-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Όμως αποκλείεται ΠΟΤΕ (*) να φτιαχτούν 20 αγωνιστικά μαζί για να δικαιολογηθεί λοιπόν άλλη εκδήλωση, όπως αποκλείεται να φτιάξει κάποιος αγωνιστικό και να περιμένει πότε θα μαζευτούνε ΤΟΣΟΙ πολλοί για να γίνει εκδήλωση.Για το αν θα γίνει εκδήλωση, δεν το ξέρεις.
Αν φτιάξει κάποιος αγωνιστικό και δεν μπορεί να περιμένει, ας βγάλει με ραντεβού.Άρα ή το φέρνει κανείς ΤΩΡΑ εντελώς... πολιτικό, του σημειώνουν τα πάντα ως ελλείψεις να ελεγχθούν στον επόμενο αγώνα και το φτιάχνει με την ησυχία του (αυτό καταργεί την έννοια του ΔΤΤ όμως), ή τα μπλαστρώνει τώρα για να δείχνει αγωνιστικό και πράττει ομοίως με παραπάνω (ΑΚΟΜΑ χειρότερα...) ή που υπολογίζει πλέον σε ΔΙΠΛΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ!!!
Ας το φέρει εντελώς πολιτικό. Στην Κρήτη έφερε κάποιος μόνο μια καρότσα (χωρίς πόρτες, φτερά, καπό κτλ.) με roll cage.
Γιατί καταργεί την έννοια του ΔΤΤ ? Κάποιος έμπειρος τεχνικός έφορος θα το εξετάσει στο περιθώριο ενός αγώνα (πχ. στην αναμονή των δοκιμαστικών μιας ανάβασης και σίγουρα όχι κατά τη διάρκεια του ελέγχου εξακρίβωσης, με τα περιορισμένα χρονικά περιθώρια) και θα γίνει λεπτομερής τεχνικός έλεγχος -έχοντας όμως ξεμπερδέψει με τα γραφειοκρατικά, φωτογραφίες κτλ.
Αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι πως η ΕΘΕΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ. Και δεν το θέλει για διάφορους λόγους, ο κυριότερος των οποίων είναι ότι οι τεχνικοί έφοροι που μπορούν να βγάλουν ΔΤΤ (10 σε όλη την Ελλάδα) έχουν 1000 δουλειές και δε διαθέτουν το χρόνο να τρέχουν από συνεργείο σε συνεργείο. Γιαυτό και μπήκε το διπλό παράβολο (θα μου επιτρέψεις να το γνωρίζω καλύτερα από σένα ), όχι για να 'κονομήσει' η ΕΘΕΑ αλλά για να αποθαρρύνει τους αγωνιζόμενους από τη λύση του ραντεβού και να τους στρέψει στη λύση της εκδήλωσης.
Και για να πω και μια ΕΥΛΟΓΗ κακία, δε βλέπω λόγο ή πιθανότητα η ΕΘΕΑ να ξανακάνει εκδήλωση, αφού ούτως ή άλλως αν δεν μπει στον ΚΟΠΟ θα εισπράξει ΔΙΠΛΑ!
Σε διαψεύδει μόνο και μόνο το γεγονός πως έχουν γίνει στην Αθήνα 4 εκδηλώσεις (οι δύο σε διάστημα ενός μήνα) και 3 στη Θεσσαλονίκη. Θα μπορούσε να 'μην μπει στον κόπο και να εισπράξει διπλά'. Αλλά μπήκε στον κόπο. Μήπως κάνεις κάποιο λάθος ?
Σαν ελάχιστη και λογικότατη λύση θεωρώ να δίνεται ΔΤΤ στα πλαίσια του πρώτου ασφάλτινου και πρώτου χωμάτινου αγώνα της κάθε χρονιάς (έστω και την ημέρα ΠΡΙΝ τον τεχνικό έλεγχο), και όποιος δεν μπορεί, ε, τότε ας πληρώσει διπλά!
Μα εσύ έλεγες στην προηγούμενη δημοσίευση για 'Απρίλιο' και 'Ιούνιο'. Τι πρώτους αγώνες λες τώρα ? Αυτούς που γίνονται το Φεβρουάριο (πχ. ράλι Ποσειδών) και είναι έτοιμοι οι μισοί αγωνιζόμενοι ? Ή άλλους πρώτους αγώνες κατά τον Ιούνιο (και 'αμνηστία' μέχρι τότε...) ?
Τέλος πάντων, μην προεξοφλείς όσα δεν έχουν γίνει...
-
Nass tote egw na to ferw trakarismeno panw sto treyler gia na mhn plhrwsw 2plo parabolo?
Kai na teleiwsw me thn antikatastash toy palioy eksoplismoy (bucket) meta? -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Nass tote egw na to ferw trakarismeno panw sto treyler gia na mhn plhrwsw 2plo parabolo?
Kai na teleiwsw me thn antikatastash toy palioy eksoplismoy (bucket) meta?Βεβαίως. Αρκεί να μην έχει 'πάρει' το 'σασί' ή το roll cage διότι τότε θα θέλει επανέλεγχο.
Κλασσική παρανόηση πολλών αγωνιζομένων: για να βγάλω ΔΤΤ θα πρέπει να είναι όλα άψογα, αλλιώς δεν πάω. Δεν είναι έτσι. Ισα-ίσα, οι τεχνικοί έφοροι θα σε ενημερώσουν τι ακριβώς πρέπει να κάνεις και πως, ώστε να μην ξοδέψεις άδικα χρήματα για κάποιο λάθος εξάρτημα (πχ. ρεζερβουάρ FT3 σκέτο (όχι -1999), που δεν τρέχει πια)
-
Όταν μου λές πως θα γίνεται κάθε 20 αμάξια (έστω και στο 5 πάνω 5 κάτω...) είναι εύλογο να λέω πως δε θα ξαναγίνει σχεδόν ποτέ.
Θα με διαψεύσει η ΕΘΕΑ όταν κάνει ΘΕΣΜΟ ένα ραντεβού για ΔΤΤ στον πρώτο ασφάλτινο και στον πρώτο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς, οπότε να περνάνε τα καινούρια αγωνιστικά χωρίς να περιμένουν για ΑΒΕΒΑΙΟ/ΑΓΝΩΣΤΟ χρονικό διάστημα!!! Γιατί το 'μαζευτείτε 20 και το κάνουμε' είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ του αβέβαιου/άγνωστου, και δεν μπορεί κάποιος που ΔΕ θέλει να πληρώσει διπλό παράβολο να περιμένει το αν και όποτε!!!
Πιστεύω είναι άκρως λογικά αυτά που λέω, και πως δε ζητάω τίποτα το εξαιρετικό! Ήμαρτον να είναι πολύ το να θεσμοθετηθεί ΔΤΤ στον πρώτο ασφάλτινο και πρώτο χωμάτινο να είναι τόσο δύσκολο!!!
Το ΕΛΑΧΙΣΤΟ είναι! -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Nass tote egw na to ferw trakarismeno panw sto treyler gia na mhn plhrwsw 2plo parabolo?
Kai na teleiwsw me thn antikatastash toy palioy eksoplismoy (bucket) meta?Βεβαίως. Αρκεί να μην έχει 'πάρει' το 'σασί' ή το roll cage διότι τότε θα θέλει επανέλεγχο.
Κλασσική παρανόηση πολλών αγωνιζομένων: για να βγάλω ΔΤΤ θα πρέπει να είναι όλα άψογα, αλλιώς δεν πάω. Δεν είναι έτσι. Ισα-ίσα, οι τεχνικοί έφοροι θα σε ενημερώσουν τι ακριβώς πρέπει να κάνεις και πως, ώστε να μην ξοδέψεις άδικα χρήματα για κάποιο λάθος εξάρτημα (πχ. ρεζερβουάρ FT3 σκέτο (όχι -1999), που δεν τρέχει πια)
να κανω και εγω μια ερωτηση?εαν δεν ερχοταν κανενας να περασει απο δττ τι θα κανατε ?θα βαζατε προστιμο σε ολους?γιατι αυτο το αν δεν περασεις θα σε κανω ντα πολυ μου τη βαραει.μηπως θα επρεπε να εξηγησετε γιατι θα πρεπει να γινετε αυτο γιατι μπορει να ειναι καλυτερα για ολους η να ρωτησετε και τους αγωνιζομενους αφου πρωτα τους εχετε πεισει οτι πρεπει να γινει απο το να προσπαθητε να τους τρομαξετε,γιατι σας βλεπω σε λιγο να τρεχει τρεις και ο κουκος.
-
Ξαναδιάβασε το θέμα από την αρχή και θα δεις γιατί πρέπει να γίνει αυτό.
Τώρα τα 'ηρωικά' του στυλ 'τι θα γίνει άμα δεν έρθει κανείς' (τη στιγμή που έχουν μείνει ~50 αυτοκίνητα και έχουν περάσει ~250 στην Αθήνα και άλλα ~320 στην υπόλοιπη Ελλάδα) και τα 'αν δεν περάσεις θα σε κάνω ντα' δε νομίζω πως βοηθάνε τη συζήτηση.
-
Νass , ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΛΟΓΟΜΑΧΕΙΣ ?
-
Εγώ πάντως έχω καταλάβει πως αν δεν γίνει αυτό το απλούστατο που είπα (τουλάχιστον!), τότε το παράβολο στην ουσία (σε αντίθεση με τους τύπους) θα είναι διπλό...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Εγώ πάντως έχω καταλάβει πως αν δεν γίνει αυτό το απλούστατο που είπα (τουλάχιστον!), τότε το παράβολο στην ουσία (σε αντίθεση με τους τύπους) θα είναι διπλό...Ναι, βέβαια
Εβγαλαν 550 αυτοκίνητα με απλό παράβολο και 50 με διπλό και ΙΣΩΣ μέσα στα επόμενα 2 χρόνια να βγάλουν άλλα 30 με διπλό αλλά εσύ -όπως σε όλα- ΞΕΡΕΙΣ και ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ πως 'στην ουσία' (που ως γνωστόν την πιάνεις πάντοτε ) θα είναι διπλό και μόνο στους τύπους θα ήταν μονό.
Ο,τι πεις (για να μη λέει και ο APR πως λογομαχώ (είναι και αυτή η υπογραφή του ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ...) )
-
Βρε παιδες,αφου σχεδον περασε τωρα.....τι το ψαχνουμε.
Εγινε,οτι σκοπο ειχε σε μεγαλο ποσοστο το πετυχε.
Τωρα ο σκοπος ηταν το....παραβολο το ιδιο,ενας ελεγχος στα αυτοκινητα,κατι αλλο......Παντως σχεδον ολοκληρωτικα πετυχε ειτε μονο ειτε διπλο παραβολο....
Απλα να θυμισω οτι το 97 που πρωτοξεκινησα ειχαμε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο (φωτογραφιες 2 του αυτοκινητου,διαγωνια μπρος,διαγωνια πισω,χαρακτηριστικα του αυτοκινητου,και μετα συμπληρωναν που ετρεχε,ταυτοτητα δηλαδη.Ε,δεν θυμαμαι αν ειχε μικροδιαφορες),μονο που τοτε κανανε λιγα-λιγα αυτοκινητα σε σερβις η πριν ξεκινησει μια αναβαση,τωρα το καναμε με ραντεβου,ποιος θυμαται αν ειχε τοτε παραβολο,κυριε Χριστο η κανας αλλος??Νασο,θυμασαι? -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εγώ πάντως έχω καταλάβει πως αν δεν γίνει αυτό το απλούστατο που είπα (τουλάχιστον!), τότε το παράβολο στην ουσία (σε αντίθεση με τους τύπους) θα είναι διπλό...
Ναι, βέβαια
Εβγαλαν 550 αυτοκίνητα με απλό παράβολο και 50 με διπλό και ΙΣΩΣ μέσα στα επόμενα 2 χρόνια να βγάλουν άλλα 30 με διπλό αλλά εσύ -όπως σε όλα- ΞΕΡΕΙΣ και ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ πως 'στην ουσία' (που ως γνωστόν την πιάνεις πάντοτε ) θα είναι διπλό και μόνο στους τύπους θα ήταν μονό.
Ο,τι πεις (για να μη λέει και ο APR πως λογομαχώ (είναι και αυτή η υπογραφή του ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ...) )
Μπράβο, από ειρωνεία σκίζεις, να σε χαιρόμαστε!!
Λίγο ακόμα και θα πείσεις και εμένα πως η ουσία αυτών που είπα είναι να ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ κάποιον, αντί να ΔΩΣΩ ΛΥΣΗ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ μια τέτοια κατάσταση!!!
Βέβαια αν ΠΑΡ'ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΝΕΙ αυτή η κατάσταση, τότε είτε μου/σου/του/τους αρέσει, είτε όχι, η πραγματικότητα θα είναι το διπλό παράδειγμα.Αν τώρα κατάλαβες αυτό που λέω, έχεις κοινή λογική, έστω και με χρονοκαθυστέρηση και επεξήγηση νιανιά.
Αν πάλι όχι, είτε που δε θες να καταλάβεις, είτε κάτι προσβλητικό για σένα...Υ.Γ. ΑΝ ήθελα να σκεφτώ πονηρά για τα παράβολα θα το έκανα, ειδικά με τα νούμερα που μόλις παρέθεσες είναι απλούστατο.
Απλά ΔΕ ΘΕΛΩ. -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Βρε παιδες,αφου σχεδον περασε τωρα.....τι το ψαχνουμε.
Εγινε,οτι σκοπο ειχε σε μεγαλο ποσοστο το πετυχε.
Τωρα ο σκοπος ηταν το....παραβολο το ιδιο,ενας ελεγχος στα αυτοκινητα,κατι αλλο......Παντως σχεδον ολοκληρωτικα πετυχε ειτε μονο ειτε διπλο παραβολο....
Απλα να θυμισω οτι το 97 που πρωτοξεκινησα ειχαμε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο (φωτογραφιες 2 του αυτοκινητου,διαγωνια μπρος,διαγωνια πισω,χαρακτηριστικα του αυτοκινητου,και μετα συμπληρωναν που ετρεχε,ταυτοτητα δηλαδη.Ε,δεν θυμαμαι αν ειχε μικροδιαφορες),μονο που τοτε κανανε λιγα-λιγα αυτοκινητα σε σερβις η πριν ξεκινησει μια αναβαση,τωρα το καναμε με ραντεβου,ποιος θυμαται αν ειχε τοτε παραβολο,κυριε Χριστο η κανας αλλος??Νασο,θυμασαι?Ναι, ναι, εσύ πέρασες, ξεμπέρδεψες!
Αν ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ πουλήσεις το 106 και θες να φτιάξεις καινούριο από το μηδέν, θα περιμένεις πότε θα μαζευτούν άλλοι... 30 περιμένοντες, ή θα το περάσεις με διπλό;;
Σάμπως οι άλλοι 30 τι θα κάνουν; Θα περιμένουν ΕΠ ΑΟΡΙΣΤΟΝ πότε η ΕΘΕΑ θα κάνει ξανά τέτοια ομαδική διαδικασία;
Είναι λοιπόν δύσκολο να ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΘΕΙ το να γίνεται μια τέτοια εκδήλωση (αν όχι συχνότερα τουλάχιστον) στον πρώτο χωμάτινο και τον πρώτο ασφάλτινο αγώνα της χρονιάς;;
Κάτσε να δεις τώρα που στο παραπάνω που το λέω για 4η φορά ο nass θα πει πως υπαινίσσομαι πως πάνε για αρπαχτή διπλού παραβόλου!!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Είναι λοιπόν δύσκολο να ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΘΕΙ το να γίνεται μια τέτοια εκδήλωση (αν όχι συχνότερα τουλάχιστον) στον πρώτο χωμάτινο και τον πρώτο ασφάλτινο αγώνα της χρονιάς;;Ναι. Δε γίνεται. Για πολλούς λόγους:
ο Τι είδους αγώνα ? Ανάβαση ? Ράλι ? Ταχύτητα ? Πως θα πιάσεις αυτούς που πάνε ασφάλτινα ράλι αλλά όχι αναβάσεις ? Πως θα πιάσεις αυτούς που κάνουν χωμάτινα σπριντ αλλά όχι ράλι ? Εσύ λες μία εκδήλωση ανά είδος, εγώ λέω καμιά 10αριά και αν.
ο Πότε ? Το Φεβρουάριο-Μάρτιο που ελάχιστοι με καινούργια αυτοκίνητα τα έχουν τελειώσει ? Αργότερα ? Πότε ?
ο Που ? Αν ο πρώτος αγώνας είναι Αθήνα, πως θα πιάσεις τους Βόρειους ? Τους Κρητικούς ? Θα κάνεις εκδήλωση στην Αθήνα και οι Βόρειοι ας πληρώνουν διπλό παράβολο ? Πως εξασφαλίζεις την ίση αντιμετώπιση όλων ?
Εν ολίγοις, συγκεκριμένη θεσμοθετημένη εκδήλωση σαν αυτή που προτείνεις δεν είναι ρεαλιστική. Η αντιμετώπιση αναγκαστικά θα είναι ad-hoc, όσοι έχουν καινούργιο αυτοκίνητο θα πρέπει να έρχονται σε επαφή με την ΕΘΕΑ και να λύνεται το πρόβλημα με όποιο τρόπο κρίνεται εκείνη τη στιγμή προσφορότερος. Μπορεί μια εκδήλωση ή και μίνι-εκδήλωση με 4-5 αυτοκίνητα σε κάποιο συνεργείο, μπορεί μεμονωμένα.
Αν νομίζεις πως έχεις βρει το αυγό του Κολόμβου, στείλε μια εμπεριστατωμένη και σοβαρή πρόταση στην ΕΘΕΑ και σου υπόσχομαι να τύχει σοβαρής αξιολόγησης. Ως προς το Forum δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.
-
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΜΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ, ΤΟ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ 2000 ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΑΡΤΕΛΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ, ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΕΒΑΛΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ ΧΕΧΕ
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ξαναδιάβασε το θέμα από την αρχή και θα δεις γιατί πρέπει να γίνει αυτό.Τώρα τα 'ηρωικά' του στυλ 'τι θα γίνει άμα δεν έρθει κανείς' (τη στιγμή που έχουν μείνει ~50 αυτοκίνητα και έχουν περάσει ~250 στην Αθήνα και άλλα ~320 στην υπόλοιπη Ελλάδα) και τα 'αν δεν περάσεις θα σε κάνω ντα' δε νομίζω πως βοηθάνε τη συζήτηση.
μαλλον δεν επιασες το ρεζουμε της ερωτησης,οσο για το αμα ηθελα να γινω ηρωας θα μπορουσα να ειχα γινει οχι με το πραγματικο νοημα του ηρωα αλλα με το γιαλανζι που εχουν γινει παρα πολλοι τοσα χρονια ,και επειδη θα βιαστεις παλι να απαντησεις σου λεω οτι δεν εννοω εσενα
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Βρε παιδες,αφου σχεδον περασε τωρα.....τι το ψαχνουμε.
Εγινε,οτι σκοπο ειχε σε μεγαλο ποσοστο το πετυχε.
Τωρα ο σκοπος ηταν το....παραβολο το ιδιο,ενας ελεγχος στα αυτοκινητα,κατι αλλο......Παντως σχεδον ολοκληρωτικα πετυχε ειτε μονο ειτε διπλο παραβολο....
Απλα να θυμισω οτι το 97 που πρωτοξεκινησα ειχαμε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο (φωτογραφιες 2 του αυτοκινητου,διαγωνια μπρος,διαγωνια πισω,χαρακτηριστικα του αυτοκινητου,και μετα συμπληρωναν που ετρεχε,ταυτοτητα δηλαδη.Ε,δεν θυμαμαι αν ειχε μικροδιαφορες),μονο που τοτε κανανε λιγα-λιγα αυτοκινητα σε σερβις η πριν ξεκινησει μια αναβαση,τωρα το καναμε με ραντεβου,ποιος θυμαται αν ειχε τοτε παραβολο,κυριε Χριστο η κανας αλλος??Νασο,θυμασαι?οχι δεν ειχε παραβολο, και ακριβως ειχε γινει σε τεχνικους ελεγχους ,μαλιστα εγω την εχω ακομα,γιατι μετα απο τοτε που τις βγαλαμε εμενα μου χρειαστηκε μια φορα αλλα την χρησιμοποιω ακομα,σε ενα τραπεζακι που εχω και ειναι ποιο κοντο το ενα ποδι και επειδη ειναι σε ναυλον θηκη δεν πιανει και υγρασια
-
Οι παλιές ταυτότητες πράγματι δεν είχαν παράβολο. Αλλά είχαν αποτύχει επειδή:
ο Γίνονταν ταυτόχρονα με τους ελέγχους εξακρίβωσης των αγώνων με αποτέλεσμα να υπάρχει πίεση χρόνου και να γίνονται λάθη.
ο Δεν περιελάμβαναν υποδομή πληροφορικής για τήρηση βάσης δεδομένων (μόνο κάτι πολύ πρωτόγονο) και ιδιαίτερα παρακολούθηση ποιός έχει βγάλει και ποιός όχι
ο Λίγοι αγωνιζόμενοι προσκόμιζαν φωτογραφίες, ακόμα λιγότεροι σωστές φωτογραφίες και η διαδικασία ταιριάσματος των φωτογραφιών με τις ταυτότητες ήταν δύσκολη και χρονοβόρα και οδηγούσε σε πολλές 'μισές' ταυτότητες
ο Εδιναν στον οποιοδήποτε τεχνικό έφορο τη δυνατότητα έκδοσης ταυτότητας, ανεξαρτήτως της εμπειρίας του.
ο Εδιναν μεγαλύτερη σημασία στο 'γραφειοκρατικό' κομμάτι παρά στους ελέγχους ουσίας (βλ. τι είπε παραπάνω ο katman) (και λόγω της πίεσης χρόνου).
o Περιελάμβαναν ως αντίμετρο στο 'δεν έχω ταυτότητα' το 'δεν τρέχεις', το οποίο όσο να 'ναι ήταν υπερβολικά αυστηρό ως μέτρο με αποτέλεσμα να μην το εφαρμόζουν οι αγωνοδίκες
ο Δεν περιελάμβαναν ρεαλιστικό χρονικό πλαίσιο εφαρμογής
Αυτή τη φορά νομίζω όλα έγιναν σωστότερα (και με τη βοήθεια της τεχνολογίας, πχ. ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές). Λάθη φυσικά και έγιναν αλλά ο στόχος (οι κακόπιστοι θα πεταχτούν να πουν 'να κονομήσει η ΕΛΠΑ' ΟΚ...) επετεύχθη σε μεγάλο βαθμό.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Είναι λοιπόν δύσκολο να ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΘΕΙ το να γίνεται μια τέτοια εκδήλωση (αν όχι συχνότερα τουλάχιστον) στον πρώτο χωμάτινο και τον πρώτο ασφάλτινο αγώνα της χρονιάς;;
Ναι. Δε γίνεται. Για πολλούς λόγους:
ο Τι είδους αγώνα ? Ανάβαση ? Ράλι ? Ταχύτητα ? Πως θα πιάσεις αυτούς που πάνε ασφάλτινα ράλι αλλά όχι αναβάσεις ? Πως θα πιάσεις αυτούς που κάνουν χωμάτινα σπριντ αλλά όχι ράλι ? Εσύ λες μία εκδήλωση ανά είδος, εγώ λέω καμιά 10αριά και αν.
ο Πότε ? Το Φεβρουάριο-Μάρτιο που ελάχιστοι με καινούργια αυτοκίνητα τα έχουν τελειώσει ? Αργότερα ? Πότε ?
ο Που ? Αν ο πρώτος αγώνας είναι Αθήνα, πως θα πιάσεις τους Βόρειους ? Τους Κρητικούς ? Θα κάνεις εκδήλωση στην Αθήνα και οι Βόρειοι ας πληρώνουν διπλό παράβολο ? Πως εξασφαλίζεις την ίση αντιμετώπιση όλων ?
Εν ολίγοις, συγκεκριμένη θεσμοθετημένη εκδήλωση σαν αυτή που προτείνεις δεν είναι ρεαλιστική. Η αντιμετώπιση αναγκαστικά θα είναι ad-hoc, όσοι έχουν καινούργιο αυτοκίνητο θα πρέπει να έρχονται σε επαφή με την ΕΘΕΑ και να λύνεται το πρόβλημα με όποιο τρόπο κρίνεται εκείνη τη στιγμή προσφορότερος. Μπορεί μια εκδήλωση ή και μίνι-εκδήλωση με 4-5 αυτοκίνητα σε κάποιο συνεργείο, μπορεί μεμονωμένα.
Αν νομίζεις πως έχεις βρει το αυγό του Κολόμβου, στείλε μια εμπεριστατωμένη και σοβαρή πρόταση στην ΕΘΕΑ και σου υπόσχομαι να τύχει σοβαρής αξιολόγησης. Ως προς το Forum δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.
Λοπόν, επιτέλους τώρα γίνεται μια σοβαρή συζήτηση!
-Όσο για το τι είδους αγώνα:
Στον πρώτο χωμάτινο αγώνα κυπέλλου ράλι.
Ομοίως στον πρώτο ασφάλτινο, είτε αυτός είναι ράλι κυπέλλου, είτε ανάβαση (προτιμότερο ανάβαση). Καλώς ή κακώς αυτοί οι αγώνες έχουν τις περισσότερες συμμετοχές (ειδικά οι αναβάσεις), άρα είναι και οι πιθανότεροι αγώνες να έχουν μάλλον αρκετά πληρώματα.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ να συμμετέχει κάποιος στον αγώνα για να περάσει από ΔΤΤ, απλά να πάει εκεί μόνο για ΔΤΤ! Το τεχνικό τημ θα είναι ήδη εκεί, οπότε κάποιες ώρες, ή την προηγούμενη μέρα του αγώνα δε θα είναι πρόβλημα να περάσουν ΔΤΤ.-Για το πότε:
Ναι, Μάρτιο, κι ας μην είναι έτοιμα! Εσύ ο ίδιος είπες πως είναι λάθος η αντίληψη να είναι όλα στην εντέλεια, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί το να μην είναι έτοιμοι να είναι πρόβλημα... Πρόσεξε, δε λέω να περάσουν ΔΤΤ ΜΟΝΟ οι συμμετέχοντες, αλλά να γίνει μια εκδήλωση ΔΤΤ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ του αγώνα, δηλαδή πριν τον τεχνικό έλεγχο (με ραντεβού για να μην βγει εκτός χρόνου το πρόγραμμα) ή την προηγούμενη μέρα.-Για το που:
Δυστυχώς είναι αδύνατον να κάνεις με το ξεκίνημα της χρονιάς ΔΤΤ ΠΑΝΤΟΥ! Σε αυτό πιστεύω συμφωνούν όλοι! Όμως το να το κάνεις στον πρώτο αγώνα δίνει εναλλακτικές, και κατά βάση καλύπτει διαφορετικές περιοχές...
Πχ για το 2005 θα είχαμε Αθήνα (ποσειδών, χώμα) και είτε Πάτρα (αχαιός, άσφαλτος) είτε Λαμία (Αγία Άννα, ανάβαση).
Για πέρσι θα ήταν Αθήνα (Ριτσώνα, ανάβαση) και Πάτρα (ολυμπιακό, χώμα) ή Θεσσαλονίκη (Θερμαϊκού, άσφαλτος)
Για το 2003 πάλι ήταν Αθήνα (ποσειδών, χώμα), Λαμία (μοσχοκαρυά, ανάβαση) και Θεσσαλονίκη (Θερμαϊκού άσφαλτος)
Και παλιότερες χρονιές λίγο πολύ πάλι στα ίδια ήταν...ΦΥΣΙΚΑ και προτιμότερο (αγωνιστικά τε και γεωγραφικά) θα ήταν να γίνεται στον πρώτο αγώνα κάθε περιοχής, οπότε να καλυφθούν όλοι, αλλά και πάλι ήδη με αυτό το απλούστατο καλύπτεις αρκετές περιοχές και πολλούς αγωνιζομένους.
Σίγουρα όχι όλους, αλλά επίσης σίγουρα δεν τα αφήνεις και 'στον αέρα'... Γιατί το να πούμε πως θα γίνει όποτε μαζευτούν 20 είναι εκτός πραγματικότητας:
α) δεν θα είναι 20 γείτονες, άλλοι θα είναι Κρήτη, άλλοι Θεσ/νίκη, άλλοι Αθήνα, Πάτρα, Λαμία, Ιωάννινα και σε διάφορα νησιά! Οπότε και πάλι πού θα γίνει;
β) Δεν είναι καν λογικό να πεις σε κάποιον 'περίμενε μέχρι να μαζευτείτε τόσοι' δίνοντας ως μοναδική εναλλακτική το 'αλλιώς αν βιάζεσαι περισσότερο από το ΑΓΝΩΣΤΟ πληρώνεις διπλά', χωρίς να μπορείς να του πεις την εναλλακτική 'και αν δεν μαζευτείτε αρκετοί ΤΟ ΠΟΛΥ μέχρι τότε, μπορείς να πας σε αυτήν την εκδήλωση έστω και μόνος σου'Ολοκληρωμένη πρόταση θα είναι το να γίνεται στον πρώτο αγώνα της χρονιάς ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΧΗ! Αυτό θα καλύψει πλήρως τους πάντες. Όμως αυτό απαιτεί και περισσότερα έξοδα από πλευράς διοργάνωσης, και κόπο, και είναι άγνωστο το κατα πόσον θέλει ή πρέπει η διοργάνωση να μπαίνει σε αυτά τα έξοδα πιθανώς για 1, 2 ή και κανένα κάποιες φορές αγωνιστικό. Έτσι αυτό που λέω σίγουρα μεν ΔΕΝ λύνει όλα τα προβλήματα, αντιμετωπίζει όμως το πρόβλημα σε πολύ μεγάλο βαθμό.
-
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΔΤΤ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Οι δύο πρώτες (και, κατά πάσα πιθανότητα, μοναδικές) για το 2006 εκδηλώσεις τεχνικού ελέγχου για την έκδοση Δελτίου Τεχνικής Ταυτότητας (ΔΤΤ) αγωνιστικών αυτοκινήτων θα πραγματοποιηθούν στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα.
Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν:
-
Στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 11/2/2006 και ώρα 11:00-14:00 στο συνεργείο ΡΕΝΑΛ ΑΕ στο Φοίνικα. Η προσέλευση είναι ελεύθερη.
-
Στην Αθήνα, την Τετάρτη 22/2/2006 και ώρα 17:00-20:00 στο συνεργείο ΡΕΛΕΞ στη Ν. Φιλαδέλφεια. Οσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν και έχουν ήδη δώσει τα στοιχεία τους για έκδοση ΔΤΤ σε κάποιο τεχνικό έφορο της ΕΘΕΑ, θα κληθούν τηλεφωνικά από την ΕΘΕΑ για να κλείσουν ραντεβού για τεχνικό έλεγχο την παραπάνω ημερομηνία. Οσοι δεν έχουν ήδη δώσει τα στοιχεία τους, πρέπει απαραίτητα να τηλεφωνήσουν στο 210 6068885 και να κλείσουν ραντεβού για την ώρα που θα περάσουν τεχνικό έλεγχο.
Τονίζεται πως και στις δύο εκδηλώσεις δεν θα επιτρέπεται η είσοδος στις
εγκαταστάσεις αυτοκινήτων άλλων εκτός από τα αγωνιστικά και τα αυτοκίνητα που φέρουν τρέιλερ με αγωνιστικά.Υπενθυμίζεται πως, σύμφωνα με την εγκύκλιο διαδικασιών τεχνικών ελέγχων 2006:
Ολα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε αγώνες πρέπει να διαθέτουν ΔΤΤ, με την εξαίρεση των ιστορικών αυτοκινήτων (για όλους τους αγώνες), των αυτοκινήτων που συμμετέχουν σε αγώνες regularity και των αυτοκινήτων που συμμετέχουν σε παιδιές.
Διευκρινίζεται, πως η παραπάνω παράγραφος δεν θα εφαρμοστεί για τους αγώνες που προηγούνται των δύο εκδηλώσεων και θα εφαρμοστεί για όλους τους αγώνες που ακολουθούν, με αρχή την ανάβαση Ριτσώνας στις 25-26/2/2006.
-
-
αυτες οι εκδηλωσεις ειναι ΚΑΙ για τα αυτοκινητα που εβγαλαν περσυ ΔΤΤ ?
Δηλαδη πρεπει να ξαναπερασουν ολα τα αυτοκινητα η μονο αυτα που δεν εχουν περασει καθολου ?
Εκδοση δελτίων τεχνικής ταυτότητας αυτοκινήτων