-
τα τελευταια χρονια η αγορα του μεταχειρισμενου αυτοκινητου αλλαζει μορφη και μεταφερεται ολο και περισσοτερο στους εμπορους και στις αντιπροσωπιες με την μεθοδο της ανταλλαγης ή της χρηματοδοτησης.
ειδικα σε κατηγοριες ακριβων αυτοκινητων δεν ειναι ευκολο να πουληθει ενα αυτοκινητο απ'ευθειας απο ιδιωτη σε ιδιωτη κυριως γιατι με τα ιδια λεφτα και κατι παραπανω ο υποψηφιος αγοραστης το παιρνει με δοσεις απο εναν εμπορο δινοντας ως προκαταβολη ή μερος αυτης το παλιο του αυτοκινητο [υπο προυποθεσεις βεβαια].
με αυτα τα δεδομενα και με την προσδοκια πολλων απο εμας για πιο ελευθερη προσβαση στην ευρωπαικη αγορα των μετ/νων, που μοιραια θα ''ριξει'' και τις τιμες εδω τα αμεσως προσεχη χρονια, μηπως το να αγορασει κανεις ενα ακριβο αυτοκινητο σημερα ειναι μακροπροθεσμα μια οχι και τοσο καλη τοποθετηση χρηματων αναφορικα και με την αγοραστικη μας ικανοτητα λογω χαμηλοτερων αμοιβων;;;;
εχω αυτην την απορια γιατι θα ηθελα μεσα στα επομενα 1-2 χρονια να παρω ενα καλο και ακριβο αυτοκινητο ομως η σκεψη οτι αυτο μετα απο 2-3 χρονια μπορει να χασει μεγαλο μερος της αξιας του [οπως συμβαινει στην Γερμανια πχ] με φοβιζει επειδη ακριβως εμεις δεν ειμαστε Γερμανοι στο πορτοφολι.
-
τα τελευταια χρονια η αγορα του μεταχειρισμενου αυτοκινητου αλλαζει μορφη και μεταφερεται ολο και περισσοτερο στους εμπορους και στις αντιπροσωπιες με την μεθοδο της ανταλλαγης ή της χρηματοδοτησης.
ειδικα σε κατηγοριες ακριβων αυτοκινητων δεν ειναι ευκολο να πουληθει ενα αυτοκινητο απ'ευθειας απο ιδιωτη σε ιδιωτη κυριως γιατι με τα ιδια λεφτα και κατι παραπανω ο υποψηφιος αγοραστης το παιρνει με δοσεις απο εναν εμπορο δινοντας ως προκαταβολη ή μερος αυτης το παλιο του αυτοκινητο [υπο προυποθεσεις βεβαια].
με αυτα τα δεδομενα και με την προσδοκια πολλων απο εμας για πιο ελευθερη προσβαση στην ευρωπαικη αγορα των μετ/νων, που μοιραια θα ''ριξει'' και τις τιμες εδω τα αμεσως προσεχη χρονια, μηπως το να αγορασει κανεις ενα ακριβο αυτοκινητο σημερα ειναι μακροπροθεσμα μια οχι και τοσο καλη τοποθετηση χρηματων αναφορικα και με την αγοραστικη μας ικανοτητα λογω χαμηλοτερων αμοιβων;;;;
εχω αυτην την απορια γιατι θα ηθελα μεσα στα επομενα 1-2 χρονια να παρω ενα καλο και ακριβο αυτοκινητο ομως η σκεψη οτι αυτο μετα απο 2-3 χρονια μπορει να χασει μεγαλο μερος της αξιας του [οπως συμβαινει στην Γερμανια πχ] με φοβιζει επειδη ακριβως εμεις δεν ειμαστε Γερμανοι στο πορτοφολι.
-
τα τελευταια χρονια η αγορα του μεταχειρισμενου αυτοκινητου αλλαζει μορφη και μεταφερεται ολο και περισσοτερο στους εμπορους και στις αντιπροσωπιες με την μεθοδο της ανταλλαγης ή της χρηματοδοτησης.
ειδικα σε κατηγοριες ακριβων αυτοκινητων δεν ειναι ευκολο να πουληθει ενα αυτοκινητο απ'ευθειας απο ιδιωτη σε ιδιωτη κυριως γιατι με τα ιδια λεφτα και κατι παραπανω ο υποψηφιος αγοραστης το παιρνει με δοσεις απο εναν εμπορο δινοντας ως προκαταβολη ή μερος αυτης το παλιο του αυτοκινητο [υπο προυποθεσεις βεβαια].
με αυτα τα δεδομενα και με την προσδοκια πολλων απο εμας για πιο ελευθερη προσβαση στην ευρωπαικη αγορα των μετ/νων, που μοιραια θα ''ριξει'' και τις τιμες εδω τα αμεσως προσεχη χρονια, μηπως το να αγορασει κανεις ενα ακριβο αυτοκινητο σημερα ειναι μακροπροθεσμα μια οχι και τοσο καλη τοποθετηση χρηματων αναφορικα και με την αγοραστικη μας ικανοτητα λογω χαμηλοτερων αμοιβων;;;;
εχω αυτην την απορια γιατι θα ηθελα μεσα στα επομενα 1-2 χρονια να παρω ενα καλο και ακριβο αυτοκινητο ομως η σκεψη οτι αυτο μετα απο 2-3 χρονια μπορει να χασει μεγαλο μερος της αξιας του [οπως συμβαινει στην Γερμανια πχ] με φοβιζει επειδη ακριβως εμεις δεν ειμαστε Γερμανοι στο πορτοφολι.
-
Δυστυχώς φίλε μου από όποια μεριά και να το δείς το αυτοκίνητο είναι η χειρότερη τοποθέτηση (δε λέω επένδυση) χρημάτων που μπορεί να κάνει κανείς. Είναι βέβαιο ότι μακροπρόθεσμα χάνεις αρκετά χρήματα. Άσε που λόγω του ότι είναι στο δρόμο μπορεί να τα χάσεις και όλα είτε λόγω κλοπής είτε λόγω τρακαρίσματος το οποίο θα μειώσει δραστικά την μεταπωλητική του αξία. Η άποψη μου είναι ότι κάποιος δε πρέπει να παίρνει αυτοκινητο δίνοντας όλα ή σχεδόν όλα τα χρήματα του. Όσον αφορά τις τιμές των μεταχειρισμένων από εξωτερικό μη περιμένεις να πέσουν σύντομα. Αυτό δε συμφέρει τους μεγαλοκαρχαρίες εισαγωγείς αυτοκινήτων. Γιατί να πάρεις πχ RX8 με 40000 € όταν μπορείς να το πάρεις ελαφρώς μετ/νο από Γερμανία με 20K? Για αυτό δε περιμένω να δούμε σύντομα πραγματικά φτηνό μεταχειρισμένο από εξωτερικό. Ακόμα όμως και να συμβεί κάποια στιγμή αυτο, θα έχει τον αντίκτυπο του που είναι και η ραγδαία απαξίωση των ντόπιων μεταχειρισμένων.
-
Ψάχνω ακριβώς αυτό το θέμα τώρα!
Θελω να βρω μια 320Ci Ε46.Η τιμή που μου έχουν δώσει (σχεδόν βασικός εξοπλισμός και μπάκετ καθίσματα) είναι περίπου 25.000€!!!
Αν και η τιμή είναι καλή το σκέφτομαι και ψάχνω απο Γερμανία κατευθείαν να δω αν εκει είναι ακόμα χαμηλότερη (και αν ναι,πόσο!!)Ετσι κι αλλοιώς όταν αγοράζεις αυτοκίνητο (μεταχειρισμένο ή καινούργιο) χάνεις πολλά λεφτά με το που πατανε οι ρόδες στον δρόμο!!Οπότε...
-
Μονο αν παρεις καποιο αυτοκινητο σαν το ford focus rs ή την ferrari enzo δεν θα χασει την αξία του.Διαφορετικά τον μπούλο!Απο εκει και περα αυτο που πρεπει να προσεχτεί ειναι ότι καποια συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων ειναι πολύ πιο φτηνά να τα φέρεις απο Γερμανία οπως πχ το RX-8,καποιες εκδόσεις της mercedes κτλ
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ψάχνω ακριβώς αυτό το θέμα τώρα!
Θελω να βρω μια 320Ci Ε46.Η τιμή που μου έχουν δώσει (σχεδόν βασικός εξοπλισμός και μπάκετ καθίσματα) είναι περίπου 25.000€!!!
Αν και η τιμή είναι καλή το σκέφτομαι και ψάχνω απο Γερμανία κατευθείαν να δω αν εκει είναι ακόμα χαμηλότερη (και αν ναι,πόσο!!)Ετσι κι αλλοιώς όταν αγοράζεις αυτοκίνητο (μεταχειρισμένο ή καινούργιο) χάνεις πολλά λεφτά με το που πατανε οι ρόδες στον δρόμο!!Οπότε...
Στην Γερμανία από 14-16Κ ευρώ βρίσκεις το μοντέλο που ανέφερες. Χιλιόμετρα από 40Κ μέχρι 120Κ, με τα περισσότερα να είναι 70-90Κ χιλιόμετρα.
Από εξοπλισμό είδα μέχρι και σύστημα πλοήγησης με τα χρήματα αυτά.Μέχρι 19Κ ευρώ βρίσκεις πολλά κομμάτια, με 20Κ χιλιόμετρα λιγότερα περίπου, αλλά και πάλι το εύρος των χιλιομέτρων τεράστιο.
Γενικά για αγορές από Γερμανία (βορειότερη Ευρώπη) και για όχι ακριβά/πλούσια μοντέλα ελέξτε αν έχουν κλιματισμό. Πολλές φορές ΔΕΝ είναι στάνταρ σε μοντέλα που δεν το περιμένεις... (αν και οι περισσότεροι τελικά βάζουν, οπότε τα περισσότεα μεταχειρισμένα έχουν, όχι όμως όλα...)
-
Κάπου στα 15Κ€ το υπολόγιζα κι εγω Γιώργο,αλλά μετά πρέπει να προσθέσεις τα έξοδα εκτελωνισμού,πινακίδων κλπ!!Οπότε μπορεί τελικα να φτάνει στο ίδιο νούμερο!!
Φοβάμαι να μπλέξω με εισαγωγείς μεταχειρισμένων γενικώς (δεν ξέρω κάποιον που να ψιλοεμπιστεύομαι γι' αυτό!!)
-
νίκο, έχω ακούσει (πιθανόν να έχω διαβάσει και στο φόρουμ) ιστορίες για μαντράδες με 'άκρες' στη γερμανία, που σου παρουσιάζουν φάκελο με δεκάδες μοντέλα να επιλέξεις, και όλα τα άλλα τα αναλαμβάνουν εκείνοι. το κόστος εκτελωνισμού, πινακίδων κ.λπ. είναι θεωρητικά εύκολο να τα υπολογίσεις, και σίγουρα ο εδώ έμπορος θα σου παρουσιάσει το κόστος συνολικά, αν του το ζητήσεις. αυτό που με προβληματίζει είναι το πώς μπορεί κάποιος να αγοράσει αυτοκίνητο εξ αποστάσεως. πολλές φορές στην ελλάδα, αγοραστές καινούργιων αυτοκινήτων πηγαίνουν για την παραλαβή από την αντιπροσωπεία μαζί με φίλους φανοποιούς, για να είναι σίγουροι ότι το αυτοκίνητο που παραλαμβάνουν είναι όντως καινούργιο - σκέψου επομένως πόσα μπορούν να πάνε στραβά ή έστω να αλλοιωθούν σε σχέση με αυτό που υποτίθεται ότι αγοράζεις, σε μια τέτοια αγορά εξ αποστάσεως, με έλληνα μεσάζοντα.
νομίζω ότι ο πιο ασφαλής τρόπος θα ήταν να πας εσύ ο ίδιος στο εξωτερικό, να δεις από κοντά τα αυτοκίνητα, να τα οδηγήσεις, να ενημερωθείς για το ιστορικό τους κ.λπ. βέβαια, αυτό προϋποθέτει ότι θα έχεις χρόνο για τα γραφειοκρατικά τρεξίματα, αλλά τουλάχιστον θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, από κάθε άποψη...
άσε που έτσι δεν θα έχεις και πάρε-δώσε με έλληνες μαντράδες, που πρόσφατη εμπειρία μού επιβεβαίωσε τη χείριστη άποψη που είχα γι' αυτούς
-
Χρόνος δεν υπάρχει ουτε για δείγμα Τάσο!Πόσο μάλλον για ταξίδι στο εξωτερικό!
Υπάρχει ομως ξάδελφος στο Βερολίνο που μπορεί να θέλει να βοηθήσει!
