-
Δυο αυτοκινητα αρκετα διαφορετικα που ειναι ανταγωνιστες. Δε θα ξανασχολιασω τα χιλιοσχολιασμενα και επειδη δεν εχω οδηγησει το C4(δε με πολυενθουσιαζουντα γαλλικα) θελω να αποφασισετε ποιο ειναι καλυτερο απο αποψη ενεργητικης ασφαλειας κυριως(κινητηρας,αναρτηση,φρενα) και μετα της ποιοτητας.
-
Δυο αυτοκινητα αρκετα διαφορετικα που ειναι ανταγωνιστες. Δε θα ξανασχολιασω τα χιλιοσχολιασμενα και επειδη δεν εχω οδηγησει το C4(δε με πολυενθουσιαζουντα γαλλικα) θελω να αποφασισετε ποιο ειναι καλυτερο απο αποψη ενεργητικης ασφαλειας κυριως(κινητηρας,αναρτηση,φρενα) και μετα της ποιοτητας.
-
Δυο αυτοκινητα αρκετα διαφορετικα που ειναι ανταγωνιστες. Δε θα ξανασχολιασω τα χιλιοσχολιασμενα και επειδη δεν εχω οδηγησει το C4(δε με πολυενθουσιαζουντα γαλλικα) θελω να αποφασισετε ποιο ειναι καλυτερο απο αποψη ενεργητικης ασφαλειας κυριως(κινητηρας,αναρτηση,φρενα) και μετα της ποιοτητας.
-
σε γενικες γραμμες οδηγικα καλυτερο ειναι το φοκους.
οι επιδοσεις ειναι πανω κατω οι ιδιες αλλα νιωθεις ισως ενα πιο σπιρτατο τραβηγμα απο το σιτροεν.
το C4 εχει καλυτερα φρενα , ειδικα σε αισθηση.
επιλογεας ταχυτητων μακραν καλυτερος του φοκους.
αν θελεις αλλες λεπτομερειες ρωτα -
Η C4 εχει δισκοφρενα πισω!
Και ειναι ομορφοτερο απο το φοκους,για εμενα τουλαχιστον. -
focus...
-
c4 για μενα...
σχεδιαση σκιζει και το φοκους εχει ταμπουρακι πισω???????????
μονο ο κινητηρας μ'ενθουσιαζει απο αυτο το αμαξι... -
άντε πάλι με τα δισκόφρενα!
προσφέρονται κατ' επιλογή με ESP +1000 ευρώ
EDIΤ: κι η C4 έχει ημικάκαμπτο που δεν αλλάζει με τίποτα!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
άντε πάλι με τα δισκόφρενα!προσφέρονται κατ' επιλογή με ESP +1000 ευρώ
EDIΤ: κι η C4 έχει ημικάκαμπτο που δεν αλλάζει με τίποτα!
Nαι αλλα τα διαφορα καλουδια που εχει στανταρ το c-4 ειναι απειρως περισσοτερα απ΄ο,τι το φοκους...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
άντε πάλι με τα δισκόφρενα!προσφέρονται κατ' επιλογή με ESP +1000 ευρώ
EDIΤ: κι η C4 έχει ημικάκαμπτο που δεν αλλάζει με τίποτα!
Πέστα ρε Ikar! ;Αμάν πια με τα ταμπούρα ....εντάξει λαλακία να μην τα έχουν standart αλλά υπάρχει επιλογή.
Υ.Γ enginekiller σκέφτεσαι τη C4 τώρα?
-
ο ημιακαμπτος τι σχεση εχει με το ταμπουρο?κανεις συγκριση?η ειρωνια ειναι οτι το προσφερει ως εξτρα...
-
Ο χρήστης MPOMPIO έγραψε:
άντε πάλι με τα δισκόφρενα!
προσφέρονται κατ' επιλογή με ESP +1000 ευρώ
EDIΤ: κι η C4 έχει ημικάκαμπτο που δεν αλλάζει με τίποτα!
Nαι αλλα τα διαφορα καλουδια που εχει στανταρ το c-4 ειναι απειρως περισσοτερα απ΄ο,τι το φοκους...
αν οι προταιρεότητες είναι τα διάφορα μπλιμπλίκια έναντι μιας ανεξάρτητης και πιο εξελιγμένης ανάρτησης, δεν έχει νόημα οποιαδήποτε συζήτηση
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ο ημιακαμπτος τι σχεση εχει με το ταμπουρο?κανεις συγκριση?η ειρωνια ειναι οτι το προσφερει ως εξτρα...είναι και τα δύο μηχανικά μέρη που αφορούν σε ενεργητική ασφάλεια. Επαφίεται στον καταναλωτή να επιλέξει με το ανάλογο κόστος, αν θέλει επιπλέον ενεργητική ασφάλεια μαζί με το ESP (που ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ) ή κάτι φτηνότερο για να βάλει κανένα ηχοσύστημα πχ αντί δισκόφρενων
Η ανάρτηση δεν αλλάζει ότι και να κάνεις
-
δε θα συμφωνησουμε IKAR γιατι εγω θεωρω οτι και η αναρτηση με ημιακαμπτο αν εχει δουλευτει καλα προσφερει πολυ καλη οδικη συμπεριφορα...το να μη μου δινεις ομως πισω δισκοφρενα αλλα να μου τα χεις εξτρα με ενα esp το θεωρω λαλακια...δεν ειναι κανα 1400αρι με 70 ιππους και 8000ευρω τιμη,μιλαμε για αυτοκινητο 1600 του 2005...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
δεν έχει νόημα οποιαδήποτε συζήτησηΠραγματι. Το θεμα ειναι τι ζηταει ο καθενας...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
δε θα συμφωνησουμε IKAR γιατι εγω θεωρω οτι και η αναρτηση με ημιακαμπτο αν εχει δουλευτει καλα προσφερει πολυ καλη οδικη συμπεριφορα...το να μη μου δινεις ομως πισω δισκοφρενα αλλα να μου τα χεις εξτρα με ενα esp το θεωρω λαλακια...δεν ειναι κανα 1400αρι με 70 ιππους και 8000ευρω τιμη,μιλαμε για αυτοκινητο 1600 του 2005...Στη συγκεκριμένη περίπτωση, φαίνεται να δουλεύει καλύτερα του Focus έναντι της C4. Μια χαρά ήταν οι ράβδοι στρέψης της Xsara, αλλά ήθελαν να μοιάσουν στο Golf IV (και με το 307) οι Γάλλοι
Αφού υπάρχει έκδοση με δισκόφρενα και κόστος Χ, μπορείς να συγκρίνεις και την αντίστοιχη της C4 και τι προσφέρει το ένα και το άλλο.-
-
Σαφώς και βέβαια δεν επιζητούν όλοι την σπορτίφ οδήγηση...υπάρχουν κ άλλα πράγματα στην ζωή!
To έχεις οδηγήσει Ιkar...;
enginekiller θα σου πω τα + και τα - του C4 1.6 όπως τα νομίζω εγώ ως κάτοχος:
- πολύ όμορφη σχεδίαση, ιδίως μπροστά
- πολύ όμορφο και hitech εσωτερικό
- πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού
- πολύ καλά φρένα
- δεν «πλέει» και στρίβει ικανοποιητικά
- καθίσματα «πολυθρόνες» και κλιματισμός ΑΑ!
- κοντές σχέσεις άρα και λιγάκι περισσότερος θόρυβος από το μοτέρ
- μικρό πορτ μπαγκάζ (350 λίτρα)
- πολλές πληροφορίες από 3 οθόνες που σου αποσπούν επικίνδυνα την προσοχή
- θέλει εξοικίωση το νέο στροφόμετρο και γενικά όλα αυτά τα τσιμπλίκια και πολύ διάβασμα το manual
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σαφώς και βέβαια δεν επιζητούν όλοι την σπορτίφ οδήγηση...υπάρχουν κ άλλα πράγματα στην ζωή!To έχεις οδηγήσει Ιkar...;
Δυστυχώς μετά την Xsara 1.6 16V του dad που τον 'επεισα' να πάρει έναντι του ολοκαίνουριου 307 τότε (κι ευτυχώς με άκουσε), έπαθα πολιτισμικό σοκ με τη C4
-
Προσωπικά δεν θα έπαιρνα το C4 ποτέ διότι δεν με τραβάει σαν αμάξι...επειδή τυγχάνει να έχω οδηγήσει focus απο τα πρώτα...μόνο καλά έχω να πώ όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά και τον πολύ καλό επιλογέα...
-
Σε απαντηση προς τον Tractrion που εμεινε εκπληκτος (δικαιολογημενα με τη μουρλια μου) οχι δεν κοιταω c4 δε με ενθουσιαζουν τα γαλλικα απλως ηθελα να δω τι προτεινετε αναμεσα σε αυτα τα δυο διαφορετικα αυτοκινητα με τον πιο δουλεμενο ημιακπαμπτο στο ενα και τον πιο δουλεμενο πολλαπλων συνδεσμων στο αλλο. Εγκυκλοπαιδικο ηταν το ερωτημα . Σας εχω μουρλανει ε που ψαχνω συνεχεια αυτοκινητο ;
Υ.Γ.:320 λιτρα ειναι το πορτ-παγαζ του c4.
Focus 1.6 vs C4 1.6!