-
Πρόκειται να αγοράσω το νέο Golf GTI και θα ήθελα να ρωτήσω τα υπέρ και τα κατά των κινητήρων turbo κυρίως όσον αφορά τη διάρκεια ζωής τους και γενικότερα αν παρουσιάζουν περισσότερες βλάβες απο τους ατμοσφαιρικούς.
-
Πρόκειται να αγοράσω το νέο Golf GTI και θα ήθελα να ρωτήσω τα υπέρ και τα κατά των κινητήρων turbo κυρίως όσον αφορά τη διάρκεια ζωής τους και γενικότερα αν παρουσιάζουν περισσότερες βλάβες απο τους ατμοσφαιρικούς.
-
Πρόκειται να αγοράσω το νέο Golf GTI και θα ήθελα να ρωτήσω τα υπέρ και τα κατά των κινητήρων turbo κυρίως όσον αφορά τη διάρκεια ζωής τους και γενικότερα αν παρουσιάζουν περισσότερες βλάβες απο τους ατμοσφαιρικούς.
-
παρτο εσυ και μην ανχωνεσαι..........
-
Παλαιοτερα μπορει και να ισχυε αυτο...Πλεον δεν τιθεται τετοιο θεμα....
Το μονο που ισως να θελει ειναι λιγακι περισσοτερη προσοχη,αλλα μεχρι εκει. -
Αν δεν το ζορίζεις όταν είναι κρύο, και στα τελευταία χιλιόμετρα της διαδρομής το αφήνεις να 'πάρει ανάσες' να κρυώσει, και κάνεις σωστά τα σέρβις και δεν σκαλίσεις πιέσεις κλπ μάλλον δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Αν πάλι το έχεις να δουλεύει με το που θα γυρίσει η μίζα στις 6.000 πλακωμένο, το παρκάρεις με σπινιές και το σβήνεις αμέσως, του βάλεις και ένα μπαρ πίεση παραπάνω από τον κατασκευαστή, τότε η τουρμπίνα θα είναι πιο αναλώσιμη κι από τα λάστιχα...
-
Προσοχή χρειάζεται στόν τομέα του σβησίματος τού κινητήρα.Πρέπει πρώτα νά αφήσεις κανα δίλεπτο νά πέσουν οι στροφές τής τουρμπίνας καί μετά να σβήσεις τόν κινητήρα.
Ο λόγος είναι ότι η τουρμπίνα συνεχίζει νά γυρνάει (μέ πάρα πολές στροφές ανά λεπτό) καί σβήνοντάς το,τού στερείς τη λίπανση. -
Επίσης δεν αποδίδει 100% σε ζέστη και σε υψόμετρο.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Προσοχή χρειάζεται στόν τομέα του σβησίματος τού κινητήρα.Πρέπει πρώτα νά αφήσεις κανα δίλεπτο νά πέσουν οι στροφές τής τουρμπίνας καί μετά να σβήσεις τόν κινητήρα.σπαστικό!
-
ΠΑΡΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
ΒΑΛΕ ΕΝΑ ΤΟΥΡΜΠΟΤΑΙΜΕΡ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΗΜΟ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΓΥΡΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑΣ!
ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ!
ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΡΑΜΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΣΠΑΕΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΑΤΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ!
ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΝ!
ΚΑΘΕ 50000-100000 ΧΛΜ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ!
ΜΗΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ! ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ! -
Ο χρήστης sakis01 έγραψε:
ΚΑΘΕ 50000-100000 ΧΛΜ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ!Αλλοι εχουν Cupra-R με 150.000 χλμ και δεν εχουν προβλημα,θα ελεγα οτι αν δεν την ξεσκίζεις τα 100.000 τα έχεις άνετα,τα 50.000 ειναι μεγαλη υπερβολή.
Ενα καλο turbo-timer κανει 600 ευρω και η εγκατάσταση του μπορει να ειναι μπελάς,καλυτερα περιμενε 2-3 λεπτα πριν το σβήσεις και θα εισαι οκ,αμα δεν ανεβασεις πιεση απο την εργοστασιακη δεν διατρέχεις κανεναν απολύτως κίνδυνο. -
600e για ουσιαστικά έναν χρονοδιακόπτη; ε ρεεεεεε κλέψιμο...
-
κατ'αρχας κανεναν μα κανενα turbo timer δεν κανει 600 ευρω. Το HKS tιmer type 1 κανει λιγοτερο απο 200 ευρω (αγγλια)* και εκτος απο turbo timer ειναι μπαρομετρο με μνημη και προειδοοποιηση για υψηλη πιεση, χρονομετρο πιστας, ελεγχει στροφες κινητρα με alarm, αποφασιζει μονο του ποση ωρα να κρατησει το μοτερ αναμμενο, και παει λεγοντας.
*και ειναι το ακριβοτερο που μπορεσα να βρω.
-
Να αλλαζεις συχνα τα λαδια (εγω τα αλλαζω το πολυ καθε 6,000 χιλιομετρα) και να βαλεις οπωσδηποτε οργανο θερμοκρασιας λαδιου και πιεσης turbo. Αν το 'σκαλισεις' βαλε και πυρομετρο.
Να περιμενεις να ζεσταθουν τα λαδια πριν αρχισεις το σκισιμο, να αποφευγεις τις 'τελικες' στην εθνικη για πολλη ωρα (ποση ωρα αλλωστε μπορεις να κινεισαι με 250 στην Ελλαδα...?) και 2 λεπτα πριν παρκαρεις (παντα μετα απο σκισιμο) να μην 'τουρμπισεις' καθολου.
Ολα αυτα υπο την προυποθεση οτι το λιωνεις. Το δικο μου δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο γιατι τηρω ολους τους 'κανονες'
-
δλδ όλα τα Turbo αλλάζουν υποχρεωτικά (ή πρέπει να αλλάζουν) στα περίπου 100.000 χλμ);
Όπως και αν του 'φέρεσαι';
Επίσης, το ίδιο ισχύει και για τους στροβιλοσυμπιεστές;
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
*και ειναι το ακριβοτερο που μπορεσα να βρω.
Να σε στείλω εγω σε κατι μαγαζια ,650 μου ζητησε ενας για το apexi
( δουλευει ξεχωρα απο τον συναγερμό) -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
δλδ **όλα τα Turbo αλλάζουν υποχρεωτικά **(ή πρέπει να αλλάζουν) **στα περίπου 100.000 **χλμ);Όπως και αν του 'φέρεσαι';
Επίσης, το ίδιο ισχύει και για τους στροβιλοσυμπιεστές;
ΟΧΙ!
Διάβασε τη δημοσίευσή μου παραπάνω προς την αρχή...Αφήστε τις ταινίες θρίλερ στον Χίτσκωκ που τις 'λέει' καλύτερα, μην τρομάζετε τον κόσμο άδικα!!
ΦΥΣΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ και να σπάσει την πρώτη ώρα λειτουργίας, όπως και ένας συμπλέκτης μπορεί να πατινάρει βγαίνοντας από το εργοστάσιο! Γιαυτό έχουμε την εγγύηση!
ΦΥΣΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ από κακή χρήση να το σπάσεις τάχιστα, όπως και έναν συμπλέκτη να τον 'φας', ή το χρωμα με την εγγύηση 258 ετών να το ξυρίσεις στις μπαριέρες...
-
Ο χρήστης kopav έγραψε:
Πρόκειται να αγοράσω το νέο **Golf GTI **και θα ήθελα να ρωτήσω τα υπέρ και τα κατά των κινητήρων turbo κυρίως όσον αφορά τη διάρκεια ζωής τους και γενικότερα αν παρουσιάζουν περισσότερες βλάβες απο τους ατμοσφαιρικούς.Μα, εδώ μιλάμε για.....'ατμόσφαιρα'
-
Golf gti καινουριο και ατμοσφαιρα μαλλον δεν παιζει...
-
Μάλλον δέν τό'πιασες τό υπονοούμενο!!!!
Turbo Υπερ και κατα??