Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φασαριοζικη εξατμιση...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φασαριοζικη εξατμιση...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    13
    1
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bagus last edited by

      Τον τελευταιο καιρο η εξατμιση του κλιο εχει γινει πολυ φασαριοζικη....
      Στην αρχη ο ηχος ηταν μπασος και δεν το ακουγες σχεδον καθολου,αλλα πλεον εχουν καει τα διαφραγματα κ σε full επιταχυνση ο ηχος κουραζει...
      Εχω στην κατοχη μου ενα τελικο καζανακι απο το διλιτρο clio Rs και σκεφτομαι να το βαλω επανω....
      Τι λετε?
      Λογικα ο ηχος θα μειωθει αρκετα,αλλα η αποδοση?
      Υγ:Το τελικο που φοραω τωρα ειναι για κλιο μεχρι 110 αλογα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bagus last edited by

        Τον τελευταιο καιρο η εξατμιση του κλιο εχει γινει πολυ φασαριοζικη....
        Στην αρχη ο ηχος ηταν μπασος και δεν το ακουγες σχεδον καθολου,αλλα πλεον εχουν καει τα διαφραγματα κ σε full επιταχυνση ο ηχος κουραζει...
        Εχω στην κατοχη μου ενα τελικο καζανακι απο το διλιτρο clio Rs και σκεφτομαι να το βαλω επανω....
        Τι λετε?
        Λογικα ο ηχος θα μειωθει αρκετα,αλλα η αποδοση?
        Υγ:Το τελικο που φοραω τωρα ειναι για κλιο μεχρι 110 αλογα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bagus last edited by

          Τον τελευταιο καιρο η εξατμιση του κλιο εχει γινει πολυ φασαριοζικη....
          Στην αρχη ο ηχος ηταν μπασος και δεν το ακουγες σχεδον καθολου,αλλα πλεον εχουν καει τα διαφραγματα κ σε full επιταχυνση ο ηχος κουραζει...
          Εχω στην κατοχη μου ενα τελικο καζανακι απο το διλιτρο clio Rs και σκεφτομαι να το βαλω επανω....
          Τι λετε?
          Λογικα ο ηχος θα μειωθει αρκετα,αλλα η αποδοση?
          Υγ:Το τελικο που φοραω τωρα ειναι για κλιο μεχρι 110 αλογα..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Βαγγέλη , το τελικό που φοράς τώρα είναι ελεύθερο .. ή είναι εργοστασιακό ;;
            Για να χάσεις από αυτό του 2λιτρου το βλέπω απίθανο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Eγψ σου τα ελεγα να κοψεις τις κακες παρεες και τα νιτρα και τις 8000σαλ...

              Αν δε σου κοστιζει τιποτα σπουδαιο, νομιζω οτι αξιζει να βαλεις το τελικο που λες. Δε νομιζω να εχεις προβλημα με backpressure.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bagus last edited by

                Bασιλη το τελικο ειναι ελευθερας(σχεδον δηλαδη) Remus...
                Σπυρο τι το περασαμε βρε vti???? Μεχρι 7100 παει...
                Κατα τα αλλα και εγω ετσι πιστευω,οτι δεν θα χασω τιποτα,αντιθετως θα περιοριστει ο ηχος...
                Μαλλον θα παω να το δοκιμασω..
                Ευχαριστωω..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gtz last edited by

                  Βαγγέλη βάλτο...
                  Αποκλείεται να χάσεις πιστεύω...
                  Αν ήταν εργοστασιακό πιθανόν και να έχανες,τώρα όμως πιστεύω πως όχι.
                  Αλλά τι σε κόβει να κάνεις μια νέα δυναμομέτρηση και να φτάσεις αισίως τις 263 ??? .
                  Κι εγω πάντως απο κοντά σου έρχομαι,έχω ακουμπήσει κάμποσα ευρώ πια στη Vamag...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bagus last edited by

                    Γιωργο κ εγω ετσι πιστευω και οπου εχω ρωτησει μου ειπαν να το δοκιμασω και οτι μπορει να παρω και κατι κιολας(το τελικο που θα βαλω ειναι το εργοστασιακο του Rs)
                    Η πλακα ειναι οτι αυτη την εβδομαδα θα παω για 2 δυναμομετρησεις και φτιαξιμο προγραμματος,γιατι μπαινει επανω πολλαπλη εισαγωγης αντιγραφη απο super 1600 κ η εξατμιση του rs του Παντελή
                    Αντε κ τα 150 ειναι κοντα..
                    Εχει τιποτα στο δικο σας προγραμμα??? καμμια σκαστρουλα? nj75?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                      Η πλακα ειναι οτι αυτη την εβδομαδα θα παω για 2 δυναμομετρησεις και φτιαξιμο προγραμματος,γιατι μπαινει επανω πολλαπλη εισαγωγης αντιγραφη απο super 1600 κ η εξατμιση του rs του Παντελή
                      Αντε κ τα 150 ειναι κοντα..

                      Βρε παλαβε, θα σε σκοτωσει η ιδιοκτητρια του Κλιο!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bagus last edited by

                        Με εχει εξουσιοδοτησει να κανω οτι απαιτειται για ενδυναμωση του μοτερ..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                          Με εχει εξουσιοδοτησει να κανω οτι απαιτειται για ενδυναμωση του μοτερ..

                          Aς, υποκριθω, οτι το πιστευω φιλε!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kouk last edited by

                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                            Με εχει εξουσιοδοτησει να κανω οτι απαιτειται για ενδυναμωση του μοτερ..

                            Aς, υποκριθω, οτι το πιστευω φιλε!!

                            Αστα Σπύρο,πάει ο Βαγγέλης!! Πάνω στο άνθος της ροπής του!!

                            Θα τον σκίσει μόλις καταλάβει τι έγινε...και θα μας έρθει στο επόμενο TrackDay μπανταρισμένος με τσιρότα!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bagus last edited by

                              Ο χρήστης kouk έγραψε:

                              Με εχει εξουσιοδοτησει να κανω οτι απαιτειται για ενδυναμωση του μοτερ..

                              Aς, υποκριθω, οτι το πιστευω φιλε!!

                              Αστα Σπύρο,πάει ο Βαγγέλης!! Πάνω στο άνθος της ροπής του!!

                              Θα τον σκίσει μόλις καταλάβει τι έγινε...και θα μας έρθει στο επόμενο TrackDay μπανταρισμένος με τσιρότα!!!

                              Χαχαχα.
                              Αφου σας το λεω....Με εχει εξουσιοδοτησει να κανω ολα τα απαραιτητα για την αυξηση της αποδοσης του κλιο.....

                              Στο Λεωνιδιο το ΣΚ ηθελε να δει πως συμπεριφερεται στις στροφες κιολας(ασχετα αν εγω δεν το εδινα... )
                              Στο θεμα μας τωρα .....
                              Ποσο λετε να παει?
                              Ιδου η τελευταια δυναμομετρηση:
                              http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/Bagus/19280/267528

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gtz last edited by

                                Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                                Γιωργο κ εγω ετσι πιστευω και οπου εχω ρωτησει μου ειπαν να το δοκιμασω και οτι μπορει να παρω και κατι κιολας(το τελικο που θα βαλω ειναι το εργοστασιακο του Rs)
                                Η πλακα ειναι οτι αυτη την εβδομαδα θα παω για 2 δυναμομετρησεις και φτιαξιμο προγραμματος,γιατι μπαινει επανω πολλαπλη εισαγωγης αντιγραφη απο super 1600 κ η εξατμιση του rs του Παντελή
                                Αντε κ τα 150 ειναι κοντα..
                                Εχει τιποτα στο δικο σας προγραμμα??? καμμια σκαστρουλα? nj75?

                                  ,
                                

                                Στο δικό μας πρόγραμμα ήταν το παράλληλο εγκεφαλάκι του ELIA,αλλά αποδείχθηκε μούφα μιας και το εγκεφαλάκι που θα συνδέονταν στη βαλβίδα θα επηρέαζε μόνο την πίεση του turbo χωρίς να δίνει καύσιμο ψηλά,αφήνοντας την e.c.u. να το ρυθμίσει μόνη της.Αυτό όμως πιστεύω ήταν ρίσκο,γιατί υπήρχε κίνδυνος να στεγνώσει το μοτέρ ψηλα και να μας μείνει στο χέρι.
                                Το θέμα το έχω αναφέρει στο GTC...και ήμουν όλο νεύρα την προηγούμενη εβδομάδα διότι απέτυχε το εγχείρημα για τα 200 άλογα....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr