-
Λοιπόν για τελευταία φορά θα ξανατονίσω οτι δεν ειπα οτι αυτο που κάνω,έκανα και ίσως ξανακάνω δηλαδη να προσπεράσω απο δεξιά και να κάνω μια σφηνα είναι το σωστοAλίμονο αμα υποστηριζα κάτι τέτοιο.Απλά σας λέω οτι δεν ειναι και η μέγιστη παρανομία ουτε η απόλυτη αιτία δυστυχημάτων.Τονισα οτι όλοι κάνουμε κάποιες παραβάσεις οπότε ειναι υποκριτικό να στεκεστε μόνο στη δική μου που ευθυς εξαρχης εχω παραδεχτει και αποδεχτει.
Και άμα τόση ωρα κάνουμε συζήτηση εγω συγνώμη δεν το κατάλαβα.Μονο μομφες διαβάζω απο τους περισσότερους.Δεν περιμένω να μου πειτε μπράβο αλλά οχι να με αντιμετωπίζετε και έτσι.Εκει στηριζεται η υποκρισία που ανέφερα πιο πάνω για κάποιον φίλο που ειχε την απορία. -
Ωπα παιδες γραψατε πολλα και δεν σας προλαβαινω...
Manosk
Συμφωνω, αλλα το επικινδυνο δεν ηταν η ταχυτητα αλλα το οτι ηταν πιωμενοι/κοιμησμενοι κλπ κλπ. Αυτο προκαλεσε το ατυχημα. Αυτο που λεω ειναι οτι σε μια τοσο μεγαλη οδο με απεριοριστη ορατοτητα οταν ειναι αδεια, το βλεπω πολυ δυσκολο να τρακαρει καποιος μονο και μονο επειδη ετρεχε. Τωρα το οτι τα αποτελεσματα θα ειναι χειροτερα αμα πηγαινει με 180 αντι με 90 ειναι προφανες. Αλλα το οτι πηγαινει με 180, απο μονο του, δεν το θεωρω επικινδυνο για αυτες τις συνθηκες, γιατι δεν θεωρω οτι μπορει να προκαλεσει ατυχημα
Επισης, καλυτερα να δεις κατι με τα ματακια σου γιατι οπως ξερουμε οι εφημεριδες τα γραφουν λιγο πιο 'εντυπωσιακα' απ'οτι ειναι. Οταν τρακαρα εγω με το Astra, οσοι ειδαν το αυτοκινητο ειπαν οτι σκοτωθηκα, οτι ετρεχα τους σκοτωμου κλπ κλπ. Εγω δεν ειχα ουτε γρατζουνια, τρακαρα με 40 χαω το πολυ οταν γλιστρυσα σε ψιλοβροχο και εσκασα πανω σε τσιμεντενια μπλοκ απο αυτα που χωριιζουν τους δρομους στα εργα, οποτε το αυτοκινητο ειχε τσαλακωθει αρκετα και γυρω γυρω.
Τελος, τα αποτελεσματα μιας συγκρουσης με 120 και μιας με 150 δεν διαφερουν σημαντικα. Διαλυονται τα παντα.Kouk
Ε οχι και αστικος δρομος η Συγγρου. Ειναι ενας τεραστιος δρομος (πιο μεγαλος απο την Εθνικη) με απεριοριστη ορατοτητα και ευθεια για πολλα χλμ. και στις 3 το πρωι καθημερινης εχει τυχει να ειμαι μαζι με το πολυ αλλα 5 αυτοκινητα για οσο μπορει να δει το ματι μου.
Αμα ηταν αστικος θα ειχε οριο 50. Το οτι διασχιζει την πολη δεν τον κανει αυτοματα αστικο. Το οριο 90 υπαρχει γιατι ΝΑΙ, συμφωνω, υπαρχουν περιπτωσεις οπου ειναι επικινδυνο να πας με περισσοτερα. ΑΛΛΑ μαθετε να κοιτατε λιγο και τις συνθηκες, οι οποιες μπορει να επιτρεπουν πολυ μεγαλυτερες ταχυτητες απο τα ορια τα οποια ειναι προιον συμβιβασμου για ΟΛΕΣ τις πιθανες συνθηκες. Πχ Δευτερα πρωι με κινηση και καταρακτωδη βροχη ΔΕΝ θα πηγαινω με 90 (που θα ειμαι νομιμος) γιατι το θεωρω επικινδυνο.Yandr
Οταν θα μαθεις να συζητας αντι να γραφεις 3 γραμμες που θα την λες σε ολους ('καφροδηγοι σαν τον Naso') ισως να μιλησουμε. Παντως εγω δεν μιλησα ποτε για σφηνες με 180 και απο δεξια, αλλα για ΑΔΕΙΟ δρομο.Maxmara
Οχι και σκοτεινη η Συγγρου το βραδυ. Εκτος αν μιλας για τον παραδρομο -
Ανεβαίνοντας σήμερα το ποτάμι το πρωί είχε την κλασική ηλίθια κίνηση σερνόμενοι στην αριστερή με 80-90. Έχοντας την κακή συνήθεια να κοιτάζω τον εσωτερικό καθρέπτη, βλέπω να καταφτάνει με καταιγιστικό ρυθμό ένα Astra Coupe (turbo λογικά).
Βγάζω φλας, αμέσως στη μεσαία (για να μην τον εμποδίσω να περάσει από πάνω, αφού είχε πυκνή κυκλοφορία) κολλάει στον μπροστινό του, τίποτα, αμέσως πίσω μου (εννοείται χωρίς φλας) στον προφυλακτήρα, και αμέσως δεξιά (φλας;;; ) και αρχίζει να επιταχύνει για να μπει μπροστά μου, και ας υπήρχε άλλο αυτοκίνητο μπροστά μου.
Ο μπροστινός μου όμως, επειδή κάποιος μπήκε μπροστά του, πατάει φρένο και τελευταία στιγμή ο 'γρήγορος αστράκιας' βλέπει ότι δεν χωράει να μπει ανάμεσά μας, ενώ στη δεξιά υπήρχε και νταλίκα την οποία είχε πλησιάσει επικίνδυνα. Πλακώνεται στα φρένα για να μην πέσει στην νταλίκα που πήγαινε κανονικότατα και τελικά αφού είδε ότι δεν γλύτωνε τη στούκα στο πίσω μέρος της νταλίκας, μπαίνει χωρίς αύριο στη ΛΕΑ, όπου και κόντεψε να τρακάρει με έναν άλλον παράνομο που ήταν στη ΛΕΑ.
Θα ήταν 'θεία δίκη' να πέσει στη νταλίκα; Αν έπεφτε πάνω στον παράνομο της ΛΕΑ ποιος θα έφταιγε; Θα έφταιγα εγώ και ο μπροστινός μου αν για να μην πέσει στη νταλίκα έπεφτέ πάνω μας;
-
Θα ηθελα να συμπαρασταθώ στα παιδιά Kacey, nasos, nass, LEON@MANIA, και τελικά και τον maxmara, διοτι συμφωνούν και οδηγούν κατα τον ιδιο τροπο οπως και εγώ, παραδεχόμενοι οτι παρανομούν αλλα οταν το κάνουν ειναι σίγουροι για οτι κανουν, εχοντας ελέγξει πριν και σε τελευταια ανάλυση αν ακολουθησουμε πληρως τον ΚΟΚ τοτε θα κοιμηθούμε!!!!. Τη διαδρομή Αθηνα Θεσσαλονικη πρεπει να την κάνουμε εως 4 ωρες αλλοιώς καλλήτερα ΜΜΜ. Το 4 ώρες θεωρώ μονο χρόνο οδηγησης οχι και στάσεις μαζύ. Επίσης αν γίνεται σε ώρες με λίγη κίνηση ακόμη καλλύτερα!!! και ασφαλέστερα. Απο εκεί και πέρα δεν πάει κανείς συνεχεια τσίτα οταν ειναι πάνω στον δρόμο. Τελικά αν ελέγχεις το μήκος του δρόμου που σου χρειάζεται για να σταματήσεις τότε πολύ δύσκολα θα σε ξαφνιάσει κάτι στο δρόμο και θα σε κάνει να μπλέξεις σε ατύχημα.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Θα ηθελα να συμπαρασταθώ στα παιδιά Kacey, nasos, nass, LEON@MANIA, και τελικά και τον maxmara, διοτι συμφωνούν και οδηγούν κατα τον ιδιο τροπο οπως και εγώ, παραδεχόμενοι οτι παρανομούν αλλα οταν το κάνουν ειναι σίγουροι για οτι κανουν, εχοντας ελέγξει πριν και σε τελευταια ανάλυση αν ακολουθησουμε πληρως τον ΚΟΚ τοτε θα κοιμηθούμε!!!!. Τη διαδρομή Αθηνα Θεσσαλονικη πρεπει να την κάνουμε εως 4 ωρες αλλοιώς καλλήτερα ΜΜΜ. Το 4 ώρες θεωρώ μονο χρόνο οδηγησης οχι και στάσεις μαζύ. Επίσης αν γίνεται σε ώρες με λίγη κίνηση ακόμη καλλύτερα!!! και ασφαλέστερα. Απο εκεί και πέρα δεν πάει κανείς συνεχεια τσίτα οταν ειναι πάνω στον δρόμο. Τελικά αν ελέγχεις το μήκος του δρόμου που σου χρειάζεται για να σταματήσεις τότε πολύ δύσκολα θα σε ξαφνιάσει κάτι στο δρόμο και θα σε κάνει να μπλέξεις σε ατύχημα.Κι εγω ειμαι ενας τετοιος οδηγος, αλλα μηπως ειμαστε στη μειοψηφια; Νομιζω οτι ο Ελληνας οδηγος δεν εχει, σε γενικες γραμμες την καταλληλη παιδεια για να οδηγει στο δρομο.
Ποσοι Ελληνες οδηγοι μολις δουν οποιουδηποτε ειδους αστυνομικο στο δρομο, κοβουν κατευθειαν ταχυτητα και σταματανε να συμπεριφερονται σαν καρυδοτσουφλο σε τρικυμια; ΟΛΟΙ!!!Προσωπικα θα με 'πονουσε' πολυ εαν εβλεπα καθε λιγο καμερες να παρακολουθουν στο δρομο, γιατι απλουστατα σαν Ελληνας κι εγω καποια στιγμη θελω να κανω τις τρελιτσες μου στο δρομο.(φυσικα χωρις να βαζω σε κινδυνο τη ζωη αλλων που μπορει να χρησιμοποιουν το δρομο εκεινη τη στιγμη)
Παρολα αυτα, νομιζω οτι ειναι καλος ενα τετοιου ειδους αστυνομευση/παρακολουθηση με προυποθεσεις. -
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Τελικά αν ελέγχεις το μήκος του δρόμου που σου χρειάζεται για να σταματήσεις τότε πολύ δύσκολα θα σε ξαφνιάσει κάτι στο δρόμο και θα σε κάνει να μπλέξεις σε ατύχημα.Το έθεσες όσο καλύτερα γινόταν.
-
Ελάτε παλικάρια μου πέστε κι άλλα
Φίλε ikar οταν εννοώ οτι κάνω σφήνα δεν εννοω την ηλιθιότητα που περιέγραψες οτι έκανε ο τύπος στον Κηφισσό.Αυτό ειναι μ@λ@κία.Να κάνω σφήνα για να πέσω στα φρένα μετα απο 2 μέτρα???Ποιος ο λόγος?
Οσο για την ταχύτητα στη Συγγρού θα συμφωνούσα με τον kacey για τις 3 τα ξημερωματα αλλά μετα απο ένα βράδυ που με περίπου τόσα πήγα να πέσω πάνω σε διαλυμένο αυτοκίνητο ακριβως πάνω στη διχάλα ειπα οτι δεν προκειται να ξανατρέξω σε αυτο το δρόμο.
Καλή η ταχύτητα , καλή η σπορ οδήγηση σε επαρχιακούς και στριφτερούς δρόμους(στην ευθεια πάνε όλοι στη στροφή λίγοι) αλλά πάνω απο όλα πρέπει να ξερουμε τα όρια μας.Οδηγάω γρήγορα αλλά δεν πιέζω την τυχη μου,δεν προσπαθω να περάσω τα όρια μου γιατι τα ξέρω τα έχω δοκιμάσει,όπως επίσης και τα ορια του αυτοκινήτου μου.Μπορει να κυνηγηθω με κάποιον στην Βούτα αλλά δεν θα κάνω το παν να τον περάσω και άμα δω κάποιον να χαροπαλευει για να περάσει εμένα θα κάνω στην ακρη μόνο και μόνο για να μην σκοτωθει κάνοντας εκείνος το κάτι παραπάνω. -
κοιτα, εγω μιλησα για την Συγγρου οσο ειναι ευθεια εχεις ορατοτητα ειναι αδεια κλπ κλπ. Η διχαλα με τις τυφλες στροφες που δεν μπορεις να δεις τι μπορει να εχει μετα, ειναι αλλη ιστορια. Καμμια σχεση το ενα με το αλλο.
Οσο για τον ΚΟΚ και τα ορια:
Η δικια μου αποψη ειναι οτι το οριο ταχυτητας γενικα σαν ιδεα ειναι απαραιτητο μεν, εντελως λαθος σαν ιδεα δε. Και αυτο γιατι προσπαθει να οριοθετησει/αστυνομευσει (regulate η πιο σωστη λεξη που μπορω να σκεφτω) κατι που απο την φυση του ειναι ΠΟΛΥ μα πολυ διαφορετικο ανα πασα στιγμη, δηλαδη την κυκλοφορια οχηματων.
Για να εξηγησω, θα πω αυτο που ειπα και πριν. Θεωρω επικινδυνο το να κατεβαινω την Συγγρου με 90 οταν θα εχει πολυ κινηση και θα πεφτει καταρακτωδης βροχη. Συμφωνα ομως και με το θεμα του τοπικ αμα υπηρχε μια καμερα για ταχυτητα εγω θα ημουν νομιμοτατος. Αν γινοταν ομως κατι μπροστα μου, θα ειχαμε μια τρελλη καραμπολα.
Αντιστοιχα στις 3 το πρωι μιας στεγνης καθημερινης νυχτας σε τεραστιες ευθειες οπως την Συγγρου, το οριο 90 μου φαινεται αστειο.
Προσπαθηστε να καταλαβετε οτι υπαρχει διαφορα αναμεσα στο παρανομο και στο επικινδυνο.Για τα υπολοιπα. Γιατι δεν δεχεστε οτι καποιοι οδηγοι ειναι καλυτεροι-εχουν καλυτερα αντανακλαστικα-μπορουν να κανουν πραγματα με το αυτοκινητο που εσεις δεν μπορειτε να κανετε. Πχ μπορουν να κινουνται σβελτα, αναμεσα στην κινηση, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χωρις να προκαλουν κινδυνο για τους υπολοιπους. Το παραδειγμα που ειπε ο Ikar ηταν ενας ηλιθιος που πηγε να μπει εκει που δεν χωραγε. Αλλα αλλο αυτο, αλλο αυτο που λεει ο Nasos. Και εγω πχ αλλαζω συνεχεια λωριδες. Αφου ο καθενας μου αφαιρει το δικαιωμα να πηγαινω γρηγορα στην αριστερη, θα περασω απο αλλου. Αλλα πρωτα θα ελεγξω, μετα θα βγαλω φλας και μετα θα μπω εκει που θελω ΑΝ χωραω χωρις να αναγκασω τον αλλο να φρεναρει. Αμεσως μετα θα ξανααλλαξω λωριδα (δηλαδη θα καταληξω εκει απο που ξεκινησα) αλλα θα εχω περασει ενα αυτοκινητο. Μετα αλλο ενα, και μετα αλλο ενα. Ισως σε χρονο να κερδιζω ελαχιστα, αλλα κερδιζω στο οτι δεν σπανε τα νευρα μου στον δρομο. Γιατι κανενας δεν μπορει να με υποχρεωσει να κινουμαι σαν τα αλλα προβατα - που μπαινουν σε μια λωριδα και απλως τσουλανε μεχρι να φτασουν καπου - επειδη δεν ξερουν οτι ΠΡΕΠΕΙ να αφησουν την αριστερη αδεια..
-
Λοιπόν , καλά κάνω εγώ που δεν γράφω σε αυτά τα θέματα .... πως οδηγώ , πόσο τρέχω κλπ. ....... θα με είχατε κακοχαρακτηρίσει .... παλιόπαιδα
-
Μα όχι Βασίλη πες μας......
Μπορεί να είσαι και εσυ ενας μανιακός δολοφόνος με τιμόνι αντι για τσεκούρι , να κάνεις σφηνες έχοντας πεταξει άλλους 10 απο το δρόμο , να εχεις στείλει 10 πεζούς στον άλλο κόσμο και να είσαι ενας κακομαθημένος κοντράκιας Ελληνας που γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τα μοσχαρια που κινούνται σαν χελώνες σε όλο το εθνικο , επαρχιακό και αστικό δίκτυο εχοντας μονίμως το σπινθηροβόλο βλέμμα της αγελάδας.Εγω λέω να σε κρεμάσουμε και σένα -
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Σας λέει τίποτα η υποχρέωση που έχει ο οδηγός, ώστε να οδηγεί συνεχόμενα 2 ώρες και να κάνει αναγκαστικά στάση για ξεκούραση 15 λεπτά; Εφαρμόζει κανείς από εμάς αυτό το νόμο; Νομίζω πως όχι.
Που το ειδες αυτο το σεναριο επιστημονικης φαντασιας? Στον ΚΟΚ παντως δεν υπαρχει. Η μονη περιπτωση ρυθμισης των ορων οδηγησης ειναι για τους νταλικιερηδες κλπ, και ουτε αυτο ειναι μεσα στον ΚΟΚ αλλα σε αλλο κομματι της νομοθεσιας (εργατικη νομοθεσια νομιζω).
Το σενάριο επιστημονικής φαντασίας αναφέρεται στο βιβλίο που παρέχεται στους υποψηφίους οδηγούς αυτοκινήτων για την θεωρητική τους εκπαίδευση. Κεφάλαιο 13 'Η κόπωση και η επαγρύπνηση' σελ. 152 .
Επιφυλάσσομαι, αν είναι όντως νόμος, θα το ψάξω. Πάντως και νόμος να είναι, είμαι σίγουρος πως κανένας δεν θα το εφαρμόζει μιας και δεν εφαρμόζουμε κανέναν από αυτούς που ήδη είναι καταχωρημένοι μέσα στον κ.ο.κ.
Θεωρώ πως θα ήταν πολύ πιο εύκολο να έγραφε ο καθένας μας, ποια από τα άρθρα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας τηρούμε κατά την ώρα της οδήγησης και όχι μόνο! -
Αυτο το βιβλιο πρωτη φορα το ακουω, αφου εχω παρει το διπλωμα πριν 5 χρονια (και τοτε δεν υπηρχε κατι τετοιο). Απο κει και περα νομος δεν ειναι , απλουστατα γιατι δεν μπορει να ελεγχει (αμα ηταν νομος θα ειχαν και τα ΙΧ ταχογραφο, γιατι αλλιως πως αποδεικνυεις αν τηρειται η οχι?). Και αφου δεν ειναι νομος δεν ειναι και υποχρεωση. Ασε που ακομα και για τους οδηγους φορτηγων-νταλικων αποκλειεται να ειναι υποχρεωτικη η σταση καθε 2 ωρες, ειναι πολυ μικρο χρονικο διαστημα. Εδω αμα εχει κινηση 8ες 2 ωρες να πας απο Κηφισσια-Πειραια.
-
1.Ðñïóðåñíþ áðï äåîéá(ôïí/ôçí ìå ïôéäÞðïôå ðÜåé ìå 50 60÷ëì óå åèíéêÞ ôÝñìá áñéóôåñÜ ).
2.Óå åðáñ÷éáêü ðåñíÜù áíåôá ôá 120´(üñéï ôá 90)
3.Äåí ôá ÷þíù ðïôÝ ÷ùñßò íá Ý÷ù ïñáôüôçôá
4.ÊÜíù óöÞíåò óôïí Êçöéóóü ,ôçí Ðåéñáéþò êáé áëëïý áðïöåýãïíôáò ôïí ìðßæíåóìáí /öëïýöëç /óåëÝìðñéôé ðïõ ìéëáåé óôï êéíçôü ôïõ êáé Ý÷åé êáôáóêçíþóåé óôçí áñéóôåñÜ ìåôÜ áðï ëßãï êÜíù óöÞíá áðï äåîéá áðï öåõãïíôáò ôéò 'êáõëåò' ðïõ ÷áæåõïõí ôéò âéôñßíåò áðï ôçí äåîéÜ ëùñßäá êáé ôï ôñéðëïðáñêáñéóìÝíï öïñôçãü ôï áðïöåõãù ìå Ýíá ÷ïñåõôéêü ...Ðáñáäüîùò êáìßá óöÞíá ìïõ äåí ìå Ý÷åé áíáãêÜóåé íá ðáôÞóù öñÝíá ìåôÜ áðï äýï ìÝôñá ãéáôß êáôá ôý÷ç õðïëüãéóá ôá÷ýôçôåò ,ðñïäéÜèåóç ïäçãþí êôëÏ÷é äåí åßìáé ÷åñÜò üõôå óïýðåñìáí ôéò éêáíüôçôåò ôéò õðåñöõóéêÝò ôéò ÷ñåþíåôå óå üëïõò áõôïýò ðïõ óé÷ôéñßæïõìå
ÖéëéêÜ ÃéÜííçò
Êáé ãéá íá ñßîù ëÜäé óôç öùôéÜ ôß èá êÜíáôå óôéò 4 ðåñéðôþóåéò ðïõ áíáöÝñù ðéï ðÜíù?*** ãéá íá ìçí äçìéïõñãçèïýí áðïñßåò ó÷åôéêÜ ìå ôï ðùò ðñïóðåñíÜò áðï äåîéÜ áõôïêßíçôï ðïõ åßíáé óôçí äåîéÜ ëùñßäá ,ëÝù üôé êÜíù ÷ñÞóç ôçò ËÅÁ(Ëùñßäá Åêôáêôçò ÁíÜãêçò ôï ãíùñßæù íáß åßìáé ðáñÜíïìïò áëëÜ åßíáé êáé æþíç óôáõèìåóçò åíôüò ðüëçò ) óôá êåíÜ ðïõ áöÞíïõí ôá ìïíßìùò ðáñêáñéóìÝíá áõôïêßíçôá ôùí öéëÞóõ÷ùí êáé íïìïôáãþí ðïëéôþí ìåôÜ áðï ôçí ðáñüôñõíóç ôïõ Åëëçíéêïý êñÜôïõò ìå ôçí áíõðáñîßá ÷þñùí óôáèìåõóçò êáé ôçí áíõðáñîßá áóôõíüìåõóçò êáé áðïìáêñõíóçò
Ãéá íá ìç áñ÷ßóïõí öéëïëïãßåò ó÷åôéêÜ ìå ôï áí Ý÷ù äßðëùìá Þ áí åßìáé áíçøéüò ôïõ âáñþíïõ Ìéí÷Üïõæåí -
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Και για να ρίξω λάδι στη φωτιά τί θα κάνατε στις 4 περιπτώσεις που αναφέρω πιο πάνω?Σφήνα for ever
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Αυτο το βιβλιο πρωτη φορα το ακουω, αφου εχω παρει το διπλωμα πριν 5 χρονια (και τοτε δεν υπηρχε κατι τετοιο). Απο κει και περα νομος δεν ειναι , απλουστατα γιατι δεν μπορει να ελεγχει (αμα ηταν νομος θα ειχαν και τα ΙΧ ταχογραφο, γιατι αλλιως πως αποδεικνυεις αν τηρειται η οχι?). Και αφου δεν ειναι νομος δεν ειναι και υποχρεωση. Ασε που ακομα και για τους οδηγους φορτηγων-νταλικων αποκλειεται να ειναι υποχρεωτικη η σταση καθε 2 ωρες, ειναι πολυ μικρο χρονικο διαστημα. Εδω αμα εχει κινηση 8ες 2 ωρες να πας απο Κηφισσια-Πειραια.Η έκδοση του βιβλίου είναι του 1999 και παρέχεται στους υποψηφίους οδηγούς από το Φεβρουάριο του 2000 με το νέο σύστημα εξετάσεων των υποχρεωτικών μαθημάτων. Όντως δεν μπορεί κανένας να ελέγχει τις ώρες που οδηγεί κάποιος επιβατηγό αυτοκίνητο ή φορτηγό μικρό που δεν είναι εφοδιασμένο με ταχογράφο.
Σχετικά με τους επαγγελματιές οδηγούς ισχύουν τα εξής:
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ
'Όλοι οι οδηγοί φορτηγών (επαγγελματίες ή αυτοκινητιστές) υπόκεινται στους εθνικούς και ευρωπαϊκούς κανονισμούς (κανονισμός ΕΟΚ 3820/85) υποχρεούνται σε ορισμένο χρόνο οδηγήσεως και αναπαύσεως.
Στις ώρες διαλειμμάτων ο οδηγός επιβάλλεται να μην εκτελεί άλλη εργασία αφού τα διαλείμματα και οι αναπαύσεις γίνονται για να ξεκουραστεί και να αναλάβει το έργο του με αυξημένα ψυχικά και σωματικά αποθέματα
Η ημερήσια διάρκεια οδήγησης έχει ορισθεί σε 9 ώρες. Όμως ο οδηγός έχει δικαίωμα ή την υποχρέωση 2 φορές την εβδομάδα να οδηγήσει 10 ώρες.
Η διάρκεια της συνεχόμενης οδηγήσεως, δηλαδή χωρίς διακοπή, δεν μπορεί να υπερβεί τις 4 ώρες και 30 λεπτά.'Εξαιρούνται τα φορτηγά:
- Με μικτό βάρος κάτω των 3,500 kg.
- Αυτά που κινούνται αποκλειστικά σε κλειστές γεωγραφικές περιοχές (νησιά), που δεν συνδέονται με την ηπειρωτική χώρα ή με άλλα νησιά με οχηματαγωγά πλοία, το δε οδικό τους δίκτυο, είτε λόγω καταστάσεως του οδοστρώματος, είτε λόγω γεωμετρικών χαρακτηριστικών, δεν επιτρέπει ανάπτυξη ταχύτητας μεγαλύτερης των 60 χ/ω σε οποιοδήποτε τμήμα του.
- Τα απορριμματοφόρα, υδροφόρα που ανήκουν σε δήμους ή κοινότητες.
- Αυτά που κυκλοφορούν μόνο εντός χώρων αεροδρομίου ή ιδιωτικών χώρων.
- Τα εκτελούντα δρομολόγια σε άγονες γραμμές.
Πηγή: Θεωρητική εκπαίδευση Υποψηφίων Οδηγών Φορτηγών παρ.8,3 σελ 82.
-
Αρα μιλαμε για 4.5 ωρες και οχι για σταση καθε 2-2.5 που ειπες, σωστα?
Και το οτι εξαιρει τους οδηγους φορτηγων κατω των 3.4 τονων (που ειναι τα φορτηγα που μπορεις να οδηγεις με ερασιτεχνικο διπλωμα Β κατηγοριας) σου δειχνει ακριβως το οτι οι ερασιτεχνες οδηγοι ΙΧ και φορτηγων δεν υποκεινται σε αυτη την υποχρεωση.ΥΓ Προσεξε, δεν αμφισβητω το αν ειναι καλο η σωστο να ξεκουραζομαστε κατα την οδηγηση, απλως την υποχρεωση εκ νομου. Και λεω οτι καθε 2 ωρες ειναι υπερβολικο.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Αρα μιλαμε για 4.5 ωρες και οχι για σταση καθε 2-2.5 που ειπες, σωστα?
Και το οτι εξαιρει τους οδηγους φορτηγων κατω των 3.4 τονων (που ειναι τα φορτηγα που μπορεις να οδηγεις με ερασιτεχνικο διπλωμα Β κατηγοριας) σου δειχνει ακριβως το οτι οι ερασιτεχνες οδηγοι ΙΧ και φορτηγων δεν υποκεινται σε αυτη την υποχρεωση.ΥΓ Προσεξε, δεν αμφισβητω το αν ειναι καλο η σωστο να ξεκουραζομαστε κατα την οδηγηση, απλως την υποχρεωση εκ νομου. Και λεω οτι καθε 2 ωρες ειναι υπερβολικο.
-
Θα συμφωνήσω μαζί σου. Ο τρόπος με τον οποίο έθεσα το θέμα δεν ήταν σωστός. Είναι πάντως ευκαιρία να το δούμε και αυτό. Ακόμα πάντως το ψάχνω...
Το δικαίωμα στην αυτοκίνηση, η ασυδοσία κ' το "μάντρωμα