουν αφήσει τη δική τους ιστορία στους ελληνικούς αγώνες: 8:40 στο Μερκούρη, 9 και ελάχιστα στη Φτέρη και 3:59 (ή μήπως 4:02;) στον Αι - Γιάννη, με τον Κύρκο να κάνει 3:56!!! Εϊμαι περήφανος που είμουνα και στις 3 περιπτώσεις εκεί... Στο 8:40 είμασταν στην ίδια ομάδα Δημήτρη Αμαξόπουλε!!!
Και για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, ο Αλέκος, υπόδειγμα αγωνιζόμενου και θεατή (!), έκανε αναγνωρίσεις με 5 (πέντε) χλμ./ώρα, ενώ πολλές φορές περπατούσε την ειδική με τα πόδια. Θυμάμαι μία εκπληκτική ανάλυση - διάλεξη για το τελευταίο S της φτέρης και το πως μπορεί να το περάσει κάποιος με 3η!!!
-
Τον κυριο Αλεκο,τον σεβομαστε ολοι τοσο για τα εντος οσο και για την εκτος μπακετ συμπεριφορα του,προς Θεου.
Καλο ειναι ,ομως οπως εγραψε ο APR,να διευκρινιζουμε ενας χρονος Χ σε τη μηκος διαδρομης εγινε,για να μην τρελλαθουμε....
Κυριε Γιαννη ,τι εννοουμε με το ημαστε στην ιδια ομαδα με το 8,40??
Δεν θυμαμαι..... -
Ο χρήστης DAN έγραψε:
Α ρε άτιμο χρήμα
δεν φτάνει μόνο αυτό αλλά με το χρήμα και άπειρη προπόνηση όλοι χεράδες θα είμαστανΑυτό το πράγμα DAN το έχω πει και εγώ πολλές φορές..... και δεν ισχύει μόνο στους αγώνες. Αλλιώς σκέφτεσαι και πάς όταν ξέρεις πως η τσέπη εχει αδειασει για να κάνεις τον αγώνα, και αλλιώς όταν ξέρεις πως τη Δευτέρα μπορείς να αγοράσεις άλλο αμάξι...
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Τον κυριο Αλεκο,τον σεβομαστε ολοι τοσο για τα εντος οσο και για την εκτος μπακετ συμπεριφορα του,προς Θεου.
Καλο ειναι ,ομως οπως εγραψε ο APR,να διευκρινιζουμε ενας χρονος Χ σε τη μηκος διαδρομης εγινε,για να μην τρελλαθουμε....
Κυριε Γιαννη ,τι εννοουμε με το ημαστε στην ιδια ομαδα με το 8,40??
Δεν θυμαμαι.....Ήταν ο αγώνας που έτρεχα με τον Χρήστο το Βλάχο και έτρεχες με τον Γιώργο. Σε εκείνον έκανε 8:40 στο Μερκούρη ο Αλέκος, αν δεν κάνω λάθος...
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Τον κυριο Αλεκο,τον σεβομαστε ολοι τοσο για τα εντος οσο και για την εκτος μπακετ συμπεριφορα του,προς Θεου.
Καλο ειναι ,ομως οπως εγραψε ο APR,να διευκρινιζουμε ενας χρονος Χ σε τη μηκος διαδρομης εγινε,για να μην τρελλαθουμε....
Κυριε Γιαννη ,τι εννοουμε με το ημαστε στην ιδια ομαδα με το 8,40??
Δεν θυμαμαι.....Ήταν ο αγώνας που έτρεχα με τον Χρήστο το Βλάχο και έτρεχες με τον Γιώργο. Σε εκείνον έκανε 8:40 στο Μερκούρη ο Αλέκος, αν δεν κάνω λάθος...
Μάλλον θα εννοείς τον πρώτο του αγώνα Ράλι το 1997 με το κόκκινο Ν1 Ραλί που έτρεχε με τον Γιώργο τον Πέτραινα και εγκατέλειψαν στην 3η ειδική από διαφορικό, γιατί εγώ με το Δημήτρη έχω τρέξει Μερκούρη μία φορά, και δεν έτρεχε κανείς από τους υπόλοιπους που αναφέρονται. wink:
ΝΙΚΟΣ ΓΚΙΚΑΣ