-
Τελικά με τι χώρο αποσκευών θα έρθει μάθαμε; 470 ή 350 ;
-
Ο χρήστης Sinnay έγραψε:
Τελικά με τι χώρο αποσκευών θα έρθει μάθαμε; 470 ή 350 ;Αυτό που έμαθα εγώ είναι ότι θα έχει στο βασικό τη ρεζέρβα. Δεν θα έχεις επιλογή για μόνο κιτ όπως έξω. Αρα ο χώρος θα είναι μικρός. 360λτ το δίνουν προς το παρόν αλλά με επιφύλαξη.
-
Ο χρήστης Rivers έγραψε:
Δηλαδή εσύ αγοράζεις αυτοκίνητα με το κιλό(ή το μάκρος);;;
Αλήθεια στο δρόμο από πόση απόσταση βλέπει το X-trail το Rav4;;;Σε οδικη συμπεριφορα στο δρομο πλεον το καλυτερο ειναι το Outlander με δευτερο το CRV. Το RAV4 επισης εκτος δρομου ειναι πολυ κατω του μετριου.
Οσο γι αυτο που λες για το μεγεθος δηλαδη η S class αν ηταν 30 εκατοστα μικροτερη απο την BMW σειρα 7 στην ιδια κατηγορια θα ηταν τα δυο αμαξια και τους ιδιους χωρους θα ειχαν?
Δε μου απάντησες σε τίποτα από τα 2.
Πριν έλεγες πόσο καλό είναι το X-trail σε σχέση με το Rav.
Τώρα έβαλες και άλλα μέσα;;;Εγώ δε μίλησα πουθενά για κατηγορία.
Είπα ότι η αξία του αυτοκινήτου δε μετριέται με το μέγεθος. -
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Τελικά με τι χώρο αποσκευών θα έρθει μάθαμε; 470 ή 350 ;
Αυτό που έμαθα εγώ είναι ότι θα έχει στο βασικό τη ρεζέρβα. Δεν θα έχεις επιλογή για μόνο κιτ όπως έξω. Αρα ο χώρος θα είναι μικρός. 360λτ το δίνουν προς το παρόν αλλά με επιφύλαξη.
Μάλλον 395lt.
-
Λοιπόν από ότι έμαθα ....... ο m1234 έχει δίκιο, μόνο οι τιμές μου είπαν είναι λίγο πιο κάτω!!!!!!
Έγινε η παρουσίαση στην περιξ του Καπανδριτιίου περιοχή ................ έγινε πολύ λασπόλουτρο χωρίς παρτράγουδα!!! Εμπνέει ασφάλεια στην άσφαλτο είναι τα λόγια που μου είπαν!!!!
Η μόνη παραφωνία είναι ότι μπροστά δείχνει μεγάλο σαν tuareg και τελικά στο πίσω μέρος είναι δυσανάλογα μικρό!!! Γούστα βλέπεις
52 αυτοκίνητα έρχονται 10 Δεκ στις εκθέσεις χωρίς να πουλιούνται σαν εκθέματα ..... 20/01/08 παραλαμβάνουν όσοι το παρήγγειλαν χωρίς νατο έχουν δει και χωρίς να ξέρουν τελική τιμή και απο κει και πέρα αρχίζουν οι παραδώσεις όσων θα παραγγείλουν μέσα στο Δεκέμβρη. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Λοιπόν από ότι έμαθα ....... ο m1234 έχει δίκιο, μόνο οι τιμές μου είπαν είναι λίγο πιο κάτω!!!!!!
Έγινε η παρουσίαση στην περιξ του Καπανδριτιίου περιοχή ................ έγινε πολύ λασπόλουτρο χωρίς παρτράγουδα!!! Εμπνέει ασφάλεια στην άσφαλτο είναι τα λόγια που μου είπαν!!!!
Η μόνη παραφωνία είναι ότι μπροστά δείχνει μεγάλο σαν tuareg και τελικά στο πίσω μέρος είναι δυσανάλογα μικρό!!! Γούστα βλέπεις
52 αυτοκίνητα έρχονται 10 Δεκ στις εκθέσεις χωρίς να πουλιούνται σαν εκθέματα ..... 20/01/08 παραλαμβάνουν όσοι το παρήγγειλαν χωρίς νατο έχουν δει και χωρίς να ξέρουν τελική τιμή και απο κει και πέρα αρχίζουν οι παραδώσεις όσων θα παραγγείλουν μέσα στο Δεκέμβρη.Μακάρι να είναι πιο κάτω οι τιμές... Εμένα μου τις μετέφεραν στο περίπου. Οι πληροφορίες πάντως είναι απο την ίδια παρουσίαση που αναφέρεις
Πάντως επειδή είδα τους εξοπλισμούς των εκδόσεων αυτό που εγώ περιμένω είναι η διαφορά των track&field kai sport@style να μην ξεφεύγει πολύ από την βασική. Στην Γερμανία η track&field έχει κάνα χιλιάρικο+ πάνω αλλά εκεί η βασική δεν έχει ζάντες, offroad mode, υπολογιστή ταξιδίου με πυξίδα, ράγες οροφής κλπ. Εδώ όλα αυτά περιλαμβάνονται στην βασική άρα η track&field δεν μπορεί και δεν πρέπει να έχει πολύ παραπάνω. Το ίδιο ισχύει και για την sport&style.
Βεβαια το τι είναι λογικό από το τί θα κάνει η VW μπορεί να απέχει αιώνες... -
20/01/08 παραλαμβάνουν όσοι το παρήγγειλαν χωρίς νατο έχουν δει και χωρίς να ξέρουν τελική τιμή
Υπάρχουν άτομα που το έχουν παραγγείλει?
-
http://www.auto-motor-und-sport.de/test ... _13987.hbs
Σε test του Γερμανικού auto-motor-und-sport ο 1.4tsi στο tiguan θάβεται. Γράφει ότι δεν έχει ελαστικότητα, ότι είναι ψόφιος στο ξεκίνημα, και ότι στο 0-100 έκανε 10.9 αντί για 9.6 (και 9.3 στην αρχή) που ανακοινώνει η VW.
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
20/01/08 παραλαμβάνουν όσοι το παρήγγειλαν χωρίς νατο έχουν δει και χωρίς να ξέρουν τελική τιμή
Υπάρχουν άτομα που το έχουν παραγγείλει?
Ναι το έχουν παραγγείλει
-
οι εντυπωσεις καποιου που το οδηγησε ειναι οτι εντος δρομου δεν εχει αντιπαλο.-
εκτος δρομου, ισως το forester.
επιδοσεις στη κορυφη σε σχεση με τα 2λιτρα.-
γιαυτους που θελουν και μεγαλο χωρο αποσκευων, με παραγγελια, θα ερχεται χωρις ρεζερβα αλλα με κιτ επισκευης ελαστικου.
επισης, σηκωμενο σε ραμπα, πατωντας γκαζι, γυρνανε και οι 4 τροχοι.
τιμες δεν ηξερε, αλλα ειπε οτι θα ειναι εκπληξη (θετικη) σε σχεση με τα αναμενομενα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
οι εντυπωσεις καποιου που το οδηγησε ειναι οτι εντος δρομου δεν εχει αντιπαλο.-Οχι απο Χ3 βεβαια. Τα τεστ των Γερμανών τουλάχιστον γράφουν ότι μπορεί να μην είναι Χ3 αλλά είναι ένα σκαλί πάνω από τον γιαπωνέζικο ανταγωνισμό.
εκτος δρομου, ισως το forester.
πραγματι πρέπει να είναι καλό
επιδοσεις στη κορυφη σε σχεση με τα 2λιτρα.-
Εδώ υπάρχει αρνητική κριτική στα τεστ. Λένε ότι ο tsi δεν τα καταφέρνει τόσο καλά στο tiguan. Χάνει την όποια αισθηση σπιρτάδας έχει στο golf και είναι πολύ πιο αργός ακόμα και από το golf με τα 140. Επίσης συγκρίνοντας με τον diesel λένε ότι ακόμα και ο μικρός diesel με τα 140 που στα χαρτιά έχει χειρότερες επιδόσεις στην πράξη τα καταφέρνει πολύ καλύτερα. Ολα αυτά που λέω δεν αντικρούουν βέβαια αυτό που λές εσύ. Πράγματι ακόμα κι έτσι είναι καλύτερος από τα ατμοσφαιρικά δίλιτρα του ανταγωνισμού.
γιαυτους που θελουν και μεγαλο χωρο αποσκευων, με παραγγελια, θα ερχεται χωρις ρεζερβα αλλα με κιτ επισκευης ελαστικου.
Καλό θα είναι αυτό
τιμες δεν ηξερε, αλλα ειπε οτι θα ειναι εκπληξη (θετικη) σε σχεση με τα αναμενομενα.
Μακάρι. Λέτε τελικά να μας δούλεψε όλους η VW με τις φήμες περί ακριβού και τώρα με τις φυσιολογικές τιμές να μας φανεί τζάμπα?
-
με 24 κιλα ροπης στις 1500 δε νομιζω οτι ειναι αργο ή νωθρο. Και σκεψου οτι αυτα που οδηγησανε ηταν αστρωτα, με 500-600χλμ...
τωρα σε σχεση με Χ3, ακομη και χειροτερο να ειναι, τα χωριζουν πολλααα ευρω και πολλαααα δευτερολεπτα...
για να δουμε...
-
-
Εδώ υπάρχει αρνητική κριτική στα τεστ. Λένε ότι ο tsi δεν τα καταφέρνει τόσο καλά στο tiguan. Χάνει την όποια αισθηση σπιρτάδας έχει στο golf και είναι πολύ πιο αργός ακόμα και από το golf με τα 140. Επίσης συγκρίνοντας με τον diesel λένε ότι ακόμα και ο μικρός diesel με τα 140 που στα χαρτιά έχει χειρότερες επιδόσεις στην πράξη τα καταφέρνει πολύ καλύτερα. Ολα αυτά που λέω δεν αντικρούουν βέβαια αυτό που λές εσύ. Πράγματι ακόμα κι έτσι είναι καλύτερος από τα ατμοσφαιρικά δίλιτρα του ανταγωνισμού
Καλά, το ότι θα έχανε ο κινητήρας σε σπιρτάδα σε σχέση με το Golf είναι λογικό και αναμενόμενο. Ίσως , όμως οι δημοσιογράφοι να περίμεναν περισσότερα. Πάντως, συμφωνώ μαζί σου ότι θα είναι καλύτερος από τα δίλιτρα ατμοσφαιρικά. Μια απορία:Αν ο tsi με τα τούρμπο και τις ροπές ζορίζεται στο Tiguan, πώς θα τα καταφέρνει ο 1,6 με 115 άλογα της Ford που λέγεται ότι θα μπει στο Kuga;
-
παιδια το μοτερ δεν ζοριζεται. Ειναι πιο γρηγορο απο ολα τα συνηθη 2λιτρα, ειδικα σε ρεπριζ!
αν αυτο ζοριζεται, τα αλλα δε θα πηγαινουν βημα (που μερικα οντως δεν πανε). -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
επισης, σηκωμενο σε ραμπα, πατωντας γκαζι, γυρνανε και οι 4 τροχοι.
Αυτό συμβαίνει σε όλα τα 4κίνητα με οποιοδήποτε σύστημα
Τα άλλα όλα που αναφέρεις είναι 'καλά νέα' -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
επισης, σηκωμενο σε ραμπα, πατωντας γκαζι, γυρνανε και οι 4 τροχοι.
Αυτό συμβαίνει σε όλα τα 4κίνητα με οποιοδήποτε σύστημα
Τα άλλα όλα που αναφέρεις είναι 'καλά νέα'δε συμβαινει στα ψευδο-4κινητα suv που κυκλοφορουν...
-
Γιατί;
Μόλις γυρίσουν λίγο οι μπροστινοί τροχοί ανιχνεύεται διαφορά περιστροφής και ενεργοποιείται ο συμπλέκτης που δίνει κίνηση στο πίσω διαφορικό.
Νομίζω οτι όσο χάλια και να'ναι το σύστημα (καθυστέρηση σύμπλεξης στην πράξη) στον αέρα φυρίζουν οι 4 τροχοί ταυτόχρονα -
TO TIGUAN ΣΕ ΝΟΡΜΑΛ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ 90% ΜΠΡΟΣΤΑ Κ 10% ΠΙΣΩ.ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΕΧΡΙ Κ 100% ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ
-
Πραγματικά διαβάζω τις παρακάτω τιμές και έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό
Passat 1.4 TSI 122PS Trendline 19.840 € (ελλάδα)
Passat 1,4 TSI 122PS Trendline 24.625 € (Γερμανία)Είναι πολύ εντυπωσιακό που το passat στην ελλάδα είναι κοντά 5.000 φθηνότερο απ' ότι στην Γερμανία.
Αναρωτιέμαι όμως πώς είναι δυνατόν το tiguan που ξεκινάει εκεί από 26700 να έρθει εδώ με 29000 όπως ακούγεται. Δηλαδή 2 αυτοκίνητα της ίδιας μάρκας, ίδιων κυβικών να έχουν στην Γερμανία 2.000 ευρώ διαφορά και στην ελλάδα 9000+????????Πραγματικά όσο βλέπω αυτή την τιμή μου φαίνεται αδιανόητο να κάνει το Tiguan 29K!!!
VW Tiguan 2007