-
Μια μικρή ένδειξη ότι άλλο Porsche και άλλο κοινός γερμανός κατασκευαστής.
http://www.youtube.com/watch?v=1CxgMNAT ... L&index=28
-140 άλογα αλλά το θέμα είναι πώς τα βάζει στο δρόμο.
Σίγουρα δεν είναι bargain, αλλά σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο.
Από 80 χιλιάρικα δεν ξεκινάει και η Μ3; Μην τρελαθούμε...
Το TTS είναι το ταβάνι της γκάμας αν και πάλι εκεί μπαίνει στα χωράφια των απλών Cayman και Boxster που πλέον με τα νέα τους μοτέρ είναι και ταχύτερα του ΤΤ.
Πάντως βλέπω πολλά TTS (coupe και roadster) κάτι που δεν περίμενα...
Νομίζω είχα δει το Νίνη σε ένα άσπρο coupe... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μια μικρή ένδειξη ότι άλλο Porsche και άλλο κοινός γερμανός κατασκευαστής.http://www.youtube.com/watch?v=1CxgMNAT ... L&index=28
-140 άλογα αλλά το θέμα είναι πώς τα βάζει στο δρόμο.
Σίγουρα δεν είναι bargain, αλλά σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο.
Από 80 χιλιάρικα δεν ξεκινάει και η Μ3; Μην τρελαθούμε...
Το TTS είναι το ταβάνι της γκάμας αν και πάλι εκεί μπαίνει στα χωράφια των απλών Cayman και Boxster που πλέον με τα νέα τους μοτέρ είναι και ταχύτερα του ΤΤ.
Πάντως βλέπω πολλά TTS (coupe και roadster) κάτι που δεν περίμενα...
Νομίζω είχα δει το Νίνη σε ένα άσπρο coupe...Δεν αμφέβαλε ποτέ κανείς για την Porsche, αλλά τι δουλειά έχει το τι κάνει η Carrera S των 1420 κιλών με τα γαιδούρια Μ6 και Vantage V8 στο βρεγμένο...?
Απο 90 χιλιάρικα ξεκινάει η M3 και απο 75 το RS... και να είσαι σίγουρος οτι στο βρεγμένο (η στη στεγνή Ελληνική άσφαλτο, το ίδιο είναι) δεν θα είναι πιο γρήγορη...
http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... T-RS_CoupeΚαι το TTS πως μπαίνει στα χωράφια των cayman/boxster όταν έχουν 15 χιλιάρικα διαφορά...?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Για το tts η τιμή είναι μεγάλη.Για το ttrs απλα η αουντι θέλει να χτυπήσει την πορσε αλλά με φθηνότερο πακέτο δίνοντας δύναμη και 4κίνηση !
Σε καμμιά περίπτωση δεν συνγκρίνονται τα έξτρα της πόρσε με του αουντι στην τιμή.
Κίνηση για αγοραστές που δεν έχουν τα 20,30 χιλ παραπάνω για κάτι πιο απόλυτο.
Σε ένα ττς φίλου μου βάλαμε προγραμμα εξατμηση και εφτασε τα 350 άλλογα.
Αυτές οι βελτιώσεις θα κάνουν την ζημιά στο TTRS τελικά!αντιστοιχα το TTRS μπορει θα να φτασει τα 430-450
@eddie για ξαναδες τον ηχο του 5κυλινδρου στο youtube καμια σχεση με το 2λιτρο που ειναι ψιλοαδιαφορος..
το καινουριο μοτερ της πορσε δεν το χω δει τι λεει στο δρομο, αλλα το προηγουμενο (3.2) δεν ειναι και κατι το τοσο τρομερο, με εξαιρεση τον ηχο boxer που μου αρεσει παρα πολυ οπως ολοι οι boxer
Φυσικά άλλο κόστος έχει η βελτίωση στο ττ άλλο στο ττς και άλλο στο ττρς του οποίου δεν γνωρίζω τι παίζει στην βελτίωση.
Οσον αφορά τον ήχο θα σε παραπέμψω πάλι στο Μπιλντ Οκτωμβρίου όπου το πόρσε κρινεται πιο απόλυτο σε όλα και σε ήχο (υποκειμενικό ) αλλά δεύτερο λόγο τιμής και,,,,,,,απόλυτου άρα πιο απόμακρο .
Και μια παρατήρηση προσωπική.Μια πορσε είναι απλά πορσε και ένα αουντι παραμένει αουντι,ακομα και με 1000 ίππους! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Για το tts η τιμή είναι μεγάλη.Για το ttrs απλα η αουντι θέλει να χτυπήσει την πορσε αλλά με φθηνότερο πακέτο δίνοντας δύναμη και 4κίνηση !
Σε καμμιά περίπτωση δεν συνγκρίνονται τα έξτρα της πόρσε με του αουντι στην τιμή.
Κίνηση για αγοραστές που δεν έχουν τα 20,30 χιλ παραπάνω για κάτι πιο απόλυτο.
Σε ένα ττς φίλου μου βάλαμε προγραμμα εξατμηση και εφτασε τα 350 άλλογα.
Αυτές οι βελτιώσεις θα κάνουν την ζημιά στο TTRS τελικά!αντιστοιχα το TTRS μπορει θα να φτασει τα 430-450
@eddie για ξαναδες τον ηχο του 5κυλινδρου στο youtube καμια σχεση με το 2λιτρο που ειναι ψιλοαδιαφορος..
το καινουριο μοτερ της πορσε δεν το χω δει τι λεει στο δρομο, αλλα το προηγουμενο (3.2) δεν ειναι και κατι το τοσο τρομερο, με εξαιρεση τον ηχο boxer που μου αρεσει παρα πολυ οπως ολοι οι boxer
Φυσικά άλλο κόστος έχει η βελτίωση στο ττ άλλο στο ττς και άλλο στο ττρς του οποίου δεν γνωρίζω τι παίζει στην βελτίωση.
Οσον αφορά τον ήχο θα σε παραπέμψω πάλι στο Μπιλντ Οκτωμβρίου όπου το πόρσε κρινεται πιο απόλυτο σε όλα και σε ήχο (υποκειμενικό ) αλλά δεύτερο λόγο τιμής και,,,,,,,απόλυτου άρα πιο απόμακρο .
Και μια παρατήρηση προσωπική.Μια πορσε είναι απλά πορσε και ένα αουντι παραμένει αουντι,ακομα και με 1000 ίππους!ναι δε διαφωνω οτι το audi παραμενει audi , με μονη εξαιρεση το μεγαλο R8..
το κοστος βελτιωσης στο RS δε νομιζω να ειναι πολυ μεγαλυτερο..το ΦΠΕ αντε να διαφερει μερικες εκατονταδες ευρω..
σε πιο βαρβατα πραγματα θα παιζει αλλος χαμοςη αληθεια ειναι οτι οντως δεν ξερουμε τι παιζει στη βελτιωση, αλλα δεν πολυδιαφερει στα χαρακτηριστικα του απο τον 'καλο' 2λιτρο (αν και αυτο πρεπει να το ξαναδουμε ) , ουτε δουλευει σε καμια μουρλη πιεση..1.2 over πρεπει να ειναι κι αυτο
σιγουρα με προγραμματακι θα παιρνει ευκολα μπολικα αλογακια οπως και το 2λιτρο, για πιο σοβαρα πραγματα το κοστος θα ειναι σιγουρα πιο πανω..στο 2λιτρο ειναι αρκετα μεγαλο να πας πανω απο 310-320.
με περιφερειακα δε μπορεις να πας και πολυ μακρια
(βεβαια και τα 320 για μενα θα ηταν υπεραρκετα το να πας κοντα στα 400 μου φαινεται υπερβολη) -
για να επαναφέρω την τάξη στην συζήτηση, την οποία και εγώ χάλασα...
η Cayman έχει:
- μπάκετ καθίσματα εξ αρχής ανώτερα του ΤΤ και με πολύ λιγότερα λεφτά (όχι4500κ) βάζεις τα άγρια της μπάκετ...
- δεν έχει όριο ταχύτητας ηλεκτρονικό οπότε θα σε περνάει σταματημένο στην ευθεία
- θα πατάει πολύ καλύτερα κι έχει ενεργή ανάρτηση
- μόνο και μόνο με την διάταξη της μηχανής της είναι σαφώς ανώτερη σε συμπεριφορά
- ο ήχος της είναι αποτέλεσμα του μηχανικού συνόλου κι όχι κάποιου πωρωμένου μηχανικού ακουστικής της Audi που έχει κάτσει να tune τον ήχο της εξάτμισης
- για να δώ να πουλάτε TTRS μετά τη χρήση... Καμία σχέση η αξία μεταπώλησης τους! Οι Porsche πουλάνε σαν ζεστό ψωμί κι όσοι πήραν RS το παντρεύτηκαν (όχι κι άσχημο ομολογώ)
- άντε να δω και να το συντηρείτε σωστά! που? στην κοσμογύφτ? στον παζαρό? στον Gratsie tante? στους φυλοδένδριδες? Ποιός ή ποιά σοβαρή αντιπροσωπεία θα το καλύψει? τεχνικά? σαν τα R8 μερικών μερικών που πάνε όλοι τους σε έναν μηχανικό γιατί κανείς άλλος δεν καταλαβαίνει γρί!?
για να το κλείσω ομαλά, θα προσθέσω ότι πράγματι είναι μια άσκηση marketing της Audi και όντως θα είναι ένα πολύ ποιοτικό και καθώς πρέπει αυτοκίνητο αλλά AMG, M, ή πραγματικό RS δεν θα είναι ποτέ.
sorry κιόλας αλλά το R8 είναι μια γερή επένδυση(τεχνογνωσία, εργοστάσιο) της Audi για την ίδια και την θυγατρική Ιταλίδα αλλά το TTRS είναι ένα πιο φουσκομένο ΤΤ. Πέραν από το κινητήρα του, ο οποίος είναι αξιοθαύμαστος, δεν προσθέτει κάτι στην αυτοκίνηση... όχι κάτι αντίστοιχο της εποχής που θα αφήσει η Porshe με τα κεντρομήχανα της Boxster & Cayman.
Πάραυτα ακόμη αγαπώ την εταιρία αυτή. Πάω να φάω πρωινό!
-
ναι αλλα δεν παυει να θυμιζει Boxster. Και στην Ελλαδα τουλ. ειναι εμπορικη αποτυχια
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
ναι αλλα δεν παυει να θυμιζει Boxster. Και στην Ελλαδα τουλ. ειναι εμπορικη αποτυχιαναι μεν αλλά... απλά οι Έλληνες τύπου 'φιγούρα' θέλουν να έχουν κάτι ακριβό να δείχνουν αλλά ακόμη περισσότερο να τους βλέπουν μέσα σε αυτό... επίσης να ψυχανεμίζονται τα μαλάκια της αγαπημένης τους παρακαθήμενης!
ναι μεν απότυχία αλλά εμπορική επιτυχία στο ανοιχτό version i.e. Boxtser S
οπότε για να έρθουμε πίσω στο θέμα του thread, περισσότερα ανοιχτά ΤΤS βλέπω παρά κουπέ και άρα προβλέπω να γεμίζει ο τόπος με TTRS cabriolet... not necessarily a bad thing.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
ναι αλλα δεν παυει να θυμιζει Boxster. Και στην Ελλαδα τουλ. ειναι εμπορικη αποτυχια
ναι μεν αλλά... απλά οι Έλληνες τύπου 'φιγούρα' θέλουν να έχουν κάτι ακριβό να δείχνουν αλλά ακόμη περισσότερο να τους βλέπουν μέσα σε αυτό... επίσης να ψυχανεμίζονται τα μαλάκια της αγαπημένης τους παρακαθήμενης!
ναι μεν απότυχία αλλά εμπορική επιτυχία στο ανοιχτό version i.e. Boxtser S
οπότε για να έρθουμε πίσω στο θέμα του thread, περισσότερα ανοιχτά ΤΤS βλέπω παρά κουπέ και άρα προβλέπω να γεμίζει ο τόπος με TTRS cabriolet... not necessarily a bad thing.
