Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΙΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΜΙΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    3
    5
    4
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      platis last edited by

      Θα εχετε σιγουρα καταλαβει τι παραξενος ανθρωπος ειμαι και ποση σημασια δινω στην ακριβεια γενικα. Ετσι, επειδη στην περιγραφη του Ραλλυ
      ΕΛΠΑ απο τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ, την στηλη του Στρατη 'Κακα τα ψεμματα'και
      το 'κους-κους' ,εκτος απο τα καλα λογια (κι ευχαριστω πολυ γι αυτα!) διαβασα οτι γκρινιαξα για την προσμετρηση της ειδικης Ναυπακτος 2, θαθελα περιγραφοντας τα πραγματικα γεγονοτα, να κανω μια απαραιτητη διευκρινηση:
      Οπως σε αλλο ποστ εγραψα, προς το τελος της ειδικης και μεσα σε
      αδιαπεραστη ομιχλη και καταιγιδα, αντιληφθηκαμε εναν μεγαλο βραχο να
      πεφτει στο δρομο. Σταματησαμε, τον σπρωξαμε στην ακρη και συνεχισαμε μεχρι το τελος της ειδικης.
      Στο στοπ, ταραγμενοι και μουσκεμα δεν αναφεραμε κατι στον κριτη, ενω τυπικα θα επρεπε να το κανουμε εκει. Φευγοντας απο το στοπ, τηλεφωνησαμε στις συζυγους μας να καταθεσουν εκ μερους μας αναφορα του γεγονοτος στους αγωνοδικες ,οπως και εγινε. Στο επομενο ΣΕΧ ενημερωσαμε πιο ψυχραιμα τον κριτη, λεγοντας του οτι η ειδικη ειναι επικινδυνη λογω ομιχλης, κατακλυσμου και κατολισθησεων, κι αυτο ηταν ολο. Εν τω μεταξυ οι συζυγοι μας κατεθεσαν την αναφορα, μεσω της οποιας οι αγωνοδικες θα ενημερωνονταν για την καθυστερηση μας, και μεσω της οποιας ζητουσαμε να συζητηθει το θεμα στην συνεδριαση τους και
      να εφαρμοσθει οτι ο κανονισμος κατα την κριση τους προβλεπει.
      Παραλληλα, ταραγμενοι ειναι η αληθεια, επικοινωνησαμε με τον αλυταρχη
      για να του αναφερουμε το συμβαν ,κι αυτος πολυ σωστα μας παρεπεμψε
      στους αγωνοδικες. Το τηλεφωνημα αυτο, πιο πολυ ειχε συμβουλευτικο χαρακτηρα: 'τι να κανουμε Μανωλη?' ...'Εγω δεν μπορω να κανω τιποτα.
      Στους αγωνοδικες....'
      Απο κει και περα, δεν ξαναασχοληθηκαμε με το θεμα, ουτε καν το σχολιασαμε. Οι αγωνοδικες αποριψαν την αναφορα μας, οι αποφασεις τους
      ειναι απολυτα σεβαστες και ΤΕΛΟΣ. Στις ερωτησεις που δεχθηκαμε μετα
      τον αγωνα απο δημοσιογραφους, ουδεποτε αναφερθηκαμε στο γεγονος, κι οσοι παρακολουθουν τα μεσα, θα μας ακουσαν να λεμε και να γραφουμε τα καλυτερα λογια για τον αγωνα.
      Συνεπως δεν υπαρχει πουθενα γκρινια. Απολυτα συνειδητα σταματησαμε την ειδικη και βγαλαμε τον βραχο για να μην σκοτωθει κανεις, μετα απο εμας. Θα ηταν παραλογο να ζητησουμε οτιδηποτε, περαν ισως του χρονου του τελευταιου της Ν4. Ξεκαθαρα πραγματα. Χωρις να λεω, οτι απο το μυαλο μου δεν περασε οτι με τον χαλασμο που επικρατουσε, θα ακυρωνοταν η ειδικη. Ακομα πιο ξεκαθαρα πραγματα!
      Ετσι κλεινω το θεμα, θεωρωντας οτι οι φιλοι που γραφουν στους τροχους και το Rally gr,απλα ειχαν κακη πληροφορηση.
      Κατι ακομα. Οπως προχθες μου ειπε ο APR, πολλοι 'φιλοι' αμφισβητουν το γεγονος της πτωσης του βραχου. Κριμα, Κρινουν εξ ιδιων τα αλλοτρια.
      Εμας αν μας ξανασυμβει, παλι το ιδιο θα κανουμε, αφου την πιο μεγαλη σημασια (για μας παντα) εχει, ΣΤΟ ΜΕΤΡΗΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ,ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!
      Γι αυτους???

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        platis last edited by

        Θα εχετε σιγουρα καταλαβει τι παραξενος ανθρωπος ειμαι και ποση σημασια δινω στην ακριβεια γενικα. Ετσι, επειδη στην περιγραφη του Ραλλυ
        ΕΛΠΑ απο τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ, την στηλη του Στρατη 'Κακα τα ψεμματα'και
        το 'κους-κους' ,εκτος απο τα καλα λογια (κι ευχαριστω πολυ γι αυτα!) διαβασα οτι γκρινιαξα για την προσμετρηση της ειδικης Ναυπακτος 2, θαθελα περιγραφοντας τα πραγματικα γεγονοτα, να κανω μια απαραιτητη διευκρινηση:
        Οπως σε αλλο ποστ εγραψα, προς το τελος της ειδικης και μεσα σε
        αδιαπεραστη ομιχλη και καταιγιδα, αντιληφθηκαμε εναν μεγαλο βραχο να
        πεφτει στο δρομο. Σταματησαμε, τον σπρωξαμε στην ακρη και συνεχισαμε μεχρι το τελος της ειδικης.
        Στο στοπ, ταραγμενοι και μουσκεμα δεν αναφεραμε κατι στον κριτη, ενω τυπικα θα επρεπε να το κανουμε εκει. Φευγοντας απο το στοπ, τηλεφωνησαμε στις συζυγους μας να καταθεσουν εκ μερους μας αναφορα του γεγονοτος στους αγωνοδικες ,οπως και εγινε. Στο επομενο ΣΕΧ ενημερωσαμε πιο ψυχραιμα τον κριτη, λεγοντας του οτι η ειδικη ειναι επικινδυνη λογω ομιχλης, κατακλυσμου και κατολισθησεων, κι αυτο ηταν ολο. Εν τω μεταξυ οι συζυγοι μας κατεθεσαν την αναφορα, μεσω της οποιας οι αγωνοδικες θα ενημερωνονταν για την καθυστερηση μας, και μεσω της οποιας ζητουσαμε να συζητηθει το θεμα στην συνεδριαση τους και
        να εφαρμοσθει οτι ο κανονισμος κατα την κριση τους προβλεπει.
        Παραλληλα, ταραγμενοι ειναι η αληθεια, επικοινωνησαμε με τον αλυταρχη
        για να του αναφερουμε το συμβαν ,κι αυτος πολυ σωστα μας παρεπεμψε
        στους αγωνοδικες. Το τηλεφωνημα αυτο, πιο πολυ ειχε συμβουλευτικο χαρακτηρα: 'τι να κανουμε Μανωλη?' ...'Εγω δεν μπορω να κανω τιποτα.
        Στους αγωνοδικες....'
        Απο κει και περα, δεν ξαναασχοληθηκαμε με το θεμα, ουτε καν το σχολιασαμε. Οι αγωνοδικες αποριψαν την αναφορα μας, οι αποφασεις τους
        ειναι απολυτα σεβαστες και ΤΕΛΟΣ. Στις ερωτησεις που δεχθηκαμε μετα
        τον αγωνα απο δημοσιογραφους, ουδεποτε αναφερθηκαμε στο γεγονος, κι οσοι παρακολουθουν τα μεσα, θα μας ακουσαν να λεμε και να γραφουμε τα καλυτερα λογια για τον αγωνα.
        Συνεπως δεν υπαρχει πουθενα γκρινια. Απολυτα συνειδητα σταματησαμε την ειδικη και βγαλαμε τον βραχο για να μην σκοτωθει κανεις, μετα απο εμας. Θα ηταν παραλογο να ζητησουμε οτιδηποτε, περαν ισως του χρονου του τελευταιου της Ν4. Ξεκαθαρα πραγματα. Χωρις να λεω, οτι απο το μυαλο μου δεν περασε οτι με τον χαλασμο που επικρατουσε, θα ακυρωνοταν η ειδικη. Ακομα πιο ξεκαθαρα πραγματα!
        Ετσι κλεινω το θεμα, θεωρωντας οτι οι φιλοι που γραφουν στους τροχους και το Rally gr,απλα ειχαν κακη πληροφορηση.
        Κατι ακομα. Οπως προχθες μου ειπε ο APR, πολλοι 'φιλοι' αμφισβητουν το γεγονος της πτωσης του βραχου. Κριμα, Κρινουν εξ ιδιων τα αλλοτρια.
        Εμας αν μας ξανασυμβει, παλι το ιδιο θα κανουμε, αφου την πιο μεγαλη σημασια (για μας παντα) εχει, ΣΤΟ ΜΕΤΡΗΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ,ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!
        Γι αυτους???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          platis last edited by

          Θα εχετε σιγουρα καταλαβει τι παραξενος ανθρωπος ειμαι και ποση σημασια δινω στην ακριβεια γενικα. Ετσι, επειδη στην περιγραφη του Ραλλυ
          ΕΛΠΑ απο τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ, την στηλη του Στρατη 'Κακα τα ψεμματα'και
          το 'κους-κους' ,εκτος απο τα καλα λογια (κι ευχαριστω πολυ γι αυτα!) διαβασα οτι γκρινιαξα για την προσμετρηση της ειδικης Ναυπακτος 2, θαθελα περιγραφοντας τα πραγματικα γεγονοτα, να κανω μια απαραιτητη διευκρινηση:
          Οπως σε αλλο ποστ εγραψα, προς το τελος της ειδικης και μεσα σε
          αδιαπεραστη ομιχλη και καταιγιδα, αντιληφθηκαμε εναν μεγαλο βραχο να
          πεφτει στο δρομο. Σταματησαμε, τον σπρωξαμε στην ακρη και συνεχισαμε μεχρι το τελος της ειδικης.
          Στο στοπ, ταραγμενοι και μουσκεμα δεν αναφεραμε κατι στον κριτη, ενω τυπικα θα επρεπε να το κανουμε εκει. Φευγοντας απο το στοπ, τηλεφωνησαμε στις συζυγους μας να καταθεσουν εκ μερους μας αναφορα του γεγονοτος στους αγωνοδικες ,οπως και εγινε. Στο επομενο ΣΕΧ ενημερωσαμε πιο ψυχραιμα τον κριτη, λεγοντας του οτι η ειδικη ειναι επικινδυνη λογω ομιχλης, κατακλυσμου και κατολισθησεων, κι αυτο ηταν ολο. Εν τω μεταξυ οι συζυγοι μας κατεθεσαν την αναφορα, μεσω της οποιας οι αγωνοδικες θα ενημερωνονταν για την καθυστερηση μας, και μεσω της οποιας ζητουσαμε να συζητηθει το θεμα στην συνεδριαση τους και
          να εφαρμοσθει οτι ο κανονισμος κατα την κριση τους προβλεπει.
          Παραλληλα, ταραγμενοι ειναι η αληθεια, επικοινωνησαμε με τον αλυταρχη
          για να του αναφερουμε το συμβαν ,κι αυτος πολυ σωστα μας παρεπεμψε
          στους αγωνοδικες. Το τηλεφωνημα αυτο, πιο πολυ ειχε συμβουλευτικο χαρακτηρα: 'τι να κανουμε Μανωλη?' ...'Εγω δεν μπορω να κανω τιποτα.
          Στους αγωνοδικες....'
          Απο κει και περα, δεν ξαναασχοληθηκαμε με το θεμα, ουτε καν το σχολιασαμε. Οι αγωνοδικες αποριψαν την αναφορα μας, οι αποφασεις τους
          ειναι απολυτα σεβαστες και ΤΕΛΟΣ. Στις ερωτησεις που δεχθηκαμε μετα
          τον αγωνα απο δημοσιογραφους, ουδεποτε αναφερθηκαμε στο γεγονος, κι οσοι παρακολουθουν τα μεσα, θα μας ακουσαν να λεμε και να γραφουμε τα καλυτερα λογια για τον αγωνα.
          Συνεπως δεν υπαρχει πουθενα γκρινια. Απολυτα συνειδητα σταματησαμε την ειδικη και βγαλαμε τον βραχο για να μην σκοτωθει κανεις, μετα απο εμας. Θα ηταν παραλογο να ζητησουμε οτιδηποτε, περαν ισως του χρονου του τελευταιου της Ν4. Ξεκαθαρα πραγματα. Χωρις να λεω, οτι απο το μυαλο μου δεν περασε οτι με τον χαλασμο που επικρατουσε, θα ακυρωνοταν η ειδικη. Ακομα πιο ξεκαθαρα πραγματα!
          Ετσι κλεινω το θεμα, θεωρωντας οτι οι φιλοι που γραφουν στους τροχους και το Rally gr,απλα ειχαν κακη πληροφορηση.
          Κατι ακομα. Οπως προχθες μου ειπε ο APR, πολλοι 'φιλοι' αμφισβητουν το γεγονος της πτωσης του βραχου. Κριμα, Κρινουν εξ ιδιων τα αλλοτρια.
          Εμας αν μας ξανασυμβει, παλι το ιδιο θα κανουμε, αφου την πιο μεγαλη σημασια (για μας παντα) εχει, ΣΤΟ ΜΕΤΡΗΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ,ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!
          Γι αυτους???

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            apostolis last edited by

            Θα μου επιτρέψεις , 'γιατρέ' , η παραξενιά του καθενός μας κρίνεται με τα πιό απίθανα κριτήρια !!!!!!!!!!!
            Βάζω στοίχημα πως έχεις σταματήσει και σε βόλτα για να βγάλεις μεγάλη πέτρα απο το δρόμο (τέτοια που να έβαζε , κατά την κρίση σου , σε κίνδυνο τους επόμενους απο σένα οδηγούς ) γιατί πρέπει ΟΛΟΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ , όταν οδηγούμε αυτοκίνητο ή μοτό
            Σε παρακαλώ , πές μου πως έχω κερδίσει το στοίχημα !!!!!

            Αποστόλης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              platis last edited by

              To κερδισες Αποστολη! Με την ευκαιρια ,να πω και κατι πιο...φιλοσοφημενο:
              Η προσηλωση στο αθλητικο ιδεωδες λεει: 'ο αντιπαλός μου ετρεχε ξυπολητος και γι αυτο μνημονευω την επιδοση του,σαν τουλαχιστον ισαξια
              με τη δικη μου'
              Η προσηλωση στην αθλητικη αμιλλα λεει:'Για να νικησω τον αντιπαλο μου θα προσπαθησω να φορεσω τα πιο καταλληλα και καλυτερα παπουτσια'.
              Αν συνδυασεις τα παραπανω, εχεις εναν ομορφο αγωνα να θυμασαι!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • E
                el-matador last edited by

                Ο χρήστης platis έγραψε:
                To κερδισες Αποστολη! Με την ευκαιρια ,να πω και κατι πιο...φιλοσοφημενο:
                Η προσηλωση στο αθλητικο ιδεωδες λεει: 'ο αντιπαλός μου ετρεχε ξυπολητος και γι αυτο μνημονευω την επιδοση του,σαν τουλαχιστον ισαξια
                με τη δικη μου'
                Η προσηλωση στην αθλητικη αμιλλα λεει:'Για να νικησω τον αντιπαλο μου θα προσπαθησω να φορεσω τα πιο καταλληλα και καλυτερα παπουτσια'.
                Αν συνδυασεις τα παραπανω, εχεις εναν ομορφο αγωνα να θυμασαι!

                ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟ Μ ΑΡΕΣΕ.ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ ΚΙ ΕΓΩ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr