-
Εδώ και καιρό παρακολουθώ το forum αλλα σπάνια λέω την αποψη μου.. Δεν ξερω πως αλλά τωρα μου ήρθε ορεξη να πω και γω τον πόνο μου..
Εχω ένα corsaki 1.4 αγορασμένο 10/01 τώρα έχει 60.000 ακριβώς!!! Αυτό λοιπόν είναι ένα κομμάτι της ιστορίας του...Mια μέρα καθώς κατέβασα από 2α σε 1η άναψαν μερικά λαμπάκια στο κοντέρ και το αμάξι έσβησε. Η αιτιολογία στην αντιπροσωπεία ήταν πως δεν έκανε καλή επαφή το κοντέρ με ένα φισάκι που έχει από πίσω και έτσι ο εγκέφαλος έκανε reset. Έτσι λοιπόν βγαίνει τιμόνι και κοντέρ και τοποθετείται αυτοκόλλητο ώστε να συγκρατείται το φισακι. Στις 25-12-04 όμως και ενώ έστριβα για το περιφερειακό Θεσσαλονίκης μου έσβησε καθώς κατέβαζα από 3η σε 2α, με αποτέλεσμα να βρίσκομαι εκτεθειμένος ενώ τα υπόλοιπα αυτοκίνητα κινούνταν με υψηλή ταχύτητα. Στην αντιπροσωπία γίνεται και πάλι η ίδια διαδικασία με περισσότερα αυτοκόλλητα αυτήν την φορά. Έκτοτε μου έχει σβήσει αρκετές φορές σε παρόμοιες καταστάσεις μη προβλέψιμες και αρκετά επικίνδυνες. Συνήθως συμβαίνει όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή και υπάρχει υγρασία. Μέσα στο καλοκαίρι δεν συνέβη ούτε μια φορά!
Συμπέρασμα: κατεβάζοντας ταχύτητα, λόγω του ότι πατώντας των συμπλέκτη πέφτουν οι στροφές, το αμάξι δεν κρατάει τις στροφές(600-700) και σβήνει επί τόπου.
Σε συνεργείο δεν ξαναπήγα γιατί από ότι καταλαβαίνετε δεν έχει νόημα. Έχετε ξανακούσει παρόμοιο πρόβλημα; Έχετε ιδέα τι μπορεί να φταίει; Τι να κάνω;
Να αναφέρω πάντως πως όλες οι εργασίες έχουν γίνει σε επίσημη αντιπροσωπεία αλλά ΔΩΡΕΑΝ. -
Εδώ και καιρό παρακολουθώ το forum αλλα σπάνια λέω την αποψη μου.. Δεν ξερω πως αλλά τωρα μου ήρθε ορεξη να πω και γω τον πόνο μου..
Εχω ένα corsaki 1.4 αγορασμένο 10/01 τώρα έχει 60.000 ακριβώς!!! Αυτό λοιπόν είναι ένα κομμάτι της ιστορίας του...Mια μέρα καθώς κατέβασα από 2α σε 1η άναψαν μερικά λαμπάκια στο κοντέρ και το αμάξι έσβησε. Η αιτιολογία στην αντιπροσωπεία ήταν πως δεν έκανε καλή επαφή το κοντέρ με ένα φισάκι που έχει από πίσω και έτσι ο εγκέφαλος έκανε reset. Έτσι λοιπόν βγαίνει τιμόνι και κοντέρ και τοποθετείται αυτοκόλλητο ώστε να συγκρατείται το φισακι. Στις 25-12-04 όμως και ενώ έστριβα για το περιφερειακό Θεσσαλονίκης μου έσβησε καθώς κατέβαζα από 3η σε 2α, με αποτέλεσμα να βρίσκομαι εκτεθειμένος ενώ τα υπόλοιπα αυτοκίνητα κινούνταν με υψηλή ταχύτητα. Στην αντιπροσωπία γίνεται και πάλι η ίδια διαδικασία με περισσότερα αυτοκόλλητα αυτήν την φορά. Έκτοτε μου έχει σβήσει αρκετές φορές σε παρόμοιες καταστάσεις μη προβλέψιμες και αρκετά επικίνδυνες. Συνήθως συμβαίνει όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή και υπάρχει υγρασία. Μέσα στο καλοκαίρι δεν συνέβη ούτε μια φορά!
Συμπέρασμα: κατεβάζοντας ταχύτητα, λόγω του ότι πατώντας των συμπλέκτη πέφτουν οι στροφές, το αμάξι δεν κρατάει τις στροφές(600-700) και σβήνει επί τόπου.
Σε συνεργείο δεν ξαναπήγα γιατί από ότι καταλαβαίνετε δεν έχει νόημα. Έχετε ξανακούσει παρόμοιο πρόβλημα; Έχετε ιδέα τι μπορεί να φταίει; Τι να κάνω;
Να αναφέρω πάντως πως όλες οι εργασίες έχουν γίνει σε επίσημη αντιπροσωπεία αλλά ΔΩΡΕΑΝ.
CORSAKI ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΑ ΚΡΥΑ...!!!