-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τι, θα δώσεις την Elise να την κάνει βόλτα ο καθένας; Εγώ θα το ξανασκεφτόμουν στη θέση σου. Τις δύο τελευταίες φορές που πήγα στα Μέγαρα, έκανα περί τους 180 γύρους. Τώρα, θα δώσω 50 ευρώ για να κάνει λιγότερους από 10 συνολικά. Αν βέβαια ξέραμε ότι θα κάτσει δίπλα μας ο τάδε οδηγός αγώνων ο οποίος θα ασχολιόταν σοβαρά να μας πει 2 πραγματάκια για να μας κάνει καλύτερους, τότε αλλάζειΚάτσε βρε μη βιάζεσαι...Το ότι το αυτοκίνητο θα συμμετάσχει σημαίνει ότι άντε να το οδηγήσει κανένας επαγγελματίας εκτός από τον Τέο.....Όχι βέβαια ο καθένας...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τι, θα δώσεις την Elise να την κάνει βόλτα ο καθένας; Εγώ θα το ξανασκεφτόμουν στη θέση σου.Back has the pear the tail!
Οψόμεθα για το τί, ποιος, και πώς.....
Αν βέβαια ξέραμε ότι θα κάτσει δίπλα μας ο τάδε οδηγός αγώνων ο οποίος θα ασχολιόταν σοβαρά να μας πει 2 πραγματάκια για να μας κάνει καλύτερους, τότε αλλάζει
Αφενός μεν πιστεύω πως η εκδήλωση δεν αποσκοπεί σε κάτι τέτοιο, αφετέρου με 50€ μια τέτοια 'παροχή' θα ήταν σαν να κλέβεις εκκλησία και να σου ανοίγει κι ο παπάς το παγκάρι!....
Πέραν των όσων διδάσκονται σ'ένα σεμινάριο της Safetrack, αν και εφόσον γίνει ποτέ κάτι εφάμιλλο εδώ με τα Driver Training Courses του εξωτερικού, εκτιμώ, έχοντας γνώση από πρώτο χέρι το τί μπορείς να διδαχθείς και το πόσο αυτό μπορεί να κοστίσει (για μια ή περισσότερες ημέρες), πως το κόστος θα εκφράζεται με νούμερα αρκετά υψηλότερα και απο κείνα που χρεώνονται ακόμα και σήμερα για το SafeTrack. (ακόμα και από τα επίπεδα της ταρίφας που βγήκε για το Subaru Course.)
Στο πόσο κερδισμένος βγαίνεις από τέτοια 'σχολεία' βέβαια είναι περιττό ν'αναφερθούμε...Εδώ επαγγελματίες οδηγοί του ΠΠΡ και 'κάθονται στα θρανία', φανταστείτε τί μπορεί να μάθει ο καθένας από εμάς τους απλούς καθημερινούς οδηγούς με την καθοδήγηση καταρτισμένων οδηγών-εκπαιδευτών... -
Ορθά εμίλησες!
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση....Θα είμαστε εκεί και ελπίζω να είμαστε πολλοί συμπεριλαμβανομένης φαντάζομαι ολόκληρης της φίλτατης ομάδας 4Τ και του αρχηγού-δάσκαλου Στράτη....Όρθά ελπίζετε σε ότι αφορά την φίλτατη ομάδα των 4Τ.
-
Ο χρήστης KF έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση....Θα είμαστε εκεί και ελπίζω να είμαστε πολλοί συμπεριλαμβανομένης φαντάζομαι ολόκληρης της φίλτατης ομάδας 4Τ και του αρχηγού-δάσκαλου Στράτη....
Όρθά ελπίζετε σε ότι αφορά την φίλτατη ομάδα των 4Τ.
Πάλι τρέχει ο Boss!!??!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τι, θα δώσεις την Elise να την κάνει βόλτα ο καθένας; Εγώ θα το ξανασκεφτόμουν στη θέση σου. Τις δύο τελευταίες φορές που πήγα στα Μέγαρα, έκανα περί τους 180 γύρους.με τι αμαξι και λαστιχα εκανες 180 γυρους???
-
180 γύρους συνολικά, όχι την κάθε φορά. Μην τρελαθούμε τελείως. Με ΜΧ5 προφανώς και πολλά χιαστί στα ελαστικά.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
180 γύρους συνολικά, όχι την κάθε φορά. Μην τρελαθούμε τελείως. Με ΜΧ5 προφανώς και πολλά χιαστί στα ελαστικά.Ρε συ!!!Είναι πάαααρα πολλά χιλιόμετρα!!! 180Χ2,5=450!!!
Τι λάστιχα άντεξαν τέτοια καταπόνηση!!
Φρένα!!??Λάδια??!!!
-
Ώπα γιατί μάλλον την πάτησα. Νόμιζα ότι τα Μέγαρα έχουν μήκος 2.1 χλμ. Αν έχουν 2.5, τότε οι σωστοί γύροι είναι κάπου στους 150. Sorry
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Πέραν των όσων διδάσκονται σ'ένα σεμινάριο της Safetrack, αν και εφόσον γίνει ποτέ κάτι εφάμιλλο εδώ με τα Driver Training Courses του εξωτερικού, εκτιμώ, έχοντας γνώση από πρώτο χέρι το τί μπορείς να διδαχθείς και το πόσο αυτό μπορεί να κοστίσει (για μια ή περισσότερες ημέρες), πως το κόστος θα εκφράζεται με νούμερα αρκετά υψηλότερα και απο κείνα που χρεώνονται ακόμα και σήμερα για το SafeTrack. (ακόμα και από τα επίπεδα της ταρίφας που βγήκε για το Subaru Course.)
Βέβαια, πολλά σχολεία του εξωτερικού (και δη στην Αγγλία) καταφέρνουν και κρατούν χαμηλές τιμές, προσφέροντας εκπαίδευση στο αμάξι του ίδιου του εκπαιδευομένου, χωρίς να έχουν ιδιόκτητες εγκαταστάσεις και πάγιο εξοπλισμό, η δε επιτυχής 'αποφοίτησή' σου συνυπολογίζεται στο ύψος των ασφαλίστρων που πληρώνεις για τα οχήματα που οδηγείς...
Βέβαια όταν η εκπαίδευση γίνεται σε ανοιχτά μέρη όπως αεροδρόμια και άλλα συναφή ανοιχτά σημεία που υπάρχουν άπλετα προς εκμετάλλευση σε όλη την επικράτειά τους από την εποχή του Β' Π.Π. , κάτι στο οποίο εμείς καθώς και πολλοί άλλοι Ευρωπαίοι δυστυχώς υστερούμε σε μεταπολεμική περιουσία ... -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ώπα γιατί μάλλον την πάτησα. Νόμιζα ότι τα Μέγαρα έχουν μήκος 2.1 χλμ. Αν έχουν 2.5, τότε οι σωστοί γύροι είναι κάπου στους 150. SorryΤώρα μάλιστα!! Δηλαδή 150 είναι λίγοι??!!!
Αλλαξες 2-3 φορές τα λάστιχα με καινούργια ή πήγαινες βόλτα?!!!
-
Βασικά, μόνο το πίσω αριστερό λάστιχο τρώει ζόρια με τον τρόπο που οδηγώ εκεί μέσα. Οπότε κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές σου και κανένα πρόβλημα (πέραν του ότι την άλλη μέρα πας για καινούρια λάστιχα )
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Βασικά, μόνο το πίσω αριστερό λάστιχο τρώει ζόρια με τον τρόπο που οδηγώ εκεί μέσα. Οπότε κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές σου και κανένα πρόβλημα (πέραν του ότι την άλλη μέρα πας για καινούρια λάστιχα )Μήπως να γύρναγες και στην πίστα ανάποδα για να πάρουν τα 'ίσια' του και το δεξί;;;;
-
Το έχω σκεφτεί κι αυτό . Next time..........
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το έχω σκεφτεί κι αυτό . Next time..........Ίσως και να σε ακολουθήσω γιατί μου φαίνεται πως είδα και γω μια μικρή διαφορά στη φθορά ΑΡ-ΔΞ...
Άνοιγε μου το δρόμο να έρχομαι να 'σκουπίζω' και γω τη πίστα από πίσω σου... -
Τόσο χαμηλή που είναι η Elise, κυριολεκτικά θα σκουπίζεις. Στα σαμαράκια, τι κάνεις;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τόσο χαμηλή που είναι η Elise, κυριολεκτικά θα σκουπίζεις. Στα σαμαράκια, τι κάνεις;Κι όμως δεν είναι όσο χαμηλή νομίζεις... Σαν συνολικό ύψος είναι 'τάπα' αλλά η απόσταση από το οδόστρωμα δεν ειναι απαγορευτική ακόμα και για την Ελλάδα. (Μέχρι τουλάχιστον ν'αποφασίσω να βάλω Ohlins και αρχίσω όντως να 'σκουπίζω' την άσφαλτο... )
-
Moυ φαίνεται θα είμαι εκεί ....
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Moυ φαίνεται θα είμαι εκεί ....Μου φαίνεται θα πάμε μαζί!
-
Χμμμ....οπως το δεί ο καθένας. 50 ευρώ είναι 17,000 δραχμές.
Απο την άλλη, 50 ευρώ είναι 10 καφέδες μόνο.
Θα το σκεφθώ...
1oTEST DRIVE PARTY του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ και της SAFETRACΚ