-
Πολλά γράφονται στους 'ελληνικούς αγώνες' για τις επιδόσεις των 2 κατηγοριών. Παίζει ρόλο βέβαια και ο οδηγός. Στην άσφαλτο όλοι συνηγορούν ότι είναι πολύ κοντά. Στο χώμα η τετρακίνη παίζει σημαντικότερο ρόλο.
Ας το δούμε με πραγματικά στοιχεια και οδηγούς του αγώνα. Τι λέτε οτι θα βγάλει η κατάταξη με τους παγκόσμιους μικρούς και τους ελληνες Ν. Πιθανόν να ανακατευτούν στην γενική αλλά ποια θα έχουν το πάνω χέρι με το πλεονέκτημα της έδρας που διαθέτουμε? -
Πολλά γράφονται στους 'ελληνικούς αγώνες' για τις επιδόσεις των 2 κατηγοριών. Παίζει ρόλο βέβαια και ο οδηγός. Στην άσφαλτο όλοι συνηγορούν ότι είναι πολύ κοντά. Στο χώμα η τετρακίνη παίζει σημαντικότερο ρόλο.
Ας το δούμε με πραγματικά στοιχεια και οδηγούς του αγώνα. Τι λέτε οτι θα βγάλει η κατάταξη με τους παγκόσμιους μικρούς και τους ελληνες Ν. Πιθανόν να ανακατευτούν στην γενική αλλά ποια θα έχουν το πάνω χέρι με το πλεονέκτημα της έδρας που διαθέτουμε? -
Πολλά γράφονται στους 'ελληνικούς αγώνες' για τις επιδόσεις των 2 κατηγοριών. Παίζει ρόλο βέβαια και ο οδηγός. Στην άσφαλτο όλοι συνηγορούν ότι είναι πολύ κοντά. Στο χώμα η τετρακίνη παίζει σημαντικότερο ρόλο.
Ας το δούμε με πραγματικά στοιχεια και οδηγούς του αγώνα. Τι λέτε οτι θα βγάλει η κατάταξη με τους παγκόσμιους μικρούς και τους ελληνες Ν. Πιθανόν να ανακατευτούν στην γενική αλλά ποια θα έχουν το πάνω χέρι με το πλεονέκτημα της έδρας που διαθέτουμε? -
Ωραία ερώτηση Κώστα! Δύσκολο να προβλέψεις με σιγουριά! Γενικά πιστεύω ότι με τον ίδιο οδηγό στο τιμόνι ένα Ν θα πήγαινε πιο γρήγορα από ένα s1600 στον αγώνα μας. Eιδικά για τον αγώνα μας τώρα πιστεύω ότι Ν και s1600 θα ανακατευτούν στην γενική κατάταξη με νικητή τα s1600.
-
N4... !! An xasoun-xasoume -oloi GR einai- tote oi ellinikoi agones opou ta 1600 xanoun kai stin asfalto einai ena ateleioto oneiro ektos pragmatikotitas. Paramithi gia inside katanalosi
Pano, Sokrates, Themi, Policeman, Vasili-Dimitri kai eseis gerontides King & Lao gera!!!
Gia na doume...
Stratissino
(den exo ellhnika sto pc min varate)
-
Στρατη, δυστυχώς οι αριθμοί άλλα λένε:
Ν4 S1600
Ρεγγινι 9:25 9:45
Παυλιανη 21:49 21:43
(μεχρι εδω ήταν εντος παιχνιιδιου ο Τσολακ, και κρατουσε τα προσχηματα)
Στρώμη 13:12 12:43
Ελευθ. 13:07 12:30
Παυλιανη2 23:13 22:22
Στρομη2 13:21 12:48Leg1 2:04:32 2:01:06
Αυτο δεν σημαίνει οτι τα S1600 ειναι γρηγορότερα στο χώμα απο τα Ν4, απλά οι οδηγοί τους είναι σαφως γρηγορότεροι απο τους έλληνες. Τι σχέση μπορει να έχουν οι επαγγελματίες Katajamaki, Andersson, Wilks με τους Blomqvist (στην ηλικία που είναι τώρα, γιατι παλιότερα πέταγε και αυτός), Πλατη Νιώρα;; Οσο είναι σε ηλικία οι τρεις junior μαζι είναι ο Blomqvist μόνος του, και όσα αγωνιστικά χλμ έχει κάνει ο Πλατης και ο Νιωρας σε όλη τους την καριέρρα συνολικά έχει κάνει ο καθένας απο αυτούς σε μία χρονιά!!
Eλπίζω να μην παρεξηγηθώ απο τους φίλους οδηγούς που χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα. -
Και για να δείτε ποιες οι διαφορές των S1600 με τα Ν4 στο χώμα δείτε τα αποτελέσματα του Ράλι Πολωνίας όπου συγκρίσιμοι οδηγοί οδηγούν Ν4(travaglia, Kopecky, kuzaj) και S1600 (joseph, basso)
http://www.rallyofpoland.pl/wynikie.php3 -
AN ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΕΙΝΑΙ Ν, ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΑΝ Ο ΡΥΘΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ...
ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ...ΙΣΑ ΙΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ Ο ANDERSSON ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΕΞΕΙ Η SUZUKI ΚΑΙ ΤΡΕΞΕΙ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ 3ΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ JWRC? ΣΟΥΗΔΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 1-2 ΧΡΟΝΙΕΣ...ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ. ΑΝ ΧΑΝΟΥΝ ΤΑ Ν MAΣ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ZACHRISSON ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ ΕΤΡΕΧΕ ΜΕ VOLVO, ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ? -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
AΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ Ο ANDERSSON ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΕΞΕΙ Η SUZUKI ΚΑΙ ΤΡΕΞΕΙ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ 3ΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ JWRC? ΣΟΥΗΔΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 1-2 ΧΡΟΝΙΕΣ...ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.Ξεχνας του 4 αγωνες WRC με Clio S1600 to 2003 και εναν με Ν4, και οτι οι ελληνες αν καπου κοπανήσουν ματωνουν ενω ο καθε Andersson το φέρνει σε τευχη, το φτιάχνουν και συνεχίζουν. Δεν υπαρχει σύγκριση!!!!!
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
AΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ Ο ANDERSSON ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΕΞΕΙ Η SUZUKI ΚΑΙ ΤΡΕΞΕΙ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ 3ΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ JWRC? ΣΟΥΗΔΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 1-2 ΧΡΟΝΙΕΣ...ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.
Ξεχνας του 4 αγωνες WRC με Clio S1600 to 2003 και εναν με Ν4, και οτι οι ελληνες αν καπου κοπανήσουν ματωνουν ενω ο καθε Andersson το φέρνει σε τευχη, το φτιάχνουν και συνεχίζουν. Δεν υπαρχει σύγκριση!!!!!
ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΧΝΑΩ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ...ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΟΙ 2 THΣ SUZUKI KAI OI 2 THΣ CITROEN ΕΓΙΝΑΝ ΦΕΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ...ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΧΑΝΟΥΜΕ? Ο AAVA ΕΧΑΣΕ ΤΟ MONTE ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΜΑΤΩΝΕΙ ΑΝ ΤΟ ΚΟΠΑΝΗΣΕΙ. Ο SCORCIONI TA IΔΙΑ... ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ. ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΟ Ή ΤΗΝ FIAT ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ?
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ CITROEN ΚΑΙ ΤΗΣ SUZUKI, ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ, Ή ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΩΝ ΧΟΡΗΓΩΝ ΤΟΥΣ, Η ΤΗΣ 'ΕΛΠΑ' ΤΟΥΣ, ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ...Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ...H μεγαλύτερη διαφορα είναι στο πως θα εξελιχθεί το ταλέντο. Ταλέντα έχουμε εξέλιξη δεν έχουμε!! Α και η μεγαλύτερη διαφορα είναι στο τι θεωρούμε στην ελλάδα νεο και ταλαντουχο. Αν θυμαμαι καλά τον πανο πριν απο 2-3 χρόνια τον έλεγαν ο νεαρός ταλαντούχος οδηγός, στα 29-30;;; Ο Λάμπρος στα 28 ειναι νεος;; Ο Λευτέρης;; ή ακόμα ποιο κάτω ηλικιακά ο Καϊτατζης ή ο Ν. Ζαχος;; Μόνο ο Β. Ζάχος και ο Χαλιβελάκης Jr μπαίνουν στην κατηγορία των νεων αλλα και αυτοί πως να εξελιχθουν οδηγικά χωρις μπάτζετ απο εταιρίες η χορηγούς;;; Φαυλος κύκλος είναι Χάρη δυστυχώς!
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ...
H μεγαλύτερη διαφορα είναι στο πως θα εξελιχθεί το ταλέντο. Ταλέντα έχουμε εξέλιξη δεν έχουμε!! Α και η μεγαλύτερη διαφορα είναι στο τι θεωρούμε στην ελλάδα νεο και ταλαντουχο. Αν θυμαμαι καλά τον πανο πριν απο 2-3 χρόνια τον έλεγαν ο νεαρός ταλαντούχος οδηγός, στα 29-30;;; Ο Λάμπρος στα 28 ειναι νεος;; Ο Λευτέρης;; ή ακόμα ποιο κάτω ηλικιακά ο Καϊτατζης ή ο Ν. Ζαχος;; Μόνο ο Β. Ζάχος και ο Χαλιβελάκης Jr μπαίνουν στην κατηγορία των νεων αλλα και αυτοί πως να εξελιχθουν οδηγικά χωρις μπάτζετ απο εταιρίες η χορηγούς;;; Φαυλος κύκλος είναι Χάρη δυστυχώς!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ. ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ 3 ΓΑΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΩΝΙΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ SORDO ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ JUNIOR ΚΑΙ ΤΟΝ SOLA ΣΤΟ WRC. O B. ΖΑΧΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ BALDACCI ΠΧ. ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΑ 20... ΟΜΩΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ JWRC!
ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΕΞΩ, ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΩ ΟΤΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΟΠΩΣ Ο 'ΛΕΩΝΙΔΑΣ', Ο ΑΡΗΣ ΒΩΒΟΣ, ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΑΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ, ΑΝΑΛΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ, ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ 5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΤΕΛΙΚΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΙΑ ΚΛΑΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ... -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ. ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ 3 ΓΑΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΩΝΙΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ SORDO ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ JUNIOR ΚΑΙ ΤΟΝ SOLA ΣΤΟ WRC. O B. ΖΑΧΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ BALDACCI ΠΧ. ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΑ 20... ΟΜΩΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ JWRC!
ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΕΞΩ, ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΩ ΟΤΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΟΠΩΣ Ο 'ΛΕΩΝΙΔΑΣ', Ο ΑΡΗΣ ΒΩΒΟΣ, ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΑΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ, ΑΝΑΛΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ, ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ 5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΤΕΛΙΚΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΙΑ ΚΛΑΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...Χαρη η καλυτερη δημοσιευση σου ever!
Τα ειπες ολα μεσα σε λιγες αραδες!
Προτεινω στους moderators να την βαλουν υπομνημα στους 'Ελληνικους Αγωνες', να τη διαβασουν ολοι, και μετα ας συνεχισουν με τα ποιηματακια τους και τις λοιπες βλακειες εκει μεσα! -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ. ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ 3 ΓΑΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΩΝΙΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ SORDO ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ JUNIOR ΚΑΙ ΤΟΝ SOLA ΣΤΟ WRC. O B. ΖΑΧΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ BALDACCI ΠΧ. ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΑ 20... ΟΜΩΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ JWRC!
ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΕΞΩ, ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΩ ΟΤΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΟΠΩΣ Ο 'ΛΕΩΝΙΔΑΣ', Ο ΑΡΗΣ ΒΩΒΟΣ, ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΑΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ, ΑΝΑΛΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ, ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ 5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΤΕΛΙΚΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΙΑ ΚΛΑΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...Χαρη η καλυτερη δημοσιευση σου ever!
Τα ειπες ολα μεσα σε λιγες αραδες!
Προτεινω στους moderators να την βαλουν υπομνημα στους 'Ελληνικους Αγωνες', να τη διαβασουν ολοι, και μετα ας συνεχισουν με τα ποιηματακια τους και τις λοιπες βλακειες εκει μεσα!Ακριβώς!!!!!!!!!!!
Η μεγαλύτερη αλήθεια είναι αυτή.ΥΓ: Ευτυχώς, εδώ επιτρέπεται Χάρη να γράψεις τη γνώμη σου κι ας μην έχεις τρέξει
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ. ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ 3 ΓΑΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΩΝΙΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ SORDO ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ JUNIOR ΚΑΙ ΤΟΝ SOLA ΣΤΟ WRC. O B. ΖΑΧΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ BALDACCI ΠΧ. ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΑ 20... ΟΜΩΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ JWRC!
ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΕΞΩ, ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΩ ΟΤΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΟΠΩΣ Ο 'ΛΕΩΝΙΔΑΣ', Ο ΑΡΗΣ ΒΩΒΟΣ, ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΑΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ, ΑΝΑΛΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ, ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ 5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΤΕΛΙΚΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΙΑ ΚΛΑΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...Χαρη η καλυτερη δημοσιευση σου ever!
Τα ειπες ολα μεσα σε λιγες αραδες!
Προτεινω στους moderators να την βαλουν υπομνημα στους 'Ελληνικους Αγωνες', να τη διαβασουν ολοι, και μετα ας συνεχισουν με τα ποιηματακια τους και τις λοιπες βλακειες εκει μεσα!Ακριβώς!!!!!!!!!!!
Η μεγαλύτερη αλήθεια είναι αυτή.ΥΓ: Ευτυχώς, εδώ επιτρέπεται Χάρη να γράψεις τη γνώμη σου κι ας μην έχεις τρέξει
Μα δεν σας κάνει εντύπωση ότι οι περισσότεροι που ασχολούνται με την ενότητα των Ελληνικών Αγώνων δεν γράφουν σε αυτήν του Ακρόπολις!!?
Σωστός Χάρη!
Αλλά....φωνή βοώντος εν τη ερήμω!!! -
Χαλαρα s1600 πιο πολυ θεαμα(και σπινιες) και ξερεις οτι οι οδηγοι καταβαλουν μεγαλη προσπαθεια να τα κουμανταρουν...
-
Ο χρήστης faflas έγραψε:
Χαλαρα s1600 πιο πολυ θεαμα(και σπινιες).ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ , ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΕΝΑ Σ1600 ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Π.Χ ΣΕ ΜΙΑ ΦΟΥΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΑ 4 ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΝΤΑ
ΕΝΩ ΤΟ Ν4 ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΟΡΤΕΣ ΤΙς ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕς ΦΟΡΕΣ
-
Kαλα τα λετε, αλα σκεφτειτε πιοι εδιωξαν τους χορηγους απο τους αγωνες; πιοι τα ρπαζαν με σακούλες και δεν πηγαιναν ουτε στην εκκινηση; Πρωτος απο ολους πατερας οικογενιακου πληρωματος που λαμβανει μερος τζαμπα στην υπερειδικη. και τψρα γκρινιαζει οτι δεν βρισκει χορηγους για τα φυνταβια του και τους κόβουν το δρομο προς το παγκοσμιο (αλήθεια τι δουλια κάνεο αυτος και τα παιδιά του;;). ρωτηστε και μαθετε γιατι η καμελ δεν θελει να ακουει για αγωνες ή ο παπαστρατος η γιατι ο ασσος την εκανε με ελαφρα πηδηματακια;;; Για ολα υπάρχει εξηγηση τιποτα δεν ειναι τυχαιο
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
Χαλαρα s1600 πιο πολυ θεαμα(και σπινιες).
ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ , ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΕΝΑ Σ1600 ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Π.Χ ΣΕ ΜΙΑ ΦΟΥΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΑ 4 ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΝΤΑ
ΕΝΩ ΤΟ Ν4 ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΟΡΤΕΣ ΤΙς ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕς ΦΟΡΕΣ
Καλα τα ουτε τα ελληνικα Ν4 μπαινουν πολυ συχνα με τις πορτες εκτος απο τα καλα(Χατζητσοπανη Κυρκου Βωβου κ.α.).Εντωμεταξυ σε αυτα τα τετρακινητα με τα τοσο εξελιγμενα διαφορικα ξερεις οτι σε ολες τις στροφες αυτο θα κανει και παντα θα βγαινε ασπροπροσωπος λογω διαφορικου οποτε...
Ασε που τα s1600 γενικα δεν μπαινουν με το πλαι..
Εχουν και φοβερο θορυβο.. -
Επειδή τα πτηνά το σκίσανε το θέμα, αν θελετε να κοκορομαχήσετε πηγενετε εδώ: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=12652
Στο συγκκριμένο μόνο για 1600 και Ν4 [moderator]
S1600 vs N4