Θα δούμε!Πάντως απο εμπειρία που είχα απο Ε36 316 απο Γερμανία,που οταν την σηκώσαμε στον μάστορα ήταν ΟΛΕΣ οι βίδες φαγωμενες απο αλάτι και το κοντέρ έδειχνε 22.000 χιλιόμετρα!!!!! ...είπα να μη μπλέξω με Ελληνα μαντρά!!
Παρεπιμπτόντως,ο μαντράς ήταν πολύ φίλος με τον τύπο που πήρε το αμάξι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Οι Γερμανοί μαντράδες μοιάζουν καθόλου με τους Έλληνες συναδέλφους τους στο θέμα της ειλικρίνειας;Δηλαδή τα 22.000 χλμ που λένε είναι όντως τόσα ή 122.000;Έχει κανείς προσωπική εμπειρία;
-
Υπαρχουν για τα μεταχειρισμένα Γερμανίας κατι πιστοποιητικα tuv,αλλά δεν ξέρω τι παιζει με αυτά...
-
Νομιζα τα Γερμανικα εχουν εξαψηφιο χιλομετρητη στο κοντερ. Οποτε αν ειχε 122 χιλ θα εγραφε 122χχχ. Το αλατι ειναι προβλημα αλλα το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι αμα δεν ενδιαφερονται να το καθαρισουν σκουριαζουν πολλα πραγματα. Οταν ζουσα σε περιοχη που ειχε χιονι και βαζανε αλατι λες και ηταν το μαγικο χαπακι προσπαθουσα καθε φορα που επεφτε χιονι εστω και μια φορα το μηνα να πλυνω το αυτοκινητο και να κανω σπρεϊ με πιεση τους θολους και απο κατω. Οποτε οταν εφερα το αυτοκινητο Καλιφορνια και το πουλαγα το σηκωσανε και κοιταγαμε απο κατω. Η εξατμιση ειχε σκουριασει, αλλαγμα. Αλλα οι θολοι και οι γωνιες στα φτερα ηταν ακομα με το προστατευτικο σπρεϊ. Βεβαια το αυτοκινητο δεν ειχε ποτε τρακαρει κτλ. Α ρε κατι ψοφοκρυα, που παγωνα καθως το επλενα και βιαζομουνα γιατι πεφετε η θερμοκρασια υπο το μηδεν.
το αλλο ειναι να παρεις αυτοκινητο που δεν το εχεις δει. Τι να πω αν καποιος που τον εμπιστευεσαι το δει το οδηγησει και ειναι καλα ας το παει και σε ενα μαστορα να το κοιταξει. Εγω πηγα και οδηγησα αυτοκινητο εδω στην Καλιφορνια για κολητο μου στη Μασσαχουσετη. Ηταν ενα κακασχημο Trans Am τουρμπο. Πηγαινε καλα και το πηρα κανα δυο γερες βολτες πηρα φωτογραφιες κτλ Φυσικα δεν υπηρχε σκουρια πουθενα.
Αλλοιως θα επερνα αυτοκινητο απο το Ebay Για φαντασου να βαζω 20-30 χιλιαδες για αυτοκινητο απο φωτογραφιαΚαλη τυχη.
Νικος
PS: Πρεπει να ειναι ΒΜW; Γιατι δεν κοιτας κανα γιαπωνεζο; Κανα Εβο 6-7 Η κανενα STi version 6-7.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Κάπου στα 15Κ€ το υπολόγιζα κι εγω Γιώργο,αλλά μετά πρέπει να προσθέσεις τα έξοδα εκτελωνισμού,πινακίδων κλπ!!Οπότε μπορεί τελικα να φτάνει στο ίδιο νούμερο!!Φοβάμαι να μπλέξω με εισαγωγείς μεταχειρισμένων γενικώς (δεν ξέρω κάποιον που να ψιλοεμπιστεύομαι γι' αυτό!!)
Το να πάρεις εξ αποστάσεως μην το συζητήσεις όμως... Αν δεν στην φέρει ο μεσάζων (που από αυτό καλοζεί, αλλιώς θα ζούσε απλώς...) θα στην φέρει ο Γερμανός.
Τι;;;
Είναι Γερμανός;
Πολύ ωραία, αλλά ΚΑΙ ΠΑΛΙ θα στην φέρει...Οπότε υπολόγισε και έξοδα για το ταξίδι. Βέβαια αν το παντρέψεις με κανονικό ταξίδι (όπως έκανα όταν πήρα το δικό μου) δεν σου κακοέρχεται. Υπολόγισε όμως πάνω από βδομάδα για να προλάβει να στο ετοιμάσει...
-
Οι BMW 6ψήφιο χιλιομετρητή έχουν!Και μάλιστα ψηφιακό!Αλλά 'γυρίζει' με ενα laptop Πάρα πολύ γρήγορα!!
Ε τώρα!Αφου εχουμε κόλλημα με την MπεΜπε...τι να ψάχνω προς Ιαπωνία μεριά!!Γιώργο ετσι είναι!Βασικά ο ξάδελφος (αν βοηθήσει) θα βεβαιώσει πριν πάω οτι το αυτοκίνητο είναι εντάξει και όπως πρέπει!!
Μετά βουρ....... -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Υπαρχουν για τα μεταχειρισμένα Γερμανίας κατι πιστοποιητικα tuv,αλλά δεν ξέρω τι παιζει με αυτά...Και η Άλφα που πήρα από Γερμανία τα έχει όλα αυτά.
Όμως και πάλι το ερώτημα είναι: Και πού ξέρω αν όντως ελέγχθηκε, ή ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΕΞΑΓΩΓΗ έγραψαν ό,τι ήθελαν;
Βρήκαν μειονεκτήματα το πίσω δεξί φρένο με μειωμένη απόδοση, αλλά μέσα στα όρια. Εγώ δεν έχω νιώσει κάτι τέτοιο...
Η εμπρός αναρτήσεις πάλι που είνει σχεδόν τελειωμένες και κοπανάνε ήταν όλα καλά;;; -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Οι Γερμανοί μαντράδες μοιάζουν καθόλου με τους Έλληνες συναδέλφους τους στο θέμα της ειλικρίνειας;Δηλαδή τα 22.000 χλμ που λένε είναι όντως τόσα ή 122.000;Έχει κανείς προσωπική εμπειρία;Έχω εμπειρία. Το αμάξι για 74.500 χιλιόμετρα σε γερμανικούς δρόμους κοπανάει πάρα πολύ την μπρος ανάρτηση. Όταν το πρωτοπήρα αριστερά, τώρα και δεξιά.
Βέβαια είναι 1,5 τόννο, και λόγω κινητήρα (2,4λίτρα 5κύλινδρο πετρέλαιο...) έχει πολύ βάρος εμπρός, και λόγω Σπορτκιτ είναι σκληρή, οπότε λογικό να κουραστεί γρηγορότερα. Όμως αυτό μάλλον παραείναι, και ας μου έδωσε πλήρες βιβλιαράκι επισκευών που φαίνεται αληθοφανές...Βέβαια κατά τα άλλα το αυτοκίνητο δείχνει σε άριστη κατάσταση, και ένα χτύπημα των 1500 ευρώ που έφαγε κάποτε πίσω (όπως είπε ο πωλητής και το έγραψε και στο συμφωντικό!) δεν έχω δει να φαίνεται πουθενά.
Επίσης το έλεγξαν τα ελβετικά ΚΤΕΟ για την ΕΙΣαγωγή, και το βρήκαν άριστο. Τώρα τι να πω...Τελικά ποτέ δεν θα ξέρεις. Και αν το ψέμμα είναι ταιριαστό και όχι εξώφθαλμο ψυχολογικά το προτιμώ.
Άλλωστε πλέον έχει κάνει σε 1,5-2 μήνες χρήσης σχεδόν 8.000 χιλιόμετρα από εμένα... Έτσι όπως πάω σε 2 χρόνια που προβλέπω να την πουλήσω θα έχει 180.000. Οπότε καλύτερα αν μου έσβησαν και 40.000... -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Γιώργο ετσι είναι!Βασικά **ο ξάδελφος **(αν βοηθήσει) θα βεβαιώσει πριν πάω οτι το αυτοκίνητο είναι εντάξει και όπως πρέπει!!
Μετά βουρ.......Αμ, εσύ έχεις 'τα μέσα' στη Γερμανία!!!
Και τα δέρματα πρόσεξε... Το κάθισμα του οδηγού αριστερά σε πάρα πολλές 3άρες είναι από έτοιμο ως τρύπιο... Δεν ξέρω γιατί... Μήπως δεν βάζουν καλής ποιότητας δέρμα; Πάντως για το μοντέλο που λες είναι καλύτερα τα πράγματα. Στην προηγούμενη σειρά ήταν το δράμα...
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤ/ΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.