-
Έχει έρθει η ώρα να αλλάξω τακάκια στο forester. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τα φρένα του, τα θεωρώ μέτρια κυρίως σε απόδοση αλλά και σε αίσθηση.
Γενικά, πιστεύετε ότι μόνο με κάποια καλύτερα τακάκια θα υπάρξει διαφορά, μικρή ή μεγάλη, ή θα πρέπει να αλλάξω όλο το κιτ για να δω διαφορά;
Ειδικά, υπάρχει κάποιος με forester που να δοκίμασε κάτι άλλο στα φρένα του, ποια μάρκα και ποιες εντυπώσεις αποκόμισε; -
Έχει έρθει η ώρα να αλλάξω τακάκια στο forester. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τα φρένα του, τα θεωρώ μέτρια κυρίως σε απόδοση αλλά και σε αίσθηση.
Γενικά, πιστεύετε ότι μόνο με κάποια καλύτερα τακάκια θα υπάρξει διαφορά, μικρή ή μεγάλη, ή θα πρέπει να αλλάξω όλο το κιτ για να δω διαφορά;
Ειδικά, υπάρχει κάποιος με forester που να δοκίμασε κάτι άλλο στα φρένα του, ποια μάρκα και ποιες εντυπώσεις αποκόμισε; -
Έχει έρθει η ώρα να αλλάξω τακάκια στο forester. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τα φρένα του, τα θεωρώ μέτρια κυρίως σε απόδοση αλλά και σε αίσθηση.
Γενικά, πιστεύετε ότι μόνο με κάποια καλύτερα τακάκια θα υπάρξει διαφορά, μικρή ή μεγάλη, ή θα πρέπει να αλλάξω όλο το κιτ για να δω διαφορά;
Ειδικά, υπάρχει κάποιος με forester που να δοκίμασε κάτι άλλο στα φρένα του, ποια μάρκα και ποιες εντυπώσεις αποκόμισε; -
Κατα την γνωμη μου αν θες να βελτιωσεις τα φρενα σου μια και καλη, βαλε τα 4πιστονα απο το wrx και ξεμπερδεψες.
Μπορεις να τα βρεις και μεταχειρισμενα, γιατι στα wrx τα φρενα αυτα συνηθως αποδεικνύονται και οι ιδιοκτητες τους τα αλλαζουν με κατι ακομα καλυτερο-ανθεκτικοτερο.
Αν καταληξεις σε τετοια λυση πρεπει να δεις και λιγο την ζαντα γιατι δεν κανουν ολες. -
Ο χρήστης FORESTER έγραψε:
Έχει έρθει η ώρα να αλλάξω τακάκια στο forester. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τα φρένα του, τα θεωρώ μέτρια κυρίως σε απόδοση αλλά και σε αίσθηση.Γενικά, πιστεύετε ότι μόνο με κάποια καλύτερα τακάκια θα υπάρξει διαφορά, μικρή ή μεγάλη, ή θα πρέπει να αλλάξω όλο το κιτ για να δω διαφορά;
Ειδικά, υπάρχει κάποιος με forester που να δοκίμασε κάτι άλλο στα φρένα του, ποια μάρκα και ποιες εντυπώσεις αποκόμισε;Στο τεύχος που κυκλοφορεί άλλαξαν τακάκια στο STi, υπάρχουν τα ίδια και για Forester
-
Είχα ρωτήσει κάποια στιγμή στο συνεργείο που το πάω για σέρβις (το κεντρικό) και μου είχαν πει ότι όντως θα χρειαστεί να αλλάξω και ζάντες/λάστιχα αν θέλω να αναβαθμίσω όλο το σύστημα των φρένων. Αυτό δεν το θέλω 1ον γιατί δεν θέλω να αλλάξω τη διάσταση του λάστιχου που στην άνεση είναι οριακά ΟΚ (turbo μοντέλο) και 2ον γιατί σε μεταχειρισμένα δεν θέλω να πάω, οπότε για καινούρια το όλο εγχείρημα θα πάει πολύ ψηλά.
Γι’αυτό σκεφτόμουνα την μέση λύση που είναι τα τακάκια, αρκεί να αξίζει τον κόπο/κόστος.
Αυτό για το STi θα το κοιτάξω αν και επιφυλάσσομαι για την συμβατότητα τους με το υπάρχον σύστημα.
Τέλος, υποθέτω ότι καλύτερα τακάκια = πιο γρήγορη φθορά των δίσκων. Υπάρχει κάποιο άλλο αρνητικό; Αν ξέρει κάποιος ας με διαφωτίσει.
-
Ο χρήστης FORESTER έγραψε:
Τέλος, υποθέτω ότι καλύτερα τακάκια = πιο γρήγορη φθορά των δίσκων. Υπάρχει κάποιο άλλο αρνητικό; Αν ξέρει κάποιος ας με διαφωτίσει.
Μύθος. Καλύτερα τακκάκια δεν είναι απαραίτητα τόσο σκληρά ώστε να φτάνουν στο σημείο να φθείρουν τόσο πολύ τους δίσκους. Ένα πιο σκληρό τακκάκι, που συνήθως έχει περισσότερη διάρκεια από πλευράς θερμοκρασίας, ίσως φθείρει λίγο πιο γρήγορα τους δίσκους, ωστόσο ένα πιο μαλακό τακκάκι, που βελτιώνει την αίσθηση και το φρενάρισμα σε χαμηλές θερμοκρασίες (φρένων, όχι περιβάλλοντος), θα φθείρει λιγότερο τον δίσκο. Σε κάθε περίπτωση, η δραματική αλλαγή είναι εκείνη που βλάπτει.
-
Ο χρήστης FORESTER έγραψε:
Αυτό για το STi θα το κοιτάξω αν και επιφυλάσσομαι για την συμβατότητα τους με το υπάρχον σύστημα.
Ίσως δεν έγινα κατανοητός. Ίδιου τύπου (Ferodo DS2500 & 3000) υπάρχουν και για Forester, όχι απαραίτητα ο ίδιος κωδικός ανταλλακτικού με του STi
-
Ο χρήστης KF έγραψε:
Τέλος, υποθέτω ότι καλύτερα τακάκια = πιο γρήγορη φθορά των δίσκων. Υπάρχει κάποιο άλλο αρνητικό; Αν ξέρει κάποιος ας με διαφωτίσει.
Μύθος. Καλύτερα τακκάκια δεν είναι απαραίτητα τόσο σκληρά ώστε να φτάνουν στο σημείο να φθείρουν τόσο πολύ τους δίσκους. Ένα πιο σκληρό τακκάκι, που συνήθως έχει περισσότερη διάρκεια από πλευράς θερμοκρασίας, ίσως φθείρει λίγο πιο γρήγορα τους δίσκους, ωστόσο ένα πιο μαλακό τακκάκι, που βελτιώνει την αίσθηση και το φρενάρισμα σε χαμηλές θερμοκρασίες (φρένων, όχι περιβάλλοντος), θα φθείρει λιγότερο τον δίσκο. Σε κάθε περίπτωση, η δραματική αλλαγή είναι εκείνη που βλάπτει.
OK κατανοητό, απλά πάντα είχα την εντύπωση ότι ''καλύτερο'' τακάκι σημαίνει και πιο σκληρό για να αντέχει σε συνεχόμενη σκληρή χρήση δηλ. υψηλότερες θερμοκρασίες. Δεν ήξερα ότι υπάρχουν και πιο μαλακά για βελτίωση αίσθησης & αποτελεσματικότητας από χαμηλά.
Εν τέλει μπορούμε, δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστό, να προσδιορίσουμε με κάποιο ποσοστό την βελτίωση των φρένων αν μιλάμε μόνο για τακάκια. Ξέρω ότι δεν θα ρίχνω άγκυρα, απλά θέλω να ξέρω αν αξίζει τον κόπο ή αν θα κάνω μια τρύπα στο νερό.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αυτό για το STi θα το κοιτάξω αν και επιφυλάσσομαι για την συμβατότητα τους με το υπάρχον σύστημα.
Ίσως δεν έγινα κατανοητός. Ίδιου τύπου (Ferodo DS2500 & 3000) υπάρχουν και για Forester, όχι απαραίτητα ο ίδιος κωδικός ανταλλακτικού με του STi
ok τότε αλλάζει
-
Ο χρήστης FORESTER έγραψε:
Γι’αυτό σκεφτόμουνα την μέση λύση που είναι τα τακάκια, αρκεί να αξίζει τον κόπο/κόστος.Συγνωμη κι ολα που επιμενω και μην νομιζεις οτι προσπαθω να το παιξω ξερολας, αλλα με την αλλαγη μονο σε τακακια δεν θα κανεις τιποτα δυστυχως ή σχεδον τιποτα.
Αυτο που σκεπτεσαι να κανεις το εχω δοκιμασει ιδη στο προηγουμενο μου subaru και ειλικρινα πεταξα τα χρηματα μου δυο φορες, μεχρι που εβαλα τα φρενα απο wrx και ησυχασα.
Οταν μιλαω για την ζαντα δεν αναφερομαι στην διαμετρο, θεωρω λοιπον οτι επειδη το αυτοκινητο σου ειναι turbo μαλλον φορας 16αρα, (αν δεν φορας 16αρα ολα τα παρακατω ειναι ακυρα και ισχυει αυτο που λες δηλαδη αλλαγη σε ζαντες λαστιχα) το προβλημα σου ειναι οτι δεν χωρανε τα φρενα του wrx απο το σχημα της ζαντας που εχει το Forester, δηλαδη αν ειχες τις 16αρες απο το GT δεν θα ειχες κανενα προβλημα, γιατι οι ζαντες αυτες κανουν ενα φουσκωμα στο εξω μερος τους και αφηνουν να περνανε απο μεσα οι τετραπιστονες δαγκανες, που ειναι πιο χοντρες, ελπιζω να μπορεσα να σου δωσω να καταλαβεις τι εννοω
Ακομη μπορεις να κρατησεις τις ιδιες ζαντες (αν ειναι 16αρες) και να τοποθετησεις αποστατες για να τραβηξουν την ζαντα λιγο πιο εξω για να μπορουν να περνανε οι δαγκανες ελευθερα απο το εσωτερικο της.
Τωρα αν δεν θελεις να παρεις μεταχειρισμενα φρενα το κατανοω αν και σε πληροφορω οτι τα δικα μου που τα πηρα μεταχειρισμενα δεν ειχαν το παραμικρο προβλημα, αλλωστε οι δαγκανες τι να παθουν, αν ειναι στραβες οι δισκοπλακες τις αλλαζεις οπως και τα τακακια, αλλα αν επιμενεις για καινουργια, δεν ξερω τι τιμη σου εχουν πει απο την subaru αλλα αν ριξεις μια ματια στο παρακατω link θα βρεις καινουργιο το σετ με πολυ λογικη τιμη.
Οσο για τα τα τακακια της ferodo οντως ειναι πολυ καλα και ειδικα τα ds2500, τα ds3000 δεν προσφέρονται για καθημερινη χρηση, ειναι για αγωνιστικη χρηση και ετσι τα αναφερει και η ferodo στο καταλογο της.
Τα τακακια θα σου βελτιωναν λιγο την κατασταση αλλα οχι τοσο που να πεις οτι εχεις φρενο.
Sorry για την πολυλογια ελπιζω να βοηθησα.
Η επιλογη δικη σουhttp://www.kastleskorner.com/store/product_info.php?cPath=77_149_159&products_id=1059
-
Παναγιώτη,
Ευχαριστώ για την γνώμη σου, κατανοώ την επιμονή σου και δεν παρεξηγώ. Κι εγώ θα κατέθετα την άποψή μου βάση της εμπειρίας που θα είχα σε κάποιο θέμα. Άλλωστε αυτό είναι και το ζητούμενο.
Οι ζάντες μου είναι όντως 16’’. Από αυτά που λες καταλαβαίνω ότι αναφέρεσαι στον διαφορετικό σχεδιασμό που έχει η δικιά μου ζάντα σε σχέση με του WRX. Αυτό όμως μπορεί και να σημαίνει διαφορετικό οφσετ, που σε περίπτωση αλλαγής του δεν θα επηρεάσει την γεωμετρία του αυτοκινήτου;
Το site που παρέθεσες πρέπει να είναι αμερικάνικο. Μπορείς να κάνεις αγορά και να τα φέρεις χωρίς δασμούς κλπ. ή θα τα πληρώσεις χρυσά στο τέλος;
Γιώργος
-
Ο χρήστης FORESTER έγραψε:
Οι ζάντες μου είναι όντως 16’’. Από αυτά που λες καταλαβαίνω ότι αναφέρεσαι στον διαφορετικό σχεδιασμό που έχει η δικιά μου ζάντα σε σχέση με του WRX. Αυτό όμως μπορεί και να σημαίνει διαφορετικό οφσετ, που σε περίπτωση αλλαγής του δεν θα επηρεάσει την γεωμετρία του αυτοκινήτου;Το site που παρέθεσες πρέπει να είναι αμερικάνικο. Μπορείς να κάνεις αγορά και να τα φέρεις χωρίς δασμούς κλπ. ή θα τα πληρώσεις χρυσά στο τέλος;
Γιωργο το σκεφτηκα να το γραψω αλλα μετα το ξεχασα δεν ειναι θεμα offset ειναι καθαρα θεμα σχεδιασμου της ζαντας, ας πουμε εγω βρiσκω 18αρες με 48 offset που καποιες ειναι συμβατες με brebo calipers και αλλες οχι.
Οι ζαντες απο το GT δεν εχουν διαφορετικο offset απο το δικο σου και ομως χωρανε μεσα τα τετραπιστονα απο wrx.
Και για να μην μπερδευτεις επειδη ειδα οτι εγραψες ζαντες απο wrx αυτες ειναι 17αρες και εγω αναφερομαι σε 16αρες απο gt.
Τις δικες σου ζαντες τις ξερεις πως ειναι δες πως φαινοντε απο το gt που ειχα βαλει στο δικο μου εδω μαζι με τα φρενα.
Το offset για subaru κανονικα ειναι απο 52 μεχρι 48 δεν θα σου συστηνα να πας παρακατω απο αυτο.
Τωρα για την αγορα μπορεις να ζητησεις χαμηλο τιμολογιο μεχρι και το 1/10 της αξιας των πραγματων και να μην πληρωσεις σχετικα τιποτα παρα μονο τα μεταφορικα και τον εκτελωνιστη, παρα πολλες εταιριες το κανουν αυτο προκειμενου να πουλησουν.
Αν και υπολογιζω οτι και χωρις χαμηλο τιμολογιο δεν προκειτε να περασουν τα 250$ φορος+μεταφορικα αλλα καλυτερα να ρωτησεις.
Ακομα μπορεις να κανεις ενα search στο google και να βρεις ευρωπαικο σαιτ που να τα πουλα και απλως να πληρωσεις μονο τα μεταφορικα αλλα η τιμη κατα πασα πιθανοτητα δεν θα ειναι η ιδια.
Ακομη υπαρχει forum subaru στο οποιο ειμαι και μελος, εκει μπορεις να λυσεις πολλες απο της αποριες σου.
http://www.scoobynet.gr/phpBB2/portal.php
ΦΡΕΝΑ ΣΕ FORESTER