-
Αγόρασα το νεο Opel Vectra.
Παλια ειχα Citroen Xsara.
Ειμαι ευχαριστημενος ως ωρας με το vectra.
Αυτο που με προβληματιζει, ειναι η διαφορετικη αισθηση στα κρατηματά του στο δρομο.
Ακομη και στις ευθείες.
Δεν ξερω, εχω την αισθηση οτι με το xsara πατούσε καλυτερα το αμαξι στο δρομο.Να πω εξαρχης οτι δεν κατεχω απο πολλα σε σχεση με τα αυτοκινητα, απο τεχνικής πλευράς.
Παρολα αυτα, καποια εντελως βασικα, τα ξερω.
Πχ, ξερω για την σημασια των ελαστικων, των αναρτησεων.To xsara ειχε μαλακες αναρτησεις. Το αυτοκινητο δεν αναπηδουσε ευκολα και λιγες ανωμαλιες του δρομου εφταναν ως τους επιβατες. Και επισης ειχε την γνωστη πατεντα της citroen, την παθητικη τετραδιευθυνση. Επισης φορουσε απο την αρχη Michelin και οταν αλλαξα ελαστικα εβαλα παλι Michelin. Η ζαντα 14αρα.
Το Vectra εχει σκληρες αναρτησεις. Ειναι επειδη ειναι αρχη ακομη? Δεν το ξερω.
Τα ελαστικα ειναι Bridgestone turanza.
Η ζαντα 15αρα(δεν επρεπε να βοηθα σε ακομη καλυτερο κρατημα σε σχεση με την 14αρα του xsara?)
Και δεν εχει την παθητικη τετραδιευθυνση του xsara. Ουτε εχω βαλει es pσυστηματα κλπ.
Ωστοσο εχει abs με ebd.
Και φυσικα ειναι πολυ μεγαλυτερο και βαρυτερο αυτοκινητο.Βοηθειστε με να βγαλω ακρη.
Ειναι ιδεα μου οτι το xsara ειχε καλυτερα κρατηματα? Αν οχι τι νομιζετε οτι συμβαινει?
Αν ναι, που οφειλετε? Στις αναρτησεις? Στα ελαστικα?Μηπως απλα εχω την αισθηση οτι το citroen κρατουσε καλυτερα, και πρεπει να προσαρμοστω στην νεα αισθηση ενος νεου αυτοκινητου?
Μηπως πρεπει να παω να αλλαξω ελαστικα και αναρτησεις στο vectra? (παλι εξοδα?)
Πρεπει να καταλαβω τι ειναι αληθεια και τι οχι, τι συμβαινει τελικα.
Πειτε τη γνωμη σας.
-
Αγόρασα το νεο Opel Vectra.
Παλια ειχα Citroen Xsara.
Ειμαι ευχαριστημενος ως ωρας με το vectra.
Αυτο που με προβληματιζει, ειναι η διαφορετικη αισθηση στα κρατηματά του στο δρομο.
Ακομη και στις ευθείες.
Δεν ξερω, εχω την αισθηση οτι με το xsara πατούσε καλυτερα το αμαξι στο δρομο.Να πω εξαρχης οτι δεν κατεχω απο πολλα σε σχεση με τα αυτοκινητα, απο τεχνικής πλευράς.
Παρολα αυτα, καποια εντελως βασικα, τα ξερω.
Πχ, ξερω για την σημασια των ελαστικων, των αναρτησεων.To xsara ειχε μαλακες αναρτησεις. Το αυτοκινητο δεν αναπηδουσε ευκολα και λιγες ανωμαλιες του δρομου εφταναν ως τους επιβατες. Και επισης ειχε την γνωστη πατεντα της citroen, την παθητικη τετραδιευθυνση. Επισης φορουσε απο την αρχη Michelin και οταν αλλαξα ελαστικα εβαλα παλι Michelin. Η ζαντα 14αρα.
Το Vectra εχει σκληρες αναρτησεις. Ειναι επειδη ειναι αρχη ακομη? Δεν το ξερω.
Τα ελαστικα ειναι Bridgestone turanza.
Η ζαντα 15αρα(δεν επρεπε να βοηθα σε ακομη καλυτερο κρατημα σε σχεση με την 14αρα του xsara?)
Και δεν εχει την παθητικη τετραδιευθυνση του xsara. Ουτε εχω βαλει es pσυστηματα κλπ.
Ωστοσο εχει abs με ebd.
Και φυσικα ειναι πολυ μεγαλυτερο και βαρυτερο αυτοκινητο.Βοηθειστε με να βγαλω ακρη.
Ειναι ιδεα μου οτι το xsara ειχε καλυτερα κρατηματα? Αν οχι τι νομιζετε οτι συμβαινει?
Αν ναι, που οφειλετε? Στις αναρτησεις? Στα ελαστικα?Μηπως απλα εχω την αισθηση οτι το citroen κρατουσε καλυτερα, και πρεπει να προσαρμοστω στην νεα αισθηση ενος νεου αυτοκινητου?
Μηπως πρεπει να παω να αλλαξω ελαστικα και αναρτησεις στο vectra? (παλι εξοδα?)
Πρεπει να καταλαβω τι ειναι αληθεια και τι οχι, τι συμβαινει τελικα.
Πειτε τη γνωμη σας.
-
Αγόρασα το νεο Opel Vectra.
Παλια ειχα Citroen Xsara.
Ειμαι ευχαριστημενος ως ωρας με το vectra.
Αυτο που με προβληματιζει, ειναι η διαφορετικη αισθηση στα κρατηματά του στο δρομο.
Ακομη και στις ευθείες.
Δεν ξερω, εχω την αισθηση οτι με το xsara πατούσε καλυτερα το αμαξι στο δρομο.Να πω εξαρχης οτι δεν κατεχω απο πολλα σε σχεση με τα αυτοκινητα, απο τεχνικής πλευράς.
Παρολα αυτα, καποια εντελως βασικα, τα ξερω.
Πχ, ξερω για την σημασια των ελαστικων, των αναρτησεων.To xsara ειχε μαλακες αναρτησεις. Το αυτοκινητο δεν αναπηδουσε ευκολα και λιγες ανωμαλιες του δρομου εφταναν ως τους επιβατες. Και επισης ειχε την γνωστη πατεντα της citroen, την παθητικη τετραδιευθυνση. Επισης φορουσε απο την αρχη Michelin και οταν αλλαξα ελαστικα εβαλα παλι Michelin. Η ζαντα 14αρα.
Το Vectra εχει σκληρες αναρτησεις. Ειναι επειδη ειναι αρχη ακομη? Δεν το ξερω.
Τα ελαστικα ειναι Bridgestone turanza.
Η ζαντα 15αρα(δεν επρεπε να βοηθα σε ακομη καλυτερο κρατημα σε σχεση με την 14αρα του xsara?)
Και δεν εχει την παθητικη τετραδιευθυνση του xsara. Ουτε εχω βαλει es pσυστηματα κλπ.
Ωστοσο εχει abs με ebd.
Και φυσικα ειναι πολυ μεγαλυτερο και βαρυτερο αυτοκινητο.Βοηθειστε με να βγαλω ακρη.
Ειναι ιδεα μου οτι το xsara ειχε καλυτερα κρατηματα? Αν οχι τι νομιζετε οτι συμβαινει?
Αν ναι, που οφειλετε? Στις αναρτησεις? Στα ελαστικα?Μηπως απλα εχω την αισθηση οτι το citroen κρατουσε καλυτερα, και πρεπει να προσαρμοστω στην νεα αισθηση ενος νεου αυτοκινητου?
Μηπως πρεπει να παω να αλλαξω ελαστικα και αναρτησεις στο vectra? (παλι εξοδα?)
Πρεπει να καταλαβω τι ειναι αληθεια και τι οχι, τι συμβαινει τελικα.
Πειτε τη γνωμη σας.
-
Εϊναι θέμα αίσθησης πιστεύω. Το πόσο σε εμπνέει να στρίψεις ένα αυτοκίνητο..
