-
Προχωρόντας η Peugeot σε συμφωνία με την Pirelli από την νέα αγωνιστική χρονιά, αρχίζει μία τάση ισορροπίας των ομάδων στο θέμα των ελαστικών, αφού μάζι με την Sub θα έχουν 'αντιπάλους' όλες τις υπόλοιπες ομάδες (που δεν είναι και πολλές).
Τα Subaru έχουν δείξει σε μερικούς αγώνες ότι κερδίζουν χάριν των ελαστικών, ιδιαίτερα σε βρεμένες επιφάνειες. Ποτέ βέβαια τα Pirelli δεν κέρδισαν σε χιόνι! Βέβαια μία τέτοια απόφαση που μία κλασική Γαλλική ομάδα αφήνει τους συμπατριώτες Γάλλους, πρέπει να έχει και περαιτέρω στοιχεία εμπορικής εκμετάλλευσης πχ στα αυτοκίνητα παραγωγής της Peugeot.
Μπορούν τελικά τα ελαστικά να κάνουν την διαφορά ή η εξέλιξή τους είναι πάνω-κάτω η ίδια?
Οπώς και στην F1 (με 2 ανταγωνιστές ελαστικών) έτσι και στο WRC, γιατί δεν προσπαθεί να κατέβει και άλλη εταιρία από τους δεκάδες κατασκευαστές ελαστικών? Μήπως υπάρχει κρυφή τεχνογνωσία που δίνει στις υπάρχουσες πολλά βήματα μπροστά στην εξέλιξη? -
Προχωρόντας η Peugeot σε συμφωνία με την Pirelli από την νέα αγωνιστική χρονιά, αρχίζει μία τάση ισορροπίας των ομάδων στο θέμα των ελαστικών, αφού μάζι με την Sub θα έχουν 'αντιπάλους' όλες τις υπόλοιπες ομάδες (που δεν είναι και πολλές).
Τα Subaru έχουν δείξει σε μερικούς αγώνες ότι κερδίζουν χάριν των ελαστικών, ιδιαίτερα σε βρεμένες επιφάνειες. Ποτέ βέβαια τα Pirelli δεν κέρδισαν σε χιόνι! Βέβαια μία τέτοια απόφαση που μία κλασική Γαλλική ομάδα αφήνει τους συμπατριώτες Γάλλους, πρέπει να έχει και περαιτέρω στοιχεία εμπορικής εκμετάλλευσης πχ στα αυτοκίνητα παραγωγής της Peugeot.
Μπορούν τελικά τα ελαστικά να κάνουν την διαφορά ή η εξέλιξή τους είναι πάνω-κάτω η ίδια?
Οπώς και στην F1 (με 2 ανταγωνιστές ελαστικών) έτσι και στο WRC, γιατί δεν προσπαθεί να κατέβει και άλλη εταιρία από τους δεκάδες κατασκευαστές ελαστικών? Μήπως υπάρχει κρυφή τεχνογνωσία που δίνει στις υπάρχουσες πολλά βήματα μπροστά στην εξέλιξη? -
Προχωρόντας η Peugeot σε συμφωνία με την Pirelli από την νέα αγωνιστική χρονιά, αρχίζει μία τάση ισορροπίας των ομάδων στο θέμα των ελαστικών, αφού μάζι με την Sub θα έχουν 'αντιπάλους' όλες τις υπόλοιπες ομάδες (που δεν είναι και πολλές).
Τα Subaru έχουν δείξει σε μερικούς αγώνες ότι κερδίζουν χάριν των ελαστικών, ιδιαίτερα σε βρεμένες επιφάνειες. Ποτέ βέβαια τα Pirelli δεν κέρδισαν σε χιόνι! Βέβαια μία τέτοια απόφαση που μία κλασική Γαλλική ομάδα αφήνει τους συμπατριώτες Γάλλους, πρέπει να έχει και περαιτέρω στοιχεία εμπορικής εκμετάλλευσης πχ στα αυτοκίνητα παραγωγής της Peugeot.
Μπορούν τελικά τα ελαστικά να κάνουν την διαφορά ή η εξέλιξή τους είναι πάνω-κάτω η ίδια?
Οπώς και στην F1 (με 2 ανταγωνιστές ελαστικών) έτσι και στο WRC, γιατί δεν προσπαθεί να κατέβει και άλλη εταιρία από τους δεκάδες κατασκευαστές ελαστικών? Μήπως υπάρχει κρυφή τεχνογνωσία που δίνει στις υπάρχουσες πολλά βήματα μπροστά στην εξέλιξη? -
Γνώμη μου είναι ότι τα Pirelli θα εξελιχτούν κι άλλο με τις παραπάνω δοκιμές της Peugeot και μάλλον άμεσα κερδισμένη θα είναι η Subaru. Kαι αυτό γιατί έχει την εμπειρία στο στήσιμο των αυτοκινήτων με τα Pirelli.
Υπόθεση δική μου είναι αυτή , αν και η Michelin δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια.
Πάντως αυτό θα φέρει μια πιο γρήγορη εξέλιξη των ελαστικών γενικά και ίσως μικρότερες διαφορές στην απόδοση των αυτοκινήτων.Σίγουρα πρέπει να υπάρχει κρυφή τεχνογνωσία από τις Michelin - Pirelli και δεν είναι εύκολο για κάποιον τρίτο στο χώρο. Ισως μόνο η Bridgestone να μπορούσε να αντέξει οικονομικά μια τέτοια προσπάθεια.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Σίγουρα πρέπει να υπάρχει κρυφή τεχνογνωσία από τις Michelin - Pirelli και δεν είναι εύκολο για κάποιον τρίτο στο χώρο. Ισως μόνο η Bridgestone να μπορούσε να αντέξει οικονομικά μια τέτοια προσπάθεια.Μα δεν υπάρχουν 'δεκάδες' εταιρίες ελαστικών, που λέει ο cmarin, αλλά μερικοί μεγάλοι όμιλοι: Michelin, Pirelli, Bridgestone και Goodyear, όλοι οι υπόλοιποι είναι πολύ μικρότεροι, αν είναι καν ανεξάρτητοι. Η Goodyear σίγουρα δεν ενδιαφέρεται, καθώς είναι προσανατολισμένη κυρίως στις ΗΠΑ, όπου τα ράλι είναι ανύπαρκτα (εδώ έφυγε από την F1 για να μην αναγκαστεί να κάνει 'νέο' (και μη εφαρμόσιμο στους αγώνες των ΗΠΑ) R&D για τα αυλακωτά ελαστικά). Μόνο η Michelin 'παίζει' και σε F1 και σε ράλι.
Μην ξεχνάμε φυσικά και το ό,τι όντως οι ήδη υπάρχοντες παίκτες είναι πολύ μπροστά σε τεχνολογία και know how. Παράδειγμα: η Michelin έφερε το mousse (ATS) στα ράλι γύρω στο 1990 και η Pirelli, παρότι συμμετείχε ήδη, έκανε 7-8 χρόνια να βγάλει το δικό της αντίστοιχο σύστημα. Οποιοσδήποτε νέος 'παίκτης' θα πρέπει σίγουρα να προσφέρει ένα τέτοιο σύστημα, αν θέλει να έχει πιθανότητες επιτυχίας.
-
Μήπως υπάρχει κρυφή τεχνογνωσία που δίνει στις υπάρχουσες πολλά βήματα μπροστά στην εξέλιξη?
Αφου τι λές την απάντησει παραπάνω, >Τα Subaru έχουν δείξει σε μερικούς αγώνες ότι κερδίζουν χάριν των ελαστικών, ιδιαίτερα σε βρεμένες επιφάνειες. Ποτέ βέβαια τα Pirelli δεν κέρδισαν σε χιόνι!
,
Η Michelen, αν δεν κάνω λάθος συνεργάστικε (μπορεί και να την εξαγόρασε) πριν απο πολλά χρόνια με μια έταιρια με έδρα στη Σκανδιναβία, για την εξέλιξη των ελαστικών της για παγωμένες-χιονισμένες επιφάνειες, αυτη η επένδυση της έδωσε τη δυαντότητα να φύγει πόλλη μπροστά σε αυτον το τομέα και είναι σχεδόν απίθανο η Pirreli ή οποια άλλη εταιρια να τους φτάσει. Οσο για την Pirelli, έχει πολλά χρόνια στούς αγώνες και το τμήμα που ασχολέιτε τελευταια με τα λαστιχα αγώνων μπορει να είναι και το καλήτερο στο χώρο μας.
Το σίγουρο είναι άντος οτι δύσκολα θα τους φθασει αλλη εταιρία και αν το αποφασίσει καποια απο αυτές θα πρέπει να βάλει πολλη βαθεια το χέρι στα ταμεία.
Pirelli vs Michelin