-
Φιλος που εχει impreza ST 1600 του παρουσιασε τα εξης προβληματα...
-Πτωση ιπποδυναμης του κινητηρα σε συγκεκριμενο φασμα στροφων
-Υπερβολικη καταναλωση καυσιμου
-Μεταξυ 2000-3000 στροφων αισθητο κομπιασμα με 'πνιξιμο' του κινητηραΣτην αντιπροσωπεια του καναν διαγνωση οτι θελει αλλαγη ο αισθητηρας λαμδα.
Υπαρχει περιπτωση αυτο να δημιουρησε προβλημα στον κινητηρα?? και μπορει αυτη η ζημια να προελθει απο κακη χρηση του αυτοκινητου ή να ηταν προβληματικο το ανταλλακτικο??
-
Φιλος που εχει impreza ST 1600 του παρουσιασε τα εξης προβληματα...
-Πτωση ιπποδυναμης του κινητηρα σε συγκεκριμενο φασμα στροφων
-Υπερβολικη καταναλωση καυσιμου
-Μεταξυ 2000-3000 στροφων αισθητο κομπιασμα με 'πνιξιμο' του κινητηραΣτην αντιπροσωπεια του καναν διαγνωση οτι θελει αλλαγη ο αισθητηρας λαμδα.
Υπαρχει περιπτωση αυτο να δημιουρησε προβλημα στον κινητηρα?? και μπορει αυτη η ζημια να προελθει απο κακη χρηση του αυτοκινητου ή να ηταν προβληματικο το ανταλλακτικο??
-
Φιλος που εχει impreza ST 1600 του παρουσιασε τα εξης προβληματα...
-Πτωση ιπποδυναμης του κινητηρα σε συγκεκριμενο φασμα στροφων
-Υπερβολικη καταναλωση καυσιμου
-Μεταξυ 2000-3000 στροφων αισθητο κομπιασμα με 'πνιξιμο' του κινητηραΣτην αντιπροσωπεια του καναν διαγνωση οτι θελει αλλαγη ο αισθητηρας λαμδα.
Υπαρχει περιπτωση αυτο να δημιουρησε προβλημα στον κινητηρα?? και μπορει αυτη η ζημια να προελθει απο κακη χρηση του αυτοκινητου ή να ηταν προβληματικο το ανταλλακτικο??
-
Αν ειναι η γνωστη μετατροπη μαλλον εκει εχει το προβλημα ,στον 'λ'
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν ειναι η γνωστη μετατροπη μαλλον εκει εχει το προβλημα ,στον 'λ'Ναι , η ελληνικη πατεντα ειναι....αυτο αν αλλαχθει μπορει να εχει ηδη δημιουργησει προβλημα καπου??
διοτι ο μηχανικος του τα μασαγε και δεν απαντουσε ξεκαθαρα ναι ή οχι.
πχ στον καταλυτη απο την ακαυστη βενζινα που θα πεταγε???
-
Αν κι έχουν γραφτεί... βιβλία στα διάφορα fora της Ελλάδος για το συγκεκριμένο TSubaru (αφου δεν είναι μοντέλο της Subaru) πες του πως θα κάψει άπειρους 'Λ', ίσως κάψει turbo ίσως όχι τόσο σύντομα αν φορά το καλό (ΙΗΙ), και ίσως τελικά πάρει και κάποιο πιστόνι on the xeir που του το απεύχομαι!
Αν μπορεί ας αλλάξει μια αντλία βενζίνης με μεγαλύτερη απο WRX/STI, ας μεταφέρει στο γνωστό βελτιωτή που το κατασκευάζει το Intercooler μπροστά για καλύτερη ψύξη κι ας απιμείνει να του βάλουν το καινούριο εγκεφαλάκι που κάνει πολύ καλύτερη διααχείριση αφου δεν ελέγχει μόνο την πίεση turbo.
Αυτά ως πρώτη κι επιφανειακή άποψη, αν θέλει περισσότερα ας μας επισκεφθεί εδώ, χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμηση και θα διαβάσει άπειρες γνώμες και λύσεις σε πιθανά προβλήματά του.
JIM
Αλλαγη ασιθητηρα λ...