-
Μενω στα Βοριοδυτικα της Αττικης και πιο συγκεκριμενα στα Ανω Λιοσια.
Ακουω τις τελευταιες μερες για επεκταση μετρό για τραμ και αλλες εναλλακτικες λυσεις κυκλοφοριας με ΜΜΜ, αλλα παρατηρω οτι ολες αυτες οι λυσεις εφαρμοζονται απο τη Νοτιο ανατολικη αττικη ως το περιστερι, και χαιδαρι αργοτερα, στην περιοχη μου περναει μονο η αττικη οδος η οποια εξυπηρετει οσον αφορα μετακινησεις προς βορια-ανατολικα προαστια και οχι προς το κεντρο της αθηνας.Για οσους κουρασα, απλα θελω να τονισω το γεγονος οτι ΠΧ στα νοτια προαστια υπαρχει Παραλιακη οδος, απ'οσο γνωριζω αρκετα δρομολογια λεωφοριων, σε λιγο καιρο μετρό και τραμ.
στα βοριοδυτικα εχουμε την αττικη οδο, και... ελεινους δρομους να δηγουν στις γυρω περιοχες περιλαμβανομενης και το κεντρο της αθηνας.
θεωρειτε λογικη αυτη την μονομερη αυξηση συγκινονιων σε μια μονο περιοχη;
ευχαριστω.
-
Μενω στα Βοριοδυτικα της Αττικης και πιο συγκεκριμενα στα Ανω Λιοσια.
Ακουω τις τελευταιες μερες για επεκταση μετρό για τραμ και αλλες εναλλακτικες λυσεις κυκλοφοριας με ΜΜΜ, αλλα παρατηρω οτι ολες αυτες οι λυσεις εφαρμοζονται απο τη Νοτιο ανατολικη αττικη ως το περιστερι, και χαιδαρι αργοτερα, στην περιοχη μου περναει μονο η αττικη οδος η οποια εξυπηρετει οσον αφορα μετακινησεις προς βορια-ανατολικα προαστια και οχι προς το κεντρο της αθηνας.Για οσους κουρασα, απλα θελω να τονισω το γεγονος οτι ΠΧ στα νοτια προαστια υπαρχει Παραλιακη οδος, απ'οσο γνωριζω αρκετα δρομολογια λεωφοριων, σε λιγο καιρο μετρό και τραμ.
στα βοριοδυτικα εχουμε την αττικη οδο, και... ελεινους δρομους να δηγουν στις γυρω περιοχες περιλαμβανομενης και το κεντρο της αθηνας.
θεωρειτε λογικη αυτη την μονομερη αυξηση συγκινονιων σε μια μονο περιοχη;
ευχαριστω.
-
Μενω στα Βοριοδυτικα της Αττικης και πιο συγκεκριμενα στα Ανω Λιοσια.
Ακουω τις τελευταιες μερες για επεκταση μετρό για τραμ και αλλες εναλλακτικες λυσεις κυκλοφοριας με ΜΜΜ, αλλα παρατηρω οτι ολες αυτες οι λυσεις εφαρμοζονται απο τη Νοτιο ανατολικη αττικη ως το περιστερι, και χαιδαρι αργοτερα, στην περιοχη μου περναει μονο η αττικη οδος η οποια εξυπηρετει οσον αφορα μετακινησεις προς βορια-ανατολικα προαστια και οχι προς το κεντρο της αθηνας.Για οσους κουρασα, απλα θελω να τονισω το γεγονος οτι ΠΧ στα νοτια προαστια υπαρχει Παραλιακη οδος, απ'οσο γνωριζω αρκετα δρομολογια λεωφοριων, σε λιγο καιρο μετρό και τραμ.
στα βοριοδυτικα εχουμε την αττικη οδο, και... ελεινους δρομους να δηγουν στις γυρω περιοχες περιλαμβανομενης και το κεντρο της αθηνας.
θεωρειτε λογικη αυτη την μονομερη αυξηση συγκινονιων σε μια μονο περιοχη;
ευχαριστω.
-
Τι ψάχνεις και συ;
εδώ οι κάτοικοι της Αγ. Παρασκευής δεν θέλουν σταθμό τραμ στην πλατεία γιατί θα επιβαρύνει το κυκλοφοριακό (οι ίδιοι όμως δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα να πηγαίνουν σε άλλες στάσεις και να 'επιβαρύνουν' άλλες περιοχές...)
-
τα βορεια προαστεια την 'εχουνε δει' και καλα υποβαθμιση της περιοχης...
θα χαρω να γινει η κατασταση αφορητη, για να μαθουνε, και οι δημαρχοι και οι δημοτες... -
Παπάγου, χαμηλά προς Μεσογείων:
Σταθμός ΜΕΤΡΟ Εθνική Αμυνα και όλες οι περιοχές από Χολαργό και πάνω παρκάρουν έξω από το σπίτι μου, το parking για το ΜΕΤΡΟ είναι πολύ μικρότερο από ότι πρέπει.
Εκτός από αυτό μας έχουν βάλει και 10όροφο κτίριο για Υπουργείο Συγκοινωνιών...
Αν δεν προχωρήσει προς Χολαργό και Αγία Παρασκευή το ΜΕΤΡΟ τότε θα πνιγούμε...
Από την άλλη μεριά δεν πρέπει να μιλάω γιατί έχω δίπλα μου και ΜΕΤΡΟ και ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ. Αλλά τι να το κάνω που όλοι χρησιμοποιούνε τους δρόμους του προαστείου για μετακίνηση από Κατεχάκη προς Μεσογείων κτλ.
Απλά αν δεν είχαν φάει τα λεφτά για τα προβλεπόμενα για το ΜΕΤΡΟ parking τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα!
ΕΛΛΑΣ ΟΛΕ
-
Είναι 'λογικό' να υπάρχουν αμαξοστάσια λεωφορείων, βιομηχανικές εγκαταστάσεις και σκουπιδότοποι σε κάτι Λιόσια και Κερατσίνια, αλλά σοβαρή υποβάθμιση του οικιστικού περιβάλλοντος η δημιουργία εγκαταστάσεων κοινής ωφελείας στα βόρεια και νότια προάστια. Ρε ουστ!
-
Ρε παιδιά , εδω ο ανισοπεδος στο φαρο Ψυχικου , καθυστερησε 2 χρονια, διοτι οι κατοικοι τις περιοχης ενοχλουνταν απο ενα εργο που θα οφελουσε ολους τους αλλους, εκτος τους κατοικους του Ψυχικου , κατα το δικο τους φτωχο μυαλό!!!!
-
Η κατάσταση θα λυθεί οριστικά όταν το Μετρό
- από τον Σταθμό της Πανόρμου φθάσει στην Κιφησιά περνώντας από Ψυχικό, Χαλάνδρι, Μαρούσι κλπ στον άξονα της Κιφησίας
επιπλέον - από τον σταθμό του Αν. Αεροδρομίου (2008) πρέπει να γίνει μελέτη ώστε το Μετρό μέσω Ελληνικου, Αργυρούπολης, Ηλιούπολης, Βύρωνα, κλπ να φθάσει στον σταθμό Κατεχάκη ή Εθνική Αμυνα
Τέλος θεωρώ ότι το τράμ πρέπει πχ να κάνει διαδρομές Ανω Βούλα - Ανω Γλυφάδα - Γλυφάδα και όχι Γλυφάδα - Αθήνα
Είναι για ήπιες μεταφορές το τράμ, για Γλυφάδα - Αθήνα ο επιβάτης θέλει κάτι γρήγοροΠιστεύω ότι σε 10 χρόνια (καλά να έιμαστε το 2014) δεν θα χρειαζόμαστε αυτοκίνητα πόλης
Κάποιος πρέπει να σκεφθει την δημιουργία ποδηλατολωρίδων
- από τον Σταθμό της Πανόρμου φθάσει στην Κιφησιά περνώντας από Ψυχικό, Χαλάνδρι, Μαρούσι κλπ στον άξονα της Κιφησίας
-
Και το Τραμ καθυστερεί στο Παλιο Φάληρο επειδή οι δήμαρχοι (νυν και τέως) αντιστεκόντουσαν σθεναρά ΜΟΝΟ γιατί έτσι σκέφτηκαν ότι θα πάρουν ψήφους...
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Ρε παιδιά , εδω ο ανισοπεδος στο φαρο Ψυχικου , καθυστερησε 2 χρονια, διοτι οι κατοικοι τις περιοχης ενοχλουνταν απο ενα εργο που θα οφελουσε ολους τους αλλους, εκτος τους κατοικους του Ψυχικου , κατα το δικο τους φτωχο μυαλό!!!! -
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Και το Τραμ καθυστερεί στο Παλιο Φάληρο επειδή οι δήμαρχοι (νυν και τέως) αντιστεκόντουσαν σθεναρά ΜΟΝΟ γιατί έτσι σκέφτηκαν ότι θα πάρουν ψήφους...Ρε παιδιά , εδω ο ανισοπεδος στο φαρο Ψυχικου , καθυστερησε 2 χρονια, διοτι οι κατοικοι τις περιοχης ενοχλουνταν απο ενα εργο που θα οφελουσε ολους τους αλλους, εκτος τους κατοικους του Ψυχικου , κατα το δικο τους φτωχο μυαλό!!!!
Τουλαχιστον αυτους τους 'δημαρχους' μπορειτε να τους 'επιβραβευσετε' για την προσφορα τους στις επομενες εκλογες , τους κατοικους τι να τους κανεις, εκαναν και πορεια διαμαρτυριας κιολας.......αν ειναι δυνατον????
-
εν τω μεταξυ, το τραμ κατα τη γνωμη μου στις περιοχες που περναει δημιουργει ενα πολυ ωραιο ΡΕΤΡΟ-ΣΥΓΧΡΟΝΟ στοιχειο, το οποιο ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ και οχι ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ.
Υποκειμενικη αποψη, αλλα πραγματικα θα μου αρεσε να εχω τραμ!! (εχω μετρο βεβαια!)
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
εν τω μεταξυ, το τραμ κατα τη γνωμη μου στις περιοχες που περναει δημιουργει ενα πολυ ωραιο ΡΕΤΡΟ-ΣΥΓΧΡΟΝΟ στοιχειο, το οποιο ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ και οχι ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ.Υποκειμενικη αποψη, αλλα πραγματικα θα μου αρεσε να εχω τραμ!! (εχω μετρο βεβαια!)
Όντως είναι πολυ ωραίο. Αντε μπας και γίνει τίποτα τελικά και απαλλαγούν οι πόλεις από τα κωλάμαξα μας.
Έχουμε καλομάθει όλοι μας (και εγώ φυσικά) τσουπ όλα με το αυτοκίνητο, να παρκάρουμε απ΄εξω, να μην περπατήσουμε κλπ.............
Μακάρι να τα απαγορεύσουν τα ρημάδια από το κέντο της πόλης μπας και ανεβάσουμε λίγο την ποιότητα της ζωής μας.Δείτε για παράδειγμα τι ωραίες βραδυνές βόλτες μπορεί να κάνει κάποιος στο Θησείο, στην Ακρόπολη και τις Στήλες Ολ Διος.
Δώστε ωραίους καθαρούς φωτισμένους πεζόδρομους στον λαό
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Τουλαχιστον αυτους τους 'δημαρχους' μπορειτε να τους 'επιβραβευσετε' για την προσφορα τους στις επομενες εκλογες , τους κατοικους τι να τους κανεις, εκαναν και πορεια διαμαρτυριας κιολας.......αν ειναι δυνατον????
Δυστυχώς είναι φαύλος κύκλος,οι ελληνάρες φωνάζουν δυναμικά ΟΧΙ οπότε πρόκειται να γίνει έργο στην περιοχή τους.
Αν υπήρχε και πιο παλιά συμβούλιο επικρατείας δεν θα είχαμε ούτε ρεύμα τώρα,με τα κεριά θα είμασταν Η μ*λακία πάει σύννεφο -
Inside Information σχετικά με το ΜΕΤΡΟ ............ λοιπόν.....
Τον Ιούλιο θα παραδοθούν οι επεκτάσεις
Δάφνη – Αγ. Δημήτριος
Εθνική Άμυνα – Πλακεντία
Πλακεντία – Αεροδρόμιο
Σεπόλια – Αγ. Αντώνιος (Περιστέρι)Το 2006 θα παραδοθούν οι σταθμοί Νομισματοκοπείο και Χολαργός.
Το 2007 (πάω μακριά το ξέρω)
Αγ. Αντώνιος – Θηβών (2 Σταθμοί)
Μοναστηράκι – Αιγάλεω (3 Σταθμοί)Στα σχέδια βρίσκονται οι επεκτάσεις
Χαιδάρι – Πειραιάς (5 σταθμοί)
Πανόρμου – Μαρούσι (6 σταθμοι)
Πανεπιστήμιο – Τραλλέων (6 Σταθμοί)Για χώρους στάθμευσης μεχρι τέλος Ιουλίου
Δουκίσσης Πλακεντίας 270 Θέσεις
Χαλάνδρι 240 θ.
Εθ. Άμυνα 300 θ
Κατεχάκη 250 θ.
Ενώ γίνεται μελέτη για χ. Στάθμευσης σε Νομισματοκοπείο, Χαιδάρι, Ελληνικό, Θηβών και Αγ. Σάββα (ιερά Οδός) -
cpp πρεπει να εισαι ο πρωτος ανθρωπος που συμφωνει με την πεζοδρομηση... (μαζι με εμενα! )
Πραγματικα αυτη φαινεται να ειναι η λυση για το κεντρο, οπως εφαρμοστηκε και στη Ρωμη, με απολυτη επιτυχια.
Πραγματικα η βολτα που περιγραφεις ειναι πολυ ομορφη, και χαρηκα ιδιαιτερως προ ημερων που την εκανα, που ειχε τροχονομους, που σταματουσαν και εγραφαν οποιον εμπενε μεσα με αμαξι η μηχανη.ΥΓ. Και εγω ειμαι καλομαθημενος με το ΙΧ μου, αν και τον τελευταιο καιρο, εχω αρχισει να χρησιμοποιω ολο και περισσοτερο τα ΜΜΕ, μιας και ειναι τελικα ταχυτερα να δεν εισαι καφρος*!
*Να παρκαρεις σε πεζοδρομια-πεζοδρομους, διαβασεις και ολα αυτα... αν βαλεις και το χρονο να βρεις θεση, τα ΜΜΕ ειναι ταχυτερα.
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
*Να παρκαρεις σε πεζοδρομια-πεζοδρομους, διαβασεις και ολα αυτα... αν βαλεις και το χρονο να βρεις θεση, τα ΜΜΕ ειναι ταχυτερα....και φτηνότερα αν σκεφτείς πόσο φτηνά είναι στην Ελλάδα σε σχέση με τη βενζίνη και μόνο τόση ώρα που θα κάνεις μέχρι να βρεις θέση και χωρίς να υπολογίσεις φθορά οχήματος, στάθμευση....
-
Μόνο ρε παιδιά που, ειδικά τώρα που έχουν πιάσει οι ζέστες, μυρίζει πολύ... ιδρωτίλα
-
Ξεχνάς ότι όλα τα λεωφορεία είναι κλιματιζόμενα
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Ξεχνάς ότι όλα τα λεωφορεία είναι κλιματιζόμεναΔεν νομίζω όλα.... Παρόλα αυτά όντως μυρίζει..... Δυστυχώς πολλές φορές ακόμα και στις 6 το πρωί που ξεκινάνε για να πάνε στη δουλειά τους μερικοί μυρίζουν και μάλιστα έντονα....
Αστικές συγκοινωνίες και Επεκταση Μετρό