-
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
*Εβλεπα τώρα ένα νέο Α3 να περνάει μπροστά μου και σκεφτόμουν πόσο γρήγορα 'γέρασε' η σχεδίασή του ...χρειάστηκε να θυμηθώ ότι ήταν το 'νέο' μοντέλο... *
mporei na exeis dikeio alla to protimw akoma apo to neo golf...
συμφωνώ
-
Ο χρήστης 147TI έγραψε:
*Εβλεπα τώρα ένα νέο Α3 να περνάει μπροστά μου και σκεφτόμουν πόσο γρήγορα 'γέρασε' η σχεδίασή του ...χρειάστηκε να θυμηθώ ότι ήταν το 'νέο' μοντέλο... *
mporei na exeis dikeio alla to protimw akoma apo to neo golf...
συμφωνώ
kai apota 2 omws protimw thn ti!
-
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
*Εβλεπα τώρα ένα νέο Α3 να περνάει μπροστά μου και σκεφτόμουν πόσο γρήγορα 'γέρασε' η σχεδίασή του ...χρειάστηκε να θυμηθώ ότι ήταν το 'νέο' μοντέλο... *
mporei na exeis dikeio alla to protimw akoma apo to neo golf...
συμφωνώ
kai apota 2 omws protimw thn ti!
ο καθενας με τον καημο του
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
ΡΕ ΣΥ DPOLAL ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 'GALA' STO HXOSYSTHMA
AUDI CONCERT EXEIS ETSI ?ΤΣΕΚΑΡΕ ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ..Nα το δώ και θα σου πώ...
(Γράφε καλύτερα με μικρά επειδή τα κεφαλαία θεωρούνται ότι είναι σα να φωνάζεις)
Τι ειναι αυτο το gala?
Υπάρχει λειτουργία στο ηχοσύστημα ' AUDI CONCERT' που ανιχνεύει τη στάθμη θορύβου και αυξομειώνει την ένταση του radioCD..τουλάχιστον έτσι λέει..θα παρακαλούσα αν κάποιος το έχει παρατηρήσει να μου πεί πως αντιδρά στο δικό του γιατί στο δικό μου δεν διαπιστώνω και τίποτα...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αν το Drive το μέτρησε στη Θήβα, είναι εξ' ορισμού λάθος, γιατί η ευθεία είναι κατηφορική προς τη μία πλευρά (και φυσικά ανηφόρα αντίθετα). Οι μετρήσεις γίνονται και προς τις δύο κατευθύνσεις και βγαίνει μέσος όρος.Συγγνώμη κιόλας, αλλά εκεί δεν γίνονται όλες οι μετρησεις των 0-100? Πρώτη φορά ακούω ότι έχει κλίση ο δρόμος και μου φαίνεται κουφό!! Ειναι δυνατον?
-
Ο χρήστης ethnikaras έγραψε:
Αν το Drive το μέτρησε στη Θήβα, είναι εξ' ορισμού λάθος, γιατί η ευθεία είναι κατηφορική προς τη μία πλευρά (και φυσικά ανηφόρα αντίθετα). Οι μετρήσεις γίνονται και προς τις δύο κατευθύνσεις και βγαίνει μέσος όρος.
Συγγνώμη κιόλας, αλλά εκεί δεν γίνονται όλες οι μετρησεις των 0-100? Πρώτη φορά ακούω ότι έχει κλίση ο δρόμος και μου φαίνεται κουφό!! Ειναι δυνατον?
φυσικά, γίνεται ένα 0-100 προς Λαμία κι άλλο ένα προς Αθήνα, 10,5 το ένα, 9,5 το άλλο μέσος όρος 10
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αν το Drive το μέτρησε στη Θήβα, είναι εξ' ορισμού λάθος, γιατί η ευθεία είναι κατηφορική προς τη μία πλευρά (και φυσικά ανηφόρα αντίθετα). Οι μετρήσεις γίνονται και προς τις δύο κατευθύνσεις και βγαίνει μέσος όρος.
Συγγνώμη κιόλας, αλλά εκεί δεν γίνονται όλες οι μετρησεις των 0-100? Πρώτη φορά ακούω ότι έχει κλίση ο δρόμος και μου φαίνεται κουφό!! Ειναι δυνατον?
φυσικά, γίνεται ένα 0-100 προς Λαμία κι άλλο ένα προς Αθήνα, 10,5 το ένα, 9,5 το άλλο μέσος όρος 10
Μάλλον τίποτα από τα δύο.
Γύρω στα 11' θα βγήκε ο μέσος όρος
-
Αναφορά 3.700 χλμ...
Μέχρι τώρα όλα καλά, κανένα απολύτως πρόβλημα εκτός από το ραδιοσιντί που για κάποιον λόγο η όγδοη μνήμη ενώ την συντονίζω σε έναν σταθμό μετά από λίγο (μέρες μάλλον δεν το έχω μετρήσει) συντονίζεται πάλι μόνη της στην ΝΕΤ 105,κάτι... (μάλλον της αρέσει ο εν λόγο σταθμός τί να πώ...)
Οι ρυθμοί πλέον έχουν ανέβει στο μάξιμουμ που μου επιτρέπουν οι εκάστοτε οδικές συνθήκες, ο δρόμος και η όρεξη.
Η κατανάλωση είναι στα ίδια λογικά επίπεδα που έχω ήδη αναφέρει και η αίσθηση του κινητήρα ακόμα παραμένει πολύ σφικτή.
Ομοίως και του αυτοκινήτου...Μία ερώτηση που θέλω να να υποβάλω είναι μια μικρή ανησυχία μου σχετικά με την μελλοντική απόδοση του κινητήρα και το γεγονώς ότι τον πιέζω όσο παίρνει ήδη από τα 3.000+ χλμ...
Υπάρχει λόγος για ανησυχία άραγε???? -
Στο δικό μου (C4 1600cc) λέει στο μάνουαλ :
Μέχρι τα 1000-1500 χλμ χαλαρή οδήγηση (εώς 3500σαλ) και από τα 2000 χλμ άνοιγμα σταδιακό μέχρι την τελική του.
Από τα 3000 χλμ πλέον ο κινητήρας θα αποδίδει τα αναμενόμενα! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στο δικό μου (C4 1600cc) λέει στο μάνουαλ :Μέχρι τα 1000-1500 χλμ χαλαρή οδήγηση (εώς 3500σαλ) και από τα 2000 χλμ άνοιγμα σταδιακό μέχρι την τελική του.
Από τα 3000 χλμ πλέον ο κινητήρας θα αποδίδει τα αναμενόμενα!αυτα ακριβώς έκανα και εγώ στο sportback 2.0 .
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Μία ερώτηση που θέλω να να υποβάλω είναι μια μικρή ανησυχία μου σχετικά με την μελλοντική απόδοση του κινητήρα και το γεγονώς ότι τον πιέζω όσο παίρνει ήδη από τα 3.000+ χλμ...
Υπάρχει λόγος για ανησυχία άραγε????Κανένας! Αν δεν έχουν αλλάξει οι συμβουλές του group VW στα manual μέχρι τα 1000χλμ λέει ότι πρέπει να προσέχεις (στα 3/5 του max), μέχρι τα 1500χλμ να τον ανοίγεις σταδιακά και μετά όσο θέλεις!!!
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Αναφορά 3.700 χλμ...Μέχρι τώρα όλα καλά, κανένα απολύτως πρόβλημα εκτός από το ραδιοσιντί που για κάποιον λόγο η όγδοη μνήμη ενώ την συντονίζω σε έναν σταθμό μετά από λίγο (μέρες μάλλον δεν το έχω μετρήσει) συντονίζεται πάλι μόνη της στην ΝΕΤ 105,κάτι... (μάλλον της αρέσει ο εν λόγο σταθμός τί να πώ...)
μπες στο μενου και κανε εναν ελεγχο,μπορει να εχει γινει καποιο λαθος στην ρυθμιση
-
Μήπως έχεις ενεργοποιήσει κατά λάθος το σύστημα ενημέρωσης για τα ατυχήματα και τα μποτιλιαρισματα. Το είχα πάθει εγώ και μου συντονιζόταν αυτόματα σε συγκεκριμένους σταθμούς ανά 10-20 λεπτα
Όσο για το στρώσιμο, εγώ το πήγαινα μέχρι 3.000 rpm κατά τα πρώτα 2500 χλμ. Μετα άρχισα να το ανοίγω 1000 στροφές περισσότερα για κάθε 1000 χλμ σταδιακά μέχρι που του έκανα ένα ταξίδι Αγκόνα-Μιλάνο μονοκοπανιά με τσίτα τα γκάζια και πηρέ τα ίσια του
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
ΡΕ ΣΥ DPOLAL ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 'GALA' STO HXOSYSTHMA
AUDI CONCERT EXEIS ETSI ?ΤΣΕΚΑΡΕ ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ..Nα το δώ και θα σου πώ...
(Γράφε καλύτερα με μικρά επειδή τα κεφαλαία θεωρούνται ότι είναι σα να φωνάζεις)
Τι ειναι αυτο το gala?
Υπάρχει λειτουργία στο ηχοσύστημα ' AUDI CONCERT' που ανιχνεύει τη στάθμη θορύβου και αυξομειώνει την ένταση του radioCD..τουλάχιστον έτσι λέει..θα παρακαλούσα αν κάποιος το έχει παρατηρήσει να μου πεί πως αντιδρά στο δικό του γιατί στο δικό μου δεν διαπιστώνω και τίποτα...
Στο Skoda Symphony που υπάρχει το σύστημα gala, για να το ρυθμίσεις μπαίνεις στο μενού και πηγαίνεις στην ομώνυμη επιλογή. Εκεί κάνεις μία ρύθμιση από 0 (ανενεργό) μέχρι 10 (εδώ το σύστημα αυξάνει δυσανάλογα πολύ την ένταση του ήχου σε σχέση με το θόρυβο). Εγώ το έχω ρυθμίσει στο 4 αν δεν κάνω λάθος, και πρακτικά σου δίνει την εντύπωση πως ακούς συνεχώς την ίδια ένταση ήχου, ενώ στην πραγματικότητα αυτή αυξάνει περίπου όσο αυξάνει ο θόρυβος. Κάπου γύρω στο 4 είναι μία καλή επιλογή αν το αυτοκίνητο οδηγείται κυρίως με ανεβασμένα παράθυρα, αντέ και με ηλιοροφή. Αν οδηγείται με ανοιχτά παράθυρα, ο θόρυβος τόσο της μηχανής όσο και του αέρα αυξάνει έντονα ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες, οπότε καλύτερο θα ήταν να επιλεγεί μία μεγαλύτερη ρύθμιση (π.χ. 6-7-8, εδώ πειραματιστείτε).
-
Γειά χαρά...
Καιρό είχα να γράψω κάτι....Λοιπόν σήμερα έγινε η πρώτη απρογραμμάτιστη επίσκεψη στο συνεργείο...
Τις τελευταίες δέκα μέρες είχα παρατηρήσει ότι μετά από λίγη ώρα ο συμπλέκτης έτριζε όταν τον πάταγα...
Ακόμα και με τον κινητήρα σβηστό το τρίξιμο επαναλαμβανόταν...
Αυτό γινόταν δε μόνο αφού είχε ζεσταθεί η μηχανή, το πρωί που ξεκίναγα δεν ακουγόταν τίποτα.
