Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΣΕ FIAT PUNTO
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΣΕ FIAT PUNTO
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    15
    1358
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manuel last edited by

      κΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.
      ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΧΩ ΕΝΑ FIAT PUNTO 1,2 ΤΟΥ 2000.ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΙΝ 5 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ.ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΙΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΕΧΩ ΜΗΧΑΝΗ).ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΕΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΟ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟΣ.ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Η 1η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΣΠΡΕΥ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΚΙΝΗΘΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΩΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ.ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ.
      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • M
        manuel last edited by

        κΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.
        ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΧΩ ΕΝΑ FIAT PUNTO 1,2 ΤΟΥ 2000.ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΙΝ 5 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ.ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΙΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΕΧΩ ΜΗΧΑΝΗ).ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΕΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΟ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟΣ.ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Η 1η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΣΠΡΕΥ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΚΙΝΗΘΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΩΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ.ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ.
        ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manuel last edited by

          κΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.
          ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΧΩ ΕΝΑ FIAT PUNTO 1,2 ΤΟΥ 2000.ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΙΝ 5 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ.ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΙΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΕΧΩ ΜΗΧΑΝΗ).ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΕΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΟ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟΣ.ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Η 1η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΣΠΡΕΥ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΚΙΝΗΘΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΩΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ.ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ.
          ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • B
            bellos last edited by

            ακριβως το ιδιο αμαξι ακριβως το ιδιο προβλημα.στη δικια μου περιπτωση ηταν το ρουλεμαν στο δισκο πλατο.και εγω το ειχα αφησει στη τυχη του αλλα μετα απο ενα μεγαλο ταξiδι το ρουλεμαν επειδη ακουμπουσε συνεχεια αναψε και...
            να φανταστεις οτι οταν το ελεισα να το αλλαξω ειχε γινει ενα σωμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • M
              manuel last edited by

              ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΤΟ....ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΛ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΑΓΗ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                g60 last edited by

                Ο χρήστης MANUEL έγραψε:
                ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΤΟ....ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΛ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΑΓΗ....

                [list:2k7j74sg]Ολο θα το αλλαξεις, σετ.Ετσι κι αλλιως το γνησιο (σε Valeo) ειναι φθηνο, πρεπει να βγαινει γυρω στα 80~100 ευρω.[/list:u:2k7j74sg][list:2k7j74sg]Αν τα λυπηθεις, μετα απο κανα εξαμηνο παλι θα το ανοιγεις για συμπλεκτη[/list:u:2k7j74sg]

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • D
                  demetriades last edited by

                  Ο χρήστης MANUEL έγραψε:
                  ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΤΟ....ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΛ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΑΓΗ....

                  Μια και θα λυθεί το κιβώτιο για ρουλεμάν είναι κρίμα να μην αλλάξεις όλο το σύστημα που όπως ε'ιπε και ο G60POWER είναι φθηνό, πληρώνεις που πληρώνεις τα εργατικά.

                  Σχετικά με τα πλαστικά μέρη, δεν είναι λογικό αφού όπωσ λες το κάνει όταν το αυτοκίνητο ζεσταθεί, κατι που δεν επιρεάζει το πενταλ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • M
                    manuel last edited by

                    ΑΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΤΟ ΠΛΑΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ 100 € ΤΟ ΠΛΑΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 100 € Η ΕΡΓΑΣΙΑ.
                    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑ ΠΡΙΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΛ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΖΕΣΤΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ.

                    Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ 1η ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΗΝΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ (ΑΠΟ 2α ΚΑΙ ΜΕΤΑ).ΑΝ ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΠΛΑΤΟ ΦΥΣΙΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • B
                      bellos last edited by

                      φιλε manuel τι εκανες τελικα με το θεμα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • M
                        manuel last edited by

                        Ο χρήστης bellos έγραψε:
                        φιλε manuel τι εκανες τελικα με το θεμα?

                        ΦΙΛΕ BELLO ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ...ΒΕΒΑΙΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ FIAT ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ...ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΕΧΒ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΝΤΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ...
                        ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ...ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑ ΡΟΛΛΑΡΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΛΑΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • C
                          clioman last edited by

                          Εμένα μου κάνει εντύπωση ότι έχω παρόμοιο πρόβλημα στο εταιρικό Punto... Είναι ΠΟΛΥ βαρής ο συμπλέκτης και τρίζει ενοχλητικά. Στο συνεργείο μου το γρασάρανε αλλά μετά από λίγο καιρό τα ίδια...

                          Λέτε να μείνει στο τέλος; Βέβαια δεν με νοιάζει γιατί είναι εταιρικό αλλά ο βαρής συμπλέκτης κουράζει απίστευτα σε μεγάλα μποτιλιαρίσματα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • C
                            corsair last edited by

                            Ο χρήστης clioman έγραψε:
                            Εμένα μου κάνει εντύπωση ότι έχω παρόμοιο πρόβλημα στο εταιρικό Punto... Είναι ΠΟΛΥ βαρής ο συμπλέκτης και τρίζει ενοχλητικά. Στο συνεργείο μου το γρασάρανε αλλά μετά από λίγο καιρό τα ίδια...

