-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Επειδή βλέπω ότι ηδονίζεστε πολύ με τα νούμερα που δεν πρέπει να αμφισβητούνται. Θα σας κάνω μια ερώτηση
Ας πάμε σε μια υποθετική παράλληλη διάσταση, σε μια διαφορετική εκδοχή της Φ1.
Έστω ότι σε όλα τα χρόνια που αγωνίζετε ο Σουμάχερ όλοι οι οδηγοί οδηγούσαν τα ίδια μονοθέσια (σασί/κινητήρας ίδια) που είχαν την ίδια εταιρία ελαστικών. Το μόνο που μπορούσαν να κάνουν οι οδηγοί ήταν να παίζουν με τις ρυθμίσεις, με την επιλογή των ελαστικών και φυσικά τις στρατηγικές.
Έστω ότι έπαιρνε πάλι 7 πρωταθλήματα και είχε 80+ νίκες και γενικά για να μην τα πολυλογώ να έχει τα ίδια στατιστικά που έχει και τώρα (το ίδιο ισχύει φυσικά και για τους άλλους οδηγούς).
Ποιος Σουμάχερ είναι καλύτερος? Ο πραγματικός ή ο υποθετικός? Απαντήστε παρακαλώ (όποιος θέλει βέβαια εξ αυτών που διαφωνούν μαζί μας) με αιτιολόγηση!
Δεν νομιζω οτι τα νουμερα κανουν τη διαφορα αλλα τα στερεοτυπα.
Αν σε ενα μουντιαλ δουμε ενα δανο ποδοσφαιριστη να κανει μια ιδιοφυη τριπλα με το αυτι , δεν θα σταματησουμε να λεμε τους σκανδιναβους ξυλοκοπους σε αντιθεση με ενα νεαρο απο τις φαβελες του Ριο προιον ισως και της ιδιας μας της εμμονης να κατηγοποιοποιουμε καταστασεις προσωπα κλπ.
**Ας πουμε οτι τον Σουμαχερ δεν τον λενε Σουμαχερ αλλα Εντσο Μαλατεστα **ενα φτωχο παιδι απο τη νοτιο Σικελια γεννημενο κοντα στα χωρια που αλλωτε ακούγονταν τα περασματα των Alfa και Πορσε , στο φημισμενο Targa Φλοριο...Απο μικρο παιδι γυριζε στις πιστες με ενα σαραβαλιασμενο διχρονο καρτ , στα 18 του ειχε την ευκαιρια να δοκιμασει την τυχη του μεσα απο δολοπλοκιες και ραδιουργιες σε ενα δευτερης γραμμης μονοθεσιο σε μια βελγικη πιστα με μια πολυ δυσκολη στροφη (πως τη λενε να δεις... α Eau Rouge!)Με το που οδηγει για πρωτη φορα παιρνει τα σωβρακα του συμπατριωτη γερο Ντε Τζεζαρις περνωντας πατημενος με 270 απο την θρυλικη ανηφορικη.
Ο νεαρος Εντσο σαν ετοιμος απο καιρο στα επομενα χρονια ακομα και με παρατυπιες και τεχνασματα αλλα με πεισμα και κοπο με πιστη πανω απο ολα στον εαυτο του ωθει στα ορια του ανταγωνισμου τον μεγαλυτερο οδηγο ολων των εποχων Α.Σενα...
Τα επομενα χρονια κατακτα 2 πρωταθληματα.Απο το 96 ομως ο ωριμος (?) πλεον Εντσο μετακομιζει στην Φεραρρι ενα παιδικο ονειρο γινεται πραγματικοτητα...
Παρα τις προσπαθειες του την αναδιοργανωση της ομαδας την συνεχη βελτιωση τα αλλεπαλληλα τεστ ο Ε.Μαλατεστα κανει λαθη, χανει τα πρωταθληματα το ενα μετα το αλλο απο πανισχυρους συνδυασμους. Βλεπετε εκεινες τις χρονιες επεστρεψαν στους αγωνες τα μυθικα ασημενια βελη , η πανισχυρη ομαδα της Mercedes (εστω και χωρις τον Νοιμπαουερ) με ενα αναγεννημενο υπεροδηγο τον Μ.Χακκινεν αλανθαστο και αφανταστα ταχυ.Ο νεαρος Σικελος συγκρουεται το 97 στη Χερεθ στον τελευταιο αγωνα , ολοι τον χλευαζουν τον θεωρουν υπερτιμημενο αναξιο να στειλει την πιο ιστορικη ομαδα της F1 πισω στην κορυφη. Εκεινος απτοητος συνεχιζει την προσπαθεια του κατεβαινει στο επομενο πρωταθλημα δυνατος ετοιμος να διεκδικησει τον τιτλο ομως στη μεση του πρωταθληματος σε ενα ατυχημα σπαει το ποδι του το ονειρο αναβαλλεται...Το 2000 πλεον η ομαδα δειχνει ανταγωνιστικη ο νεαρος ηρωας μας καταφερνει και παιρνει το πρωταθλημα οδηγων για πρωτη φορα με το κατακοκκινο μονοθεσιο.Ακομα και μετα απο τεσσερα συνεχομενα Π.Π. ο εμπειρος 'παππους' πια Εντσο Μαλατεστα ανταγωνιζεται με παθος αλλα και ωριμοτητα και προπαντων με τη διαυγεια ενος μεγαλου πραγματικα μεγαλου οδηγου, ταλαντουχους νεους οπως ο Φ.Αλονσο και Κιμι Ραικονεν...
Ε λοιπον εγω ως αφηγητης του συντομου χρονογραφηματος βρισκω την ιστορια του Ε.Μαλατεστα αρκετα ενδιαφερουσα για να τον καταταξω μεσα στους καλυτερους οδηγους ολων των εποχων και χωρις αριθμους.
Υ.Γ. Το κειμενο αποσκοπει υπαινικτικα στην σκιαγραφιση μιας πορειας ενος πιλοτου και οχι την ακριβη καταγραφη των γεγονοτων αυτης.
Ωραίο παραμυθάκι, αλλά απλά παραμυθάκι.
Τι σημασία έχει αν λέγεται Schumacher ή Malatesta ή Foufoutos. Δεν μας πηράζει το όνομα. Tα ίδια θα λέγαμε και πάλι... -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Προσωπικά εκπλήσσομαι που ο Ντένις μπαίνει στη διαδικασία σύγκρισης ΑΣ και ΜΣ. Κατ΄αρχήν πρόκειται για οδηγούς άλλων γενιών και κατά δεύτερον ο Ντένις δεν είχε ποτέ οδηγό του τον ΜΣ ώστε να γνωρίζει από πρώτο χέρι... κάτι που ισχύει για τον ΑΣ.
Ως εκ τούτου, θεωρώ αξιόπιστα τα όσα λέει για τον ΑΣ, αλλά το λιγότερο ελεγχόμενα τα όσα λέει για τον ΜΣ.
Τωρα γιατι κ πως τα λεει αυτα κ απο που τα ξερει δεν μπορω ν απαντησω. Αλλα δεν νομιζω οτι θα εβγαινε να λεει κ λογακια του αερα, ειδικοτερα οταν τον συγκρινει με τ αγαπημενο του παιδι τον AS.
Σιγουρα παντως εχει μια πολυ καλυτερη κ σεβαστη αποψη απο εμενα κ εσενα.Φανταζομαι να μην αμφισβητεις την πηγη!!! Γι αυτο εγραψα κ χρονολογια τευχους. Θυμομουν μαλιστα αυτη την συνεντευξη κ επρεπε να ξεθαψω το τευχος το οποιο κ δεν εβρισκα! Τι με βαλατε να κανω νυχτιατικα!!!
-
Ρε παιδιά όταν βγαίνει ο Ντένις να μιλάει για αυτά τα πράγματα εγώ δεν τον πιστεύω.Έχει και κάποιο στοιχείο αλαζονείας ο άνθρωπος.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Καλά είμαστε σοβαροί ;;Θέμα είναι αυτό ;;
φήφισα όχι. Αν και εκ περιδρομής απαντώντας όχι μου έρχεται στο μυαλό ότι είναι το αντίθετο, υποτιμημένος. Που δεν είναι.
Όχι τίποτα άλλο, πείτε μου και έναν πρωταθλητή που δεν υπερτιμήθηκε (με την έννοια του όλοι (ΜΜΕ, οπαδοί και μη) να μιλάνε για αυτόν, επειδή είναι πρωταθλητής κτλ κτλ)..
Ειδικά αυτή η ερώτηση για την ψηφοφορία... Ούτε καν ερωτηματικό δεν έχει...
Βγαίνει ο καθένας και λέει ότι ο Schumacher είναι ο πιο αποτελεσματικός και όχι ο καλύτερος... Όπα ρε μεγαλε. Και που ξέρεις εσύ ποιός είναι ο καλύτερος? Μήπως ξέρεις κάτι περισσότερο από εμάς? Εγώ πάλι ξέρω ότι ο καλύτερος πιλότος σε κάθε περίοδο είναι αυτός που φέρνει και τα καλύτερα αποτελέσματα (στην αντίστοιχη περίοδο). Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να καταλάβεις ποιός είναι ο καλύτερος?
-
Απορω με το θρεντ πραγματικα.
Εγω αντι να βαζω διλημματα ας θεσω ενα πιο ουσιαστικο ερωτημα. Σε οποιοδηποτε τελος σεζον απο το 95 εως το 2004 αν ο Σουμαχερ ηταν διαθεσιμος σε ολες τις ομαδες, ποια ομαδα δεν θα του εδινε γη και υδωρ ωστε να υπογραψει εν λευκω;
Απαντηση που πιστευω; ΟΛΕΣ μηδεμιας εξαιρουμενης, ετσι και ειχαν να τον πληρωσουν θα εδιωχναν οποιον πιλοτο και αν ειχαν για να τον κλεισουν. Ειτε αυτον τον ελεγαν Χακινεν ειτε Βιλνεβ ειτε Χιλ ειτε Τουερο. -
Πω πω μέσα σε δύο ημέρες......
Ο MS δεν είναι καθόλου υπερτιμημένος οδηγός αλλιώς δεν θα υπήρχε
αυτό το topic. Είναι ο καλύτερος οδηγός της γενεάς του και αυτό το
απέδειξε με την πορεία που είχε. Απλά όταν είχε και το καλύτερο μονο-
θέσιο ή αξιόμαχο μονοθέσιο έπαιρνε και νίκες και πρωταθλήματα.Αυτή τη στιγμή η σύγκριση η οποία γίνεται ανήκει ολίγον στη σφαίρα
της φαντασίας. Να συγκρίνει κανείς τον MS με τον FA και τον KR δεν
έχει λογική γιατί όταν έτρεχε ο Γερμανός οι άλλοι δύο απλά ήταν με
πάνες. Το MS τον συγκρίνεις με τους οδηγούς της γενεάς του. Αν δούμε
ότι από το 1994 ως και σήμερα ο Γερμανός έχει πάρει 7 πρωταθλήματα
και από τους αντιπάλους του ο μόνος που έχει πάρει 2 είναι ο MH αυτό
δείχνει πόσο σημαντική ήταν η συνεισφορά του στην Φ1.Μην γελιέστε ότι αν o MS δεν πήγαινε στην Φερράρι το 1996 θα είχε ανά-
λογη πορεία. Ίσως δε και περισσότερα πρωταθλήματα καθώς τα καλύτερα
του χρόνια (από τα 25 ως τα 30 δηλαδή) τα χαράμισε για να κάνει την
Φερράρι πρωταθλητρια (με την κατάλληλη βοήθεια). Το 2003 ήδη 34
χρονών και πια στη δύση της καρριέρας του (μην το ξεχνάμε ότι στα 35
δεν μπορείς πια οι εποχές του Fangio έχουν περάσει χωρίς γυρισμό) με
ένα μη ανταγωνιστικό μονοθέσιο (αρκεί να δούμε που ήταν ο RB) κατάφερε
κάτι λόγω οδηγικής ικανότητας κάτι και λόγω τύχης (λέγε με βροχή στην
Ινδιανάπολη) να πάρει ένα τίτλο που είχε προεξοφληθεί ως χαμένος.Η σημερινή Φερράρι είναι εκεί γιατί βρέθηκαν οι κατάλληλοι άνθρωποι
και η συγκολητική τους ουσία ήταν ο MS. Ο MS εισήγαγε την δικιά του
φιλοσοφία στην οδήγηση (τόσο κοντινή αλλά και τόσο μακρυνή σε
αυτή του AS). Σίγουρα κάποιος άλλος οδηγός θα έρθει και θα του πάρει
τα πρωτεία και καλό θα είναι να συμβεί με τον MS ενεργό και όχι όπως
έγινε το 1994 όπου λόγω του θανάτου του AS η Φ1 πρακτικά είχε μείνει
ορφανή.Από εκεί και πέρα να θυμίσω ότι η σημερινή φόρμουλα 1 του τσούκου
τσούκου να φυλάξουμε τα λάστιχα μέχρι το τέλος δεν είναι η Φ1 του
MS αλλά του AP (του κυρίου καθηγητή) που έχασε από τον AS διότι
η φιλοσοφία της Φ1 τότε ήταν η φιλοσοφία οδηγούμε ακατάπαυστα κοντά
στο όριο και ίσως και λίγο πάνω από αυτό όταν μας παίρνει. Άλλωστε δεν
είναι τυχαία η νεκρανάσταση του DC που αν ήταν στην McLaren με τους
σημερινούς κανονισμούς μη γελιέστε θα ήταν serious contender για το
πρωτάθλημα.Αυτά και συγνώμη αν κούρασα...
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Τωρα γιατι κ πως τα λεει αυτα κ απο που τα ξερει δεν μπορω ν απαντησω. Αλλα δεν νομιζω οτι θα εβγαινε να λεει κ λογακια του αερα, ειδικοτερα οταν τον συγκρινει με τ αγαπημενο του παιδι τον AS.
Σιγουρα παντως εχει μια πολυ καλυτερη κ σεβαστη αποψη απο εμενα κ εσενα.Σίγουρα έχει σφαιρικότερη άποψη κι από μένα κι από σένα, πλην όμως ότι αν κάτσω κι εγώ να ξεθάψω τις αρνητικές απόψεις που έχει εκφράσει κατά καιρούς ο Ντένις για τον ΜΣ θα γράφω μέχρι να έρθει το επόμενο GP
Η ουσία είναι πως για μένα το επιχείρημα 'είπε ο Ντένις για τον ΜΣ, οπότε ισχύει' δεν πολυστέκει... βλέπει π.χ. την τηλεμετρία του; Κι αν τη βλέπει, βλέπει και του ομόσταβλού του για να κάνει άμεση σύγκριση; Κι αν τις βλέπει και τις δυο, γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες των μονοθεσίων που οδηγούν; Κι αν τις γνωρίζει γιατί δεν δουλεύει στη Φεράρι;
Να πει για τον ΑΣ, για τον ΜΧ, κλπ μου 'κάθεται' πολύ καλύτερα και έχει πολύ περισσότερη λογική να του δώσω βάση.
Φανταζομαι να μην αμφισβητεις την πηγη!!! Γι αυτο εγραψα κ χρονολογια τευχους. Θυμομουν μαλιστα αυτη την συνεντευξη κ επρεπε να ξεθαψω το τευχος το οποιο κ δεν εβρισκα! Τι με βαλατε να κανω νυχτιατικα!!!
Δεν αμφισβήτησα την πηγή, ούτε την αμφισβητώ.
Απλά για μένα είναι ανούσια η σύγκριση ΑΣ με ΜΣ, σε όσες πηγές και να βγουν, όποιοι και να βγουν, ότι και να δηλώσουν.
-
Έκανε μιαμιση μέρα να μπω και βρήκα 5 σελίδες για να διαβάζω !
Γνώμη μου λοιπόν είναι ότι ο Σουμάχερ είναι ο καλύτερος της γενιάς του, ένας από τους καλύτερους όλων των εποχών. Και είναι υπερτιμημένος με την έννοια οτι οι αριθμοί τον κολακεύουν( τον δείχνουν να χει διπλάσιες νίκες απο τον Σένα π.χ.) Δεν το αρνήθηκα ποτέ αυτό, άλλωστε δεν ήταν αυτό το θέμα που συζητούσαμε. Μπορώ να δεχτώ απο κάποιον να μου πει ότι είναι π.χ. ο 20ος καλυτερος. Σεβαστό(για μένα είναι μέσα στους 5-10 καλύτερους αλλά δεν πειράζει). Αυτό που από την αρχή υποστήριζα είναι ότι είναι εξοργιστικό να τον λέμε οδηγό της σειράς και με χαρά μου διαπίστωσα πως οι περισσότεροι συμφωνούν με την αποψή μου.
Κατα τ άλλα, ο Σουμάχερ περισσότερο έχασε με τα πρωταθλήματα που πήρε απο 2001 και μετα κατα τα γνώμη μου. Πόσοι είναι αυτοι που λένε 'Σουμάχερ; Έλα μωρέ έχει το καλύτερο αυτοκίνητο γι αυτό κερδίζει'
Μέχρι και το 2000 απλά ξέρανε ότι δεν έχει το ταχύτερο αυτοκίνητο αλλά στον αγώνα μπορεί να κάνει το θαύμα του. Κι έτσι τον είχαν στο μυαλό τους οι περισσότεροι...
-
Ο χρήστης ody_xanthi έγραψε:
Πόσοι είναι αυτοι που λένε 'Σουμάχερ; Έλα μωρέ έχει το καλύτερο αυτοκίνητο γι αυτό κερδίζει'Φίλε μου συμφωνώ μαζί σου με όσα γράφεις παραπάνω, αλλά όποιος λέει: 'Σουμάχερ; Έλα μωρέ έχει το καλύτερο αυτοκίνητο γι αυτό κερδίζει', τότε μάλλον είναι ανίδεος και μάλλον δεν θα πρέπει να δίνουμε και μεγάλη βάση στα λεγομενά του...
Δηλαδή αυτός ο κουλός ο Schumacher που στο καλό το βρήκε αυτό το 'καλύτερο' το μονοθέσιο? Από τον ουρανό ήρθε? Δεν έβαλε και αυτός το κουλό του το χεράκι για να το κάνει από ένα απλό μονοθέσιο, ένα μονοθέσιο Πρωταθλητή?
Άντε γιατί εδώ μέσα κάποιοι 'experts' ξεχνούν ότι η Formula 1 είναι ένα ομαδικό άθλημα... -
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Πόσοι είναι αυτοι που λένε 'Σουμάχερ; Έλα μωρέ έχει το καλύτερο αυτοκίνητο γι αυτό κερδίζει'
Φίλε μου συμφωνώ μαζί σου με όσα γράφεις παραπάνω, αλλά όποιος λέει: 'Σουμάχερ; Έλα μωρέ έχει το καλύτερο αυτοκίνητο γι αυτό κερδίζει', τότε μάλλον είναι ανίδεος και μάλλον δεν θα πρέπει να δίνουμε και μεγάλη βάση στα λεγομενά του...
Δηλαδή αυτός ο κουλός ο Schumacher που στο καλό το βρήκε αυτό το 'καλύτερο' το μονοθέσιο? Από τον ουρανό ήρθε? Δεν έβαλε και αυτός το κουλό του το χεράκι για να το κάνει από ένα απλό μονοθέσιο, ένα μονοθέσιο Πρωταθλητή?
Άντε γιατί εδώ μέσα κάποιοι 'experts' ξεχνούν ότι η Formula 1 είναι ένα ομαδικό άθλημα...Τι ακριβώς θέλεις να πεις φίλε Lybe... σε έχασα.
Ο Χάκινεν π.χ. δεν έβαλε το χεράκι του για να γίνει η ΜακΛάρεν τ οκαλύτερο μονοθέσιο του grid? Ο Σένα δεν έβαλε το χεράκι του για να γίνει η ΜακΛάρεν το καλύτερο μονοθέσιο του grid? Ο Προστ δεν έβαλε το χεράκι του για να γίνουν οι Goy;iliamw, ΜακΛάρεν και Φεράρι τα καλύτερα μονοθέσια του grid? Ο Ντ.Χιλ δεν έβαλε το χεράκι του για να γίνει η Γουίλιαμς το καλύτερο μονοθέσιο του grid?
Μόνο ο ΜΣ βάζει το χεράκι του;
Ειλικρινά με καταμπέρδεψες με αυτό σου το post.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Πόσοι είναι αυτοι που λένε 'Σουμάχερ; Έλα μωρέ έχει το καλύτερο αυτοκίνητο γι αυτό κερδίζει'
Φίλε μου συμφωνώ μαζί σου με όσα γράφεις παραπάνω, αλλά όποιος λέει: 'Σουμάχερ; Έλα μωρέ έχει το καλύτερο αυτοκίνητο γι αυτό κερδίζει', τότε μάλλον είναι ανίδεος και μάλλον δεν θα πρέπει να δίνουμε και μεγάλη βάση στα λεγομενά του...
Δηλαδή αυτός ο κουλός ο Schumacher που στο καλό το βρήκε αυτό το 'καλύτερο' το μονοθέσιο? Από τον ουρανό ήρθε? Δεν έβαλε και αυτός το κουλό του το χεράκι για να το κάνει από ένα απλό μονοθέσιο, ένα μονοθέσιο Πρωταθλητή?
Άντε γιατί εδώ μέσα κάποιοι 'experts' ξεχνούν ότι η Formula 1 είναι ένα ομαδικό άθλημα...Τι ακριβώς θέλεις να πεις φίλε Lybe... σε έχασα.
Ο Χάκινεν π.χ. δεν έβαλε το χεράκι του για να γίνει η ΜακΛάρεν τ οκαλύτερο μονοθέσιο του grid? Ο Σένα δεν έβαλε το χεράκι του για να γίνει η ΜακΛάρεν το καλύτερο μονοθέσιο του grid? Ο Προστ δεν έβαλε το χεράκι του για να γίνουν οι Goy;iliamw, ΜακΛάρεν και Φεράρι τα καλύτερα μονοθέσια του grid? Ο Ντ.Χιλ δεν έβαλε το χεράκι του για να γίνει η Γουίλιαμς το καλύτερο μονοθέσιο του grid?
Μόνο ο ΜΣ βάζει το χεράκι του;
Ειλικρινά με καταμπέρδεψες με αυτό σου το post.
Κάτσε φίλε μου γιατί και εσύ με μπέρδεψες λίγο...
Είπα εγω ότι ο Χ πιλότος δεν έβαλε το χέρι του? Φυσικά όλοι το έβαλαν, αλλά εδώ γίνεται λόγος για τον Γερμανό και για αυτό και τον ανέφερα. Και το ανέφερα ως επιχείρημα στην ηλίθια έκφραση που μερικοί λένε: 'Ο ; Έλα μωρέ έχει το καλύτερο αυτοκίνητο γι αυτό κερδίζει'.
Με αυτό θέλω να τονίσω ότι το εκάστοτε μονοθέσιο, δεν έρχεται ουρανοκατέβατο, αλλά μετά από ομαδική δουλειά, στην οποία συμμετέχει και ο πιλότος. Μαγκιά λοιπόν του Schumacher και του καθενός να έχει στην διάθεσή του ένα μονοθέσιο, για το οποίο και ο ίδιος βοήθησε.
-
Έχασε η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα
Anyway, το 'ηλίθιος' είναι λίγο βαρύς χαρακτηρισμός πιστεύω. Κι αυτό διότι όντως υπήρξαν και οδηγοί που ελάχιστα συνέβαλαν στη διαμόρφωση του μονοθεσίου τους κι όμως πήραν τίτλους. Μου έρχεται πρόχειρα ο Ζακ στο μυαλό.
Όπως επίσης υπήρξαν πρωταθλητές που έβαλαν το χεράκι τους λιγότερο από όσο το έβαλαν άλλοι. Π.χ. ο Χάκινεν συγκριτικά με τον ΜΣ. Για πολύ κόσμο, είτε παρακολουθεί άπό κοντά είτε από πιο μακρυά τη Φ1, το μονοθέσιο 'φτιάχνει' οδηγούς... και μέχρι ένα σημείο έχουν και δίκιο.
Γιατί στο τέλος αυτό που μετράει είναι πως αν δεν έχεις καλό μονοθέσιο δεν παίρνεις τίτλο... όσο και να βάζεις το χεράκι σου.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
...το μονοθέσιο 'φτιάχνει' οδηγούς...Η συζήτηση είναι ένας κύκλος...
Συμφωνώ απόλυτα ότι το μονοθέσιο φτιάχνει τους οδηγούς, αλλά θα πρέπει να αναρωτηθούμε και ποιός φτιάχνει το μονοθέσιο.
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
...το μονοθέσιο 'φτιάχνει' οδηγούς...
Η συζήτηση είναι ένας κύκλος...
Συμφωνώ απόλυτα ότι το μονοθέσιο φτιάχνει τους οδηγούς, αλλά θα πρέπει να αναρωτηθούμε και ποιός φτιάχνει το μονοθέσιο.
Κοίτα, από τη στιγμή που με καλό μονοθέσιο μπορεί να πάρει τίτλο και μέτριος οδηγός, ενώ με μέτριο μονοθέσιο δεν μπορεί να πάρει τίτλο καλός οδηγός, στα μάτια του κόσμου περνά σε δεύτερη μοίρα το ποιος φτιάχνει το μονοθέσιο.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Κοίτα, από τη στιγμή που με καλό μονοθέσιο μπορεί να πάρει τίτλο και μέτριος οδηγός, ενώ με μέτριο μονοθέσιο δεν μπορεί να πάρει τίτλο καλός οδηγός...Εδώ θα διαφωνήσω λίγο μαζί σου, αφού πιστεύω πως και με μέτριο μονοθέσιο μπορεί κάποιος να κοντράρει για τον τίτλο.
...στα μάτια του κόσμου περνά σε δεύτερη μοίρα το ποιος φτιάχνει το μονοθέσιο.
Σωστά στα μάτια του κόσμου που όμως δεν ασχολείται και πολύ με την Formula 1... Εδώ υποτίθεται ότι όσοι συμμετέχουν παρακολουθούν και γνωρίζουν κάτι παραπάνω από την πλειοψηφία του κόσμου...
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Εδώ θα διαφωνήσω λίγο μαζί σου, αφού πιστεύω πως και με μέτριο μονοθέσιο μπορεί κάποιος να κοντράρει για τον τίτλο.
Να κοντράρει ίσως (και πάλι πολύδύσκολα)... να πάρει τίτλο όχι όμως.
Σωστά στα μάτια του κόσμου που όμως δεν ασχολείται και πολύ με την Formula 1... Εδώ υποτίθεται ότι όσοι συμμετέχουν παρακολουθούν και γνωρίζουν κάτι παραπάνω από την πλειοψηφία του κόσμου...
Μην το λες... λίγους έχεις συνατήσει (και εδώ μέσα) να υποστηρίζουν ότι το μονοθέσιο είναι το Α και το Ω;
Κι αν θέλεις, έτσι όπως κατάντησε η Φ1, έχουν δίκιο!
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Κι αν θέλεις, έτσι όπως κατάντησε η Φ1, έχουν δίκιο!Εγώ πιστεύ πως ο πιλότος μπορεί να κάνει την διαφορά. Και μάλιστα αυτή η διαφορά μπορεί να είναι και μεγάλη.
Ένα πρόσφατο παράδειγμα, ο Kimi και ο DC. Αν πέρυσι δεν υπήρχε ο Φινλανδός στην McLaren και υπήρχαν για παράδειγμα 2 πιλότοι της δυναμικότητας το DC, τότε η βρετανική ομάδα θα νόμιζες εσύ και εγώ ότι οι δυνατότητές της ήταν λίγο πιο πάνω από αυτές των Jaguar - Sauber. Αλλά ο kimi έκανε την διαφορά και έδειξε τι δυνατότητες είχε πραγματικά το μονοθέσιο. Λάθος?
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Σίγουρα έχει σφαιρικότερη άποψη κι από μένα κι από σένα, πλην όμως ότι αν κάτσω κι εγώ να ξεθάψω τις αρνητικές απόψεις που έχει εκφράσει κατά καιρούς ο Ντένις για τον ΜΣ θα γράφω μέχρι να έρθει το επόμενο GP
Η ουσία είναι πως για μένα το επιχείρημα 'είπε ο Ντένις για τον ΜΣ, οπότε ισχύει' δεν πολυστέκει... βλέπει π.χ. την τηλεμετρία του; Κι αν τη βλέπει, βλέπει και του ομόσταβλού του για να κάνει άμεση σύγκριση; Κι αν τις βλέπει και τις δυο, γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες των μονοθεσίων που οδηγούν; Κι αν τις γνωρίζει γιατί δεν δουλεύει στη Φεράρι;
Να πει για τον ΑΣ, για τον ΜΧ, κλπ μου 'κάθεται' πολύ καλύτερα και έχει πολύ περισσότερη λογική να του δώσω βάση.
Ενταξει αν θες καταλαβαινεις τι εννοω. Καταρχην η συνεντευξη ειναι απο τευχος του 99 δηλ. 5 χρονια πισω. Επισης αν εμεις διαφωνουμε συμφωνουμε κ κοντραριζομαστε στο θεμα αυτο, νομιζω οτι η γνωμη του Dennis συμφωνα με τις πληροφοριες του κ την επαγγελματικη του δραστηριοτητα κ ενασχοληση τον κανει αρκετα πιο ειδικο για να εκφερει σοβαρη αποψη στο θεμα. Τωρα αν θες να την αμφισβητησεις δικαιωμα σου. Απλα την παραθεσα σαν μια γνωμη καποιου ανθρωπου που ζει επιτυχημενα μεσα στον κοσμο της F1 εδω κ πολλα χρονια κ που η αποψη του εχει ενα πολυ μεγαλο ειδικο βαρος.
Απλά για μένα είναι ανούσια η σύγκριση ΑΣ με ΜΣ, σε όσες πηγές και να βγουν, όποιοι και να βγουν, ότι και να δηλώσουν.
Ανουσια μεν, αναποφευκτη δε. Απο εκει κ μετα ο Dennis οπως διαβασες αναφερε τα δυνατα σημεια του ενος κ του αλλου κ που θα πλεονεκτουσε ο ο MS κ που ο AS κ κατεληξε πως ομως τελικα ποτε δεν θα μαθουμε.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Νομιζω οτι συγχεουμε λιγο τις εννοιες. Πολλοι υποστηριζουν οτι ειναι υπερτιμημενος, εννοωντας (υποθετω) οτι δεν ειναι τοσο καλος (οδηγικα και συνολικα) οσο δειχνουν οι αριθμοι. Αυτο πιθανοτατα ειναι αληθεια. Δεν τον καθιστα ομως υπερτιμημενο. Απλα 'υπερ-αποτελεσματικο' (ασφαλως εξαιτιας και 'εξωγενων' παραγοντων, οπως καλυτερο αυτοκινητο, ανταγωνισμος αλλων οδηγων κλπ, στο βαθμο που αυτα ισχυουν). Υπερτιμημενος ομως δεν νομιζω οτι ειναι. Αν και εχει πετυχει τοσα πολλα, ακομα συναντα μεγαλη αμφισβητηση απο μεγαλη μεριδα του κοινου (...) Πιο ευκολα θα τον χαρακτηριζα υποτιμημενο (...)Βγαίνει ο καθένας και λέει ότι ο Schumacher είναι ο πιο αποτελεσματικός και όχι ο καλύτερος... Όπα ρε μεγαλε. Και που ξέρεις εσύ ποιός είναι ο καλύτερος? Μήπως ξέρεις κάτι περισσότερο από εμάς? Εγώ πάλι ξέρω ότι ο καλύτερος πιλότος σε κάθε περίοδο είναι αυτός που φέρνει και τα καλύτερα αποτελέσματα (στην αντίστοιχη περίοδο). Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να καταλάβεις ποιός είναι ο καλύτερος?
Ωπα ρε 'μεγαλε'.
Αν καπου διαβασες οτι εγραψα οτι ο ΜΣ δεν ειναι ο καλυτερος, οτι ξερω ποιος ειναι ο καλυτερος, οτι υπαρχει αλλος τροπος να καταλαβω ποιος ειναι ο καλυτερος κλπ, δειξτο μου σε παρακαλω, γιατι εγω δεν το διαβαζω πουθενα στα γραφομενα μου. ΕΙΝΑΙ ο καλυτερος της εποχης του και ο πιο αποτελεσματικος [τους χαρακτηρισμους 'αποτελεσματικος' και 'υποτιμημενος', που του απεδωσα, τους αντιμετωπισες περιπου σαν βρισιες ή μου φανηκε;]. Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι τοσο πολυ ανωτερος απο τους αλλους, οσο τουλαχιστον δειχνει η στατιστικη του (προσωπικη μου γνωμη).ΥΓ1: Για οσους δεν καταλαβαν, το thread και η απαντηση μου αφορουσαν αν ειναι υπερτιμημενος, οχι αν ειναι ο καλυτερος.
ΥΓ2: Ολοι οσων οι αποψεις γραφτηκαν σ' αυτο το thread ειμαστε 'βγαινει ο καθενας και λεει οτι...' [εξαιρουνται οι 'εκ μεταφορας' αποψεις του Ron Dennis ], εκτος αν 'καποια ζωα ειναι πιο ισα απο τα αλλα'...
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Αν καπου διαβασες οτι εγραψα οτι ο ΜΣ δεν ειναι ο καλυτερος, οτι ξερω ποιος ειναι ο καλυτερος, οτι υπαρχει αλλος τροπος να καταλαβω ποιος ειναι ο καλυτερος κλπ, δειξτο μου σε παρακαλω, γιατι εγω δεν το διαβαζω πουθενα στα γραφομενα μου. ΕΙΝΑΙ ο καλυτερος της εποχης του και ο πιο αποτελεσματικος.Μήπως αναφέρθηκα κάπου σε εσένα και δεν το κατάλαβα?
Άλλωστε εσύ κάνεις λόγο για το τι δείχνουν και πώς πρέπει να ερμηνεύονται τα στατιστικά...ΥΓ2: Ολοι οσων οι αποψεις γραφτηκαν σ' αυτο το thread ειμαστε 'βγαινει ο καθενας και λεει οτι...' [εξαιρουνται οι 'εκ μεταφορας' αποψεις του Ron Dennis ], εκτος αν 'καποια ζωα ειναι πιο ισα απο τα αλλα'...
Για διόρθωσε λίγο το συντακτικό της πρότασης, γιατί δεν νομίζω ότι βγαίνει κάποιο νόημα...
ΜS ένας υπερτιμημένος πιλότος...