-
Εύκολο είναι. Τα λεφτά που διαθέτεις τα ξέρεις. Κάνε μια λίστα με βάση τις τιμές , πάρε αμπάριζα τις αντιπροσωπείες και με βάση τα κριτήρια που έχεις θέσει θα καταλήξεις σε δύο τρία μοντέλα.Εσύ θα δώσεις τα χρήματα και όχι εμείς. Εαν σου ακούγονται ενδιαφέρουσες οι προτάσεις που ακούς πήγαινε να διαπιστώσεις από μόνος σου τουλάχιστον τα θέματα χώρων πρακτικότητας ,εξοπλισμού και ποιότητας(ότι φαίνεται τουλάχιστον). Δεν έχω άποψη για την celica να σου πω μια γνώμη.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Είναι λίγο πιο αργό το Α3,
αλλά είναι σπαζοκεφαλιά στο μυαλό μου,
μιας και το Α3 έχει και τετρακίνηση (ναι Haldex, εμένα με ικανοποίησε στο δρόμο η τελευταία έκδοσή του)
και είναι και...Audi (με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ουσιαστικό & συναισθηματικό επίπεδο)ΥΓ. lkar, μή γελάς!
To 'ξερα οτι θα γελούσες
-
Ta 143ps pou leei i toyota den isxioun mou fenete oti einai kapou sta 135aloga alla kai pali einai arketa grigoro. Pantos apo odigiki simperifora den einai kai oti kalitero. Apo sxediasei pantos einai poli oraio.
-
Ο χρήστης rope έγραψε:
χμμμμμμμμμμΤωρα θα τα μπλεξω λιγο τα πραγματα, αλλα θα'θελα και παλι ν'ακουσω αποψεις.
Λοιπον τις προαλλες, συζητωντας με ενα φιλαρακι για το θεμα,
μου προτεινε και κατι που ομολογουμενως δεν το ειχα σκεφτει,
την απλη celica στα 28 χιλιαρικα.Το σκεφτηκα λιγο και κατεληξα στο οτι η celica εχει καποια σοβαρα πλενεκτηματα, οπως
- σπορτιφ σχεδιαση
- κινητηρα (143 αλογα) που φαινεται ν'αποτελει τη χρυση τομη
αναμεσα σε ''νευρικοτητα'' και καταναλωση - αξιοπιστια και πολυ καλη εξυπηρετηση (σηματα κατατεθεν της
toyota)
αλλα και σοβαρα μειονεκτηματα, οπως
- παλαιοτητα μοντελου
- απογοητευτικοι χωροι για τους πισω επιβατες
- μετριοτητα στα υλικα κατασκευης
Και τωρα τα ερωτηματα
ποια η αποψη σας για την απλη celica?
θα αγοραζε κανεις απο σας σημερα τη celica στα 28 χιλιαρικα?
(το ερωτημα παει στην παλαιοτητα του μοντελου)
γνωριζετε για νεα γενια στο προσεχες μελλον?ΥΓ. τελικα εχουν δικιο αυτοι που λενε οτι πιο ευκολα επιλεγεις γυναικα παρα τουτου!!!
Καλύτερα να προτιμήσεις το Golf GTi.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
χμμμμμμμμμμ
Τωρα θα τα μπλεξω λιγο τα πραγματα, αλλα θα'θελα και παλι ν'ακουσω αποψεις.
Λοιπον τις προαλλες, συζητωντας με ενα φιλαρακι για το θεμα,
μου προτεινε και κατι που ομολογουμενως δεν το ειχα σκεφτει,
την απλη celica στα 28 χιλιαρικα.Το σκεφτηκα λιγο και κατεληξα στο οτι η celica εχει καποια σοβαρα πλενεκτηματα, οπως
- σπορτιφ σχεδιαση
- κινητηρα (143 αλογα) που φαινεται ν'αποτελει τη χρυση τομη
αναμεσα σε ''νευρικοτητα'' και καταναλωση - αξιοπιστια και πολυ καλη εξυπηρετηση (σηματα κατατεθεν της
toyota)
αλλα και σοβαρα μειονεκτηματα, οπως
- παλαιοτητα μοντελου
- απογοητευτικοι χωροι για τους πισω επιβατες
- μετριοτητα στα υλικα κατασκευης
Και τωρα τα ερωτηματα
ποια η αποψη σας για την απλη celica?
θα αγοραζε κανεις απο σας σημερα τη celica στα 28 χιλιαρικα?
(το ερωτημα παει στην παλαιοτητα του μοντελου)
γνωριζετε για νεα γενια στο προσεχες μελλον?ΥΓ. τελικα εχουν δικιο αυτοι που λενε οτι πιο ευκολα επιλεγεις γυναικα παρα τουτου!!!
Καλύτερα να προτιμήσεις το Golf GTi.
Nαί, γιατί η Celica τρίζει από την πρώτη μέρα
-
...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Και οι επεξεργαστες στα PC απο τον ιδιο φουρνο βγαινουν αλλα μαντεψε ακομα και στην ιδια παρτιδα εχουν διαφορες στο κλοκαρισμα που παιρνουν ετσι αφου δοκιμαστουν οι καλυτεροι ποιοτικα κλειδωνονται σε ψηλες συχνοτητες ενω απο τους χειροτερους βγαινουν τα οικονομικα μοντελα. Το ιδιο πραγμα κανουν και οι αυτοκινητοβιομηχανιες αφου παραγουν τα μηχ μερη τους κανουν ελενχο ποιοτητας και αναλογα τα αποτελεσματα τα στελνουν στην Αουντι+VW η στην ΣΕΑΤ+ΣΚΟΝΤΑ. Αν τα 'μπατιρο' σκοντα ηταν 100% ιδια σε τεχνολογια και σε ποιοτητα κατασκευης Θα ειχαν κλεισει την αουντι εδω και χρονια,ο κοσμος δεν ειναι ασχετος οπως στη δεκαετια του 80.....
Βεβαια σημερα ακομα και το πιο οικονομικο μοντελλο εχει καλη κατασκευη και δεν αρχιζει να τριζει απο την επομενη μερα....Στο πρωτο χρονο ομως ειναι αλλη ιστορια
Τωρα αν ο αλλος θελει να κανει το σουμαχερ,αλλα δεν μπορει να παρει το 200 αλογα η το 180αλογα της Αουντι υπαρχουν και τα φθηνα υποκαταστατα
ακριβως εκει ειναι το ταργκετ των ΤΖΙ τι αι και σια......ΟΧΙ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΜΟΝΤΕΛΑΠοιες παράγουν τα μηχανικά μέρη; Βγάζει πχ η VW συμπλέκτες και δεν το ξέρα; ή μήπως δισκόπλακες;
Ακόμα και έτσι να ήταν, τις 'καλές' δισκόπλακες τις κρατά για πάρτη της και τις 'άχρηστες' τις στέλνει στη Skoda;
Ευτυχώς που ο κόσμος δεν είναι άσχετος όπως στη δεκαετία του 80
Ikar, δε ξέρω τη δουλειά κάνεις αλλά μαλων πρέπει να εξετάσεις σοβαρά το να στείλεις το βιογραφικό σου στο τμήμα πωλησεων της BMW και της Mercedes.Δεν υπάρχει περίπτωση να μη σου δώσουν μια θέση σαν επίτιμο πωλητη, αρκεί να τους εξηγήσεις ότι χάνουν εκατομμύρια που δε βγάζουν διαφημίσεις όπου να εξηγούν στα κοροΐδα ιδιοκτήτες Αudi ότι στη πραγματικότητα αγόρασαν τα πιο ακριβά ΣΚΟΝΤΑ και ΣΕΑΤ που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και το μόνο στο οποίο διαφέρουν είναι το σταχτοδοχείο και στο μπρελόκ που σου δίνουν από την αντιπροσωπεία για να κάνεις φιγούρα σα Βλάχος Νεοέλληνας Wannabe Κοκκαλης
Τώρα που ξέρω ότι το Α4 μου είναι άχρηστο και με πιάσανε κοροΐδο και ακούμπησα 14.000.000 εκατομμύρια μαζί με το δερμάτινο σαλόνι τους καθρέφτες με τις μνήμες Ηλιοροφες κτλ λέω να το δώσω για Κανά 2.000.000 και να πάρω ένα κουπέ Mercedes αλλά πρώτα ήθελα να σε ρωτήσω πριν τη ξαναπατησω μήπως και αυτό είναι 100% από τα μηχανικά μέρη του Σμαρτ και το κρύβει η κινέζικη λαμαρίνα
ΥΓ. Όσοι έχουμε Αουντι να κάνουμε σύλλογο εξαπατημένων και να κάνουμε μηνυση στην Αουντι που μας εξαπάτησε να ζητήσουμε τα λεφτά μας πίσω και αν είμαστε τυχεροί μπορεί να μας τα ανταλλάξουν με ένα Σκοντα Σουπερκαρ με 18 ζάντα και καγκουροσπινερς -
Εγώ πάλι θυμάμαι τον ίδιο τον πρόεδρο του VAG να παραδέχεται πως τα πιο ποιοτικά/αξιόπιστα και γενικώς καλοσυναρμολογημένα μοντέλα του ομίλου τα βγάζει αυτή τη στιγμή η Skoda λόγω του εργοστασίου που στεγάζεται. Αν βρώ λινκ θα το βάλω.
-
Ο χρήστης eker123 έγραψε:
Ikar, δε ξέρω τη δουλειά κάνεις αλλά μαλων πρέπει να εξετάσεις σοβαρά το να στείλεις το βιογραφικό σου στο τμήμα πωλησεων της BMW και της Mercedes.Δεν υπάρχει περίπτωση να μη σου δώσουν μια θέση σαν επίτιμο πωλητη, αρκεί να τους εξηγήσεις ότι χάνουν εκατομμύρια που δε βγάζουν διαφημίσεις όπου να εξηγούν στα κοροΐδα ιδιοκτήτες Αudi ότι στη πραγματικότητα αγόρασαν τα πιο ακριβά ΣΚΟΝΤΑ και ΣΕΑΤ που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και το μόνο στο οποίο διαφέρουν είναι το σταχτοδοχείο και στο μπρελόκ που σου δίνουν από την αντιπροσωπεία για να κάνεις φιγούρα σα Βλάχος Νεοέλληνας Wannabe Κοκκαλης
Τώρα που ξέρω ότι το Α4 μου είναι άχρηστο και με πιάσανε κοροΐδο και ακούμπησα 14.000.000 εκατομμύρια μαζί με το δερμάτινο σαλόνι τους καθρέφτες με τις μνήμες Ηλιοροφες κτλ λέω να το δώσω για Κανά 2.000.000 και να πάρω ένα κουπέ Mercedes αλλά πρώτα ήθελα να σε ρωτήσω πριν τη ξαναπατησω μήπως και αυτό είναι 100% από τα μηχανικά μέρη του Σμαρτ και το κρύβει η κινέζικη λαμαρίνα………….ΥΓ. Όσοι έχουμε Αουντι να κάνουμε σύλλογο εξαπατημένων και να κάνουμε μυνηση στην Αουντι που μας εξαπάτησε να ζητήσουμε τα λεφτά μας πίσω και αν είμαστε τυχεροί μπορεί να μας τα ανταλλάξουν με ένα Σκοντα Σουπερκαρ με 18 ζάντα και καγκουρό σπινερς
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις επαγγελματικές σου συμβουλές, αλλά οι πωλήσεις έχουν πολύ δόση ψέμματος, οπότε δεν μ'ενδιαφέρουν άμεσα
Οι συγκριτικές διαφημίσεις απαγορεύονται στην ΕΕ, οπότε δεν παίζει αυτό το σενάριο.