                            Λέτε να μείνει στο τέλος; Βέβαια δεν με νοιάζει γιατί είναι εταιρικό αλλά ο βαρής συμπλέκτης κουράζει απίστευτα σε μεγάλα μποτιλιαρίσματα...

                            Σχετικα με τον βαρυ συμπλεκτη, τρεχα για service γρηγορα... προτου αρχισει το κλαδεμα γραναζιων... Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω, και μετα απο λιγο αρχισε το κλαδεμα. Βασικα θα σου αλλαξουν πλατο για αρχη....

                            Σχετικα με το τριξιμο... απο που το ακουτε να προερχεται? Απο την βαση του πενταλ.... η απο την μηχανη μεσα? Ενα φεγγαρι μου ειχε εμφανισει και μενα ενα τριξιμο απο την βαση του πενταλ το οποιο το εφτιαξα μονος μου πνιγωντας το στο λαδι... εχω κανα 2 χρονια να το ακουσω πλεον. Ηταν πολυ παιδεμα ομως να καταφερω να το λαδωσω τοσο κατω που ηταν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              alfista last edited by

                              Ο χρήστης corsair έγραψε:
                              Σχετικα με τον βαρυ συμπλεκτη, τρεχα για service γρηγορα... προτου αρχισει το κλαδεμα γραναζιων...

                              Πως σχετίζεται ο βαρύς συμπλέκτης με το κλάδεμα των γραναζιών; Δεν γίνεται καλή σύμπλεξη;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                theom5 last edited by

                                Ο χρήστης MANUEL έγραψε:

                                φιλε manuel τι εκανες τελικα με το θεμα?

                                ΦΙΛΕ BELLO ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ...ΒΕΒΑΙΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ FIAT ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ...ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΕΧΒ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΝΤΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ...
                                ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ...ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑ ΡΟΛΛΑΡΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΛΑΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ?

                                Αν χρειάζεσαι υπεύθυνη γνώμη από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Φίατ, στείλε μου pm να στο κανονίσω....

                                Αν είναι ρουλεμάν/δίσκος/πλατό αυτό αλλάζει ως σετ . - (τελεία και παύλα ) Όπως αναφέρθηκε, αν πάρεις ένα σετάκι από Valeo, που είναι η εταιρία που προμηθεύει τα ανταλλακτικά αυτά στη Φίατ το κόστος θα είναι ΠΟΛΥ μικρότερο.

                                Ας σου ρίξουν όμως και ματιά από εκεί που θα σε στείλω, και βλέπεις τί χρειάζεται....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • C
                                  corsair last edited by

                                  Ο χρήστης alfista έγραψε:

                                  Σχετικα με τον βαρυ συμπλεκτη, τρεχα για service γρηγορα... προτου αρχισει το κλαδεμα γραναζιων...

                                  Πως σχετίζεται ο βαρύς συμπλέκτης με το κλάδεμα των γραναζιών; Δεν γίνεται καλή σύμπλεξη;

                                  exactly... δεν απομονωνει σωστα! Θυμαμαι οταν το ειχα παει για λαδια και κατι αλλα ψιλοπαρατηρησεις, το εκανε ενα τεστ drive o μηχανικος και μου λεει εχεις προβλημα με το συμπλεκτη γιατι ειναι βαρυς.

                                  Νταξ, δεν του εδωσα σημασια ιδιαιτερη... αλλα σε κανα μηνα επεστρεψα για δισκο-πλατο-συνχρονιζε-γραναζια 1ης 2ας. Οι ταχυτητες επιδεινωθηκαν ραγδαια και ακουγονταν γρατσουνισματα... μεχρι που εμπαιναν ψιλοκαρφωτες η 1-2 και εφυγε συνεργειο.

                                  Μετα το σερβις ομως.... καμια σχεση δεν εχει το κιβωτιο... σαν type-r αλλαζει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • M
                                    manuel last edited by

                                    Ο χρήστης theo111r έγραψε:

                                    φιλε manuel τι εκανες τελικα με το θεμα?

                                    ΦΙΛΕ BELLO ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ...ΒΕΒΑΙΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ FIAT ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ...ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΕΧΒ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΝΤΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ...
                                    ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ...ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑ ΡΟΛΛΑΡΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ...ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΛΑΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ?

                                    Αν χρειάζεσαι υπεύθυνη γνώμη από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Φίατ, στείλε μου pm να στο κανονίσω....

                                    Αν είναι ρουλεμάν/δίσκος/πλατό αυτό αλλάζει ως σετ . - (τελεία και παύλα ) Όπως αναφέρθηκε, αν πάρεις ένα σετάκι από Valeo, που είναι η εταιρία που προμηθεύει τα ανταλλακτικά αυτά στη Φίατ το κόστος θα είναι ΠΟΛΥ μικρότερο.

                                    Ας σου ρίξουν όμως και ματιά από εκεί που θα σε στείλω, και βλέπεις τί χρειάζεται....

                                    ΦΙΛΕ theo111r

                                    ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΛΕΣ...ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ...
                                    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr