-
Ο χρήστης apav έγραψε:
Όποιος θέλει πουλάω τη δική μου, 15000€!
Το γνωστό τετρακίνητο πόσο πουλήθηκε; Τα γνήσια πισωκίνητα που κυμαίνονται; Βασικά έχουν πέσει πολύ οι τιμές τους.
Παιδιά από τιμές δεν ξέρω... και δε με νοιάζει! Απλά ήρθε ένας τύπος μια μέρα και ... φιλαράκο.... το δίνεις; ...πότε θα το πουλήσεις; ...θέλω ένα τέτοιο...
γι'αυτό είπα 15χιλιάρικα!!!
-
πανω απο 50 ευρω δεν δινω ποσα χιλιομετρα εχει?
-
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
το τιμονι δεν ειναι και τοσο βαρυ.Βάλε 205 λάστιχο, να έχεις και κανά μέτρο παραπάνω απο το μήκος του αυτοκινήτου να παρκάρεις και έλα να τα πούμε.... Έχω κάνει μπράτσα!!!
-
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
πανω απο 50 ευρω δεν δινω ποσα χιλιομετρα εχει?Οκ, το κλείσαμε! Τι σε νοιάζει τα χιλιόμετρα; Με 50 χιλιάρικα θα σου κάνω δώρο μια καινουργια μηχανή cosworth!
-
50 ευρω ειπα. οχι 50000 ευρω,
το 205 λαστιχο τι το θες στο 1.6 τσαμπα βενζινη και χανεις και επιδοσεις. -
Τιμές δεν γνωρίζω τώρα, αλλά και αυτά που υπάρχουν στις αγγελίες μάλλον δεν είναι τελικές τιμές. Παζάρεμα! Όσο για την κρεμαγιέρα, εάν συγκρίνεις το οικογενειακό μας μη-Sierra χωρίς υδραυλικό τιμόνι, και το μη-υδραυλικό επαγγελματικό Fiesta Van, καθώς και το πρώτης γενιάς Sierra, θα παρατηρήσεις ότι από κρεμαγιέρα σε κρεμαγίερα, αλλάζουν πολλά. Οδήγησε το και αποφάσισε. Πάντως ακόμη και Γερμανία ίσως να συμφέρει λόγω των τιμών. Πχ αυτό ΕΔΩ είναι 4x4 2.0 Clima, ηλιοροφές, κλπ, και κοστίζει 700€+έξοδα πινακίδων, η ακόμη και ένα τελείως απλό όπως αυτό ΕΔΩ με 190€+έξοδα. Δεν γνωρίζω για πινακίδες και ότι άλλο έξοδο απαιτείται για μία τέτοια διαδικασία, αλλά εάν σε ενδιαφέρει το αυτοκίνητο, ίσως και να αξίζει. Σκέψου μόνο τον κινητήρα να κρατήσεις έχεις βγάλει και κέρδος.
-
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
50 ευρω ειπα. οχι 50000 ευρω,
το 205 λαστιχο τι το θες στο 1.6 τσαμπα βενζινη και χανεις και επιδοσεις.Με 50€ σου πουλάω ένα μοντελάκι Sierra Cosworth!
Τι το θέλω το 205 λάστιχο;;; Κοπανάει καλύτερα στους καρόδρομους που έχουμε!!! -
Ο χρήστης apav έγραψε:
...Πάντως ακόμη και Γερμανία ίσως να συμφέρει λόγω των τιμών.Παιδιά, ξέρω κάποιον από Γερμανία που φέρνει μεταχειρισμένα. Για παραγγελίες SIERRA πείτε μου! Μόνο που θα αργήσουν λιγάκι, η δική μου 2.0 4Χ4 θα έρθει σε κανένα χρόνο γιατί τώρα πάω στρατό!!!
Άντε καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
-
φοβερο και ποσα λεφτα χρειαζοντε για ενα 1.6 απο Γερμανια? σε τι κατασταση? τι χαρτια χρειαζοντε? Θα βαλεις Ελληνικες πινακιδες?
το παλιο το σιερρα ποσο θα το πουλησεις?? -
Θα γίνω λίγο κακός αλλά θα το πω. Πριν 6-7 χρόνια είχα δει σε ένα αγγλικό περιοδικό αυτοκινήτου (δε θυμάμαι ποιο) ένα άρθρο με τίτλο 'Shit cars must die' στο οποίο είχαν τα 10 χειρότερα αυτοκίνητα παραγωγής. Στις πρώτες θέσεις ήταν ένα Sierra στο οποίο μάλιστα είχαν βάλει φτερά και το είχαν πετάξει από έναν γκρεμό. Υπήρχαν και κάποια άλλα όπως Austin Marina και κάτι τέτοια αν θυμάμαι. Πάντως η φωτογραφία του Sierra να πέφτει στο γκρεμό ήταν χαρακτηριστική και μου έχει μείνει. Μάλλον συμφωνώ μαζί τους (εξαίρεση το cosworth). Όχι από τις καλύτερες στιγμές της Ford και δε είμαι καθόλου προκατειλημένος αφού εκείνη την εποχή (1990) είχαμε 2 ford στην οικογένεια, εγώ ένα escort και ο πατέρας μου ένα cortina με κινητήρα και σασμάν από 2-λιτρο Sierra.
-
Το 1990 ήταν ήδη η δύση της καριέρας του. Πάντως για τις αρχές του 1980, δεν πρέπει να ήταν και τόσο κακό. Άλλωστε και το Cosworth κάπου έπρεπε να βασιστεί. Οπότε κάποια καλά θα είχε και η βάση.
-
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
οσο για την εκδοση με το face lift και χωρις. εαν δεν κανω λαθος η ουσιαστικη διαφορα τους ειναι η μηχανη. το παλιοτερο εχει την pinto με καρμπυρατερ και αποδιδει 75 αλογα ενω το face lift εχει την CVH με ψεκασμο μονου σημειου, καταλυτη και αποδιδει 80 αλογα.Φίλε μου εγώ έχω την έκδοση με καρμπυρατέρ. Επειδή το έχω ψάξει λίγο η CVH μηχανή αν και βγάζει 5 παραπάνω άλογα, θεωρείται χειρότερη από την pinto με carb (δεν τα λέω από το μυαλό μου, μια βόλτα από το http://www.fordsierraclub.co.uk/forum και λίγη αναζήτηση). Το λάθος με την pinto έκδοση ήταν ότι η μηχανή ασφυκτιούσε λόγω καρμπυρατέρ. Το μαμά καρμπυρατέρ είναι 28/30 και αποδείχτηκε 'λίγο' για τη μηχανή. Για αυτό και η στάνταρ βελτίωση περιλαμβάνει αλλαγή καρμπυρατέρ με κάποιο μεγαλύτερο (32/36). Εγώ αυτό έχω κάνει στο αμάξι μου και έχει αλλάξει τελείως συμπεριφορά. Προηγουμένως σερνόταν, τώρα πάει αξιοπρεπως για τα χρόνια του.
Όσο για κατανάλωση μπορώ να πω με σιγουριά ότι καίει λιγότερο (αν δεν το παρακάνεις στα σανιδώματα).
Τώρα για το χαρακτηρισμό των sierra ως shitboxes δεν έχω να κάνω σχόλιο. Το δικό μου sierra κοντεύει τα 20 χρόνια και την κατάσταση και αξιοπιστία του θα τη ζήλευαν πολλά νεότερα αυτοκίνητα.
Και κάτι ακόμα. Όταν μιλάμε για sierra δεν εννούμε μόνο το cosworth. Έχετε υπόψιν σας τα XR4 με μηχανές 2.7 λίτρων; (Έχω δει ένα στην Πάτρα (κίτρινο) σε άθλια όμως κατάσταση και το λυπάμαι πραγματικά!)
-
Ο χρήστης eLefas έγραψε:
Τώρα για το χαρακτηρισμό των sierra ως shitboxes δεν έχω να κάνω σχόλιο. Το δικό μου sierra κοντεύει τα 20 χρόνια και την κατάσταση και αξιοπιστία του θα τη ζήλευαν πολλά νεότερα αυτοκίνητα.
Ένα αυτοκίνητο δε κρίνεται ως κακό μόνο με βάση την αξιοπιστία του αλλά και από πολλούς άλλους παράγοντες. Άλλωστε το Sierra του 1985 ήταν τόσο απλό μηχανολογικά που τί να παρουσιάσει αν συντηρείται σωστά. Αυτό ισχύει για όλα τα γερμανο-ιαπωνικά εκείνης της εποχής.
-
Γεια σας και απο μενα με μια ισως λιγο περιεργη για το θεμα. Λοιπον εχω κανει μετατροπη ενα κινητητρα sierra 2.0 καρμπυρατερ σε ενα jeep m38a1 του στρατου. Προσφατα τον αλλαξα με ενα ρεκτιφιαρισμενο με τη διαφορα οτι τον καναμε ιντζεκτσιον. Ο κινητηρας δουλεψε μια χαρα μετα την ενωση ολων των απαραιτητων καλωδιων. Παρουσιαζει ενα προβλημα ομως. Στις 4000 και πανω στροφες κανει καποιες διακοπες με αποτελεσμα να σβηνει και αναλογως μετα παιρνει παλι μπρος. Καποιους ελενγχους που εκανα δεν βγαζει σπινθηρα στο μπουζι αλλα εχει στο καλωδιο του πολλαπλασιαστη που παει στο ντιστριμπιτερ. Αλλαξα ηλεκτρονικη γιατι η προηγουμενη ηταν σε αθλια κατασταση. Το προβλημα ομως επιμενει. Αλλαξα ολα τα αναλωσιμα (καπακι ντιστριμπιτερ, ντιστριμπιτερ κλπ) τιποτα ομως. το μονο που δεν εχω αλλαξει ειναι τα μπουζοκαλωδια, Θα μπορουσε να οφειλεται εκει το προβλημα η ξερετε εσεις κατι.
-
Ο χρήστης eLefas έγραψε:
φίλε Γιάννη απότι κατάλαβα πρέπει να έχουμε (είχαμε) το ίδιο αμάξι (1600 με καρμπυρατέρ). Για να πω τη μαύρη αλήθεια εγώ πάνω από 140-150 δεν το χω πάει ποτέ. Με το που πιάνω τα 140 αρχίζει να τραντάζει και δεν το πολυεμπιστεύομαι. Τεσπά, οι τελικές δεν με πολυενδιαφέρουν. Θέλω όμως να είναι σβέλτο (0-100). Για πες με τη δίλιτρη μηχανή 'ξεκολλάει' καθόλου από το δρόμο, ας πούμε με μια 2α μέσα και μια γκαζιά σπινιάρει καθόλου ή μένει κολλημένο στο δρόμο;Να υποθέσω ότι ο μάστορας είναι στην Αθήνα έτσι; Λοιπόν αν είναι θα σου στείλω PM για περισσότερες πληροφορίες.
Thanks
Έλεφα, το δικό μου είναι μοντέλο '92 με μονό ψεκασμό. Με λίγη βοήθεια (φίλτρο ελεύθερο, βελτίωση στον ψεκασμό, τετράκιδα μπουζί) έπιανε τα 180. Ήταν ευσταθές, είχα αλλάξει αμορτισέρ και είχα βάλει και αεροτομή.
Τώρα αν σε ενδιαφέρει να είναι λίγο νευρικό ο δίλιτρος είναι η καλύτερη επιλογή. Καμία σχεση με τον 1600. Αν θες σπινάρεις τη δευτέρα. Είναι άμεσο σε απόκριση. Εχθές από Ορχομενό και μετά είχα ξεχάσει την πέμπτη στο κιβώτιο και έκανα προσπεράσματα, επιταχύνσεις σε ανηφόρες, έκοβα μέσα στα χωριά και γέμιζα πάλι κ.λ.π. Στα διόδια μόνο θυμήθηκα ν'αλλάξω ταχύτητα.Το οδήγησε και ένας φίλος που' χει το 1600 και τρελάθηκε. Είναι άλλο αυτοκίνητο.
Ναι, ο μάστορας είναι Αθήνα.
-
logika omws ean tou valei kapoios megalutero karburater tha katanalwnei kai perisotero kausimo? kteo pernaei ama exei allo karburater? karta kausaeriwn vgazeis?
andreasp thn palia sierra ti tha thn kaneis__
-
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
andreasp thn palia sierra ti tha thn kaneis__
Σκέφτομαι να φέρω μια 2.0L από Γερμανία για να κάνω cut/paste τα μηχανικά μέρη. Είπαμε, τόσο παλιό μεταχειρισμένο δε συμφέρει να το φέρεις και να βγάλεις Ελληνικές πινακίδες. Είχα ρωτήσει παλιά (πριν 5 χρόνια) γνωστό και μου το είχε αποκλείσει: αυτοκίνητο πάνω από 6-7 χρονών δεν συμφέρει να φέρεις από έξω εκτός και είναι κάτι εξαιρετικό, συλλεκτικό κτλ κτλ.
Το αυτοκίνητο που έχω δεν το πουλάω, εκτός και βρεθεί κανένας τρελλός και μου δώσει πολλά λεφτά!
-
Ξερεις καμια μαντρα στην Αθηνα ή στην Πάτρα που να πουλαει σιερα και γενικος αλλα αυτοκινητα παρομοιας ηλικιας?
γμτ με λαντα με βλεπω. ουτε μια σιερρα σε οικονομικη τιμη με καλο κινητηρα δεν υπαρχει.
-
-
Ο χρήστης manager_ έγραψε:
Ξερεις καμια μαντρα στην Αθηνα ή στην Πάτρα που να πουλαει σιερα και γενικος αλλα αυτοκινητα παρομοιας ηλικιας?γμτ με λαντα με βλεπω. ουτε μια σιερρα σε οικονομικη τιμη με καλο κινητηρα δεν υπαρχει.
Υπάρχει μια Sierra στη μάντρα στα φανάρια της Κ.Αχαγιάς. Από μακριά, καλή μου φάνηκε, έχει και ζάντες cosworth! (Δε νομίζω να τη δίνει 700€ )
αλλαγή κινητήρα σε Ford Sierra