διαφωνω για τα ανοικτα TTS και γενικα ΤΤ
το καινουριο ΤΤ σε αντιθεση με το προηγουμενο αγοραστηκε κυριως κουπε , πραγμα το οποιο δηλωνει πολλα οταν σε αλλες κατασκευες βλεπεις κυριως καμπριο
(ας μη μιλησουμε για τα cc τα οποια απεχθανομαι περισσοτερο και απο suv)και μια ερωτηση..τι παει να πει amg δεν ειναι? τι ειναι δηλαδη η amg? για τις ευθειες καλη ειναι..
εχεις δει slk amg? ειναι δηλαδη αυτο σοβαρο αυτοκινητο που δε μπορει καλα καλα να πατησει κατω?ας μη μιλησουμε για τη βαρκα sl 65 amg που **τολμαει ** να ξεκιναει απο 300Κ και μετα λεμε το rs ακριβο
-
σε βιντεο δοκιμης σε πιστα (απο το μπεστ μοτορινγκ) μια χαρα παταει κατω η slk55amg(αλλα σιγουρα θα ξερεις καλυτερα.. )..οσο για το οτι συγκρινεις την sl65amg με ttrs παλι μου αρκει(το ''βαρκα'' δεν το σχολιαζω καθολου,επειδη εχει τυχει να με προσπερασει ενω πηγαινα με 210χλμ/ω πανω σε καμπη σαν σταματημενο,κ την ειχε ενα ζευγαρι ηλικιωμενοι ..)..
μηπως αντι για βαγ-κιουσης να λεγεσαι κα-κιουσης(οπως κ ο προπονητης του ηρακλη)? λογω της κα-κιας που βγαζεις για καθε τι μη βαγκελικο κ δει αουντι..
σοβαρα παντως κριμα,γιατι καποτε ελεγες οτι εισαι αντικειμενικος,αλλα οσο περναει ο καιρος τοσο περισσοτερο αρχιζεις κ χανεις την αντικειμενικοτητα σου.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και μια ερωτηση..τι παει να πει amg δεν ειναι? τι ειναι δηλαδη η amg? για τις ευθειες καλη ειναι..
εχεις δει slk amg? ειναι δηλαδη αυτο σοβαρο αυτοκινητο που δε μπορει καλα καλα να πατησει κατω?ας μη μιλησουμε για τη βαρκα sl 65 amg που **τολμαει ** να ξεκιναει απο 300Κ και μετα λεμε το rs ακριβο
QsisVTS! τί έπαθες καλέ? γιατί μου επιτίθεσαι? τι σου έκανα?
είπα για TTS ότι έχει πουλήσει περισσότερο ανοικτό...
επίσης μην λες λόγια χωρίς να γνωρίζεις γιατί τα Mercedes-Benz AMG είναι ιδιαίτερα γρήγορα σε ευθείες και στροφές... μόνο η SL65AMG έχει παρατηρηθεί ότι είναι λίγο τέρας δύναμης αλλά αυτά τα αυτοκίνητα δεν συγκρίνονται καν με τα ταπεινά TTS & TTRS...
και ας μη μιλήσουμε για τις ειδικές AMG Black Edition, CLK DTM AMG, SL63AMG κλπ...
μην ανησυχείς όμως, θα υπάρξουν πολλά βόρεια κι νότια προάστια που θα το αγοράσουν το TTRS και θα νομίζουν ότι μπορούν στρίψουν με χίλια αλλά θα απογοητευτούν στην πρώτη κλειστή καμπή...
δεν είναι όλα ίσα κι όμοια... ούτε τα δικά μας φίλε στρίβουν σαν EVO, STi κλπ
ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο... και μας εύχομαι να το αποκτήσουμε σύντομα!
-
βελλερεφοντης δεν σε γνωριζω προσωπικα,αλλα ενα μεγαλο σεβασμο για την ανωτερω δηλωση σου..απο εναν ανθρωπο που θεωρει οτι η αντικειμενικοτης ειναι προσον(προς εξαφανιση) κ διαφερει απο την ουδετεροτητα..
οποτε +1 απο μενα στον βελλερεφοντη.. -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
QsisVTS! τί έπαθες καλέ? γιατί μου επιτίθεσαι? τι σου έκανα?
ελα μωρε που σου επιτιθομαι..
πολυ παρεξηγησιαρηδες βγηκατε ολοι σημερα
οσο για το στριψιμο...
http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... T-RS_Coupeαν εχει το ΤΤ τα ορια του η slk εχει ακομα πιο μικρα και λεγετε με μηδενιστη δε με νοιαζει ουτε λιγο...
δε θα μου βγαλετε και τις μερκες ferrari -
λιγο πανω λιγο κατω , τι σημασια εχει..
παντως οχι και καμια σχεση...
http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... T-RS_Coupe -
βαγκιουση αφιερωνεις σημερα!!συνεχισε ετσι!ντε,στην επομενη συγκριση βαλε κ αριελ η κτμ η κατερχαμ!!λιγο πανω λιγο κατω τι σχεση εχει.. επισης λεω να βαλουμε κ το dodge ram srt..εκε να δεις..
στο μορταλ κομπατ επαιζες παντα με τον sub zero?το αγαπημενο σου τραγουδι ειναι του μακροπουλου το ''υπο το μηδεν''? ακολουθεις το ''μηδενα προ του τελους ΚΑΚΑΡΙΖΕ(αντι για μακαριζε)''?
σε παω!!
υ.γ.
τωρα καταλαβα γιατι λατρευεις την αουντι..δεν βλεπεις το σημα της σαν 4 κρικους-δαχτυλιδια,αλλα σαν 4 μηδενικα!!!
καμμια συγγενεια με τον ''ραππερ'' μηδενιστη? -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
:yawn: λιγο πανω λιγο κατω , τι σημασια εχει..
παντως οχι και καμια σχεση...
http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... T-RS_Coupeεντάξη αλλά σε μετρήσεις γύρων πίστας των περιοδικών CAR & EVO Magazine δεν κάθεται τόσο κοντά σε χρόνους... Λίγο οι μεγάλες ευθείες τους, λίγο η παραπάνω πρόσφυση σε ανοικτές παρατεταμένες καμπές και έφυγε το AMG.
Εν ελλάδι βέβαια μόνο τα τετρακίνητα είναι παντός καιρού κι οδοστρώματος
και, ειλικρινά, αυτό το fastestlaps.com που γεννήθηκε κι από ποιόν? Πάω να δώ μερικούς 'γύρους' τώρα...
-
@κλαμπ
απο τα παραπανω μονο ο sub zero ισχυει..περιμενω να μου εξηγησετε τι το σπουδαιο εχουν τα amg
οτι ντριφταρουν παροτι δεν εχουν μπλοκε? οτι ξεμπαζωνουν την ασφαλτο λογω απειρων κυβικων? (και λιγων ανα λιτρο ιππων? )
ή επειδη ειναι μερκες αυτοματως πρεπει να τις προσκυνουμε κι αυτες..?
στη ευθεια ειναι τρομερα παντωςκαι ρε παιδια να σεβαστω τις bmw ναι μαλιστα (σε πολλα θεματα ειναι αξιοζηλευτες) , αλλα οχι τη ΜΒ
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
:yawn: λιγο πανω λιγο κατω , τι σημασια εχει..
παντως οχι και καμια σχεση...
http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... T-RS_Coupeεντάξη αλλά σε μετρήσεις γύρων πίστας των περιοδικών CAR & EVO Magazine δεν κάθεται τόσο κοντά σε χρόνους... Λίγο οι μεγάλες ευθείες τους, λίγο η παραπάνω πρόσφυση σε ανοικτές παρατεταμένες καμπές και έφυγε το AMG.
Εν ελλάδι βέβαια μόνο τα τετρακίνητα είναι παντός καιρού κι οδοστρώματος
και, ειλικρινά, αυτό το fastestlaps.com που γεννήθηκε κι από ποιόν? Πάω να δώ μερικούς 'γύρους' τώρα...
οι δοκιμες ττ ρσ και 65 amg εγιναν απο το ιδιο περιοδικο παντως..
κυριως δημοσιαγραφικους χρονους εχουν
-
βασικα ξεκινα απο το να σεβαστεις(κ οχι κατ'αναγκη να υιοθετησεις) γενικοτερα οτιδηποτε περα απο το βαγκ(κ δει την αουντι) κ επεται συνεχεια..ελπιζω να κατανοεις(?) οτι ο τροπος με τον οποιο μηδενιζεις τα παντα ειναι που προκαλει αυτο τον εντυπωσιασμο -> ακολουθουμενος απο το με παρενεργειες το ..
ακομα δεν θυμαμαι ποιο αυτοκινητο ηταν που στο φαστεστλαψ ειχε καλυτερους υποτιθεμενους χρονους η μικρη του εκδοση απο την μγαλη κ δυνατη(ναι,τοσο εγκυρο ειναι)..καποια στιγμη θα το θυμηθω ομως..που θα μου παει..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
:yawn: λιγο πανω λιγο κατω , τι σημασια εχει..
παντως οχι και καμια σχεση...
http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... T-RS_Coupeεντάξη αλλά σε μετρήσεις γύρων πίστας των περιοδικών CAR & EVO Magazine δεν κάθεται τόσο κοντά σε χρόνους... Λίγο οι μεγάλες ευθείες τους, λίγο η παραπάνω πρόσφυση σε ανοικτές παρατεταμένες καμπές και έφυγε το AMG.
Εν ελλάδι βέβαια μόνο τα τετρακίνητα είναι παντός καιρού κι οδοστρώματος
και, ειλικρινά, αυτό το fastestlaps.com που γεννήθηκε κι από ποιόν? Πάω να δώ μερικούς 'γύρους' τώρα...
οι δοκιμες ττ ρσ και 65 amg εγιναν απο το ιδιο περιοδικο παντως..
κυριως δημοσιαγραφικους χρονους εχουν
μόλις διάβασα το τest και λέει ως συμπέρασμα ότι η SL είναι 'noticably faster'...
λοιπόν, φίλε ζήτησα να μας έχουν στα υπ'όψην αν και εφόσον έρθει το TTRS για Audi Driving Experience!
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
βασικα ξεκινα απο το να σεβαστεις(κ οχι κατ'αναγκη να υιοθετησεις) γενικοτερα οτιδηποτε περα απο το βαγκ(κ δει την αουντι) κ επεται συνεχεια..ελπιζω να κατανοεις(?) οτι ο τροπος με τον οποιο μηδενιζεις τα παντα ειναι που προκαλει αυτο τον εντυπωσιασμο -> ακολουθουμενος απο το με παρενεργειες το ..ακομα δεν θυμαμαι ποιο αυτοκινητο ηταν που στο φαστεστλαψ ειχε καλυτερους υποτιθεμενους χρονους η μικρη του εκδοση απο την μγαλη κ δυνατη(ναι,τοσο εγκυρο ειναι)..καποια στιγμη θα το θυμηθω ομως..που θα μου παει..
δεν ειναι ευαγγελιο το fastestlaps, ειναι απλα εργαλειο για να δουμε περιπου τι παιζει και φυσικα εχει παρα πολλα παραδοξα
για αυτο τονισα οτι οι δοκιμες εγιναν απο το ιδιο περιοδικο (συμπτωματικα) , αν εχεις χρονους απο 2 διαφορετικα η αξιοπιστια μειωνεται.
αν ομως ειναι ειναι απο το ιδιο πιθανοτατα να ειναι και απο την ιδιο ανθρωπο (συνθηκες δε μπορουμε να ξερουμε , αλλα το βρεγμενο αναφερεται) οποτε το τερας δεν ειναι και τοσο τερας μπροστα σε ενα χειρουργικο εργαλειο..δες και αλλες παρουσιασεις amg..τα αυτοκινητα αυτα ειναι συνηθως παρανοικα..
απειρα αλογα , κανενα μπλοκε και μολις κλεισεις τα ηλεκτρονικα πρεπει να εχεις τρελα χερια για να μπορεσεις να τα κρατησεις ισια αλλιως πεθανες..
εμενα αυτο δε με εμπνεει... πώς να το κανουμε..?
Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)