-
Δεν αντιλέγω ότι σε αίσθηση θα είναι super, αλλά ρε παιδιά είναι από 60 εως 100 κιλά βαρύτερο από τα απλά 2λιτρα FSI -ανάλογα με την έκδοση- σκεφτείτε τι επιδόσεις θα είχε αν ήταν 100 ή ακόμα κι 60 κιλά ελαφρύτερο...
...Εντάξει την ασθένεια την έχουν όλα τα σύγχρονα GTI, αλλά μήπως κάποιος πρέπει να κάνει την αρχή? To Type R είναι νομίζω το ελαφρύτερο της κατηγορίας με 1200 κιλά...Πάντως αν άλλαζα τώρα αυτοκίνητο, μ'αυτή την τιμή θα ήταν κατά 90% η επικρατέστερη επιλογή
-
Η τιμή για αυτά που προσφέρει, είναι εξαιρετική νομίζω. Όταν η κεντρική της Χόντα ξυπνήσει, επειδή θα γεμίσει ο τόπος (meco, τέσσερις μήνες παράδοση είπαμε; ) και αποφασίσει να τιμολογήσει σωστά και όχι κερδοσκοπικά, το ξανασυζητάμε...
Καλοί οι redliners, εξαιρετικό το type-r, αλλά όπως και με το clio sport, ας κοιτάμε και λίγο την τιμολόγηση...
Δεν περίμενα να τα πω ποτέ εγώ αυτά...
-
Πάντως η VW το έχει πάρει πολύ ζεστά...επιτέλους κατάλαβε πόσο «βαρύς» είναι ο χαρακτηρισμός GTi...
Είδα και την διαφήμιση τους στην tv, πολύ καλή η λούμπα από όπισθεν εμπρός...σε προδιαθέτει!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το 1ο value4money car της VW...κοίτα πως αλλάζουν οι καιροί...
νομιζω οτι αυτη ειναι η πιο σημαντικη ειδηση. Και μονο καλο ειναι αυτο για τον γενικοτερο ανταγωνισμο!
μαλλον θα δουμε εκπτωσεις στυς ανταγωνιστες του μεσα στους επομενους μηνες, ειδικα αν οι πωλησεις τους δεν πανε καλα.
Η BMW και η Audi θα κάνουν εκπτώσεις;
Αν σκεφτεί κανείς ότι τα Sportback 1.6 FSI και 116i με αντίστοιχο εξοπλισμό πλησιάζουν το GTI
Και το Sportback TFSI στα 35.300 χωρίς clima & RCD
-
Να δείτε που θα το παραγγείλω κι εγώ στο τέλος
Αυτό κι αν είναι είδηση
σημαντική παράμετρος είναι ότι λόγω 'γνωριμιών' θα το πάρω φτηνότερα
Κάποιες άλλες γνωριμίες στον... Σ μου κάνουν μικρή έκπτωση και στη Mazda δεν έχω άκρες
-
Ρε παιδιά με 30Κ δεν το περιμέναμε? Ε, ήρθε 500 χιλιάρικα φθηνότερο. Στα 10 εκ δεν πιστεύω ότι μεγάλη διαφορά και όποιος είναι διατεθημένος να δώσει αυτό το ποσόν δεν θα κολλήσει εκεί. έτσι δεν είναι?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ρε παιδιά με 30Κ δεν το περιμέναμε? Ε, ήρθε 500 χιλιάρικα φθηνότερο. Στα 10 εκ δεν πιστεύω ότι μεγάλη διαφορά και όποιος είναι διατεθημένος να δώσει αυτό το ποσόν δεν θα κολλήσει εκεί. έτσι δεν είναι?Ετσι ειναι, αλλα καλυτερα 1500ε κατω, παρα 1500ε πανω!!!!
Και για να ειμαστε ρεαλιστες, 1500ε ειναι τα καυσιμα σχεδον 2 χρονων! Δεν ειναι και λιγα νομιζω!!!!
-
Ως κάτοχος του Golf IV Gti, σκεφτώμουνα λίγο για το V Gti ........
Όσο και αν το IV θεωρείται από πολλούς κουβάς κατέληξα στο ότι δεν αξίζει να δώσεις πάλι τριάντα χιλιάρικα και να πάρεις πάλι σχεδον μια τα ίδια, δηλαδή
ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΙΝΗΣΗ.....
Δεν λέω κορυφαίοι οι κινητήρες με εκπληκτικές ρεπριζ... αλλά και πάλι στις στροφές πρέπει να στρίβεις με την λογική πούλα και μάζευε εύκολα τις ευθείες........... Δεν μπορείς να ρισκάρεις με μπορστά κίνηση και 200 άτια να τα βάζεις στα 9 ή 10/10 του αυτοκινήτου σε μια στροφή... αν γίνει κάτι έισαι αδιάβαστος..... κάτι παρόμοιο είχα δει τυχαία στα λιμανάκια μέ ένα Suba να κάνει πλακίτσα και να πιέζει ένα Type R το οποίο είχε χάσει πρόσφυση πίσω και πάλεβε ο τύπος με το τιμόνι να το σώσει και το suba από πίσω να μπαίνει σαν τρένο......
Οι fun to drive νομίζω πρέπει να επιλέγουν πίσω κίνηση όχι τόσο για να πηγαίνουν πιο γρήγορα αλλά για να παίζουν μέσα στην στροφή και να έχουν δυνατότητα να διορθώσουν
Oι all weather νομίζω θέλουν είτε Quattro αν θέλουν και λίγη πολυτέλεια ή Suba και Evo για να είναι καθαρόαιμοι......Το V Gti συνεπώς είναι και ακριβούτσικο και δεν είναι τυχαίο ότι τα Quattro της Audi είναι πιο ακριβά!!!!!!
Νομίζω πλέον αυτοκίνητο σαν το Golf V Gti δεν έχουν ξεκάθαρο target group... είναι ακριβό και ακριβοσύντήρητο για πιτσιρικάδες που θά θελαν τέτοιο αυτοκίνητο ενώ νομίζω αυτοί που έχουν την δύναμη για να το αποκτήσουν σε ηλικίες συνήθως 30+ κοιτάνε άλλα μοντέλα του group πχ Α3 και Α4 Quattro
Για μένα λοιπόν Golf GTI τέλος έστω και να ήμουν άτυχος και το IV δεν ήταν πραγματικό -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Ως κάτοχος του Golf IV Gti, σκεφτώμουνα λίγο για το V Gti ........
Όσο και αν το IV θεωρείται από πολλούς κουβάς κατέληξα στο ότι δεν αξίζει να δώσεις πάλι τριάντα χιλιάρικα και να πάρεις πάλι σχεδον μια τα ίδια, δηλαδή
ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΙΝΗΣΗ.....
Δεν λέω κορυφαίοι οι κινητήρες με εκπληκτικές ρεπριζ... αλλά και πάλι στις στροφές πρέπει να στρίβεις με την λογική πούλα και μάζευε εύκολα τις ευθείες........... Δεν μπορείς να ρισκάρεις με μπορστά κίνηση και 200 άτια να τα βάζεις στα 9 ή 10/10 του αυτοκινήτου σε μια στροφή... αν γίνει κάτι έισαι αδιάβαστος..... κάτι παρόμοιο είχα δει τυχαία στα λιμανάκια μέ ένα Suba να κάνει πλακίτσα και να πιέζει ένα Type R το οποίο είχε χάσει πρόσφυση πίσω και πάλεβε ο τύπος με το τιμόνι να το σώσει και το suba από πίσω να μπαίνει σαν τρένο......
Οι fun to drive νομίζω πρέπει να επιλέγουν πίσω κίνηση όχι τόσο για να πηγαίνουν πιο γρήγορα αλλά για να παίζουν μέσα στην στροφή και να έχουν δυνατότητα να διορθώσουν
Oι all weather νομίζω θέλουν είτε Quattro αν θέλουν και λίγη πολυτέλεια ή Suba και Evo για να είναι καθαρόαιμοι......Το V Gti συνεπώς είναι και ακριβούτσικο και δεν είναι τυχαίο ότι τα Quattro της Audi είναι πιο ακριβά!!!!!!
Νομίζω πλέον αυτοκίνητο σαν το Golf V Gti δεν έχουν ξεκάθαρο target group... είναι ακριβό και ακριβοσύντήρητο για πιτσιρικάδες που θά θελαν τέτοιο αυτοκίνητο ενώ νομίζω αυτοί που έχουν την δύναμη για να το αποκτήσουν σε ηλικίες **συνήθως 30+ κοιτάνε άλλα μοντέλα του group πχ Α3 και Α4 Quattro **Για μένα λοιπόν Golf GTI τέλος έστω και να ήμουν άτυχος και το IV δεν ήταν πραγματικόΔηλαδή αν το GTI είναι ακριβούτσικο τι είναι τα Α3; Κι είναι ίδια αυτοκίνητα.
Το Α4 προφανώς είναι πιο ακριβό, ειδικά τα τετρακίνητα, αλλά δεν θέλουν όλοι οι 30+ χώρους ούτε έχουν οικογένειες
-
Προσωπική μου γνώμη ο 2.0 TFSI θέλει και Quattro οπότε ότιδήποτε Audi με αυτό τον συνδυασμό είναι καλύτερο (ναι ίσως δεν υπάρχει στο Α3 αυτό το πακέτο ... στο Sportback, πως το λένε?, παίζει νομίζω).....
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δηλαδή αν το GTI είναι ακριβούτσικο τι είναι τα Α3; Κι είναι ίδια αυτοκίνητα.
Το Α4 προφανώς είναι πιο ακριβό, ειδικά τα τετρακίνητα, αλλά δεν θέλουν όλοι οι 30+ χώρους ούτε έχουν οικογένειες
Ο cpp θέλει μαλλον να πει ότι αυτός που έχει 30+Κ θα προτιμήσει ένα Volvo μία mercedes ή μία BMW.
Δεν ισχύει όμως πάντα αυτό. Άλλωστε και το Golf III σχεδόν 10μύρια στοίχιζε και μάλιστα εκείνη την εποχή που με 10μύρια, αγόραζες δυάρι... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Προσωπική μου γνώμη ο 2.0 TFSI θέλει και Quattro οπότε ότιδήποτε Audi με αυτό τον συνδυασμό είναι καλύτερο (ναι ίσως δεν υπάρχει στο Α3 αυτό το πακέτο ... στο Sportback, πως το λένε?, παίζει νομίζω).....Μα δεν είναι πραγματικό Quattro!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δηλαδή αν το GTI είναι ακριβούτσικο τι είναι τα Α3; Κι είναι ίδια αυτοκίνητα.
Το Α4 προφανώς είναι πιο ακριβό, ειδικά τα τετρακίνητα, αλλά δεν θέλουν όλοι οι 30+ χώρους ούτε έχουν οικογένειες
Ο cpp θέλει μαλλον να πει ότι αυτός που έχει 30+Κ θα προτιμήσει ένα Volvo μία mercedes ή μία BMW.
Δεν ισχύει όμως πάντα αυτό. Άλλωστε και το Golf III σχεδόν 10μύρια στοίχιζε και μάλιστα εκείνη την εποχή που με 10μύρια, αγόραζες δυάρι...Α καλά, ας πάρει 120i, 316 ή GT 1.8
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Προσωπική μου γνώμη ο 2.0 TFSI θέλει και Quattro οπότε ότιδήποτε Audi με αυτό τον συνδυασμό είναι καλύτερο (ναι ίσως δεν υπάρχει στο Α3 αυτό το πακέτο ... στο Sportback, πως το λένε?, παίζει νομίζω).....
Μα δεν είναι πραγματικό Quattro!
Φθηνότερο το haldex ακριβότερο το Quattro.....
Δεν θέλω να ξεσηκώσω διαμάχες..... μια γνώμη εκφράζω...... που το σημαντικότερο ίσως είναι αυτό που έγραψα με κεφαλαία ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ...... όποιος κάνει 30,000 χλμ με το V Gti και έχει σαφή εικόνα πλέον θα μας πει...... -
ποσα ειναι τα πολλα αλογα? 200? 250? 400??
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δεν ισχύει όμως πάντα αυτό. Άλλωστε και το Golf III σχεδόν 10μύρια στοίχιζε και μάλιστα εκείνη την εποχή που με 10μύρια, αγόραζες δυάρι...
Είμουν τυχερός που αγόρασα το '97 στην Ισπανία (που δούλευα) GTi III 2.0 150hp με 3 εκατομύρια (μεταχειρισμένο 2ετίας με εγγύηση αντιπροσωπείας). Στην Ελλάδα δεν το φέρνανε καν (νομίζω).
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Δεν ισχύει όμως πάντα αυτό. Άλλωστε και το Golf III σχεδόν 10μύρια στοίχιζε και μάλιστα εκείνη την εποχή που με 10μύρια, αγόραζες δυάρι...
Είμουν τυχερός που αγόρασα το '97 στην Ισπανία (που δούλευα) GTi III 2.0 150hp με 3 εκατομύρια (μεταχειρισμένο 2ετίας με εγγύηση αντιπροσωπείας). Στην Ελλάδα δεν το φέρνανε καν (νομίζω).
To φέρνανε, το φέρνανε... Εδώ στο Ηράκλειο κυκλοφορούν τουλάχιστον 2 γνήσια... Και μια και το ανέφερες (το golf III GTI) έχω να κάνω μία παρατήρηση. Όπου και να διαβάσω τώρα, όλοι το θάβουν. Τότε, τα έντυπα (και όχι μόνο) το εκθείαζαν. Το καλύτερο στην κατηγορία, ο αρχηγός, απίστευτα κρατήματα και άλλα τέτοια... Το τι από τα δύο είναι αλήθεια, δεν θα το μάθω ποτέ μάλλον.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Προσωπική μου γνώμη ο 2.0 TFSI θέλει και Quattro οπότε ότιδήποτε Audi με αυτό τον συνδυασμό είναι καλύτερο (ναι ίσως δεν υπάρχει στο Α3 αυτό το πακέτο ... στο Sportback, πως το λένε?, παίζει νομίζω).....35.300 χωρίς clima-RCD
Με 28.500 το Golf,
'κινδυνεύεi' το Sportback.... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Προσωπική μου γνώμη ο 2.0 TFSI θέλει και Quattro οπότε ότιδήποτε Audi με αυτό τον συνδυασμό είναι καλύτερο (ναι ίσως δεν υπάρχει στο Α3 αυτό το πακέτο ... στο Sportback, πως το λένε?, παίζει νομίζω).....
35.300 χωρίς clima-RCD
Με 28.500 το Golf,
'κινδυνεύεi' το Sportback....Αυτό δεν ισχύει πλέον, ενσωματώθηκε στην τιμή
αλλά και πάλι... 5Κ κοστίζει αυτός ο Haldex;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Προσωπική μου γνώμη ο 2.0 TFSI θέλει και Quattro οπότε ότιδήποτε Audi με αυτό τον συνδυασμό είναι καλύτερο (ναι ίσως δεν υπάρχει στο Α3 αυτό το πακέτο ... στο Sportback, πως το λένε?, παίζει νομίζω).....
35.300 χωρίς clima-RCD
Με 28.500 το Golf,
'κινδυνεύεi' το Sportback....Αυτό δεν ισχύει πλέον, ενσωματώθηκε στην τιμή
Με τσάκωσες!
αλλά και πάλι... 5Κ κοστίζει αυτός ο Haldex;
Δεν είναι μόνο η τετρακίνηση...
GOLF GTI vs CIVIC Type-R......