Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χαμηλωμα σε 146
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χαμηλωμα σε 146
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    13
    1
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      oforous_bilatos last edited by

      Εχω μια 146 και πριν λιγο καιρο αλλαξα αμορτισερ..ομως με τον καιρο ειδα οτι για αυτα που θελω απο το αμαξι χρειαζετε ενα χαμηλομα...

      Εχω ακουσει απο διαφορους οτι δεν χρειαζετε αλλαγη αμορτισερ αλλα μονο στα ελατηρια...οποτε απλα θα πληρωσω τα ελατηρια και την εργασια 2 φορες αφου δεν τα εβαλα οταν αλλαξα και αμορτισερ

      Εδω μου ερχονται καποια ερωτηματα..αφου το αμορτισερ θα ειναι το ιδιο το αμαξι θα κατσει πιο χαμηλα και ετσι θα ειναι και πιο σκληρο οταν συμπιεζετε αλλα σε περιπτωση που τεντωνετε δεν θα εχει μεγαλυτερη διαδρομη και αρα χειροτερη αποσβεση..?

      Ειμαι καπως μπερδεμενος..ακομα δεν εχω ρωτησε σε καποιο συνεργειο καθως περιμενω να ξεκινησω δουλεια για να μαζεψω καποια λεφτα..θα ηθελα να ακουσω καποιες γνωμες ..

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • O
        oforous_bilatos last edited by

        Εχω μια 146 και πριν λιγο καιρο αλλαξα αμορτισερ..ομως με τον καιρο ειδα οτι για αυτα που θελω απο το αμαξι χρειαζετε ενα χαμηλομα...

        Εχω ακουσει απο διαφορους οτι δεν χρειαζετε αλλαγη αμορτισερ αλλα μονο στα ελατηρια...οποτε απλα θα πληρωσω τα ελατηρια και την εργασια 2 φορες αφου δεν τα εβαλα οταν αλλαξα και αμορτισερ

        Εδω μου ερχονται καποια ερωτηματα..αφου το αμορτισερ θα ειναι το ιδιο το αμαξι θα κατσει πιο χαμηλα και ετσι θα ειναι και πιο σκληρο οταν συμπιεζετε αλλα σε περιπτωση που τεντωνετε δεν θα εχει μεγαλυτερη διαδρομη και αρα χειροτερη αποσβεση..?

        Ειμαι καπως μπερδεμενος..ακομα δεν εχω ρωτησε σε καποιο συνεργειο καθως περιμενω να ξεκινησω δουλεια για να μαζεψω καποια λεφτα..θα ηθελα να ακουσω καποιες γνωμες ..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          oforous_bilatos last edited by

          Εχω μια 146 και πριν λιγο καιρο αλλαξα αμορτισερ..ομως με τον καιρο ειδα οτι για αυτα που θελω απο το αμαξι χρειαζετε ενα χαμηλομα...

          Εχω ακουσει απο διαφορους οτι δεν χρειαζετε αλλαγη αμορτισερ αλλα μονο στα ελατηρια...οποτε απλα θα πληρωσω τα ελατηρια και την εργασια 2 φορες αφου δεν τα εβαλα οταν αλλαξα και αμορτισερ

          Εδω μου ερχονται καποια ερωτηματα..αφου το αμορτισερ θα ειναι το ιδιο το αμαξι θα κατσει πιο χαμηλα και ετσι θα ειναι και πιο σκληρο οταν συμπιεζετε αλλα σε περιπτωση που τεντωνετε δεν θα εχει μεγαλυτερη διαδρομη και αρα χειροτερη αποσβεση..?

          Ειμαι καπως μπερδεμενος..ακομα δεν εχω ρωτησε σε καποιο συνεργειο καθως περιμενω να ξεκινησω δουλεια για να μαζεψω καποια λεφτα..θα ηθελα να ακουσω καποιες γνωμες ..

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bts last edited by

            Από την εμπειρία μου με την οικογενειακή 146, θα σου πρότεινα να μην την χαμηλώσεις. Είναι ήδη αρκετά χαμηλή (και βαριά) και βρίσκει εύκολα κάτω σε ράμπες κτλ.

            Τώρα, ως προς το τεχνικό μέρος...

            Οι περισσότεροι έμποροι ελατηρίων λένε ότι τα ελατήρια χαμηλώματος δουλεύουν με τα εργοστασιακά αμορτισέρ. Αυτό που δεν σου λένε είναι ότι τα αμορτισέρ θα τα παίξουν πολύ πιο γρήγορα έτσι. Επίσης οι θόλοι θα υποφέρουν από το συνεχές τερμάτισμα της ανάρτησης.

            Αυτό που μπορείς να κάνεις, είναι να τοποθετήσεις ελατήρια (αν διαφέρουν) και αντιστρεπτικές από την 1.7, με ένα αξιοπρεπές σετ αμορτισέρ. Το χαμήλωμα δεν είναι πανάκεια. Κερδίζεις πολύ περισσότερα από ένα ισορροπημένο συνδυασμό αμορτισέρ ελατηρίων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • O
              oforous_bilatos last edited by

              Κατα αρχην ευχαριστω για την απαντηση γιατι με ειχαν παραμελημενο...

              Το οτι τα ελατηρια θελουν αλλαγη το θεωρω δεδομενο..οποτε καποια στιγμη μεσα στο χρονο θα γινει...

              Παντως δεν νομιζω οτι ειναι ιδιαιτερα χαμηλη απλα λογο του μπροστα προφυλακτηρα εχει προβλημα και βρισκει..επιφυλασσομαι βεβαια καθως μονο ενα χρονο το εχω και δεν ξερω αν σε αλλες περιπτωσεις ειναι πραγματικα χαμηλη...

              Πλεον δεν εχω τα εργοστασιακα αμορτισερ αλλα τα Bilstein τα κιτρινα..Αυτο για τους θολους εννοεις οτι μπορει να υπαρξει και προβλημα?Η απλα ταλαιπωρια...?Επισης για το τερματισμα δεν νομιζω οτι θα τερματιζουν καθως θα γινει πιο σκληρη οποτε δυσκολοτερα να τερματισει..νομιζω τουλαχιστον..

              Και ενα ασχετο επειδη εχω λαστιχα 195/50 R15 φαινετε λες και ειναι κανα souv μπροστα στα αλλα αμαξια..

              Τελος να πω οτι δεν σκεφτομουνα κανα τρελο χαμηλωμα απλα το ελαχιστο δυνατο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                spiros19 last edited by

                και εγω απο μικρη εμπειρια σε 146, θεωρω οτι ειναι αρκετα χαμηλη και 'κουτσουρο' για να τη χαμηλωσεις και αλλο...

                Καλα σου φαινεται οτι δεν εχει κρατημα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  oforous_bilatos last edited by

                  Εχω μπει και σε αλλα αμαξια με πιο σκληρες αναρτησεις και με περασματα δικα μου απο ιδια σημεια σε επαρχιακο δρομο με αλλαγη ασφαλτου και στροφη..ειδα οτι απλα η ουρα εχανε για αρκετη ωρα την ευσταθεια της και φαινοταν να μην γατζωνει κατευθειαν μετα την ανωμαλια τον δρομο...

                  Βεβαια και εχει κρατημα αλλα θελω να εχω κατι παραπανω..ισως και να φταινε πλεον τα ελατηρια που πρεπει να ειναι σε αθλια κατασταση παρολο τα καινουργια αμορτισερ..

                  Α και το κυριοτερο που με εκανε να σκεφτω χαμηλωμα..οταν φρεναρω το αμαξι βουταει μπροστα και νομιζω οτι χανω και σε φρεναρισμα αλλα και ευσταθεια...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • A
                    alexastrag last edited by

                    Ο χρήστης oforous_bilatos έγραψε:
                    .................
                    Το οτι τα ελατηρια θελουν αλλαγη το θεωρω δεδομενο..οποτε καποια στιγμη μεσα στο χρονο θα γινει...

                    ...............................

                    γιατι το θεωρεις ως δεδομενο αυτο;;;;;;;

                    επειδη θελεις οπωσδηποτε να το χαμηλωσεις;;;; οκ τοτε

                    γιατι θελεις να βαλεις πιο σκληρα;;;; και εδω οκ

                    ή γιατι εχουν .......πεσει;;; εδω......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • O
                      oforous_bilatos last edited by

                      Ο πατερας μου εχει μια ιδια απλα την ανανεωση της..μπαινοντας στη δικια και στη δικια μου και ενω εχουμε αλλαξει αμορτισερ σχεδον ταυτοχρονα βλεπω οτι στο δικο μου κατι δεν παει καλα..σαν να ακουγονται να κοπανανε οταν μετα απο συμπιεση αποσυμπιεζονται και γενικα μου φενετε οτι δεν συμπεριφερετε το ιδιο καλα..

                      Το περιεργο ειναι οτι το αμαξι εχει μολις 52.000 χλμ του πατερα μου 140.000 χλμ απλα το δικο μου ειναι πιο παλιο 7 χρονων περιπου αντι 5.5..

                      Λετε να μην θελουν δεν ξερω αλλα ετσι και αλλιως θα το χαμηλωσω εστω και λιγο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • T
                        tsilis last edited by

                        Η 146 είναι χαμηλή μπροστά ,οπότε με το χαμήλωμα ενδέχεται να έχεις πρόβλημα.Παρ'όλα αυτά ομορφαίνει πολύ,οπότε εσύ επιλέγεις,πρόσεξε όμως να μην ξεφύγεις πάνω από τους 2-3 πόντους!
                        Για τα αμορτισέρ τώρα,ανέφερες ότι έχεις Bilstein.Αν έχεις τα μαύρα,με την αλλαγή των ελάτηρίων επιβάλλεται αλλαγή στα αμορτισέρ.Αν έχεις τα κίτρινα,τότε πρέπει να γνωρίζεις τον τύπο τους.Αν έναι τα sport,δεν είναι χαμηλώματος,οπότε αλλαγή,αν είναι τα sprint,δεν χρειάζεσαι αλλαγή με την τοποθέτηση των ελατηρίων

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • O
                          oforous_bilatos last edited by

                          Ευχαριστω παιδια με κατατοπησατε αρκετα μην παω στο συνεργειο σαν ασχετος..

                          Τα Bilstein τα κιτρινα εχω τωρα αν ειναι τα Sport η τα Sprint δεν το θυμαμαι θα το κοιταξω.

                          Οπως ειπα και παραπανω για 3 ποντους σκεφτομαι οχι παραπανω..δεν μ'αρεσει η υπερβολη..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • A
                            alexastrag last edited by

                            Ο χρήστης oforous_bilatos έγραψε:
                            Ευχαριστω παιδια με κατατοπησατε αρκετα μην παω στο συνεργειο σαν ασχετος..

                            Τα Bilstein τα κιτρινα εχω τωρα αν ειναι τα Sport η τα Sprint δεν το θυμαμαι θα το κοιταξω.

                            Οπως ειπα και παραπανω για 3 ποντους σκεφτομαι οχι παραπανω..δεν μ'αρεσει η υπερβολη..

                            η διαφορα των σπορτ με τα σπριντ ειναι ακριβως αυτο που ψαχνεις δηλ το χαμηλωμα και προφανως εχεις τα σπορτ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • O
                              oforous_bilatos last edited by

                              Δηλαδη αν εχω τα sport bye bye χαμηλωμα

                              Πρεπει να περιμενω αλλα 5-6 χρονια για να λιωσουν αυτα και να βαλω αλλα ...αυτα κανουν οι γρηγορες αποφασεις οταν σε πιεζουν και αλλοι..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                elteo last edited by

                                Σε τόσα χρόνια προφανώς θα έχεις ένα νεότερο μοντέλο της Alfa...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr