-
Ξεκινάω αυτό το thread έχοντας την αγνή απορία να μάθω το πως γίνονται οι μετρήσεις επιδόσεων στις διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Με ενδιαφερουν οι μετρήσεις επιτάγχυνσης-ρεπρίζ-τελικής ταχύτητας
Ζητώ συγνώμη αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα αλλά επειδή παραθέτω ένα κάρο ερωτήσεις είναι καλύτερα οι απαντήσεις να είναι μαζεμένες σε ένα thread για όποιον ενδιαφέρει να αναζητήσει απαντήσεις.
Θα ήταν ενδιαφέρον αν ο καθένας παραθέσει τον τρόπο μέρησης της εταιρίας του ώστε να δημιουργηθεί ένα 'Aρχείο' που ίσως μας επιτρέπει να διαβάζουμε με περισσότερη 'αλήθεια' τους πίνακες των περιοδικών.
Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω τα εξής:
- Υπάρχουν standards (ISO κλπ)?
- Aπό ποιες εταιρίες και ποια standards εφαρμόζονται αν υπάρχουν?
- Υπάρχει έλεγχος σωστής τήρησης των standards και ποιές κυρώσεις υπάρχουν σε
περίπτωση παραπλάνησης του κοινού? - Με τι όργανα γίνονται οι μετρήσεις(GPS, laser, κλπ) ?
- Οι μετρήσεις γίνονται με βενζίνη 95 , 98 ή 100 οκτανίων?
6.Οι μετρήσεις ιπποδύναμης με τι βενζίνη γίνονται? - Το ρεζερβουάρ είναι άδειο, μισογεμάτο ή γεμάτο?
- Υπάρχεί μόνο ο οδηγός ή υπάρχει και συνοδηγός + αποσκευές και τι βάρος έχουν αυτές?
- Με τι κινητήρα γίνεται η μέτρηση? Για παράδειγμα έχουν ένα 1600άρι «στρωμένο» και τον φοράνε σε όλα τα μοντέλα ή επιλέγουν ένα πλήρως κατασκευασμένο μοντέλο με τον κινητήρα μόλις να βγήκε από την γραμμή παραγωγής?
- Τι ελαστικά φοράει το αμάξι? Βάζουν ζάντες αλουμινίου ή σιδερένιες? Με τα ίδια ελαστικά μετράνε επιτάγχυνση και μέγιστη ταχύτητα? Επιλέγουν μεγάλης ή μικρής διαμέτρου ρόδα? Τα έχουν σε σωστή πίεση ή τα φουσκώνουν παραπάνω πριν την μέτρηση?
- Το αμάξι είναι φουλ σε υγρά ή αφαιρούν πχ λάδι, φρέον και υγρό φρένων κατά την διάρκεια της μέτρησης?
- Σε τι συνθήκες θερμοκρασίας-υγρασίας-ανέμου γίνονται οι μετρήσεις? Επιλέγεται κάποια συγκεκριμένη χώρα που τις περισσότερες μέρες τηρεί αυτές τις συνθήκες? Περιμένουν πότε θα είναι κατάλληλες οι συνθήκες για την μέτρηση? Υπάρχουν διορθωτικοί συντελεστές με βάση τους οποίους εξομαλύνεται ο επηρρεασμός από το περιβάλλον?
- Οι μετρήσεις επαναλαμβάνονται και κράτανε τον μέσο όρο, την καλύτερη ή την χειρότερη? Αν επαναλαμβάνονται επαναλαμβάνοντει με το ίδιο όχημα ή επιλέγουν έναν αριθμό οχημάτων?
- Οι μετρήσεις γίνονται σε κάποιο δυναμόμετρο ή στο δρόμο?
- Οι μέτρηση επιτάγχυνσης γίνεται από το ρελαντί και μαρσάρισμα ή έχουν στροφές και απλά αφήνουν συμπλέκτη?
- Οι μετρήσεις ταχύτητας γίνονται με συγκεκριμένο μήκος δρόμου πχ 1000-2000-5000 μέτρα ή το αφήνουν σε ευθεία και όσο πιάσει όποτε την πιάσει?
Υ.Γ.Δεν θέλω το thread αυτό να καταντήσει brands wars, για το ποιός είναι πιο αντικειμενικός και τίμιος κλπ
-
Ξεκινάω αυτό το thread έχοντας την αγνή απορία να μάθω το πως γίνονται οι μετρήσεις επιδόσεων στις διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Με ενδιαφερουν οι μετρήσεις επιτάγχυνσης-ρεπρίζ-τελικής ταχύτητας
Ζητώ συγνώμη αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα αλλά επειδή παραθέτω ένα κάρο ερωτήσεις είναι καλύτερα οι απαντήσεις να είναι μαζεμένες σε ένα thread για όποιον ενδιαφέρει να αναζητήσει απαντήσεις.
Θα ήταν ενδιαφέρον αν ο καθένας παραθέσει τον τρόπο μέρησης της εταιρίας του ώστε να δημιουργηθεί ένα 'Aρχείο' που ίσως μας επιτρέπει να διαβάζουμε με περισσότερη 'αλήθεια' τους πίνακες των περιοδικών.
Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω τα εξής:
- Υπάρχουν standards (ISO κλπ)?
- Aπό ποιες εταιρίες και ποια standards εφαρμόζονται αν υπάρχουν?
- Υπάρχει έλεγχος σωστής τήρησης των standards και ποιές κυρώσεις υπάρχουν σε
περίπτωση παραπλάνησης του κοινού? - Με τι όργανα γίνονται οι μετρήσεις(GPS, laser, κλπ) ?
- Οι μετρήσεις γίνονται με βενζίνη 95 , 98 ή 100 οκτανίων?
6.Οι μετρήσεις ιπποδύναμης με τι βενζίνη γίνονται? - Το ρεζερβουάρ είναι άδειο, μισογεμάτο ή γεμάτο?
- Υπάρχεί μόνο ο οδηγός ή υπάρχει και συνοδηγός + αποσκευές και τι βάρος έχουν αυτές?
- Με τι κινητήρα γίνεται η μέτρηση? Για παράδειγμα έχουν ένα 1600άρι «στρωμένο» και τον φοράνε σε όλα τα μοντέλα ή επιλέγουν ένα πλήρως κατασκευασμένο μοντέλο με τον κινητήρα μόλις να βγήκε από την γραμμή παραγωγής?
- Τι ελαστικά φοράει το αμάξι? Βάζουν ζάντες αλουμινίου ή σιδερένιες? Με τα ίδια ελαστικά μετράνε επιτάγχυνση και μέγιστη ταχύτητα? Επιλέγουν μεγάλης ή μικρής διαμέτρου ρόδα? Τα έχουν σε σωστή πίεση ή τα φουσκώνουν παραπάνω πριν την μέτρηση?
- Το αμάξι είναι φουλ σε υγρά ή αφαιρούν πχ λάδι, φρέον και υγρό φρένων κατά την διάρκεια της μέτρησης?
- Σε τι συνθήκες θερμοκρασίας-υγρασίας-ανέμου γίνονται οι μετρήσεις? Επιλέγεται κάποια συγκεκριμένη χώρα που τις περισσότερες μέρες τηρεί αυτές τις συνθήκες? Περιμένουν πότε θα είναι κατάλληλες οι συνθήκες για την μέτρηση? Υπάρχουν διορθωτικοί συντελεστές με βάση τους οποίους εξομαλύνεται ο επηρρεασμός από το περιβάλλον?
- Οι μετρήσεις επαναλαμβάνονται και κράτανε τον μέσο όρο, την καλύτερη ή την χειρότερη? Αν επαναλαμβάνονται επαναλαμβάνοντει με το ίδιο όχημα ή επιλέγουν έναν αριθμό οχημάτων?
- Οι μετρήσεις γίνονται σε κάποιο δυναμόμετρο ή στο δρόμο?
- Οι μέτρηση επιτάγχυνσης γίνεται από το ρελαντί και μαρσάρισμα ή έχουν στροφές και απλά αφήνουν συμπλέκτη?
- Οι μετρήσεις ταχύτητας γίνονται με συγκεκριμένο μήκος δρόμου πχ 1000-2000-5000 μέτρα ή το αφήνουν σε ευθεία και όσο πιάσει όποτε την πιάσει?
Υ.Γ.Δεν θέλω το thread αυτό να καταντήσει brands wars, για το ποιός είναι πιο αντικειμενικός και τίμιος κλπ
Περί μετρήσεων και επιδόσεων.