Κατά τα άλλα δεν παρουσίαζε άλλο πρόβλημα στην αλλαγή των ταχυτήτων παρά μόνο το τρίξιμο...
Είπα να το αφήσω μέχρι την επίσκεψη των 7.500χλμ όπου γίνεται ένας τυπικός έλεγχος αλλά προτίμησα να το επισπεύσω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...Αποτέλεσμα...
Αλλαγή ολόκληρου του σετ συμπλέκτη (δίσκος, πλατό και ρουλεμάν κάτι...)Η επίσκεψη έγινε στον Παζαρόπουλο στην Πειραιώς και ομολογώ ότι η αντμετώπιση ήταν άψογη.
Επίσης οι εγκαταστάσεις του είναι εντυπωσιακές και πολύ καθαρές και γενικά δεν έχω κανένα παράπονο (μέχρι τώρα)...
Μπορούσα να κάτσω μαζί με τον τεχνικό να το παρακολουθήσω από κοντά αλλά αφενώς βιαζόμουνα για να πάω στην δουλειά αφετέρου όταν είδα ότι είχε λύσει τη μισή μηχανή δεν άντεξα στο θέαμα και έφυγα...Δεν το παρέλαβα ακόμα.
θα δούμε τί έγινε το απόγευμα οπότε θα ξέρω και πόσο καλή δουλειά έγινε...Τα λέμε.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Τις τελευταίες δέκα μέρες είχα παρατηρήσει ότι μετά από λίγη ώρα ο συμπλέκτης έτριζε όταν τον πάταγα...
Ακόμα και με τον κινητήρα σβηστό το τρίξιμο επαναλαμβανόταν...
Αυτό γινόταν δε μόνο αφού είχε ζεσταθεί η μηχανή, το πρωί που ξεκίναγα δεν ακουγόταν τίποτα.Όταν λές ότι έτριζε, εννοείς ότι έκανε κάποιο θόρυβο,
ή αισθανόσουν ένα 'παίξιμο' στον συμπλέκτη ;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Τις τελευταίες δέκα μέρες είχα παρατηρήσει ότι μετά από λίγη ώρα ο συμπλέκτης έτριζε όταν τον πάταγα...
Ακόμα και με τον κινητήρα σβηστό το τρίξιμο επαναλαμβανόταν...
Αυτό γινόταν δε μόνο αφού είχε ζεσταθεί η μηχανή, το πρωί που ξεκίναγα δεν ακουγόταν τίποτα.Όταν λές ότι έτριζε, εννοείς ότι έκανε κάποιο θόρυβο,
ή αισθανόσουν ένα 'παίξιμο' στον συμπλέκτη ;
Όταν πάταγα τον συμπλέκτη ακουγόταν ένα τρίξιμο όπως π.χ. όταν ανοίγουμε μια πόρτα και κάνει θόρυβο. (για να καταλάβεις )
Δεν είχα παρατηρήσει κάτι άλλο... -
Τελικά διορθώθηκε το πρόβλημα αν και δεν πρόλαβα να το οδηγήσω πάρα πολύ για να μπορώ να πώ με 100% σιγουριά...
Παρόλα αυτά έχω την εντύπωση ότι χάλασε η αίσθηση του μοχλού των ταχυτήτων...
Δηλαδή αισθάνομαι διαφορά στο κούμπωμα των ταχυτήτων.
Θα το αφήσω λίγο καιρό να στρώσει/μαλακώσει και βλέπουμε. -
Το ιδιο προβλημα ειχε προσφατα Yaris ενος φιλου μου. Και στο δικο του αλλαχτηκε ολο το συστημα.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Όταν πάταγα τον συμπλέκτη ακουγόταν ένα τρίξιμο όπως π.χ. όταν ανοίγουμε μια πόρτα και κάνει θόρυβο. (για να καταλάβεις )
Με λίγο λάδωμα στο πεντάλ μάλλον δεν θα το ξανακούσεις για καιρό.
Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις