-
Καλημέρα... κάποτε στους 4τροχούς το περιοδικό είχε ένα άρθρο για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλα το 'challenge'... εκεί γινόταν αναφορά στις αναρτήσεις και τα ελατήρια του συγκεκριμένου μοντέλου...
Ερώτηση: Μήπως τυχαίνει να το έχει καποιος (το δικό μου δεν μπορώ να το βρώ ) και να μου πεί ποιο μοντένο αναρτήσεις και ελατήρια 'φοράει' το 'Nissan Almera challenge 1.4 '99 ' ??? -
Καλημέρα... κάποτε στους 4τροχούς το περιοδικό είχε ένα άρθρο για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλα το 'challenge'... εκεί γινόταν αναφορά στις αναρτήσεις και τα ελατήρια του συγκεκριμένου μοντέλου...
Ερώτηση: Μήπως τυχαίνει να το έχει καποιος (το δικό μου δεν μπορώ να το βρώ ) και να μου πεί ποιο μοντένο αναρτήσεις και ελατήρια 'φοράει' το 'Nissan Almera challenge 1.4 '99 ' ??? -
Καλημέρα... κάποτε στους 4τροχούς το περιοδικό είχε ένα άρθρο για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλα το 'challenge'... εκεί γινόταν αναφορά στις αναρτήσεις και τα ελατήρια του συγκεκριμένου μοντέλου...
Ερώτηση: Μήπως τυχαίνει να το έχει καποιος (το δικό μου δεν μπορώ να το βρώ ) και να μου πεί ποιο μοντένο αναρτήσεις και ελατήρια 'φοράει' το 'Nissan Almera challenge 1.4 '99 ' ??? -
Είναι μία ιδιόρυθμη ιστορία.
Τυχαίνει να έχω το ίδιο αμάξι πριν το face-lift.
Η ανάρτηση που έχει το Challenge είναι απλά τα ελατήρια Eybach. Άφηναν τα εργοστασιακά αμορτισέρ (που είναι πολύ καλά, τουλάχιστον έτσι εκτιμώ εγώ. Είναι αερίου λαδιού).
Αν ψάξεις στην αγορά θα δεις ότι αμορτισέρ για χαμήλωμα δεν υπάρχουν για αυτό το αυτοκίνητο.
Η μόνη εταιρία δε που δίνει γόνατο και όχι απλά φυσιγγι για αυτό το αμάξι είναι η KYB. Μάλιστα δίνει τα ίδια για όλα τα μοντέλα (από το 1.4 έως και το GTi).
Έτσι και αλλιώς και το μαμά 1.4 έχει τα αμορτισέρ του Gti (το δικό μου τα είχε, γιάυτό και ήταν και απίστευτα κούτσουρο καινούριο).
Να σημειώσουμε ότι το face 2 Αλμέρα έχει μακρύτερα εμπρός γόνατα κατά 3cm και λεπτότερα αμορτισέρ πίσω κατά 1cm. Δλδ η ανάρτηση δεν έχει καμία σχέση.
Επιπλέον η ράβδος στρέψης που έχει μέσα ο άξονας είναι παχύτερη στο face 2.
Γι'αυτό να προσέξεις τα αμορτισέρ ελατήρια να αναφέρονται στο μοντέλο μετά το '98. Έχουν διαφορά.
Τα εργοστασιακά είναι Monroe sensatrak.
Καλύτερη και συνηθέστερη επιλογή είναι τα ΚΥΒ.
Ενδεικτικές τιμές εδώ:
http://www.buypartsby.co.uk/shock-absorbers-nissan.php
και το site:
http://www.kayabaeurope.com/
στον κατάλογο θα δεις και τις διαφορές στα αμορτισέρ. -
Τα Almera Ν15 (96-2000) φόραγαν εργοστασιακά αμορτισέρ ΚΥΒ.
Η μετατροπή challenge στα μοντέλα αυτά περιελάμβανε 4 αμορτισέρ ΚΥΒ πορτοκαλί, ελατήρια Eibach που το χαμήλωναν 3 πόντους, Φίλτρο αέρα KN, αλλαγή του σωλήνα εισαγωγής αέρα στο φιλτροκούτι, χταπόδι και εξάτμιση μέχρι τέλος (σωλήνα και 2 καζανάκια).Monroe αμορτισέρ (δεν θυμάμαι τύπο) φοράνε τα νεώτερα Ν16 (2000- σήμερα)
-
Τα KYB τα πορτοκαλί είναι αυτά που λέγονται σήμερα EXCEL-G;
Το ότι φόραγαν MONROE μου το είχε πει υπάλληλος στην αντιπροσωπεία (έγκυρη πηγή ε; )
Καλύτερα που μου λες ότι φόραγαν KYB γιατί είμαι πολύ ικανοποιημενος από τα μαμά και τώρα που σκέφτομαι να αλλάξω το σκεφτόμουν να βάλω άλλη μάρκα από τα εργοστασιακά.
-
Τα KYB τα πορτοκαλί είναι αυτά που λέγονται σήμερα EXCEL-G;
Δια της εις άτοπον απαγωγής μάλον ναι, γιατί τα Gas-A-Just είναι σίγουρα τα άσπρα, οπότε τα αμέσως 'φτηνότερα'- και σίγουρα μαλακότερα- είναι τα πρώην πορτοκαλί....
Τώρα τα 'Premium Oil' πρέπει να είναι τα πρώην μαύρα τα οποία φόραγαν εργοστασιακά.
Εκείνα που δεν βλέπω στον κατάλογο είναι τα πρώην χρυσα... γιατί άραγε?Αν ενδιαφέρεσαι για 'μαμά' PM me...
Nissan Almera 1.4 '99 - Αλλαγή ανάρτησης