Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδηγος χρησης πολιτικου αυτοκινητου για οδηγηση σε πιστα.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Οδηγος χρησης πολιτικου αυτοκινητου για οδηγηση σε πιστα.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    29
    100
    103
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bagus last edited by

      Η πολυ καλη αυτη ιδεα ηταν του φιλτατου Βασιλη...

      Οι περισσοτεροι απο εμας οταν επισκεπτομαστε την πιστα το κανουμε με τα καθημερινα μας αυτοκινητα.Αυτο αυτοματως ειναι ενας καλος λογος για να προσεχουμε παραπανω...
      Ας αναλυσουμε τις ετοιμασιες πριν την εισοδο,τι πρεπει να κανουμε και τι να μην κανουμε οταν βρισκομαστε εντος της πιστας ετσι ωστε να μην υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα με το ιχ μας οταν παρουμε τον δρομο του γυρισμου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bagus last edited by

        Η πολυ καλη αυτη ιδεα ηταν του φιλτατου Βασιλη...

        Οι περισσοτεροι απο εμας οταν επισκεπτομαστε την πιστα το κανουμε με τα καθημερινα μας αυτοκινητα.Αυτο αυτοματως ειναι ενας καλος λογος για να προσεχουμε παραπανω...
        Ας αναλυσουμε τις ετοιμασιες πριν την εισοδο,τι πρεπει να κανουμε και τι να μην κανουμε οταν βρισκομαστε εντος της πιστας ετσι ωστε να μην υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα με το ιχ μας οταν παρουμε τον δρομο του γυρισμου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bagus last edited by

          Η πολυ καλη αυτη ιδεα ηταν του φιλτατου Βασιλη...

          Οι περισσοτεροι απο εμας οταν επισκεπτομαστε την πιστα το κανουμε με τα καθημερινα μας αυτοκινητα.Αυτο αυτοματως ειναι ενας καλος λογος για να προσεχουμε παραπανω...
          Ας αναλυσουμε τις ετοιμασιες πριν την εισοδο,τι πρεπει να κανουμε και τι να μην κανουμε οταν βρισκομαστε εντος της πιστας ετσι ωστε να μην υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα με το ιχ μας οταν παρουμε τον δρομο του γυρισμου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bagus last edited by

            Να ξεκινησω εγω με την προετοιμασια του αυτοκινητου.....Αν κανω καπου λαθος διορθωστε με..
            Πριν επισκεφτω το Μεγαρο παντοτε κοιταω την κατασταση των φρενων,ελεγχω τις αναρτησεις,ολα τα υγρα και γενικα η ολη φαση θυμιζει προετοιμασια για ταξιδι...
            Επειδη η οδηγηση στη πιστα ειναι πολλες φορες οριακη,ειναι καλο για την ασφαλεια μας το αυτοκινητο να ειναι ενταξει στα παραπανω...
            Στην πιστα δεν πρεπει να μπαινουμε ποτε με αδειο ντεποζιτο γιατι οι καταναλωσεις αυξανονται ραγδαια και μπορει να μεινουμε...
            Εχω δει καταναλωση 24 λιτρα/100χλμ σε Clio Rs χωρις τρελο σκισιμο.
            Πριν μπουμε πρεπει να φουσκωσουμε τα λαστιχα λιγο παραπανω απο το κανονικο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Ελέγχουμε ουσιαστικά όλα όσα θά έπρεπε νά ελέγχουμε καί γιά τήν καθημερινή χρήση τού αυτοκινήτου:

              -Πίεση ελαστικών (άν μπούμε μέ 'δρόμου',καλά θά κάνουμε νά αυξήσουμε τίς πιέσεις τους κατά 20%)
              -Κατάσταση ελαστικών (συμπεριλαμβάνεται καί η ρεζέρβα σέ αυτά )
              -Λάδια,νερά καί καύσιμα
              -Φώτα φρένων
              -κατάσταση φρένων (υγρά,τακάκια)
              -Κατάσταση αναρτήσεως
              -ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ!!!

              Πρίν μπούμε στήν πίστα:

              -Βγάζουμε ΟΛΑ τά αντικείμενα πού υπάρχουν μέσα στό αυτοκίνητο,καί μπορεί νά κάνουν 'βόλτες' σέ κάθε στροφή,ή νά μάς έρθουν στό κεφάλι μετά από βίαιο φρενάρισμα.
              -Βγάζουμε τό πατάκι,από τή θέση τού οδηγού,γιατί μπορεί νά μπλεχτεί ανάμεσα στά πεντάλ.
              -Τοποθετούμε τόν πυροσβεστήρα μας,σέ σημείο εύκολα προσβάσιμο

              Μέσα στήν πίστα:

              -ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              -Ξεκινάμε κάνοντας έναν (τουλάχιστον) γύρο προθέρμανσης
              -Προσπαθούμε νά έχουμε απόσταση ασφαλείας από τόν προηγούμενο
              -Προσπέρασμα επιχειρούμε ΜΟΝΟΝ άν είμαστε σίγουροι ότι ο μπροστινός μας έχει καταλάβει τήν πρόθεσή μας
              -ΠΡΟΣΟΧΗ.Τά λάστιχα καί τά φρένα,μπορεί νά παραδώσουν τό πνεύμα τους πολύ γρηγορότερα από όσο νομίζουμε.Οποιαδήποτε αλλαγή συμπεριφοράς τού αυτοκινήτους μας,σημαίνει γιά εμάς ότι 'Γυρνάμε Ρολλαριστοί Μέχρι Τά Πίτς' χωρίς καμμία καθυστέριση
              -ΔΕΝ έχει σημασία ο ''απόλυτος' χρόνος μας,όσο τό νά μάθουμε τήν πίστα.
              Αν τή μάθουμε σωστά,οι χρονοι θά έρθουν από μόνοι τους.
              -Τσεκάρουμε τακτικά ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ!!!
              -Κάνουμε έναν-δύο αργούς γύρους πρίν βγούμε

              Βγαίνοντας από τήν πίστα:

              -αφήνουμε τόν κινητήρα νά δουλέψει λιγάκι πρίν σβύσουμε
              -Ξανατσεκάρουμε όλα τά προηγούμενα (λάδια,λάστιχα,νερά κ.λ.π.)

              Αν θυμηθώ άλλα,θά τά προσθέσω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                Πριν μπουμε πρεπει να φουσκωσουμε τα λαστιχα λιγο παραπανω απο το κανονικο...

                Αρκετά παραπάνω θα έλεγα, ειδικά στο εμπρός αριστερό (για δεξιόστροφη πίστα όπως τα Μέγαρα) αν δε θέλουμε να φύγουμε με τα λινά. Η 147 κανονικά έχει πιέσεις 34-34, 32-32 (εμπρός αριστερό-εμπρός δεξιό, πίσω αριστερά-πίσω δεξιά) και στα Μέγαρα έβαλα 40-38, 36-35. Μη γελάτε, η μπέλα πήγαινε πολύ ωραία με αυτές τις πιέσεις και το εμπρός αριστερό λάστιχο δεν κατάλαβε και πολλά (είναι όμως και PZero-Nero και η χρήση σε πίστα είναι μέσα στο 'φάκελλό' του).

                Επίσης, όταν μπείτε στην πίστα μπαίνετε πάντα με ζεστό κινητήρα και κάνετε 1-2 γύρους προθέρμανσης σε σβέλτο ρυθμό για να ζεσταθούν λάστιχα-φρένα. Πριν βγείτε κάνετε τουλάχιστον ένα γύρο 'αποθεραπείας' για να αεριστούν και να κρυώσουν ομαλά τα λάστιχα και τα φρένα.

                Προσοχή: Αν καπνίζουν τα φρένα όταν βγείτε από την πίστα (ειδικά αν ξεχάσετε το γύρο αποθεραπείας) δεν πρέπει να μείνει ακίνητο το αυτοκίνητο γιατί μπορεί να στραβώσουν οι δίσκοι. Μπαίνετε λοιπόν αμέσως στο αυτοκίνητο και το βγάζετε για μια βολτούλα στην Πάχη για να κρυώσουν τα υλικά τριβής.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bagus last edited by

                  Καλο ειναι οταν ειμαστε μεσα στη πιστα να κανουμε 4-6 συνεχομενους γυρους και μετα βουρ για τα πιτ αφου πρωτα θα κανουμε τον γυρο αποθεραπειας οπως ειπε σωστα ο φιλτατος Kyan.
                  Αφηνουμε το αμαξι να κρυωσει λιγο και μετα απο κανενα 20λεπτο μπορουμε να ξαναμπουμε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    hunter last edited by

                    Η πίεση 40 στά μπροστινά λάστιχα,όταν είναι κρύα,μεταφράζεται όμως σέ 50+ όταν τά τρέξεις κάμποσο στήν πίστα,μέ αποτέλεσμα νά έχεις πρόβλημα στό κέντρο τού πέλματος.Τό έχω πάθει!!!
                    Η πίεση πρέπει νά κυμαίνεται στό 40-42,όταν τά λάστιχα είναι ζεστά,κατά τήν γνώμη μου.Δηλαδή 34-36 (περίπου),όταν είναι κρύα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      deggman last edited by

                      AΥτοκίνητο έχουμε, το τσεκάραμε βάλαμε την ζώνη αλλα το κράνος?
                      Εχω οδηγήσει με κράνος και αυτό σε καρτ, δεν δυσκολέυει τον πρωτάρη το όλο θέμα? Και που βρίσκουμε κράνος αν δεν έχουμε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        deggman last edited by

                        Αλλο ένα ερώτημα , αναφέρατε οτι πρέπει να γίνουν κάποιοι γύροι για να ηρεμήσουν τα πράγματα πριν παρκάρουμε, αν είναι ανέφικτο λόγο χρόνου (περιμένουν και αλλοι την σειρά τους) πόσα χλμ 'προβλεποντε' για να κρυώσουν τα υλικά?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bagus last edited by

                          Ο χρήστης deggman έγραψε:
                          AΥτοκίνητο έχουμε, το τσεκάραμε βάλαμε την ζώνη αλλα το κράνος?
                          Εχω οδηγήσει με κράνος και αυτό σε καρτ, δεν δυσκολέυει τον πρωτάρη το όλο θέμα? Και που βρίσκουμε κράνος αν δεν έχουμε?

                          Το κρανος οντως την πρωτη φορα εχει περιεργη αισθηση...Αν δεν εχεις κρανος τοτε θα σου δωσει καποιος αλλος...
                          Εγω εχω ενα παλαιο κρανος ανοικτο απο κατω και δεν με περιοριζει καθολου..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kouk last edited by

                            Ολα τα παραπάνω σωστά...τα έχουμε εμπεδώσει άλλωστε στα διάφορα Track Days! (μη φωνάζετε...έρχεται και το επόμενο!)

                            Για τις πιέσεις δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος κανόνας που να ισχύει για όλους!
                            Διαφέρει απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο και από οδηγό σε οδηγό!

                            Πάντως στα δικά μας TD's υπάρχουν 2-3 μηχανήματα για ρύθμιση της πίεσης!Οπότε μπορούμε να 'παίζουμε' με τις πιέσεις για να δούμε που είναι το καλύτερο για το δικό μας τουτού και στύλ!!

                            Ακόμα ενα σοβαρό σημείο είναι να δοκιμάζουμε σιγά-σιγά διάφορους τρόπους να πάρουμε μια στροφή (π.χ. τις φυστικιές)!Την πρώτη φορά με 2α,την άλλη με 3η και να δούμε διαφορές στην συμπεριφορά και την απόδοση του αυτοκινήτου μας!

                            Ακόμα,αν βγαίνοντας ακούμε έντονα τις βαλβίδες..don't panic (yet)..το λάδι λεπταίνει πολύ λόγω των υψηλών θερμοκρασιών και αυτό σε μερικά αυτοκίνητα εχει σαν αποτέλεσμα να ακούμε τις βαλβίδες!!

                            Θα θυμηθώ κι άλλα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              deggman , συνήθως 1 γύρος αρκεί για να κρυώσουν φρένα κλπ. (προσοχή στη διάρκεια αυτού του γύρου να μην ενοχλούμε τους άλλους)
                              Εαν παρόλα αυτά , βγαίνοντας στα πιτς διαπιστώσουμε ότι τα φρένα βράζουν (πολύ μαλακό πεντάλ) ή ο κινητήρας είναι πιο ζεστός απ' ότι συνήθως κάνουμε μια βόλτα προς τα έξω στην ανάγκη.

                              Επίσης
                              Δεν σβήνουμε αμέσως τον κινητήρα (ειδικά σε αυτοκίνητα turbo) , τον αφήνουμε να κρυώσει σε ρελαντί τουλάχιστον 5 λεπτά. Σε μερικά αυτοκίνητα μπορεί το a/c να βοηθήσει μιας και λειτουργεί και 2ο fan ή λειτουργούν με μεγαλύτερη ταχύτητα.

                              Δεν βάζουμε χειρόφρενο για να μην κολλήσει από τυχόν υψηλές θερμοκρασίες και για να μην καούν επιφανειακά τα υλικά τριβής.

                              Ελέγχουμε τα υγρά των φρένων , τιμονιού , ψυγείου και λάδια για τυχόν διαρροές πριν ξαναμπούμε μέσα.

                              Ελέγχουμε την κατάσταση των ελαστικών (ειδικά το εμπρός αριστερό στα Μέγαρα) , δεν πρέπει να φύγουμε με τις ζάντες

                              Εαν χρειαστεί να αλλάξουμε πιέσεις στα λάστιχα (είτε γιατί κάναμε λάθος , είτε για λόγους στησίματος) πάντα πρέπει να τελειώνουμε με φούσκωμα , ακόμα κι αν θέλουμε να ξεφουσκώσουμε.

                              Τα τζάμια του αυτοκινήτου μας να είναι πεντακάθαρα , η ορατότητα είναι το παν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hunter last edited by

                                Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                Επίσης
                                Δεν σβήνουμε αμέσως τον κινητήρα (ειδικά σε αυτοκίνητα turbo) , τον αφήνουμε να κρυώσει σε ρελαντί τουλάχιστον 5 λεπτά. Σε μερικά αυτοκίνητα μπορεί το a/c να βοηθήσει μιας και λειτουργεί και 2ο fan ή λειτουργούν με μεγαλύτερη ταχύτητα.

                                Βασίλη,αν καί τό κάνω αυτό καί τό συνηστώ καί στούς άλλους,έχω κάποιες απορείες,επειδή μέ τό δικό μου αυτοκίνητο,ούτε μέ σαράντα βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία,δέν είδα κόκκινα στή θερμοκρασία νερού.
                                Οταν λοιπών αφήνουμε τόν κινητήρα νά δουλέψει στό ρελαντί,ξέρουμε ότι,τόσο η ικανότητα ψύξης όσο καί η ικανότητα λίπανσης τού κινητήρα,είναι μικρή,λόγω τού ότι οι αντλίες (νερού-λαδιού) περιστρέφονται πολύ αργά.Στό καντέτ (άς πούμε),βγαίνω από τήν πίστα καί τό θερμόμετρο 'διαβάζει' θερμοκρασία αρκετά χαμηλή.στό ρελαντί όμως,πού θά δουλέψει αυτό τό πεντάλεπτο,η θερμοκρασία ανεβαίνει αρκετά ψηλότερα.
                                Είμαστε τελικά σίγουροι ότι κάνουμε καλό στόν κινητήρα μέ αυτόν τόν τρόπο;

                                Εαν χρειαστεί να αλλάξουμε πιέσεις στα λάστιχα (είτε γιατί κάναμε λάθος , είτε για λόγους στησίματος) πάντα πρέπει να τελειώνουμε με φούσκωμα , ακόμα κι αν θέλουμε να ξεφουσκώσουμε..

                                Αυτό θά έπρεπε νά μάς τό αναλύσεις λίγο παραπάνω.Γιατί πρέπει νά φουσκώσουμε στό τέλος;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Αντρέα , ο κινητήρας όταν είναι υπό φορτίο έχει και τη μεγαλύτερη θερμοκρασία. Ο λόγος που δεν βλέπουμε αυτή τη θερμοκρασία είναι γιατί το νερό κυκλοφορεί γρήγορα με την αντλία και ψύχεται με τη ροή του αέρα. Είναι υπολογισμένο έτσι ώστε να έχει αυτή τη θερμοκρασία για να μπορεί να αποβάλει τη θερμοκρασία του κινητήρα. Γι αυτό και στους πολύ βελτιωμένους κινητήρες απαιτείται και η βελτίωση του συστήματος ψύξης (και όχι γιατί στο ρελαντί δεν μπορεί να κρατήσει την κανονική θερμοκρασία). Σωστότερη ένδειξη θερμοκρασίας έχει το όργανο θερμοκρασίας λαδιού αφού και ψυγείο λαδιού να υπάρχει δεν μπορεί να μεταβληθεί γρήγορα και με τη ροή του αέρα η θερμοκρασία του.
                                  Παράδειγμα: στο δικό μου αυτοκίνητο η θερμοκρασία λαδιού σε κανονικές συνθήκες ακολουθεί (με πιο αργές μεταβολές) τη θερμοκρασία νερού. Αν περάσω όμως τα 160 αρχίζει και ανεβαίνει χωρίς να ανεβαίνει η θερμοκρασία νερού. Στη πίστα φτάνει τους 120-130 βαθμούς όταν το νερό είναι στους 80-90. Μόλις βγώ η θερμοκρασία του νερού πάει σχεδόν 100 και τα fan προσπαθούν να την κατεβάσουν. Η θερμοκρασία του λαδιού είναι στους 130 και μετά από 10 λεπτά έχει πέσει στους 90 που σημαίνει ότι τα fan έκαναν τη δουλειά τους. Εαν το σβήσουμε αμέσως υπάρχει κίνδυνος το νερό να βράσει αφού η θερμοκρασία του κινητήρα είναι μεγάλη και το νερό δεν κυκλοφορεί ούτε ψύχεται από τα fan.

                                  Για τα turbo είναι γνωστό ότι μετά το σβήσιμο θα έχουν τουλάχιστον τη θερμοκρασία της εξαγωγής (~ 900 C )
                                  Αρα μόλις σταματήσει η κυκλοφορία του νερού και του λαδιού όσο νερό είναι κοντά στο turbo θα βράσει αμέσως και βασιζόμαστε μόνο στο ότι τα συνθετικά λάδια δεν καίγονται εύκολα για να αφήσουν 'καρβουνίλες' στα ρουλεμάν του turbo , που είναι καταστροφικό αν μαζεύονται συνέχεια.

                                  Ενα λάστιχο όταν είναι πολύ ζεστό και του αφαιρέσουμε αέρα η θερμοκρασία του θα ανέβει κι άλλο. Αυτή η άνοδος της θερμοκρασίας μπορεί να γίνει καταστροφική για τη δομή του , ειδικά αν ξαναμπούμε σύντομα στη πίστα.
                                  Παράδειγμα: αν από 39 θέλουμε να πάμε 36 είναι καλύτερα να βγάλουμε περισσότερο αέρα πχ. 30 και να ξαναφουσκώσουμε γρήγορα στα 36. Ετσι ο φρέσκος αέρας θα διατηρήσει τη θερμοκρασία του ελαστικού σε νορμάλ επίπεδα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dap last edited by

                                    Ο οδηγος κατα τη διαρκεια της δοκιμασιας χανει πολλες ορμονες και υγρα. Πως πρεπει να τα αντικαταστησει ?
                                    Παμε δυο σελιδες τωρα χωρις αναφορα στο ουσιωδες αυτο προβλημα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      charmak66 last edited by

                                      Ο χρήστης DAP έγραψε:
                                      Ο οδηγος κατα τη διαρκεια της δοκιμασιας χανει πολλες ορμονες και υγρα. Πως πρεπει να τα αντικαταστησει ?
                                      Παμε δυο σελιδες τωρα χωρις αναφορα στο ουσιωδες αυτο προβλημα.

                                      Ορμόνες δε χάνει.Χάνει νερό και ηλεκτρολύτες.Αυτά αναπληρώνωνται πίνωντας ισοτονικά ποτά και όχι μόνο νερό.

                                      Αλήθεια,χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη φυσική κατάσταση η ερασιτεχνική οδήγηση σε πίστα για 5-6 γύρους ή χρειάζεται απλά καθαρό μυαλό;Τί λένε αυτοί που έχουν προσωπική εμπειρία;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                        Ο οδηγος κατα τη διαρκεια της δοκιμασιας χανει πολλες ορμονες και υγρα. Πως πρεπει να τα αντικαταστησει ?
                                        Παμε δυο σελιδες τωρα χωρις αναφορα στο ουσιωδες αυτο προβλημα.

                                        Ορμόνες δε χάνει.Χάνει νερό και ηλεκτρολύτες.Αυτά αναπληρώνωνται πίνωντας ισοτονικά ποτά και όχι μόνο νερό.

                                        Αλήθεια,χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη φυσική κατάσταση η ερασιτεχνική οδήγηση σε πίστα για 5-6 γύρους ή χρειάζεται απλά καθαρό μυαλό;Τί λένε αυτοί που έχουν προσωπική εμπειρία;

                                        Το πρόβλημα αυτό λύνεται με αναψυκτικά-χυμούς-ισοτονικά-νερό ..... άσε που μετά σου ανοίγει και η όρεξη

                                        Οσο για φυσική κατάσταση , εντάξει ... δεν είναι και F1

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bagus last edited by

                                          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                          Ο οδηγος κατα τη διαρκεια της δοκιμασιας χανει πολλες ορμονες και υγρα. Πως πρεπει να τα αντικαταστησει ?
                                          Παμε δυο σελιδες τωρα χωρις αναφορα στο ουσιωδες αυτο προβλημα.

                                          Ορμόνες δε χάνει.Χάνει νερό και ηλεκτρολύτες.Αυτά αναπληρώνωνται πίνωντας ισοτονικά ποτά και όχι μόνο νερό.

                                          Αλήθεια,χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη φυσική κατάσταση η ερασιτεχνική οδήγηση σε πίστα για 5-6 γύρους ή χρειάζεται απλά καθαρό μυαλό;Τί λένε αυτοί που έχουν προσωπική εμπειρία;

                                          Καθαρο μυαλο...Παντως ειναι γεγονος οτι μετα απο 7-8 γυρους κουραζεσαι-ποσο μαλλον αν θες να κανεις και καλο χρονο-και θελεις και εσυ ενα διαλλειματακι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                                            Αλήθεια,χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη φυσική κατάσταση η ερασιτεχνική οδήγηση σε πίστα για 5-6 γύρους ή χρειάζεται απλά καθαρό μυαλό;Τί λένε αυτοί που έχουν προσωπική εμπειρία;

                                            Εξαρτάται τι οδηγείς. Όταν οδηγώ την 147 δεν κουράζομαι σωματικά αλλά πνευματικά. Όταν όμως οδηγώ τη Σουντ (τιμόνι χωρίς υποβοήθηση, δύσκολο κιβώτιο και -το κυριότερο- 'περίεργη' θέση οδήγησης) την επόμενη μέρα πονάω ολόκληρος!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr