-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Διανοουμενος δεν ειμαι (στο σχολειο δεν ειχα παρει ποτε εκθεση πανω απο 11) και διαβασα παρα πολυ καλα τι λεει.Λεει κρινοντας ΜΟΝΟ απο το που δουλευω ΤΩΡΑ οτι δεν μπορω να κρινω ΤΙΠΟΤΑ. Λεει οτι παιρνω τζαμπα μισθο. Λεει οτι ολο το πανεπιστημιο ειναι αποτυχημενο. Πως ακριβως θα του απαντουσες εσυ; Για κανε μου ενα υποδειγμα
εγω στις πανελλήνις έγραψα 13 αρκετα καλα για 1ο Δεσμιτης.λοιπον φιλε μου greo επειδη δεν μπορω να σου εξηγω τώρα περι πτυχίων κ εργασίας θα σου πω οτι εσυ ο ιδιος ξέρεις για το αν το πανεπιστημιο κ η σχολη σου ειναι αποτυχημένα.δεν χρεια΄ζεται να μιλας έτσι ...αλλωστε ολοι εδω εχουμε διαφορετικες αποψεις..το θεμα ειναι πως τις εκφραζουμε.εγω εκει τα πηρα ...κ το κάνουνε κ αλλοι μεσα στο φόρουμ. άσε που μερικοι ειναι βασικά μέλη των 4Τ.
Κριμα..
Το πανεπιστημιο δεν ειναι αποτυχημενο οπως κ ο υδραυλικος δεν ειναι επισης.αποτυχημ,ενος για μενα ειναι ο τυπος που μετα απολα θα παει στο 5ετες να γινει καραβανας..εκει ειναι τσαμπα λεφτα -
Κοιτα και για να το κλεισουμε. Απαντω ετσι γιατι δεν μπορω να του απαντησω οπως θελω. Κανονικα δε θα απαντουσα καθολου αλλα ουτε να μενουν εντυπωσεις θελω ειδικα σε ποστ που απευθυνονται συγκεκριμενα σε μενα.
Οσο για το πως εκφραζομαι, δεν ξερω. Ισως αν γινοσουν πιο συγκεκριμενος να με βοηθουσες, αν και αρκετα το κουρασαμε πιστευω
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Κοιτα και για να το κλεισουμε. Απαντω ετσι γιατι δεν μπορω να του απαντησω οπως θελω. Κανονικα δε θα απαντουσα καθολου αλλα ουτε να μενουν εντυπωσεις θελω ειδικα σε ποστ που απευθυνονται συγκεκριμενα σε μενα.Οσο για το πως εκφραζομαι, δεν ξερω. Ισως αν γινοσουν πιο συγκεκριμενος να με βοηθουσες, αν και αρκετα το κουρασαμε πιστευω
Peace φίλε μου!!! Δεν χρειάζεται να πεις τιποτα αλλο..όπως κ εγω επίσης..Να έχουμε ενα καλο ΣΚ κ να χαιρόμαστε τηννυγεία μας για να μπορουμε να δουλευουμε!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Χτές ο αγαπητός μας Νομάρχης, το παιδί του λαού που κυκλοφορεί χωρίς κράνος με το παπάκι του συνέχεια γύρω μας δήλωσε οτι η πόλη δεν χρειάζεται ΜετρόΤο μετρό δεν ταιριαζει στη Θεσσαλονίκη, η διαδρομή και οι στάσεις του θα είναι πολύ μακριά για να είναι βολικό, έχουμε συνηθίσει στις πολύ συχνές στάσεις των λεωφορείων. Για τον ίδιο λόγο απέτυχε και το δελφίνι από Περαία, Αγ. Τριάδα. Πρέπει να πάρεις το αυτοκίνητο για να φτάσεις στη στάση και θα σε αφήσει σε ένα ή δύο σημεία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (και μόνο στην Εγνατία). Η Θεσσαλονίκη είναι πολύ μικρή/πυκνή για μετρό. Χρειάζεται υπερυψωμένες λεωφόρους εξπρές (αφού χτίσαμε τα πάντα).
