Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Group VAG FSI. Καίει λάδια;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Group VAG FSI. Καίει λάδια;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 22
    • 23
    • 1 / 23
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    102
    451
    2906
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • kubiak
      kubiak last edited by

      Αναφέρει πουθενά στο βιβλίο του 1.4 FSI ότι δικαιολογείται κατανάλωση 1 λίτρου λαδιού ανά 1.000 χλμ;

      Γνωστός μου κάτοχος 1.4 FSI (ας μην αναφέρω μοντέλο) έχει τέτοιο πρόβλημα (στα πρώτα 4.000 χλμ) και σκέφτονται να του αλλάξουν κινητήρα.

      Σε επίσκεψη στην αντιπροσωπεία βρήκε άλλους 4 κατόχους FSI (δε μου είπε αν όλοι είχαν 1.4) με το ίδιο πρόβλημα...

      Λέτε να φταίει ο τρόπος που οδηγεί;

      Έχετε ακούσει κάτι ανάλογο;

      Τι συμβουλεύετε να κάνει;

      _

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        Αναφέρει πουθενά στο βιβλίο του 1.4 FSI ότι δικαιολογείται κατανάλωση 1 λίτρου λαδιού ανά 1.000 χλμ;

        Γνωστός μου κάτοχος 1.4 FSI (ας μην αναφέρω μοντέλο) έχει τέτοιο πρόβλημα (στα πρώτα 4.000 χλμ) και σκέφτονται να του αλλάξουν κινητήρα.

        Σε επίσκεψη στην αντιπροσωπεία βρήκε άλλους 4 κατόχους FSI (δε μου είπε αν όλοι είχαν 1.4) με το ίδιο πρόβλημα...

        Λέτε να φταίει ο τρόπος που οδηγεί;

        Έχετε ακούσει κάτι ανάλογο;

        Τι συμβουλεύετε να κάνει;

        _

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • kubiak
          kubiak last edited by

          Αναφέρει πουθενά στο βιβλίο του 1.4 FSI ότι δικαιολογείται κατανάλωση 1 λίτρου λαδιού ανά 1.000 χλμ;

          Γνωστός μου κάτοχος 1.4 FSI (ας μην αναφέρω μοντέλο) έχει τέτοιο πρόβλημα (στα πρώτα 4.000 χλμ) και σκέφτονται να του αλλάξουν κινητήρα.

          Σε επίσκεψη στην αντιπροσωπεία βρήκε άλλους 4 κατόχους FSI (δε μου είπε αν όλοι είχαν 1.4) με το ίδιο πρόβλημα...

          Λέτε να φταίει ο τρόπος που οδηγεί;

          Έχετε ακούσει κάτι ανάλογο;

          Τι συμβουλεύετε να κάνει;

          _

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • T
            theom5 last edited by

            Το πρόβλημα έχει εμφανιστεί σε ΠΟΛΛΑ FSi...
            Απ'ότι φαίνεται είναι αδιάφορο του κυβισμού των κινητήρων τους...

            Κάποιοι μάλιστα έχουν αλλάξει και κινητήρα!!!!

            Κουράγιο....

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • J
              jap-power last edited by

              Eχω ακουσει και εγω παρομοια περιστατικα!Ειναι η τεχνολογια του FSI, η κορυφαια κατα πολλους!Που να κανουν και καμια 150.000 χλμ....Τοτε να δεις

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lotusnick last edited by

                Egw akoma den exo katalabei ti prosferei autoi oi FSI?
                Oute parapano aloga bgazoun, oute oikonomikoteroi einai, kai theloun kai super unleaded
                Eixa kanei mia erwtisi paliotera otan o Technik kai tous ymnouse kai apantisi pou na dinei ta xeiropiasta pleoniktimata den pira

                Twra an kaiei kai ladia.....
                Pros VW group: Kala den eisastan me tous palious 1.6 8V kai 1.8T ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • J
                  jap-power last edited by

                  Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                  Twra an kaiei kai ladia.....
                  Pros VW group: Kala den eisastan me tous palious 1.6 8V kai 1.8T ?

                  Πες τα χρυσοστομε!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    theom5 last edited by

                    Ο χρήστης jap-power έγραψε:
                    Eχω ακουσει και εγω παρομοια περιστατικα!Ειναι η τεχνολογια του FSI, η κορυφαια κατα πολλους!Που να κανουν και καμια 150.000 χλμ....Τοτε να δεις

                    Τι να δουν...Ολοκαίνουριο μοτέρ θα έχουν! Το νιοστό στη σειρά!

                    Πέραν της πλάκας πάντως, καλά θα κάνει το παιδί με το FSi να πιέσει για την όσο το δυνατόν καλύτερη κάλυψη για το αυτοκίνητό του, όπως και αν μεταφράζεται αυτό...είτε σε επισκευή είτε σε αντικατάσταση κινητήρα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • kubiak
                      kubiak last edited by

                      .

                      χμμ μιας και φαίνεται να είναι γνωστό το θέμα, έκανα μία γρήγορη αναζήτηση (με τα σωστά επιτέλους keywords) και ιδού:

                      Από το 4 Τροχοί Αρχική σελίδα -> Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις > VAG FORUM

                      *Ο χρήστης **[':1l6m63p3]Παιδιά SOS! Εχω ένα GOLF FSI 1.4 trendline. Το αυτοκίνητο είναι καινούριο με μόλις 6500 χλμ. Χτες μου άναψε το λαμπάκι για λάδια! Είδα το κάρτερ και ήταν σχεδόν άδειο. Πήγα στην αντιπροσωπεία στην Ξάνθη και μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό και ότι αυτοί οι κινητήρες καίνε λάδι.Απλώς μου το συμπλήρωσαν και δεν κάνανε τίποτα παραπάνω. Να πάω να τους βρίσω αύριο;

                      G60POWER](http** έγραψε
                      GODOS[/url)':1l6m63p3]Οχι να μην τους βρισεις.Στα 7500 km τα αλλαζεις και βαζεις 0/40 προδιαγραφων 503,01 και αλλαγη παντα ανα 7500 .Αναλογα με το 'σκισιμο' δικαιολογειτε καψιμο και ενα λιτρο( τα εχουμε πει και παλιοτερα περι ανιχων).Αν η καταναλωση ειναι υπερβολικη, τοτε αρχιζεις και ανυσηχεις (που δε νομιζω)

                      lkar[/url:1l6m63p3]':1l6m63p3]το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου το διάβασες;

                      technik[/url:1l6m63p3]':1l6m63p3]Πολύ σωστά.

                      Πώς γίνεται να είμαστε τόσο 'αρνητικοί', όταν οι ίδιοι δεν δίνουμε την πρέπουσα σημασία στα στοιχεία που δίνει ο κατασκευαστής;

                      Tiger[/url:1l6m63p3]':1l6m63p3]Ελπιζω να μην αναφερεστε σε εκεινο το σημειο οπου το βιβλιαρακι λεει οτι το αυτοκινητο δικαιολογείται να καταναλώνει πιο πολυ λαδι και απο tanker.

                      lkar[/url:1l6m63p3]':1l6m63p3]αναφέρει επίσης και τις ιδιότητες των λιπαντικών long life

                      GFON[/url:1l6m63p3]':1l6m63p3]Παντως μου κανει μεγαλη εντυπωση οι μαλακιες που γραφουν τα βιβλια των νεων αυτοκινητων, του στυλ οτι δικαιολογειτε να καιει ως 1 λιτρο στα 1000 χλμ και πιο κατω νασου λεει, αλλαγη λαδιων καθε 10,000 ή 15000 ακομα και 30,000 χλμ!!!

                      Αυτο ισχυει για ολα σχεδον τα αυτοκινητα ανεξαιρετος μαρκας...

                      georgex[/url:1l6m63p3]':1l6m63p3]Ναι σωστά χαζό ακούγεται..
                      Αλλά σου λένε και να τσεκάρεις συχνά τα λάδια. Οπότε δεν σημαίνει οτι θα μείνεις από λάδι πριν φτάσεις στα χιλιόμετρα αλλαγής.

                      Βέβαια αν βάζεις 1 λίτρο κάθε 1000χλμ, στα 15-20-30000 δεν θα χρειάζεται να αλλάξεις λάδια... θα έχεις κάτι σαν 'κυλιόμενη' αλλαγή λαδιών

                      GODOS[/url:1l6m63p3]':1l6m63p3]Εμένα μου άναψε το λαμπάκι για λάδια μόλις έφτασα στην παραλία. Έφαγα τον κόσμο να βρω ένα μπουκάλι λάδι με τον φόβο να μην κολλήσει ο κινητήρας. Το kadett που έχω καίει ποιο λίγο λάδι τελικά από το FSI

                      Το θέμα έχει συζητηθεί λοιπόν και περνιέται στα 'ψιλά';
                      Είναι πολύ σημαντικό και καθώς κάθε υποψήφιος αγοραστής οφείλει να το γνωρίζει του αξίζει ένα ξεχωριστό νήμα...

                      Κρίμα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • L
                        lkar last edited by

                        Κατ' αρχήν δεν καίνε λάδια, καταναλώνουν λάδια!

                        Όντως οι 1.4 ποσοστιαία καίνε περισσότερο από τους 1.6. Το περίεργο είναι ότι το μπλοκ είναι παλιό, όπως και του 1.6 κι απλώς τοποθετήθηκε το σύστημα άμεσου ψεκασμού

                        Αιτίες πολλές.

                        1. Long Life λιπαντικά

                        2. τσιμουχάκια βαλβίδων

                        3. σε χειρότερη περίπτωση ελατήρια

                        4. συνήκες/τρόπος οδήγησης. Αυτοκίνητα που κάνουν πολλά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο και γενικά 'σκίζονται' δεν καίνε λάδι

                        Στο βιβλίο πάντως το γράφει για κατανάλωση λαδιού.

                        Χωρίς να είναι καινοτομία ο FSI, σε σχέση με τον 1.6 16V (105) είναι καλύτερος και μην ακούσω τίποτα για τον 8V

                        Στα 1.4 είναι μεν καλύτερος από τον 1.4 75, (σιγά το δύσκολο ), αλλά υπάρχει κι ο 100άρης

                        Ο άμεσος ψεκασμός καλώς ή κακώς θα επικρατήσει, λόγω ρύπων, κατανάλωσης κλπ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • kubiak
                          kubiak last edited by

                          lkar,
                          Για εμένα καίνε = καταναλώνουν.
                          Ακούγεται υπερβολικό όμως (ό,τι ρήμα και να χρησιμοποιήσει κάποιος) το 1 λτ / 1.000 χλμ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • J
                            jap-power last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                            Κατ' αρχήν δεν καίνε λάδια, καταναλώνουν λάδια!

                            Σωστος...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sado last edited by

                              To RX-8, FSI μηχανή έχει;;

                              Μήπως ο FSI είναι δίχρονος;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης jap-power έγραψε:

                                Κατ' αρχήν δεν καίνε λάδια, καταναλώνουν λάδια!

                                Σωστος...

                                Οπως και να το πουμε η ουσια ειναι μια:θελει συνεχη ελενχο για την σταθμη του λαδιου.
                                Τωρα ποσο λογικο το βρισκει ο καθενας να συμπληρωνεις 1lit λαδι καθε 1000χλμ..............εγω παντως ξερω οτι θα αγανακτουσα ,το λιγοτερο.
                                Αναφερομαι σε ολες τις μαρκες γιατι και η Φιατ ειχε προβλημα στον 1800,ασταυρωτα ελατηρια.

                                Λες να εχουμε αναβιωση της TRABANT με τα παραπετασματα καπνου?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                                  lkar,
                                  Για εμένα καίνε = καταναλώνουν.
                                  Ακούγεται υπερβολικό όμως (ό,τι ρήμα και να χρησιμοποιήσει κάποιος) το 1 λτ / 1.000 χλμ...

                                  καλώς ή κακώς (κακώς) οι περισσότερες εταιρείες πλέον το γράφουν στα βιβλιαράκια, ανεξαρτήτως μάρκας/χώρας προέλευσης.

                                  Από την άλλη πλευρά όμως δεν γίνεται ν'αλλάζεις για πλάκα κινητήρα επειδή έκαψε κάποια ml λαδάκι (δεν συζητάω για λίτρα) κι ο πελάτης φωνάζει, απειλεί με μηνύσεις κλπ. Αλυσίδα είναι

                                  Για να το γράφει και η Toyota κάτι θα ξέρει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                                    Egw akoma den exo katalabei ti prosferei autoi oi FSI?
                                    Oute parapano aloga bgazoun, oute oikonomikoteroi einai, kai theloun kai super unleaded
                                    Eixa kanei mia erwtisi paliotera otan o Technik kai tous ymnouse kai apantisi pou na dinei ta xeiropiasta pleoniktimata den pira

                                    Τα πλεονεκτήματα του άμεσου ψεκασμού φαίνονται πιο πολύ σε μεγάλου κυβισμού κινητήρες, οι οποίοι δεν θα δυσκολεύονται να κινήσουν σβέλτα το αμάξωμα, ακόμα και με μικρό πάτημα του γκαζιού (μικρό φορτίο). Γενικά, όσο περισσότερο πατάμε γκάζι, τόσο λιγότερο φαίνονται τα πλεονεκτήματα της διάταξης αυτής (σε σχέση δηλαδή με τον έμμεσο ψεκασμό)...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      montecarlo last edited by

                                      Αν καίει τόσο λάδι... δεν χρειάζεται ΠΟΤΕ να τα αλλάξεις αφού στα 10.000 χλμ έχεις κάψει 10 λίτρα... = 2 φορές τη χωρητικότητα του κινητήρα... άρα όλο το λάδι είναι 'σχεδόν' φρέσκο....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lotusnick last edited by

                                        Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                        Αν καίει τόσο λάδι... δεν χρειάζεται ΠΟΤΕ να τα αλλάξεις αφού στα 10.000 χλμ έχεις κάψει 10 λίτρα... = 2 φορές τη χωρητικότητα του κινητήρα... άρα όλο το λάδι είναι 'σχεδόν' φρέσκο....

                                        Kai glytoneis kai ta ergatika

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • G
                                          geko last edited by

                                          Πάντως πρόβλημα υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού παρουσιάζεται και στους παλαιότερης τεχνολογίας 1.4 16ν (κυρίως των 100 ίππων) κινητήρες του γκρουπ. Το πρόβλημα εστιάζεται στα ελατωματικά ελατήρια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            montecarlo last edited by

                                            Από ένα σημείο και μετά υπάρχει και θέμα ρυππανσης αφού τα συνθετικά λάδια έχουν διοξίνες οι οποίες δεν πρέπει να φτάνουν στην ατμοσφαίρα, αλλα τα λάδια πρέπει να δίνονται πίσω για οικολογική 'διάσπαση'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 1 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr