Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Focus 1.6 vs C4 1.6!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Focus 1.6 vs C4 1.6!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    68
    57
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      enginekiller last edited by

      Δυο αυτοκινητα αρκετα διαφορετικα που ειναι ανταγωνιστες. Δε θα ξανασχολιασω τα χιλιοσχολιασμενα και επειδη δεν εχω οδηγησει το C4(δε με πολυενθουσιαζουντα γαλλικα) θελω να αποφασισετε ποιο ειναι καλυτερο απο αποψη ενεργητικης ασφαλειας κυριως(κινητηρας,αναρτηση,φρενα) και μετα της ποιοτητας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        enginekiller last edited by

        Δυο αυτοκινητα αρκετα διαφορετικα που ειναι ανταγωνιστες. Δε θα ξανασχολιασω τα χιλιοσχολιασμενα και επειδη δεν εχω οδηγησει το C4(δε με πολυενθουσιαζουντα γαλλικα) θελω να αποφασισετε ποιο ειναι καλυτερο απο αποψη ενεργητικης ασφαλειας κυριως(κινητηρας,αναρτηση,φρενα) και μετα της ποιοτητας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          enginekiller last edited by

          Δυο αυτοκινητα αρκετα διαφορετικα που ειναι ανταγωνιστες. Δε θα ξανασχολιασω τα χιλιοσχολιασμενα και επειδη δεν εχω οδηγησει το C4(δε με πολυενθουσιαζουντα γαλλικα) θελω να αποφασισετε ποιο ειναι καλυτερο απο αποψη ενεργητικης ασφαλειας κυριως(κινητηρας,αναρτηση,φρενα) και μετα της ποιοτητας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            popol-ros last edited by

            σε γενικες γραμμες οδηγικα καλυτερο ειναι το φοκους.
            οι επιδοσεις ειναι πανω κατω οι ιδιες αλλα νιωθεις ισως ενα πιο σπιρτατο τραβηγμα απο το σιτροεν.
            το C4 εχει καλυτερα φρενα , ειδικα σε αισθηση.
            επιλογεας ταχυτητων μακραν καλυτερος του φοκους.
            αν θελεις αλλες λεπτομερειες ρωτα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Η C4 εχει δισκοφρενα πισω!
              Και ειναι ομορφοτερο απο το φοκους,για εμενα τουλαχιστον.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1
                147ti last edited by

                focus...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  c4 για μενα...
                  σχεδιαση σκιζει και το φοκους εχει ταμπουρακι πισω???????????
                  μονο ο κινητηρας μ'ενθουσιαζει απο αυτο το αμαξι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lkar last edited by

                    άντε πάλι με τα δισκόφρενα!

                    προσφέρονται κατ' επιλογή με ESP +1000 ευρώ

                    EDIΤ: κι η C4 έχει ημικάκαμπτο που δεν αλλάζει με τίποτα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mpompio last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                      άντε πάλι με τα δισκόφρενα!

                      προσφέρονται κατ' επιλογή με ESP +1000 ευρώ

                      EDIΤ: κι η C4 έχει ημικάκαμπτο που δεν αλλάζει με τίποτα!

                      Nαι αλλα τα διαφορα καλουδια που εχει στανταρ το c-4 ειναι απειρως περισσοτερα απ΄ο,τι το φοκους...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        traction last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                        άντε πάλι με τα δισκόφρενα!

                        προσφέρονται κατ' επιλογή με ESP +1000 ευρώ

                        EDIΤ: κι η C4 έχει ημικάκαμπτο που δεν αλλάζει με τίποτα!

                        Πέστα ρε Ikar! ;Αμάν πια με τα ταμπούρα ....εντάξει λαλακία να μην τα έχουν standart αλλά υπάρχει επιλογή.

                        Υ.Γ enginekiller σκέφτεσαι τη C4 τώρα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          ο ημιακαμπτος τι σχεση εχει με το ταμπουρο?κανεις συγκριση?η ειρωνια ειναι οτι το προσφερει ως εξτρα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης MPOMPIO έγραψε:

                            άντε πάλι με τα δισκόφρενα!

                            προσφέρονται κατ' επιλογή με ESP +1000 ευρώ

                            EDIΤ: κι η C4 έχει ημικάκαμπτο που δεν αλλάζει με τίποτα!

                            Nαι αλλα τα διαφορα καλουδια που εχει στανταρ το c-4 ειναι απειρως περισσοτερα απ΄ο,τι το φοκους...

                            αν οι προταιρεότητες είναι τα διάφορα μπλιμπλίκια έναντι μιας ανεξάρτητης και πιο εξελιγμένης ανάρτησης, δεν έχει νόημα οποιαδήποτε συζήτηση

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                              ο ημιακαμπτος τι σχεση εχει με το ταμπουρο?κανεις συγκριση?η ειρωνια ειναι οτι το προσφερει ως εξτρα...

                              είναι και τα δύο μηχανικά μέρη που αφορούν σε ενεργητική ασφάλεια. Επαφίεται στον καταναλωτή να επιλέξει με το ανάλογο κόστος, αν θέλει επιπλέον ενεργητική ασφάλεια μαζί με το ESP (που ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ) ή κάτι φτηνότερο για να βάλει κανένα ηχοσύστημα πχ αντί δισκόφρενων

                              Η ανάρτηση δεν αλλάζει ότι και να κάνεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                δε θα συμφωνησουμε IKAR γιατι εγω θεωρω οτι και η αναρτηση με ημιακαμπτο αν εχει δουλευτει καλα προσφερει πολυ καλη οδικη συμπεριφορα...το να μη μου δινεις ομως πισω δισκοφρενα αλλα να μου τα χεις εξτρα με ενα esp το θεωρω λαλακια...δεν ειναι κανα 1400αρι με 70 ιππους και 8000ευρω τιμη,μιλαμε για αυτοκινητο 1600 του 2005...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mpompio last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                  δεν έχει νόημα οποιαδήποτε συζήτηση

                                  Πραγματι. Το θεμα ειναι τι ζηταει ο καθενας...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                                    δε θα συμφωνησουμε IKAR γιατι εγω θεωρω οτι και η αναρτηση με ημιακαμπτο αν εχει δουλευτει καλα προσφερει πολυ καλη οδικη συμπεριφορα...το να μη μου δινεις ομως πισω δισκοφρενα αλλα να μου τα χεις εξτρα με ενα esp το θεωρω λαλακια...δεν ειναι κανα 1400αρι με 70 ιππους και 8000ευρω τιμη,μιλαμε για αυτοκινητο 1600 του 2005...

                                    Στη συγκεκριμένη περίπτωση, φαίνεται να δουλεύει καλύτερα του Focus έναντι της C4. Μια χαρά ήταν οι ράβδοι στρέψης της Xsara, αλλά ήθελαν να μοιάσουν στο Golf IV (και με το 307) οι Γάλλοι

                                    Αφού υπάρχει έκδοση με δισκόφρενα και κόστος Χ, μπορείς να συγκρίνεις και την αντίστοιχη της C4 και τι προσφέρει το ένα και το άλλο.-

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Σαφώς και βέβαια δεν επιζητούν όλοι την σπορτίφ οδήγηση...υπάρχουν κ άλλα πράγματα στην ζωή!

                                      To έχεις οδηγήσει Ιkar...;

                                      enginekiller θα σου πω τα + και τα - του C4 1.6 όπως τα νομίζω εγώ ως κάτοχος:

                                      • πολύ όμορφη σχεδίαση, ιδίως μπροστά
                                      • πολύ όμορφο και hitech εσωτερικό
                                      • πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού
                                      • πολύ καλά φρένα
                                      • δεν «πλέει» και στρίβει ικανοποιητικά
                                      • καθίσματα «πολυθρόνες» και κλιματισμός ΑΑ!
                                      • κοντές σχέσεις άρα και λιγάκι περισσότερος θόρυβος από το μοτέρ
                                      • μικρό πορτ μπαγκάζ (350 λίτρα)
                                      • πολλές πληροφορίες από 3 οθόνες που σου αποσπούν επικίνδυνα την προσοχή
                                      • θέλει εξοικίωση το νέο στροφόμετρο και γενικά όλα αυτά τα τσιμπλίκια και πολύ διάβασμα το manual
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                        Σαφώς και βέβαια δεν επιζητούν όλοι την σπορτίφ οδήγηση...υπάρχουν κ άλλα πράγματα στην ζωή!

                                        To έχεις οδηγήσει Ιkar...;

                                        Δυστυχώς μετά την Xsara 1.6 16V του dad που τον 'επεισα' να πάρει έναντι του ολοκαίνουριου 307 τότε (κι ευτυχώς με άκουσε), έπαθα πολιτισμικό σοκ με τη C4

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 1
                                          147ti last edited by

                                          Προσωπικά δεν θα έπαιρνα το C4 ποτέ διότι δεν με τραβάει σαν αμάξι...επειδή τυγχάνει να έχω οδηγήσει focus απο τα πρώτα...μόνο καλά έχω να πώ όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά και τον πολύ καλό επιλογέα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            enginekiller last edited by

                                            Σε απαντηση προς τον Tractrion που εμεινε εκπληκτος (δικαιολογημενα με τη μουρλια μου) οχι δεν κοιταω c4 δε με ενθουσιαζουν τα γαλλικα απλως ηθελα να δω τι προτεινετε αναμεσα σε αυτα τα δυο διαφορετικα αυτοκινητα με τον πιο δουλεμενο ημιακπαμπτο στο ενα και τον πιο δουλεμενο πολλαπλων συνδεσμων στο αλλο. Εγκυκλοπαιδικο ηταν το ερωτημα . Σας εχω μουρλανει ε που ψαχνω συνεχεια αυτοκινητο ;

                                            Υ.Γ.:320 λιτρα ειναι το πορτ-παγαζ του c4.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr