-
Το δεξί,το δεξί...
-
migf1, λες ότι όταν βγάζεις τόσα λεφτά από την τσέπη σου...Πόσα ακριβώς λες; Γιατί η ευρωπαϊκή αξία του Ζ είναι γύρω στα 33.500 Ευρουλάκια. Η Ευρωπαϊκή αξία της Πόρσε πόσο είναι; Γιατί αν κρίνουμε μόνο με τα Ελληνικά δεδομένα, μπορεί αυτή η σύγκριση να έχει κάποιο νόημα (αν και επιμένω, να έχεις 50.000 και να περιμένεις μέχρι να συγκεντρώσεις άλλο ένα τρίτο-16.000 ή άλλα 29.000 δεν είναι κάτι το εύκολο...), αλλιώς η σύγκριση κρίνεται ατυχής για μένα.
Φυσικά περί ιστορίας, και ο migf1 αλλά και ο maxmara, με κάλυψαν απολύτως. Πρεστίζ και ιστορία η μια, καθημερινά αυτοκίνητα και ορισμένες λαμπρές εξαιρέσεις η άλλη. Ούτε η Πόρσε θα βγάλει Μίκρα ούτε η Νισσάν θα βγάλει Carrera GT (σ.σ. το πρεστίζ της εννοώ, μην σκέπτεσθε τα Skyline με τα 3000 άλογα! )
Υ.Γ. Αν έβγαζε η Μερσεντές Bluebird να δεις πώς θα πουλούσε...Ήταν και κούρσα...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ιστορία από το χίλια οκτακόσια τόσο... βέβαια τότε η Όπελ έβγαζε ραπτομηχανές
...και τώρα συνεχίζει την παράδοση!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
ούτε η Νισσάν θα βγάλει Carrera GT...Έχει βγάλει το R390 όμως
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
migf1, λες ότι όταν βγάζεις τόσα λεφτά από την τσέπη σου...Πόσα ακριβώς λες; Γιατί η ευρωπαϊκή αξία του Ζ είναι γύρω στα 33.500 Ευρουλάκια. Η Ευρωπαϊκή αξία της Πόρσε πόσο είναι; Γιατί αν κρίνουμε μόνο με τα Ελληνικά δεδομένα, μπορεί αυτή η σύγκριση να έχει κάποιο νόημα (αν και επιμένω, να έχεις 50.000 και να περιμένεις μέχρι να συγκεντρώσεις άλλο ένα τρίτο-16.000 ή άλλα 29.000 δεν είναι κάτι το εύκολο...), αλλιώς η σύγκριση κρίνεται ατυχής για μένα.Βασικά, ως συνήθως, έχει χαθεί η μπάλα και σε αυτό το topic!
Στην Ευρώπη δεν ξέρω τις διαφορές, στην Ελλάδα κυμαίνονται γύρω στις Ε20.000 (7.000.000 δρχ), από την φουλ έκδοση του 350Ζ. Το Νισάν (φουλ) στοιχίζει γύρω στις Ε60.000 και η Πόρσε γύρω στις Ε80.000 (διορθώστε με αν δεν είνια ακριβή τα στοιχεία).
Επίσης, η σύγκριση των δυο αυτοκινήτων είναι άνευ ουσίας (πιστεύω) και στον τομέα των τεχνικών χαρακτηριστικών, αφού το Νισάν υπερτερεί σχεδόν παντου.
(Η αγορά αυτοκινήτου δεν είναι μια στεγνή μαθηματική πράξη )
Είναι προφανές ότι τα δύο αυτοκίνητα απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό target-group! Εξ΄ου και η απορία μου για τη... σύγκρισή τους σε αυτό το topic.
[snip]
Υ.Γ. Αν έβγαζε η Μερσεντές Bluebird να δεις πώς θα πουλούσε...Ήταν και κούρσα...Έλεος, λυπήσου με... μη μου αρχίζεις κι εσύ τα 'αν'.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
ούτε η Νισσάν θα βγάλει Carrera GT...
Έχει βγάλει το R390 όμως
Μα το είπε ο άνθρωπος (ο funkyreverend)... το 'πρεστίζ' της. Και που το έβγαλε η Νισάν τι έγινε? Αυτή και οι συγγενείς της το έμαθαν...
Τι να πει δηλαδή η Πόρσε που σε όλη της την ιστορία βγάζει μόνο τέτοια αυτοκίνητα (που τα ξέρουν και όλοι και τα ποθούν και όλοι)!
-
Αυτό ακριβώς προσπαθώ να εξηγήσω, φίλε migf1! Σε βρίσκω πολύ σωστό!
Η εν λόγω σύγκριση είναι ατυχής, από τη στιγμή που μπαίνει το οικονομικό χάσμα των δυο αυτοκινήτων. Στα μικρά, χάσμα είναι και διαφορά 1000 Ευρώ, στα 50000+ μια διαφορά 16.000 είναι επίσης μεγάλο χάσμα. Κανονικά, ούτε σε σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών έπρεπε να μπούμε, αφού δεν παίζουν στο ίδιο γήπεδο, όπως πολύ σωστά είπες.
Έχεις δίκιο και για το R390! Η Νισσάν δεν έγινε γνωστή για την ιστορία στους αγώνες, ούτε είναι 'πρόσθετο κύρος' η κατοχή ενός Νισσάν. Για αυτό και ακριβώς, δεν μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις μεταξύ εταιρειών, όπως έγραψα και πιο πάνω.
Ίσως, η σύγκριση θα έπρεπε να γίνει με βάση το ερώτημα 'ποιο θα γουστάρατε πιο πολύ στο γκαράζ και στις βόλτες σας;', όπου θα υπήρχαν δυο αντίπαλα στρατόπεδα. Οι χαμηλών τόνων άνθρωποι που θα προτιμούσαν το 'άγνωστο' Ζ και οι πιο 'εξωτερικοί' (ή απλά, οι φανατικοί της φίρμας) που θα επέλεγαν την Boxter. Μια τελείως υποκειμενική σύγκριση δηλαδή. Γιατί, αντικειμενική σύγκριση δεν στέκει.
Υ.Γ. Γιατί, ψέματα είναι ότι αν η Μερσεντές βγάλει το Bluebird (ή το Accent) α ύ ρ ι ο θα πουλήσει σαν ζεστά ψωμάκια; Άσε που θα γίνει και prestige icon...
Y.Γ. ...'The New BMW Bluebird...Ultimate Driving Machine...'
-
Πέρσι είχα διαβάσει ένα ενδιαφέρον πείραμα που είχαν κάνει στη γνωστή κατηγορία των γευσιγνωστών (δοκιμαστών κρασιών)
Αρχικά τους έδεσαν τα μάτια και τους είπαν να ξεχωρίσουν ποιο είναι λευκό και ποιο κόκκινο. Η αποτυχία ήταν σχεδόν πλήρης
Επόμενο και πιο δύσκολο ήταν να πουν τη γνώμη τους για κάποιο κρασί.
Τοποθετούν ένα παγκοσμίως άγνωστο κρασί σε μπουκάλι επώνυμου αμπελώνα της Γαλλίας με την κατάλληλη χρονιά φυσικά στην ετικέτα
Φυσικά το κρασί ήταν 'τέλειο' με το απαραίτητο άρωμα, απαλή γεύση και λοιπές εκφράσεις
Βάζουν το ίδιο παντελώς άγνωστο κρασί στο μπουκάλι που του 'ταιριάζει' ένα επίσης παντελώς άγνωστο μπουκάλι με την ανάλογη ετικέτα.
Ξαφνικά το ίδιο ακριβώς κρασί βρέθηκε στυφό, ξινό χωρίς 'προσωπικότητα' και λοιπές αρνητικές εκφράσεις
Οποιαδήποτε σχέση με αυτοκίνητα είναι παντελώς συμπτωματική
(ελαφρώς υποστροφικό στο όριο, αλλά διορθώνεται εύκολα, σφιχτή ανάρτηση μεν, αλλά κορυφαία ποιότητα κύλισης κλπ κλπ)
-
Δυσκολέυομαι να καταλάβω που εστιάζεις στο παραπάνω post, διότι μπορώ να πιαστώ από αρκετά διαφορετικά σημεία και να βγάλω διαφορετικά συμπεράσματα.
Π.χ. ότι τα επώνυμα πουλάνε 'άμα τη εμφανίσει' ή ότι τα ανώνυμα είνια καταδικασμένα να μείνουν στην αφάνεια ή ότι οι συγκεκριμένοι ειδικοί δεν ήταν και τόσο ειδικοί ή ότι αυτοί που έκαναν το πείραμα δεν ήξεραν το αυτονόητο (ότι το όνομα/παράδοση παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή του προϊόντος)... και πολλά ακόμα.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Δυσκολέυομαι να καταλάβω που εστιάζεις στο παραπάνω post, διότι μπορώ να πιαστώ από αρκετά διαφορετικά σημεία και να βγάλω διαφορετικά συμπεράσματα.Π.χ. ότι τα επώνυμα πουλάνε 'άμα τη εμφανίσει' ή ότι τα ανώνυμα είνια καταδικασμένα να μείνουν στην αφάνεια ή ότι οι συγκεκριμένοι ειδικοί δεν ήταν και τόσο ειδικοί ή ότι αυτοί που έκαναν το πείραμα δεν ήξεραν το αυτονόητο (ότι το όνομα/παράδοση παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή του προϊόντος)... και πολλά ακόμα.
σε όλα τα παραπάνω πχ σε βάζουν με δεμένα μάτια στο εσωτερικό αυτοκινήτου χωρίς να ξέρεις μάρκα/μοντέλο. Τότε θα είσαι αντικειμενικός
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
σε όλα τα παραπάνω
LOL
πχ σε βάζουν με δεμένα μάτια στο εσωτερικό αυτοκινήτου χωρίς να ξέρεις μάρκα/μοντέλο. Τότε θα είσαι αντικειμενικός
Μα το θέμα είναι πως, ευτυχώς, η επιλογή αυτοκινήτου είναι υποκειμενική διαδικασία.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Έχεις δίκιο και για το R390! Η Νισσάν δεν έγινε γνωστή για την ιστορία στους αγώνες, ούτε είναι 'πρόσθετο κύρος' η κατοχή ενός Νισσάν. Για αυτό και ακριβώς, δεν μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις μεταξύ εταιρειών, όπως έγραψα και πιο πάνω.
Στην Ευρώπη βέβαια δε γνωρίζουμε οτι η Nissan λαμβάνει μέρος σχεδόν σε όλους τους αγώνες που λαμβάνουν χώρα στην Ιαπωνία όπως επίσης στην Ευρώπη δεν οδηγεί σε απόκτηση κύρους η αγορά ενός Nissan. Αλλά στην Ευρώπη ζούμε οπότε αναγκαστικά με αυτά που εισάγωνται μόνο ασχολούμαστε...
-
Σωστός για τους αγώνες στην Ιαπωνία (όπως θα θυμάσαι βέβαια, και η Πριμέρα σου συμμετείχε επάξια στο Πρωτάθλημα Τουρισμού κάποτε, εδώ στην Ευρώπη)! Καλώς ή κακώς όμως, οι αγώνες που γίνονται παγκοσμίως γνωστοί είναι οι Ευρωπαϊκοί, μια και σε αυτούς συμμετέχουν και οι Ιάπωνες και οι Αμερικάνοι και οι Αυστραλοί και γενικά, οι μεγαλύτερες αγορές του κόσμου. Ναι, βασικά μιλάω για την F1 και το WRC. Κύρος έχουν τα 'καλά' Νισσάν, αλλά όχι με την έννοια 'γκομενοπαγίδα' ή 'γειτονοκράχτης'. Έχουν κύρος στα μάτια αυτών που ξέρουν τις δυνατότητές τους...
Τώρα, για τη φράση σου 'αυτά που εισάγονται'...σαν να φωτογραφίζεις κάτι, αλλά δεν μπορώ να το θυμηθώ...skydive, skylight, skyhigh...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ÐÝñóé åß÷á äéáâÜóåé Ýíá åíäéáöÝñïí ðåßñáìá ðïõ åß÷áí êÜíåé óôç ãíùóôÞ êáôçãïñßá ôùí ãåõóéãíùóôþí (äïêéìáóôþí êñáóéþí)
Áñ÷éêÜ ôïõò Ýäåóáí ôá ìÜôéá êáé ôïõò åßðáí íá îå÷ùñßóïõí ðïéï åßíáé ëåõêü êáé ðïéï êüêêéíï. Ç áðïôõ÷ßá Þôáí ó÷åäüí ðëÞñçò
Åðüìåíï êáé ðéï äýóêïëï Þôáí íá ðïõí ôç ãíþìç ôïõò ãéá êÜðïéï êñáóß.
Ôïðïèåôïýí Ýíá ðáãêïóìßùò Üãíùóôï êñáóß óå ìðïõêÜëé åðþíõìïõ áìðåëþíá ôçò Ãáëëßáò ìå ôçí êáôÜëëçëç ÷ñïíéÜ öõóéêÜ óôçí åôéêÝôá
ÖõóéêÜ ôï êñáóß Þôáí 'ôÝëåéï' ìå ôï áðáñáßôçôï Üñùìá, áðáëÞ ãåýóç êáé ëïéðÝò åêöñÜóåéò
ÂÜæïõí ôï ßäéï ðáíôåëþò Üãíùóôï êñáóß óôï ìðïõêÜëé ðïõ ôïõ 'ôáéñéÜæåé' Ýíá åðßóçò ðáíôåëþò Üãíùóôï ìðïõêÜëé ìå ôçí áíÜëïãç åôéêÝôá.
ÎáöíéêÜ ôï ßäéï áêñéâþò êñáóß âñÝèçêå óôõöü, îéíü ÷ùñßò 'ðñïóùðéêüôçôá' êáé ëïéðÝò áñíçôéêÝò åêöñÜóåéò
ÏðïéáäÞðïôå ó÷Ýóç ìå áõôïêßíçôá åßíáé ðáíôåëþò óõìðôùìáôéêÞ
(åëáöñþò õðïóôñïöéêü óôï üñéï, áëëÜ äéïñèþíåôáé åýêïëá, óöé÷ôÞ áíÜñôçóç ìåí, áëëÜ êïñõöáßá ðïéüôçôá êýëéóçò êëð êëð)Êáé ðïõ íá ôçí Ý÷åéò êÜíåé åóý ôçí áëëáãÞ áõôÞ ...
Áí êáé ðñáãìáôéêïß åðáããåëìáôßåò , ü÷é øþíéá , óå áõôü ôï ÷þñï ðñéí êáôáëÞîïõí äïêéìÜæïõí ñùôÜíå ôé êñáóß åßíáé êáé äåí êïëëÜíå óôçí åôéêÝôá
-
εγω παντως αν ειχα τα λεφτα για μια πορσε, το μονο αλλο αμαξι που θα με ενδιεφερε να κοιταξω θα ηταν καμια ....φερραρι..
παντως ειναι πολυ καλο το 350z και ισως να ειναι πιο προσιτο σε καποιους απο οτι η boxsterS.
στα πολλα χιλιομετρα ομως που εχω πετυχει δυο-τρια στην εθνικη, δεν μου φανηκανε να ειναι τιποτα τρελο παντως (1.8τ εχω)
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Στην Ευρώπη βέβαια δε γνωρίζουμε οτι η Nissan λαμβάνει μέρος σχεδόν σε όλους τους αγώνες που λαμβάνουν χώρα στην Ιαπωνία όπως επίσης στην Ευρώπη δεν οδηγεί σε απόκτηση κύρους η αγορά ενός Nissan. Αλλά στην Ευρώπη ζούμε οπότε αναγκαστικά με αυτά που εισάγωνται μόνο ασχολούμαστε...
Γιατί, το γνωρίζουν στην Αμερική μήπως? Στην Αφρική? Στα αραβικά εμιράτα?
Εδώ το Κένιγσεγγ ΣιΣιΑρ έσπασε το ρεκόρ ταχύτητας της ΜακΛάρεν Φ1 (έγινε δηλαδή το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής του πλανήτη) και πολύ αμφιβάλλω αν μπορεί καν να προφέρει το όνομά του η συντριπτική πλειοψηφία ειδικών και καταναλωτών! Πάλι καλά που η πρώτη κατηγορία το ξέρει κιόλας
Τελειώνοντας, έχω μια απορία: υποστηρίζεις ότι η Νισάν έχει το ειδικό βάρος της Πόρσε ή ότι έστω το πλησιάζει καν;
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
εγω παντως αν ειχα τα λεφτα για μια πορσε, το μονο αλλο αμαξι που θα με ενδιεφερε να κοιταξω θα ηταν καμια ....φερραρι..Σωστός ο Πετράν!
Αν και υπάρχουν αρκετές ακόμα επιλογές (π.χ. Μερσέντες, BMW, κλπ)
παντως ειναι πολυ καλο το 350z και ισως να ειναι πιο προσιτο σε καποιους απο οτι η boxsterS.
Είναι πιο προσιτό ακόμα και από την απλή Μπόξτερ, κατά Ε20.000 περίπου.
στα πολλα χιλιομετρα ομως που εχω πετυχει δυο-τρια στην εθνικη, δεν μου φανηκανε να ειναι τιποτα τρελο παντως (1.8τ εχω)
Δεν είναι κακό, καλό είναι... δεν είναι όμως Πόρσε.
-
[οff topic] το koenisgoegg (ή οπως γραφεται), ειναι εξαιρετικο απο οτι εχουμε διαβασει και εχουμε δει
ομως ολοι αυτοι που τα οδηγουν και τα τεσταρουν αυτα τα supercars επιμενουν πεισματικα οτι
σαν απολυτο σουπερ σπορ αυτοκινητο, η mclaren f1 παραμενει αξεπεραστη.
ουτε enzo ουτε καμια lamborghini ουτε το νεο σουπερκαρ pagani δεν πλησιαζει το -δεκατριαχρονο πια- αστερι της mclarenας μην ξεχναμε οτι ειναι ενα αυτοκινητο για το οποιο ασχοληθηκαν σε πληρη βαθμο οι κορυφαιοι κατασκευαστες και επιστημονες και
ειχαν σαν αρχικο στοχο 'την κατασκευη του απολυτου αυτοκινητου με απολυτως καμια παραχωρηση σε κανενα τομεα' [/οff topic] -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Γιατί, το γνωρίζουν στην Αμερική μήπως? Στην Αφρική? Στα αραβικά εμιράτα?
Ειδικά στην Αμερική το ξέρουν καλύτερα απο όλους μας. Δες τις πωλήσεις των Maxima,Altima αλλά κυρίως των Infinity.
Τελειώνοντας, έχω μια απορία: υποστηρίζεις ότι η Νισάν έχει το ειδικό βάρος της Πόρσε ή ότι έστω το πλησιάζει καν;
Ειδικό βάρος σχετικά με τί; Με τους αγώνες; Όχι,η Nissan δεν το έχει όπως υπολείπεται και στο ειδικό βάρος των ευρώ που χρειάζονται για την απόκτηση ενός σπόρ αυτοκινήτου
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Σωστός για τους αγώνες στην Ιαπωνία (όπως θα θυμάσαι βέβαια, και η Πριμέρα σου συμμετείχε επάξια στο Πρωτάθλημα Τουρισμού κάποτε, εδώ στην Ευρώπη)!Έτσι,έτσι. Έτρεξε και στο BTCC (με τον Τίφ Νίντελ μια χρονιά στο τιμόνι της) αλλά και στο STW.
Τώρα, για τη φράση σου 'αυτά που εισάγονται'...σαν να φωτογραφίζεις κάτι, αλλά δεν μπορώ να το θυμηθώ...skydive, skylight, skyhigh...
Boxster vs 350Z