-
Αληθεύει ότι σε αυτοκίνητα με αυτή τη λύση στη πίσω ανάρτηση θέλουν αλλαγή συχνά τα ρουλεμάν??
Αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο πως το καταλαβαίνουμε?
Επίσης άκουσα ότι με τον καιρό κάθετε το αυτοκίνητο και θέλει κούρδισμα ο άξονας....???
Τι απο τα παραπάνω αληθεύει??Όποιος γνωρίζει....
(Ενδιαφέρομαι συγκεκριμένα για Renault megane) -
Αληθεύει ότι σε αυτοκίνητα με αυτή τη λύση στη πίσω ανάρτηση θέλουν αλλαγή συχνά τα ρουλεμάν??
Αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο πως το καταλαβαίνουμε?
Επίσης άκουσα ότι με τον καιρό κάθετε το αυτοκίνητο και θέλει κούρδισμα ο άξονας....???
Τι απο τα παραπάνω αληθεύει??Όποιος γνωρίζει....
(Ενδιαφέρομαι συγκεκριμένα για Renault megane) -
Αληθεύει ότι σε αυτοκίνητα με αυτή τη λύση στη πίσω ανάρτηση θέλουν αλλαγή συχνά τα ρουλεμάν??
Αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο πως το καταλαβαίνουμε?
Επίσης άκουσα ότι με τον καιρό κάθετε το αυτοκίνητο και θέλει κούρδισμα ο άξονας....???
Τι απο τα παραπάνω αληθεύει??Όποιος γνωρίζει....
(Ενδιαφέρομαι συγκεκριμένα για Renault megane) -
Που τα άκουσες αυτα σε συνεργείο για Γερμανικά ή για Γιαπωνέζικα?
Μπα δεν εχουν πια ρουλεμαν απ' οτι ξέρω.
Τα ΒΧ θέλαν ρουλεμαν 1 φορα στα 200000χλμ. Εκαναν τριξιμο καο καθοταν στραβα ο τροχος σαν να εχει πολυ καμπερ.
Οι ραβδοι πεφτον όπως πέφτουν τα ελατήρια. Σε τέτοια περίπτωση μάλλον θέλουν άλλαγμα, το κουρδισμα ειναι ασπιρίνη.(Αν και πρωτη φορα ακουω ότι πέφτουν οι ραβδοι) -
Το διάβασα κάπου στο νετ...και ο τύπος μιλούσε για πολύ συχνότερα απο 200000κμ..
Το megane έχει 150.000κμ άρα θα θέλει να το ρίξω μια ματιά.
Αυτό για το κούρδισμα το ανέφερα γιατί έχω την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο σαν να έχει 'κάτσει' λίγο απο όταν ήταν καινούριο...(μπορεί να είναι και ιδέα μου)
Πάντως ακόμα δεν έχουν αλλαχτεί ούτε τα ελατήρια μπροστά αλλά ούτε και οι ράβδοι πίσω. Στα πόσα άραγε είναι καλό πάνω-κάτω να αλλάζουν?
Σε ευχαριστώ πάντως! -
Ο χρήστης rebel έγραψε:
Το διάβασα κάπου στο νετ...και ο τύπος μιλούσε για πολύ συχνότερα απο 200000κμ..
Το megane έχει 150.000κμ άρα θα θέλει να το ρίξω μια ματιά.
Αυτό για το κούρδισμα το ανέφερα γιατί έχω την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο σαν να έχει 'κάτσει' λίγο απο όταν ήταν καινούριο...(μπορεί να είναι και ιδέα μου)
Πάντως ακόμα δεν έχουν αλλαχτεί ούτε τα ελατήρια μπροστά αλλά ούτε και οι ράβδοι πίσω. Στα πόσα άραγε είναι καλό πάνω-κάτω να αλλάζουν?
Σε ευχαριστώ πάντως!Κανονικα ποτε αλλα αν φορτωνεται πολυ το αυτοκινητο μποριε καποια στιγμη να πεσει πισω , ειτε εχει ελατηρια ειτε ραβδους. 150000 χλμ θεωρω πως δεν ειναι πολλα για τα ελατηρια η τις ραβδους
Μηπως ηταν απο Αγγλια και στα φορουμ Σιτροεν λενε οτι αλλαζουν συχνα ρουλεμαν πισω αλλα μαλλον απο την υγρασια
Υστερούντες βραχίονες