-
Κάποιες γνώμες για δισκόπλακες / τακάκια για Astra G?
Δεν ψάχνω για κάτι extreme, απλά κάτι καλύτερο από τα εργοστασιακά.
Αte, ferodo, textar? σχόλια?
-
Κάποιες γνώμες για δισκόπλακες / τακάκια για Astra G?
Δεν ψάχνω για κάτι extreme, απλά κάτι καλύτερο από τα εργοστασιακά.
Αte, ferodo, textar? σχόλια?
-
Κάποιες γνώμες για δισκόπλακες / τακάκια για Astra G?
Δεν ψάχνω για κάτι extreme, απλά κάτι καλύτερο από τα εργοστασιακά.
Αte, ferodo, textar? σχόλια?
-
Πρωτο μελημα τα σωληνακια αεροπορικου τυπου. Αρκετη διαφορα στην σκληρη χρηση, γυρω στα 100 ευρω τα Goodridge+υγρα 5.1
Για τακακια δεν ξερω, δεν προλαβα να αλλαξω....
Οι δισκοι σου μια χαρα ειναι προς το παρον. -
Το αυτοκίνητο έχει 120.000km. Δεν νομίζω ότι είναι άσχημη και μια αλλαγή στις δισκόπλακες.
Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο η αλλαγή στα σωληνάκια όταν αναφερόμαστε σε λίγο-πολύ συνηθισμένες συνθήκες. Το έχουν αναφέρει και άλλοι φίλοι εδώ μέσα παλιότερα..
Τί εννοούμε σκληρή χρήσή? Πόσες φορές θα κατεβαίνουμε σε οριακούς ρυθμούς μεγάλου μήκους κατηφορικά κομμάτια, κλπ,κλπ ώστε να θεωρήσω ότι χρειάζονται τα βελτιωμένα σωληνάκια?
Δεν διαφωνώ ότι σε τέτοιες συνθήκες σαφώς και θα υπερτερούν. Όμως δεν νομίζω ότι χρειάζονται στην εθνική οδό (ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες), ούτε σε επαρχιακούς δρόμους αν η οδήγηση δεν αγγίζει αγωνιστικούς ρυθμούς (ακόμα και αν επιτρέπονται).
Φίλε Kacey, ελπίζω να συμφωνείς με τις διευκρινίσεις...
-
Δεν ηξερα για τα 120κ χλμ, εχεις δικιο για 'φρεσκαρισμα'.
Τα σωληνακια εγω τα αλλαξα γενικα για την διαφορα στην αισθηση (ειχα απογοητευτει με την αισθηση των φρενων του Astra).αλλ απροφανως την μεγαλυτερη διαφορα την ειδα στην σκληρη χρηση. Αν δεν σε ενδιαφερει, καλως, απλως εσ υζητησες κατι καλυτερο σε τακακια οποτε υπεθεσα οτι τα ταλαιπωρεις λιγο.
Φρένα για Astra-G