Από smart όχι δεν θα είναι τα μηχανικά μέρη, θα 'ναι από Mitsubishi
Όταν δεις λαμαρίνα γερμανικού αυτοκινήτου Made in Italy (μην γελάτε ) θα ξυπνήσεις...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Εγώ πάλι θυμάμαι τον ίδιο τον πρόεδρο του VAG να παραδέχεται πως τα πιο ποιοτικά/αξιόπιστα και γενικώς καλοσυναρμολογημένα μοντέλα του ομίλου τα βγάζει αυτή τη στιγμή η Skoda λόγω του εργοστασίου που στεγάζεται. Αν βρώ λινκ θα το βάλω.τι περιμενες να πει?οπου θελετε τους κραζετε και οπου θελετε τους αποδεχεστε χωρις ιχνος καχυποψιας
δεν χρειαζοταν να διαφημισει την αουντι,αυτη πουλαει ετσι και αλλιως στην κατηγορια που ειναι την σκοντα και την σεατ θελουν να ανεβασουν στην υπολειψη των αγοραστων
να ρωτησω κατι.εχετε κανει το gti θεο(δεν λεω προς θεου ειναι πολυ καλο αυτ-το)περιμενετε να αρχισουν να κυκλοφορουν αρκετα να δουμε τι προβληματα θα βγαλει και αυτο,γιατι ετσι γινοταν και για την gt,φοβερη,φοβερη και ολο προβληματα ειναι -
Ασε Γιατρε δεν εχει τελος αυτη η ιστορια ο καθενας αγοραζει αυτο που του ταιριαζει και ειναι ολοι ευτυχισμενοι...............Ετσι καταναλωνουμε τσαμπα μπαντα και δε καταληγουμε πουθενα.
Αν ο Ικαρ γουσταρει το Χ αυτοκινητο του ευχομαστε απο καρδιας καλοριζικο και καλοταξιδο να του βγει και εμας δε μας εμποδιζει κανεις να χαρουμε τα δικα μας τουτου.......Αντε και σε κανα 2 χρονακια που θα τα αλλαξουμε να παρουμε το Ντιζελ με το αυτοματο αν αλλαξει η νομοθεσια να μας φωναζουν ταριφεςπεριμενετε να αρχισουν να κυκλοφορουν αρκετα να δουμε τι προβληματα θα βγαλει και αυτο,γιατι ετσι γινοταν και για την gt,φοβερη,φοβερη και ολο προβληματα ειναι
Οχι αφου ειναι το ιδιο με το αουντι θεωρειται δοκιμασμενο μοντελλο μπορει βεβαια το τασακι να εχει σοβαρο προβλημα γιατι ειναι το μονο διαφορετικο εξαρτημα
-
Ο χρήστης eker123 έγραψε:
Οχι αφου ειναι το ιδιο με το αουντι θεωρειται δοκιμασμενο μοντελλο μπορει βεβαια το τασακι να εχει σοβαρο προβλημα γιατι ειναι το μονο διαφορετικο εξαρτημα
ναι, οκ, ο TFSI του Audi είναι καλύτερος από τον TFSI της VW. Τι κρίμα να μην μπορώ να πάρω το Audi (λέμε τώρα)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Οχι αφου ειναι το ιδιο με το αουντι θεωρειται δοκιμασμενο μοντελλο μπορει βεβαια το τασακι να εχει σοβαρο προβλημα γιατι ειναι το μονο διαφορετικο εξαρτημα
ναι, οκ, ο TFSI του Audi είναι καλύτερος από τον TFSI της VW. Τι κρίμα να μην μπορώ να πάρω το Audi (λέμε τώρα)
Εγώ δε λυπάμαι καθόλου.
Θα πάρω 'άλλο'
Οι προτασεις σας στα 28.000-30.000 ευρω