-
κΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.
ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΧΩ ΕΝΑ FIAT PUNTO 1,2 ΤΟΥ 2000.ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΙΝ 5 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ.ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΙΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΕΧΩ ΜΗΧΑΝΗ).ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΕΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΟ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟΣ.ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Η 1η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΣΠΡΕΥ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΚΙΝΗΘΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΩΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ.ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..... -
κΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.
ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΧΩ ΕΝΑ FIAT PUNTO 1,2 ΤΟΥ 2000.ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΙΝ 5 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ.ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΙΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΕΧΩ ΜΗΧΑΝΗ).ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΕΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΟ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟΣ.ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Η 1η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΣΠΡΕΥ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΚΙΝΗΘΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΩΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ.ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..... -
κΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.
ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΧΩ ΕΝΑ FIAT PUNTO 1,2 ΤΟΥ 2000.ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΙΝ 5 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ.ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΙΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΕΧΩ ΜΗΧΑΝΗ).ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΕΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΟ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟΣ.ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Η 1η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΣΠΡΕΥ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΚΙΝΗΘΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΩΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ.ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..... -
ακριβως το ιδιο αμαξι ακριβως το ιδιο προβλημα.στη δικια μου περιπτωση ηταν το ρουλεμαν στο δισκο πλατο.και εγω το ειχα αφησει στη τυχη του αλλα μετα απο ενα μεγαλο ταξiδι το ρουλεμαν επειδη ακουμπουσε συνεχεια αναψε και...
να φανταστεις οτι οταν το ελεισα να το αλλαξω ειχε γινει ενα σωμα. -
ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΤΟ....ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΛ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΑΓΗ....
-
Ο χρήστης MANUEL έγραψε:
ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΤΟ....ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΛ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΑΓΗ....[list:2k7j74sg]Ολο θα το αλλαξεις, σετ.Ετσι κι αλλιως το γνησιο (σε Valeo) ειναι φθηνο, πρεπει να βγαινει γυρω στα 80~100 ευρω.[/list:u:2k7j74sg][list:2k7j74sg]Αν τα λυπηθεις, μετα απο κανα εξαμηνο παλι θα το ανοιγεις για συμπλεκτη[/list:u:2k7j74sg]
-
Ο χρήστης MANUEL έγραψε:
ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΤΟ....ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΛ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΑΓΗ....Μια και θα λυθεί το κιβώτιο για ρουλεμάν είναι κρίμα να μην αλλάξεις όλο το σύστημα που όπως ε'ιπε και ο G60POWER είναι φθηνό, πληρώνεις που πληρώνεις τα εργατικά.
Σχετικά με τα πλαστικά μέρη, δεν είναι λογικό αφού όπωσ λες το κάνει όταν το αυτοκίνητο ζεσταθεί, κατι που δεν επιρεάζει το πενταλ.
-
ΑΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΤΟ ΠΛΑΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ 100 € ΤΟ ΠΛΑΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 100 € Η ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑ ΠΡΙΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΛ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΖΕΣΤΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ.Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ 1η ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΗΝΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ (ΑΠΟ 2α ΚΑΙ ΜΕΤΑ).ΑΝ ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΠΛΑΤΟ ΦΥΣΙΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ?
-
φιλε manuel τι εκανες τελικα με το θεμα?
-
Ο χρήστης bellos έγραψε:
φιλε manuel τι εκανες τελικα με το θεμα?ΦΙΛΕ BELLO ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ...ΒΕΒΑΙΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ FIAT ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ...ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΕΧΒ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΝΤΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ...
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ...ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑ ΡΟΛΛΑΡΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΛΑΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ? -
Εμένα μου κάνει εντύπωση ότι έχω παρόμοιο πρόβλημα στο εταιρικό Punto... Είναι ΠΟΛΥ βαρής ο συμπλέκτης και τρίζει ενοχλητικά. Στο συνεργείο μου το γρασάρανε αλλά μετά από λίγο καιρό τα ίδια...
Λέτε να μείνει στο τέλος; Βέβαια δεν με νοιάζει γιατί είναι εταιρικό αλλά ο βαρής συμπλέκτης κουράζει απίστευτα σε μεγάλα μποτιλιαρίσματα...
-
Ο χρήστης clioman έγραψε:
Εμένα μου κάνει εντύπωση ότι έχω παρόμοιο πρόβλημα στο εταιρικό Punto... Είναι ΠΟΛΥ βαρής ο συμπλέκτης και τρίζει ενοχλητικά. Στο συνεργείο μου το γρασάρανε αλλά μετά από λίγο καιρό τα ίδια...Λέτε να μείνει στο τέλος; Βέβαια δεν με νοιάζει γιατί είναι εταιρικό αλλά ο βαρής συμπλέκτης κουράζει απίστευτα σε μεγάλα μποτιλιαρίσματα...
Σχετικα με τον βαρυ συμπλεκτη, τρεχα για service γρηγορα... προτου αρχισει το κλαδεμα γραναζιων... Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω, και μετα απο λιγο αρχισε το κλαδεμα. Βασικα θα σου αλλαξουν πλατο για αρχη....
Σχετικα με το τριξιμο... απο που το ακουτε να προερχεται? Απο την βαση του πενταλ.... η απο την μηχανη μεσα? Ενα φεγγαρι μου ειχε εμφανισει και μενα ενα τριξιμο απο την βαση του πενταλ το οποιο το εφτιαξα μονος μου πνιγωντας το στο λαδι... εχω κανα 2 χρονια να το ακουσω πλεον. Ηταν πολυ παιδεμα ομως να καταφερω να το λαδωσω τοσο κατω που ηταν.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Σχετικα με τον βαρυ συμπλεκτη, τρεχα για service γρηγορα... προτου αρχισει το κλαδεμα γραναζιων...Πως σχετίζεται ο βαρύς συμπλέκτης με το κλάδεμα των γραναζιών; Δεν γίνεται καλή σύμπλεξη;
-
Ο χρήστης MANUEL έγραψε:
φιλε manuel τι εκανες τελικα με το θεμα?
ΦΙΛΕ BELLO ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ...ΒΕΒΑΙΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ FIAT ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ...ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΕΧΒ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΝΤΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ...
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ...ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑ ΡΟΛΛΑΡΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΛΑΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ?Αν χρειάζεσαι υπεύθυνη γνώμη από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Φίατ, στείλε μου pm να στο κανονίσω....
Αν είναι ρουλεμάν/δίσκος/πλατό αυτό αλλάζει ως σετ . - (τελεία και παύλα ) Όπως αναφέρθηκε, αν πάρεις ένα σετάκι από Valeo, που είναι η εταιρία που προμηθεύει τα ανταλλακτικά αυτά στη Φίατ το κόστος θα είναι ΠΟΛΥ μικρότερο.
Ας σου ρίξουν όμως και ματιά από εκεί που θα σε στείλω, και βλέπεις τί χρειάζεται....
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Σχετικα με τον βαρυ συμπλεκτη, τρεχα για service γρηγορα... προτου αρχισει το κλαδεμα γραναζιων...
Πως σχετίζεται ο βαρύς συμπλέκτης με το κλάδεμα των γραναζιών; Δεν γίνεται καλή σύμπλεξη;
exactly... δεν απομονωνει σωστα! Θυμαμαι οταν το ειχα παει για λαδια και κατι αλλα ψιλοπαρατηρησεις, το εκανε ενα τεστ drive o μηχανικος και μου λεει εχεις προβλημα με το συμπλεκτη γιατι ειναι βαρυς.
Νταξ, δεν του εδωσα σημασια ιδιαιτερη... αλλα σε κανα μηνα επεστρεψα για δισκο-πλατο-συνχρονιζε-γραναζια 1ης 2ας. Οι ταχυτητες επιδεινωθηκαν ραγδαια και ακουγονταν γρατσουνισματα... μεχρι που εμπαιναν ψιλοκαρφωτες η 1-2 και εφυγε συνεργειο.
Μετα το σερβις ομως.... καμια σχεση δεν εχει το κιβωτιο... σαν type-r αλλαζει
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
φιλε manuel τι εκανες τελικα με το θεμα?
ΦΙΛΕ BELLO ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ...ΒΕΒΑΙΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ FIAT ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ...ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΕΧΒ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΝΤΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ...
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ...ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑ ΡΟΛΛΑΡΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΛΑΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ?Αν χρειάζεσαι υπεύθυνη γνώμη από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Φίατ, στείλε μου pm να στο κανονίσω....
Αν είναι ρουλεμάν/δίσκος/πλατό αυτό αλλάζει ως σετ . - (τελεία και παύλα ) Όπως αναφέρθηκε, αν πάρεις ένα σετάκι από Valeo, που είναι η εταιρία που προμηθεύει τα ανταλλακτικά αυτά στη Φίατ το κόστος θα είναι ΠΟΛΥ μικρότερο.
Ας σου ρίξουν όμως και ματιά από εκεί που θα σε στείλω, και βλέπεις τί χρειάζεται....
ΦΙΛΕ theo111r
ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΛΕΣ...ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ...
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΣΕ FIAT PUNTO