-
thanx
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Αν θέλεις έξτρα ζάντες καλύτερα να τις πάρεις όταν το παραγγείλεις, με αυτές τις τιμές. Αργότερα θα φτάσουν πολύ παραπάνω. Στην 16άρα τα λάστιχα κοστίζουν περί τα 450Ε ενώ στη 17άρα κοντεύουν το 700άρι. Εκτός αυτού, οι ζάντες μετά χρεώνονται πανάκριβα και θα σου φτάσει πολύ πιο πάνω απ το διπλάσιο σαν σύνολο.
Βέβαια μπορείς να βάλεις aftermarket ζάντα μετά, αλλά και πάλι το κόστος θα είναι σίγουρα το διπλάσιο απ τις τιμές που αναφέρεις (για ζάντα και λάστιχο μαζί). Η χρυσή τομή νομίζω είναι η 16άρα που προσφέρει η Vw και για 300Ε αξίζει και προσωπικά την βρίσκω και όμορφη. (Εγώ άφησα 15άρες γιατί κινείται πολύ στην πόλη και ήθελα να δώσω βάση στην άνεση)και εγώ άφησα τις 15άρες για λόγους άνεσης. εμένα για μια μελλοντική αλλαγή μόνο η 17άρα (αν και too much για Ελλάδα) με συγκινεί ως σχέδιο. υπολογίζουμε δηλαδή πάνω από 2.000Ε το συνολικό κόστος αλλαγής σε 17άρα εκ των υστέρων ?
-
Βρήκα αυτό : http://www.youtube.com/watch?v=9lL3G6WMTvk&NR=1
Aν το αμάξι δεν είναι πειραγμένο, και πέρα από τις τέλειες αλλαγές, νομίζω ότι είναι εντυπωσιακό... -
126 στροφαλο εχει βγαλει αυτο το μοτερ , γι'αυτο παει ετσι.Πιο γρηγορο απο GP T-jet
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
126 στροφαλο εχει βγαλει αυτο το μοτερ , γι'αυτο παει ετσι.Πιο γρηγορο απο GP T-jetΜωρέ μαζί σου, αν και τα 'στροφαλίσια' νομίζω ότι προέρχονται από το auto τσικνοπέμπτη στο yeti, αλλά άμα δεις όλα τα άλλα βιντεάκια κανένα δεν πάει έτσι... Αν κάνει τέτοια διαφορά ο οδηγός με τις αλλαγές τότε τι να πω... Τύφλα να'χει το DSG....
-
Στο maha εβγαλε 126
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Βρήκα αυτό : http://www.youtube.com/watch?v=9lL3G6WMTvk&NR=1
Aν το αμάξι δεν είναι πειραγμένο, και πέρα από τις τέλειες αλλαγές, νομίζω ότι είναι εντυπωσιακό...ποτέ δεν παει έτσι εργοστασιακο ...
Εκτός αν μιλάμε για τρελή κατηφόρα ... -
Kαι εγω αυτο πιστευω αλλα οτι παει γρηγορα παει ,8 ομως δεν κανει που να εισαι και ο stig
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Kαι εγω αυτο πιστευω αλλα οτι παει γρηγορα παει ,8 ομως δεν κανει που να εισαι και ο stigτο ξέρω, το εχω οδηγήσει 2 φορές ...
Για τα κυβικά του είναι ρουκέτα -
Στη Γερμανια που φορολογουν με τα κυβικα παντα σου δινουν δωρο καμια 20αρια
Τωρα στην Ιταλια γιατι το κανουν και εκει δεν ξερω.Ισως τελικα τα π.χ.120 τουρμπατα αλογα που λενε οι κατασκευαστες να ειναι με τις χειροτερες δυνατες συνθηκες .40 βαθμους , air condition και τη χειροτερη βενζινη
Δεν ξερω , τι να πω...
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Στη Γερμανια που φορολογουν με τα κυβικα παντα σου δινουν δωρο καμια 20αρια
Τωρα στην Ιταλια γιατι το κανουν και εκει δεν ξερω.Ισως τελικα τα π.χ.120 τουρμπατα αλογα που λενε οι κατασκευαστες να ειναι με τις χειροτερες δυνατες συνθηκες .40 βαθμους , air condition και τη χειροτερη βενζινη
Δεν ξερω , τι να πω...
στη Γερμανία παει με την ιπποδυναμη ...
-
Καλα τα εχω παιξει
Ιπποδυναμη ηθελα να γραψω και εγραψα κυβικα... καπου αλλου πηγε το σημα απο τον εγκαφαλο -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Καλα τα εχω παιξει
Ιπποδυναμη ηθελα να γραψω και εγραψα κυβικα... καπου αλλου πηγε το σημα απο τον εγκαφαλοο μικρός tsi εινσι το καλύτερο tsi μοτέρ που έχω οδηγήσει ...
Φοβερό σύνολο , όχι τόσο οικονομικό οσο λένε αλλά κατα τα αλλά παραπολυ καλό -
Αν πηγαινεις τερμα δεξια και σαν κοτα θα δεις καλες καταναλωσεις
Καλυτερες απο 1.4 ατμοσφαιρα αλλα απο αντιστοιχο 1.2 με 60-80 αλογα δεν θα δεις με τιποτα -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Αν πηγαινεις τερμα δεξια και σαν κοτα θα δεις καλες καταναλωσεις
Καλυτερες απο 1.4 ατμοσφαιρα αλλα απο αντιστοιχο 1.2 με 60-80 αλογα δεν θα δεις με τιποταΤέρμα δεξιά και σαν auris βλέπω και με το δικό μου < 6...
σε συνθήκες πόλης το 207 1.4 του ρίχνει -1,5l στο νερό... -
Το δικο σου παντως οταν πηγαινεις σαν κοτα πρεπει να εχει ιδια καταναλωση με ατμοσφαιρικο 1.6-1.8.
Εμενα ας πουμε το T-jet 120 εχει ιδια καταναλωση με ατμοσφαιρικο 1.6 οταν πηγαινω σαν κοτα , αν ομως το παταω λιγακι οπως σε ολα τα τουρμπατα η καταναλωση εκτοξευεται.Με τερμα γκαζι παιζει να καιω οσο και ενα 2λιτρο
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Το δικο σου παντως οταν πηγαινεις σαν κοτα πρεπει να εχει ιδια καταναλωση με ατμοσφαιρικο 1.6-1.8.Εμενα ας πουμε το T-jet 120 εχει ιδια καταναλωση με ατμοσφαιρικο 1.6 οταν πηγαινω σαν κοτα , αν ομως το παταω λιγακι οπως σε ολα τα τουρμπατα η καταναλωση εκτοξευεται.Με τερμα γκαζι παιζει να καιω οσο και ενα 2λιτρο
εγώ έχω γ. Μέση 9,4 και εδώ και αρκετό καιρό του έχω κόψει τις ευγένειες...
δεν το μποτιλιαρω στην κίνηση , αλλά όταν το βγάζω του πινω το αιμμα...
σε ταξίδι με ταχύτητες 120-140 καίει -
Λιγο παραπανω απο μενα καιει και λογικο ειναι, αν δεν ειχε τους μεγαλυτερους εκκεντροφους παιζει να καιγαμε τα ιδια υπο ιδιες συνθηκες...
-
Με πήρανε τηλέφωνο απ την αντιπροσωπεία για το περίφημο update. Απ ότι φαίνεται έφτασε και μπορούν άμεσα να το περάσουν. Πιστεύω μέσα στη βδομάδα να προλάβω να κλείσω ραντεβού και να το κάνω. Λογικά θα πρέπει να έχει λυθει το πρόβλημα με το σβήσιμο στο ρελαντί. (ελπίζω )
-
Εκανε κανενας το update τελικα ?????Αν ναι ειδε να λυνεται το προβλημα στο ρελαντι που σβηνει και μαρσαρει μονο του??
VW Polo 2009