-
Γιατί χρειάζεται κάτι τέτοιο ακριβώς, για να πηγαίνεις στην δουλεία σου με το αμάξι? Για να πηγαίνεις για καφέ με το αμάξι σου? Και που ακριβώς θα τις βάλουμε τις υπερυψωμένες λεωφόρους. Πάνω από το σπίτι σου ή μπροστά από το παράθυρο σου? Τότε όμως θα διαμαρτύρεσαι για τον θόρυβο των αυτοκινήτων που θα περνάνε με 120 μπροστά σου. Αλλά ξέχασα θα βάλουμε ηχοπεσμάτα σαν αυτά που ( δεν ) έχει η Περιφερειακή...Επίσης επειδή το κόστος θα είναι τεράστιο θα σου βάλουν και ένα ωραιότατο αστικό δίοδιο να πληρώνεις κάθε φορά που θα περνάς συν την αισθητική υποβάθμιση της ήδη υποβαθμισμένης αισθητικά πόλης μας.
Είπα εγώ οτι το Μετρό με βάση την υπάρχουσα σχεδιάση είναι επαρκές? Δεν το είπα πουθενά αλλά όταν ξεκινά κάτι ( λογικά ) επεκτείνεται και σιγά σιγά θα φτάσει και στην Περαία και στην Μενεμένη και και. Και μια ερώτηση : αν σε αφήσει το Μετρό στην Εγνατία πού ακριβώς δεν μπορείς να πάς στο κέντρο με τα πόδια? Είναι τεράστιες βλέπεις οι αποστάσεις στην μικρή και πυκνή μας πόλη...
Το Μετρό είναι ένα ακριβό και δύσκολο έργο είναι όμως το μόνο μέσο σταθερής τροχιάς ( και γενικότερα το μόνο μέσο ) που μπορεί να εγγυηθεί ταχύτητα - συνέπεια δρομολογίων ακριβώς γιατί δεν εμπλέκεται πουθενά και ποτέ με την κίνηση. Είτε έχει μποτιλιάρισμα είτε έχει πορεία είτε ο Πρωθυπουργός μιλάει στην ΔΕΘ το Μετρό κινείται.
Και μην ξεχνάτε οτι οι πόλεις όπως το Παρίσι και το Λονδίνο ήταν πολύ μικρότερες σε μέγεθος και πληθυσμό όταν ανέπτυσαν δίκτυα Μητροπολιτικού Σιδηροδρόμου.
Και επειδή αναφέρθηκες στις πυκνές στάσεις ( αιτιά και αυτή καθυστερήσεων ) των λεωφορείων σε ρωτάω, υποθέτουμε οτι είσαι επιβάτης του 10 και ανεβαίνεις στο Χαριλάου και ένας άλλος στον πλησιέστερο σταθμό ( έστω 200 μέτρα πιο πριν από την δική σου στάση ) στο μετρό. Και οι 2 θέλετε να πάτε στα γραφεία του FM100 στην έκθεση. Το 10 σε αφήνει μπροστά το Μετρό πάνω στην Εγνατιά. Εσύ ποίος επιβάτης θα προτιμούσες να ήσουν? -
Μιλάμε για μεγάλα έργα στο κέντρο οταν εδω και πάρα πολλά χρόνια δεν
έχει γίνει ΤΙΠΟΤΑ!!!
Ας δούμε πρώτα να κινείται κάτι και μετά κάνουμε μεγαλεπήβολα σχέδια.
Εγώ περιμένω ακόμα να δω τον πρωτο ανισόπεδο κόμβο σε δύσκολα
κυκλοφοριακά σημεία. Οπως στα δικαστήρια οπου καταλήγει η νέα είσοδος, η
στο σημείο που καταλήγει η περιφερειακή στον δρόμο για αεροδρόμιο.
Σε αυτά τα σημεία υπάρχει χώρος αλλα αφήνουν τον κόσμο να ταλαιπωρείται
άδικα.Μιλάμε για τα αυτονόητα λοιπόν, είναι δυνατόν μετα να πιστέψω μεγαλοστομίες για μετρό και υποθαλάσσιους δρόμους?Οσο για τα ΜΜΜ είναι πραγματικά ΑΘΛΙΑ και εξυπηρετούν πραγματικά λίγες περιοχές.
Δεν καταλαβαίνω επισης απόψεις οτι πρέπει να χρησιμοποιώ τα υπάρχοντα ΜΜΜ απαραίτητα, πρώτον πληρώνω τέλη κυκλοφορίας για να χρησιμοποιώ οπου και όποτε θέλω το αυτοκινητό μου και δευτερον η δουλειά μου απαιτεί να
φεύγω απο το γραφείο 4-5 φορές την ημέρα για ραντεβού εντος και εκτός κέντρου.(Μήπως θα πρέπει να πληρώνω τόσες φορες την ημερα ΔΙΟΔΙΑ επειδή καποιοι θέλουν να αποκλείσουν τα αυτοκίνητα απο το κέντρο?) -
Για να ελαφρύνουμε λιγάκι...
Ο χρήστης mirage έγραψε:
... στην Εγνατιά......είναι κάτι σαν την εργατιά, φίλε mirage;
Συμφωνώ μαζί σου σε όλα! Απλά, εγώ δεν θα υποστήριζα το μετρό, γιατί πραγματικά δεν ξέρω σε πόσα χρόνια θα φτάσει στα ανατολικά της Τούμπας, στα νοτιοανατολικότερα της Καλαμαριάς, στα δυτικά του Ευόσμου και στα βορειοδυτικότερα της Σταυρούπολης. Αυτές οι περιοχές δεν είναι που δυσκολεύονται περισσότερο με τα λεωφορεία; Θα το έβλεπα σίγουρα με καλύτερο μάτι αν έβγαινε ολοκληρωμένο το σχέδιο και με χρονοδιαγράμματα. Γιατί, έχω την εντύπωση ότι η Νεάπολη δεν θα έχει ποτέ μετρό...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Διανοουμενος δεν ειμαι (στο σχολειο δεν ειχα παρει ποτε εκθεση πανω απο 11) και διαβασα παρα πολυ καλα τι λεει.Λεει κρινοντας ΜΟΝΟ απο το που δουλευω ΤΩΡΑ οτι δεν μπορω να κρινω ΤΙΠΟΤΑ. Λεει οτι παιρνω τζαμπα μισθο. Λεει οτι ολο το πανεπιστημιο ειναι αποτυχημενο. Πως ακριβως θα του απαντουσες εσυ; Για κανε μου ενα υποδειγμα
Μπορούσες να απαντήσεις ότι δουλεύεις σε έναν παραγωγικό οργανισμό που ασχολείται με 500 προγράμματα τα οποία χρηματοδοτούνται από 20 μεγάλα βιομηχανικά trust , τα δε αποτελέσματα των ερευνών θα χρησιμοποιηθούν από μεγαλές βιομηχανίες και θα ενσωματωθούν σε νέα προϊόντα κλπ κλπ ,για να μην κουράζουμε τον κόσμο..........
Αντί αυτού σκέψου που δουλεύεις ...... (το ξέρεις καλύτερα από εμένα γιατί εγώ έχω τρικυμία στον εγκέφαλο).. Το θέμα βέβαια δεν έχει να κάνει ούτε με εσένα ούτε με τους υπόλοιπους που απασχολούνται εκεί μέσα, απλά δεν μπορείς να εκφράζεις ακραίες απόψεις για το σύνολο του πλυθησμού της πόλης δουλεύοντας στο αποστειρωμένο περιβάλλον ενός Ιδρύματος.
Παρεπιπτώντος και εγώ αυτό το μεγάλο ΑΠΘ τελείωσα απλά διέγνωσα γρήγορα τις απίστευτες αδυναμίες του και απομακρύνθηκα γρήγορα.
Ξέρεις πόσοι μαγαζάτορες από αυτούς που μειώνεις έχουν τελειώσει το φοβερό και τρομερό ΑΠΘ??? -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Γιατί χρειάζεται κάτι τέτοιο ακριβώς, για να πηγαίνεις στην δουλεία σου με το αμάξι? Για να πηγαίνεις για καφέ με το αμάξι σου? Και που ακριβώς θα τις βάλουμε τις υπερυψωμένες λεωφόρους. Πάνω από το σπίτι σου ή μπροστά από το παράθυρο σου? Τότε όμως θα διαμαρτύρεσαι για τον θόρυβο των αυτοκινήτων που θα περνάνε με 120 μπροστά σου. Αλλά ξέχασα θα βάλουμε ηχοπεσμάτα σαν αυτά που ( δεν ) έχει η Περιφερειακή...Επίσης επειδή το κόστος θα είναι τεράστιο θα σου βάλουν και ένα ωραιότατο αστικό δίοδιο να πληρώνεις κάθε φορά που θα περνάς συν την αισθητική υποβάθμιση της ήδη υποβαθμισμένης αισθητικά πόλης μας.Η Θεσσαλονίκη είναι ήδη υποβαθμισμένη γιατί έχουν χτιστεί τα πάντα χωρίς πρόβλεψη για κυκλοφοριακό και παρκάρισμα. Ο κύριος λόγος που κλείνουν τα εμπορικά καταστήματα και οι κινηματογράφοι στο κέντρο και μεταφέρονται περιφερειακά.
Το μόνο που μπορεί να γίνει σήμερα, είναι η κατασκευή υπερυψωμένων λεωφόρων. Αυτός που έχει διαμέρισμα στην Εγνατία στον 2ο όροφο δεν ανοίγει τα παράθυρά του σήμερα, ούτε θα τα ανοίγει με τις υπερυψωμένες. Ο πολεοδομικός σχεδιασμός έπρεπε να είχε γίνει και να είχε εφαρμοσθεί πριν από πάρα πολλά χρόνια. Η Νέα Υόρκη σώθηκε από το κυκλοφοριακό όταν κατασκευάστηκαν οι υπερυψωμένες δεξιά και αριστερά στο Μανχάταν.
-
σωστός!!
μόνο που η αντίδραση των κατοίκων για την(τις) υπερυψωμένη δεν είναι αμελητέα ποσότητα δυστυχως -
Η υποθαλάσσια (που θα γίνει) θα στοιχίσει περισσότερο και για τη κατασκευή αλλά και για τη συντήρησή της από όλες τις υπερυψωμένες που χρειάζεται η Θεσσαλονίκη μαζί.
-
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
Μπορούσες να απαντήσεις ότι δουλεύεις σε έναν παραγωγικό οργανισμό που ασχολείται με 500 προγράμματα τα οποία χρηματοδοτούνται από 20 μεγάλα βιομηχανικά trust , τα δε αποτελέσματα των ερευνών θα χρησιμοποιηθούν από μεγαλές βιομηχανίες και θα ενσωματωθούν σε νέα προϊόντα κλπ κλπ ,για να μην κουράζουμε τον κόσμο..........
Αντί αυτού σκέψου που δουλεύεις ...... (το ξέρεις καλύτερα από εμένα γιατί εγώ έχω τρικυμία στον εγκέφαλο).. Το θέμα βέβαια δεν έχει να κάνει ούτε με εσένα ούτε με τους υπόλοιπους που απασχολούνται εκεί μέσα, απλά δεν μπορείς να εκφράζεις ακραίες απόψεις για το σύνολο του πλυθησμού της πόλης δουλεύοντας στο αποστειρωμένο περιβάλλον ενός Ιδρύματος.
Παρεπιπτώντος και εγώ αυτό το μεγάλο ΑΠΘ τελείωσα απλά διέγνωσα γρήγορα τις απίστευτες αδυναμίες του και απομακρύνθηκα γρήγορα.
Ξέρεις πόσοι μαγαζάτορες από αυτούς που μειώνεις έχουν τελειώσει το φοβερό και τρομερό ΑΠΘ???Οτι πεις. Ο γιατρος ειπε να λεμε ναι:
-
Αρχίζει και πάλι η Έκθεση εν μέσω ξεταστικής περιόδου, έκλεισε και το δημοτικό parking για να γίνει το δημαρχείο - παλάτι και στα πανεπιστήμια θα ξαναρχίσει το αίσχος με επισκέπτες της ΔΕΘ και φοιτητές να ψάχνουν να παρκάρουν για να πανε να δώσουν μάθημα. Θα πήξει στο αμάξι και το πλακόστρωτο της παραλίας κι εμείς σχεδιάζουμε υποθαλάσσια, ενώ δεν έχουμε λύσει ακόμα τα βασικά.
-
Θα ειμαι παλι προκλητικος φανταζομαι, αν πω οτι δε θα παθει κατι ο φοιτητης αν σηκωθει μιση ωρα νωριτερα και παρει το λεωφορειο...
Χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν αξιζει ο δημος βραβειο 'Χρυση κουκουρουκου' για τη χρονια αναισθησια του απεναντι στους πολιτες του.
-
Όχι δεν θα είσαι προκλητικός αν αναφέρεσαι στον φοιτητή που μπορεί να έρθει σε μισή ώρα στο Πανεπιστήμιο με το λεωφορείο. Θα είσαι αν αναφέρεσαι στον φοιτητή που μένει στο Ρετζίκι στον Χορτίατη στην Επανωμή στο Πλαγιάρι και μάλλον δεν έχει ενναλακτικές στο πώς να έρθει στο Πανεπιστήμιο.
Εγώ μένω 40 εκκλησιές και κατεβαίνω στο κέντρο με τα πόδια ή με το λεωφορείο. Το Πανεπιστήμιο είναι 10 λεπτά από το σπίτι μου και πάντα πάω με τα πόδια έχω όμως φίλους που προτιμούν να κατέβουν με το αυτοκίνητο και να γυρνοβολάνε για μια θέση κανα μισαώρο αντί να περπατήσουν 10 λεπτά...
Νοοτροπία νέοπλουτου Έλληνα.... -
Πάντως, έχει πολύ πλάκα που πάλι ΔΕΘ..... εδώ και είκοσι χρόνια λένε λένε λένε λένε λένε λένε... θα κάνουν στην Β. Ελλάδα αυτό το ένα το άλλο και την άλλη βδομάδα που θα βρέξει πάλι θα πνιγούν στα Δικααστήρια.
Έχει καταντήσει η ΔΕΘ να γίνεται μια απλή μετακόμιση της εκάστοτε Κυβέρνησης, να βγάλουμε καμμια υποχρέωση σε κανα επιχειρηματία στο Βελλίδειο, να πάμε κανα μπουζούκι να βγάλουμε την Αστυνομία στους δρόμους να ταλαιπωρήσουμε τους κατοίκους της πόλης.... Καλά δεν βαρεθήκατε ακόμα????? Πόσο στοιχίζει όλο το πανηγύρι??? έχει σκεφθεί κανείς ότι αν έριχναν τα λεφτά στην πόλη τόσα χρόνια... θα είχαν τελειώσει έργα, ενω τώρα είναι ακόμα μακέτες!!!!
-
Πιό πολύ ήθελα να σχολιάσω την φοβερή οργάνωση μιας έκθεσης κατ' ευφημισμό διεθνούς παρά τη νοοτροπία των φοιτητών. Αν και η έλλειψη υποδομών (γενικά) του ΑΠΘ είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα. Αλλά σήμερα που ανέβαινα με τα πόδια είδα πως είχαν μαζέψει κάθε τετράτροχο στη διαδρομή του πρωθυπουργού μέχρι το Βελλίδειο και εκατοντάδες ένστολοι ήταν έτοιμοι να επέμβουν άμεσα σε κάθε τι που θα εμποδίσει την πορεία του, οπότε λογικό μου φαίνεται να μην έχει ιδέα για τα προβλήματα της πόλης.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ç õðïèáëÜóóéá (ðïõ èá ãßíåé) èá óôïé÷ßóåé ðåñéóóüôåñï êáé ãéá ôç êáôáóêåõÞ áëëÜ êáé ãéá ôç óõíôÞñçóÞ ôçò áðü üëåò ôéò õðåñõøùìÝíåò ðïõ ÷ñåéÜæåôáé ç Èåóóáëïíßêç ìáæß.Ïëá áõôÜ åßíáé ôåñôßðéá ôùí ðïëéôéêþí.Óôçí Èåóóáëïíßêç äÝí ôáéñéÜæåé ïýôå ìåôñü ïýôå õðïèáëÜóóéá áñôçñßá.Äéüôé: ÊÜôù áðï ôçí ðüëç õðÜñ÷åé ç ðáëéÜ áñ÷áßá ðüëç âõèéóìÝíç óå íåñü...ÁíôéëáìâÜíåóôå ôé êüóôïò êáé ôß ÷ñüíïò èá ÷ñåéáóôåß ãéá íá ïëïêëçñùèåß ìéá äéáäñïìÞ (äéåõèÝôçóç áñ÷áéïôÞôùí, Üíôëçóç íåñþí,óôáôéêüôçôá åäÜöïõò êëð).Åðßóçò üôáí ïëïêëçñùèåß èá åßíáé Ü÷ñçóôç ãéáôß ç ðüëç èá Ý÷åé ôñéðëáóéáóôåß óå ìÝãåèïò...
Ç ëýóç åßíáé óôçí èáëÜóóéá óõãêïéíùíßá êáèþò êáé óå åëáöñïý ôýðïõ ôñåíÜêéá (ðñÜóéíï êýìá) ðïõ íá åîçðçñåôïýí ôçí ðüëç áð Üêñïõ åéò Üêñïõ. Åðßóçò íá äïèïýí êßíçôñá ãéá çëåêôñéêÞ-õâñéäéêÞ êßíçóç.ÓôáäéáêÞ áðïìÜêñõíóç ï÷çìÜôùí (óêáöþí;) åêôüò áðï ìçäåíéêþí åêðïìðþí ñýðùí.
Íá ÌÇÍ ãßíïõí åðåêôáóåéò äñüìùí.Êáôé Üêïõóá ãéá ôçí ðáñáëéáêÞ (Ì ÁëåîÜíäñïõ) åéò âÜñïò ôïõ ðñáóßíïõ êáé ôïõ ðåæüäñïìïõ ôïõ ëéìáíéïý.ÅÜí ãßíåé êáé áõôü...Ç üðïéá ëýóç üôáí èá ïëïêëçñùèåß èá ðñÝðåé íá áíôáðïêñßíåôáé óôéò êõêëïöïñéáêÝò áðáéôÞóåéò ôçò ðüëçò, ÷ùñßò íá ìåôáôñáðåß ç ðüëç óå ÔÅÑÁÓ.
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Να ΜΗΝ γίνουν επεκτασεις δρόμων.Κατι άκουσα για την παραλιακή (Μ Αλεξάνδρου) εις βάρος του πρασίνου και του πεζόδρομου του λιμανιού.Εάν γίνει και αυτό...
.Καλά, σοβαρά μιλάνε οι άνθρωποι; Πόσες ακόμη λωρίδες να κάνουν; Πότε έπιασε μποτιλιάρισμα στην Μ. Αλεξάνδρου (ενώ αντίθετα κάθε μέρα έχει στην Ανθέων) για να χρειαζόμαστε 4 autobahn πλάτος; Αντί να ρυθμίσουν κάνα φανάρι, να τρέχει (έστω και μόνο στο διαμήκη άξονα) η πόλη, που όποιος βγάλει μεσάνυχτα Εγνατία χωρίς κόκκινο, θεωρείται Αϊνστάιν...
-
Θα χαλάσουν τα πάρκα στη νέα παραλία εκεί που θα βγαίνει και θα συνεχίζει η υποθαλάσσια λαμακία.Υποθαλάσσια θα είναι μόνο στη παλιά παραλία, βλέπεις πρέπει να διατηρήσουμε το αισχρό ύφος της πόλης, των τελευταίων 20-30 χρόνων με τους τσιμεντένιους όγκους πάνω στο νερό. Παλαιότερες φωτογραφίες ουδεμία σχέση έχουν με το σημερινό αίσχος της παλιάς παραλίας.
Θεσ/νίκη - Υποθαλάσσια Οδός