Τα citroen, κατά τη γνώμη μου, πάντα είχαν τη φιλοσοφία 'άνεση-γέρνω λίγο αλλά τελικά κρατάω καλά και στρίβω'. Το vectra πάντως δε θυμάμαι να το χαρακτήρισε κανείς ποτέ ως ιδιαίτερα 'στριφτερό', σε αντίθεση με την xsara, την οποία έχω οδηγήσει (vectra δεν έχω οδηγήσει πάντως για να μπορώ να απαντήσω στα σίγουρα).
Αλήθεια, πόσα κυβικά ήταν η xsara και πόσα το vectra; -
το xsara ηταν 1.4 και το vectra ειναι 1.6
-
Μάλλον παίζει ρόλο το μέγεθος του αμαξώματος και το βάρος.
Από εμπειρία σε Astra και Corsa το μικρό κινείται πολύ πιο γρήγορα σε κλειστές στροφές. Μάλιστα αυτοκίνητα μεγέθους Matiz είναι εκπληκτικό πως μπορούν να κάνουν στροφές 90 μοιρών!!! -
το βεκτρα φοραει γονατα μπροστα και πολλαπλους συνδεσμους πισω
το ξαρα φορουσε γονατα μπροστα και υστερουντες βραχιονες πισω.σορρυ που θα το πω και ετσι χυμα αλλα πηδηξες απο το 9 στο 6 (για να μην πω και πιο κατω)σε θεμα αισθησης.....
το βεκτρα κατασκευαστηκε με σκοπο να σε μεταφερει απο ενα σημειο Α σε ενα σημειο Β παθητικα.......
οτι και να αλλαξεις το γενικο αποτελεσμα θα μεινει το ιδιο......
με τις υγειες σας.....Υ.Γ
για να σε παρηγοριω θα σου πω απλα οτι το βεκτρα ειναι αρκετα σταθερο στο ανοιχτο δρομο.......(αλλα ως εκει) -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
το βεκτρα φοραει γονατα μπροστα και πολλαπλους συνδεσμους πισω
το ξαρα φορουσε γονατα μπροστα και υστερουντες βραχιονες πισω.Ok έτσι είναι. Για εξήγησε λίγο όμως.
Οι υστερούντες δηλαδή είναι καλύτεροι από τους πολλαπλούς συνδέσμους??? -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
το βεκτρα φοραει γονατα μπροστα και πολλαπλους συνδεσμους πισω
το ξαρα φορουσε γονατα μπροστα και υστερουντες βραχιονες πισω.Ok έτσι είναι. Για εξήγησε λίγο όμως.
Οι υστερούντες δηλαδή είναι καλύτεροι από τους πολλαπλούς συνδέσμους???το παραξενω δηλαδη που σου φαινεται???
-
Δηλαδή μάλλον να ξεχασω τα καλα κρατηματα? (δεν μπορω να το πιστεψω...απογοητευση...)
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Δηλαδή μάλλον να ξεχασω τα καλα κρατηματα? (δεν μπορω να το πιστεψω...απογοητευση...)ας το σκεφτοσουνα πριν το αγορασεις
-
Και τι να έπαιρνε σ'αυτά τα λεφτά;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Και τι να έπαιρνε σ'αυτά τα λεφτά;ρε φιλος αυτο ειναι αλλο θεμα......
δεν θα ξεκινησουμε να λεμε και να αυτο ειναι και να το αλλο ειναι καλυτερο...........
ακυρο το ερωτημα..... -
Ο χρήστης karib έγραψε:
Δηλαδή μάλλον να ξεχασω τα καλα κρατηματα? (δεν μπορω να το πιστεψω...απογοητευση...)Φίλε μου εσύ δεν είσαι που προβληματιζόσουν για 15 'φορουμικές' σελίδες σχετικά με το τι να πάρεις;Δε σου γράψαμε τίποτα σχετικό με κρατήματα;Τα γερμανικά συνήθως είναι λίγο πίσω σε αίσθηση σε σχέση με τα γαλλικά (μην πω οτι τα γαλλικά είναι μπροστά απ όλους τους υπόλοιπους...).Πάντως το Βέκτρα μπορεί να μην είναι παιχνιδιάρικο-είναι όμως σίγουρα ασφαλές.Άλλωστε όλα τα νέα μοντέλα πάνω κάτω είναι πιο άχρωμα σε συμπεριφορά-δες και το διάδοχο της xsara τη C4.Απ το 9 στο 7 για να μπω και στο ύφος του του Ποπολάρου...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
το βεκτρα φοραει γονατα μπροστα και πολλαπλους συνδεσμους πισω
το ξαρα φορουσε γονατα μπροστα και υστερουντες βραχιονες πισω.Ok έτσι είναι. Για εξήγησε λίγο όμως.
Οι υστερούντες δηλαδή είναι καλύτεροι από τους πολλαπλούς συνδέσμους???το παραξενω δηλαδη που σου φαινεται???
Στο ότι οι πολλαπλοί σύνδεσμοι κοστίζουν περισσότερο από τους υστερούντες. Βασικά οι υστερούντες ίσως να είναι φτηνότερη λύση και από τον ημιάκαμπτο, δεν είμαι σίγουρος για αυτό όμως.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
το βεκτρα φοραει γονατα μπροστα και πολλαπλους συνδεσμους πισω
το ξαρα φορουσε γονατα μπροστα και υστερουντες βραχιονες πισω.Ok έτσι είναι. Για εξήγησε λίγο όμως.
Οι υστερούντες δηλαδή είναι καλύτεροι από τους πολλαπλούς συνδέσμους???το παραξενω δηλαδη που σου φαινεται???
Στο ότι οι πολλαπλοί σύνδεσμοι κοστίζουν περισσότερο από τους υστερούντες. Βασικά οι υστερούντες ίσως να είναι φτηνότερη λύση και από τον ημιάκαμπτο, δεν είμαι σίγουρος για αυτό όμως.
φνηνοτερη??? μπα ........... η ακριβοτερη θα ελεγα εγω και οι πιο βαριοι.....
-
Πού το βρήκες το αντιφατικό;
Οκ έπρπεπε να γράψω ΗΤΑΝ, αλλά δε νομίζω να δημιουργήθηκε αντίφαση.άλλωστε το 7 είναι καλύτερο απ το 6!
Για να μην παραξηγούμαστε, εννοούσα οτι τα γαλλικά΄ΗΤΑΝ μπροστά, τώρα έχουν λίγο χαλάσει τη συνταγή αλλά παραμένουν λίγο καλύτερα απ τα υπόλοιπα -
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Πού το βρήκες το αντιφατικό;
Οκ έπρπεπε να γράψω ΗΤΑΝ, αλλά δε νομίζω να δημιουργήθηκε αντίφαση.άλλωστε το 7 είναι καλύτερο απ το 6!
Για να μην παραξηγούμαστε, εννοούσα οτι τα γαλλικά΄ΗΤΑΝ μπροστά, τώρα έχουν λίγο χαλάσει τη συνταγή αλλά παραμένουν λίγο καλύτερα απ τα υπόλοιπαC2 & C3 έναντι ποιών;
307, C4, Megane σε σχέση με Focus, 3, Golf, 147;
Laguna, C5, 406 σε σχέση με Mondeo, 6, Passat 156;
Δυστυχώς είναι πίσω από τα κορυφαία μοντέλα των κατηγοριών
-
Ο χρήστης machine22 έγραψε:
Εκεί που υστερεί είναι στο φρένα και στο «κλιμακωτό» τιμόνι.Kαι στις γρήγορες αλλαγές επίσης...
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Δηλαδή μάλλον να ξεχασω τα καλα κρατηματα? (δεν μπορω να το πιστεψω...απογοητευση...)Δυστηχώς το ίδιο συναίσθημα με εσένα έχουν όσοι αγοράζουν 'χρηματοδοτικό' και όχι αυτοκίνητο.
Έτσι έχει γίνει η αγορά, αντί να ψάχνει ο υποψήφιος αγοραστής για 'αυτοκίνητο',με την ένοια της ευχαρίστησης (αυτοκίνησης) που αυτό ακόμα μπορεί ( ; ) να προσφέρει, ψάχνει για 'πατάκια', 'συναγερμό' κ.λ.π. .Μη το πάρεις προσωπικά γενικό είναι αυτό που λέω.
Καλοτάξιδο πάντως και κατά τα άλλα απροβλημάτιστο σου εύχομαι.
Περί κρατημάτων στο δρόμο