-
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.
δε νομίζω ότι το αμάξι υποστηρίζει obd λόγω ηλικίας.
για το golf λοιπον, αξίζει η διαφορά μεταξύ aeb και prins vsi 1.0(γύρω στα 100 ευρώ η διαφορά)? -
Ο χρήστης IBlack έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους στο forum!
Είμαι κάτοχος ενός Kia Sportage 1.6 μοντέλο 2011 και ενδιαφέρομαι για την εγκατάσταση lpg. Τι έχετε να προτείνετε; Νομίζω ότι η λύση υγρού ψεκασμού είναι ότι καλύτερο για το μοτέρ G4FD που φοράει (λόγο του ότι είναι αποκλειστικά για τον συγκεκριμένο κινητήρα), κάνω λάθος; Τι γνώμη έχετε;
Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι (για να μη θεωρηθεί διαφήμιση) μπορεί να επικοινωνήσει και με pm.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!Το κλασικό 'χαρτι και μολυβι'
Απαντας μονος σου τα ακολουθαα. ποσα χλμ κανεις το χρονο
β. τι μεση καταναλωση εχεις με βενζινα - προσθετεις ενα 20% και αυτη ΧΟΝΤΡΙΚΑ θα ειναι η καταναλωση σου σε λιτρα υγραεριου
γ. ψαχνεις να βρεις αν το μοτερ σου ειναι στα 'προβληματικα' και πραττεις αναλλογως
δ. συνηπολογιζεις ειδικά αν ισχυει το (γ) τα εξοδα για 'λαδιερες' ή/και ψεκασμους βενζινας μετα απο καποιο φορτιο/στροφες.
ε. ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ θεωροντας ως ενδεικτικές τις συμερινες τιμές βενζινας της περιοχης σου ( πχ για αθηνα εχουμε βενζινα γυρο στο 1,65 υγραεριο γυρο στο 0,85)
στ θεωρεις ΔΕΔΟΜΕΝΟ οτι ΟΤΙ υπολοιπο εγγυησης εχεις για το μοτερ χανεται.κανοντας ολους τους ανωτερω υπολογισμους θα παρεις ως αποτελεσμα ποτε θα αποσβεσεις το οποιο κοστος εγκαταστασης επιλεξεις.
πχ
οσο πιο ακριβο συστημα Χ οσο λιγοτερα χλμ το χρονο = τοσο πιο ασυμφωρη η εγκατασταση... -
καλησπέρα
για να γίνω πιο σαφής,αξίζει για ένα αμάξι τεχνολογίας '98 να φτάσει σχεδόν στο χιλιάρικο για μια εγκατάσταση? -
εχεις σκοπο να παρεις αλλο αυτοκινητο?
-
όχι για την επόμενη 6ετία-8ετία (όσο περνάει από το δικό μου χέρι τουλάχιστο)
-
Ο χρήστης giorgosn έγραψε:
καλησπέρα
για να γίνω πιο σαφής,αξίζει για ένα αμάξι τεχνολογίας '98 να φτάσει σχεδόν στο χιλιάρικο για μια εγκατάσταση?Καλύτερα ένα αμάξι του 98 που το ξέρει και η κουτσή Μαρία και πας στο περίπτερο να πάρεις τσιμούχες και σε ρωτάει ποιο νούμερο από τα πέντε πιθανά, παρά ένα 'θαύμα' της τεχνολογίας που σου πουλάνε την αλλαγή λαδιού για επιστήμη!!!
-
σ'αυτό συμφωνώ 100%,γι'αυτό και ενδιαφέρομαι για τη μετατροπή.
αναρωτιεμαι όμως τι είδους σύστημα χρειάζεται για το αυτοκίνητο αυτό,δηλαδή για παράδειγμα θα δω διαφορά μεταξύ ενός 3ης και 4ης γενιάς σε ένα τέτοιο κινητήρα?
(το prins vsi 1.0 3ης γενιάς δεν είναι αν δεν κανω λάθος?) -
Ο χρήστης giorgosn έγραψε:
σ'αυτό συμφωνώ 100%,γι'αυτό και ενδιαφέρομαι για τη μετατροπή.
αναρωτιεμαι όμως τι είδους σύστημα χρειάζεται για το αυτοκίνητο αυτό,δηλαδή για παράδειγμα θα δω διαφορά μεταξύ ενός 3ης και 4ης γενιάς σε ένα τέτοιο κινητήρα?
(το prins vsi 1.0 3ης γενιάς δεν είναι αν δεν κανω λάθος?)Τι εννοείς 3ης και 4ης γενιάς; Το μονού ψεκασμού πρέπει να γίνεται με ένα μπεκ (αν δεν κάνω λάθος), ενώ το πολλαπλού ψεκασμού γίνεται με τέσσερα.
Επίσης, είσαι σίγουρος ότι το γκόλφ δεν έχει θύρα obd?
-
για το obd θα το κοιτάξω.
το 3ης και 4ης γενιάς έχει να κάνει κυρίως με το αν είναι ταυτόχρονος ή διαδοχικός ο ψεκασμός στα μπεκ από ότι έχω βρει σε διάφορα forum.
και οι δύο όμως είναι πολλαπλής εισαγωγής. -
και τα 2 συστηματα που αναφερεις καλυπτουν την προδιαγραφη euro 4-5, τωρα αν αυτο σημαινει 4ης ή 5ης γενιας πες το και ετσι. και να βαλεις συστημα που εχει συνδεση με την obd στο δικο σου αυτοκινητο ειναι αχρηστη.
-
Ο χρήστης giorgosn έγραψε:
για το obd θα το κοιτάξω.
το 3ης και 4ης γενιάς έχει να κάνει κυρίως με το αν είναι ταυτόχρονος ή διαδοχικός ο ψεκασμός στα μπεκ από ότι έχω βρει σε διάφορα forum.
και οι δύο όμως είναι πολλαπλής εισαγωγής.Λογικά ο διαδοχικός είναι καλύτερος, αρκεί να τον δέχεται το αμάξι.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
και τα 2 συστηματα που αναφερεις καλυπτουν την προδιαγραφη euro 4-5, τωρα αν αυτο σημαινει 4ης ή 5ης γενιας πες το και ετσι. και να βαλεις συστημα που εχει συνδεση με την obd στο δικο σου αυτοκινητο ειναι αχρηστη.Άχρηστη γιατί είναι;
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
και τα 2 συστηματα που αναφερεις καλυπτουν την προδιαγραφη euro 4-5, τωρα αν αυτο σημαινει 4ης ή 5ης γενιας πες το και ετσι. και να βαλεις συστημα που εχει συνδεση με την obd στο δικο σου αυτοκινητο ειναι αχρηστη.
Άχρηστη γιατί είναι;
σε αυτοκινητα που δεν εχουν επικοινωνια canbus οι εντολες αρα και οι διορθωσεις ειναι πολυ αργες με αποτελεσμα τις περισσοτερες φορες να διμιουργουν προβλημα ακομα και σε μια πολυ σωστη χαρτογραφηση.
-
Το δικό μου είναι iso αλλά πρόβλημα δεν υπάρχει!
-
ουτε αν απενεργοποιησεις την συνδεση με την obd θα εχεις προβλημα.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
ουτε αν απενεργοποιησεις την συνδεση με την obd θα εχεις προβλημα.Κι όμως θα έχω!!! Το έχω κάνει!
Δεν λέω ότι είναι απαραίτητο, αλλά το θεωρώ μεγάλη διευκόλυνση, ειδικά για κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα.
-
ευχαριστω για τη βοήθεια,
τα λέμε μετά την εγκατάσταση.
(έχει obd το golf 3 αλλα τα συστήματα με eobd κατά βάση ξεφεύγουν λίγο σε τιμές) -
Ο χρήστης giorgosn έγραψε:
ευχαριστω για τη βοήθεια,
τα λέμε μετά την εγκατάσταση.
(έχει obd το golf 3 αλλα τα συστήματα με eobd κατά βάση ξεφεύγουν λίγο σε τιμές)Καλή σου επιτυχία!
-
Χθες παρέλαβα το αυτοκίνητο μου από τον Μπουλέκο με το κιτ υγραέριου. Όπως με ενημέρωσε, από χθες υπάρχει ένα παράβολο 75€, εκτός των χρημάτων του ΚΤΕΟ, για να αλλάξει η άδεια. Σας ενημερώνω, για να το λάβετε υπόψη στον υπολογισμό της απόσβεσης.
Και κάτι ακόμη, μήπως κάποιος ξέρει που μπορώ να φτιάξω κάτι για το πορτμπαγκάζ, τώρα που η δεξαμενή σηκώθηκε λίγο ψηλότερα από τη ρεζέρβα; Υπάρχει κάποιος που να αναλαμβάνει τέτοια κατασκευή;
Ευχαριστώ -
Σε τι αμαξι? Ποσο κοστισε? Τι μαρκα κιτ τοποθετησε?
Υγραεριοκίνηση!