-
Σε Gredos 1.5i Kat, μοντ. 1991, με 167.500 Km, την περασμένη εβδομάδα έκανα γενικό Service. Το service έγινε σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, που το πηγαίνω εδώ και χρόνια και γενικά είχα μείνει ικανοποιημένος.
Οι εργασίες που έγιναν ήταν οι εξής:
Τοποθέτηση Αμορτισέρ MONROE Reflex
Αντικατάσταση κάρτερ λαδιού – φλάντζα
Αντικατάσταση Βαλβίδας λαδιού
Καθαρισμός Injection
Αντικατάσταση υγρού ψύξης με υγρό τύπου G12 (κόκκινο)
Σφίξιμο χειρόφρενου
Έλεγχος ρελαντί – ρύθμιση καύσης CO
Έλεγχος βαλβολίνης κιβωτίου
Έλεγχος βάσεων σασμάν – μηχανής
Ρύθμιση λεβιέ ταχυτήτωνΘέλω να σας πω τα παρακάτω προβλήματα τα οποία διαπίστωσα αφού το πήρα από το συνεργείο:
-
Άλλαξα το κάρτερ γιατί εντελώς ξαφνικά πριν δέκα ημέρες, χωρίς να το χτυπήσω ή οτιδήποτε άλλο, άρχισε να στάζει λάδια, από την τάπα. Σίγουρα ήταν ή από την φλάντζα ή από την τάπα, γιατί από το κάρτερ και πάνω, ο κινητήρας είναι στεγνός. Δεν έχει ίχνος διαρροής. Όταν τους είπα αν γίνεται να αλλάξει μόνο η φλάντζα του κάρτερ, μου είπαν ότι αν έχει ‘πετσικάρει’ δεν θα κάτσει καλά, και ακόμα και με καινούργια φλάντζα θα χάνει και ότι θα ήταν καλύτερα να αλλάξουμε και κάρτερ και φλάντζα. Και συμφώνησα.
Τώρα ‘δακρύζει’ από την τάπα του κάρτερ, αν και είναι ολοκαίνουργιο. Είναι βιδωμένη πολύ καλά, και φοβάμαι αν την σφίξω ακόμα λίγο, θα κουρέψει τις βόλτες.
Άλλαξα τα λάδια και έβαλα ΕΚΟ ΑΝΟΤΡΟΝ 10W-40 τα οποία είναι πιο ‘ψιλά’ σε σχέση με τα HELIX PLUS 15W-50 που έβαζα πριν, αλλά δεν νομίζω η διαρροή να οφείλεται σε αυτό το γεγονός. -
Είπα να καθαρίσουν τα μπεκ του Injection γιατί είχα την εντύπωση ότι ο κινητήρας είχε χάσει από την ισχύ του, και υπέθετα ότι έχουν βουλώσει τα μπεκ. Έχω να τα καθαρίσω πάνω από 70.000 Km. Όταν το πήρα έκανα μια βόλτα και το πίεσα λιγάκι. Πραγματικά είδα μια μικρή βελτίωση αλλά έχω την εντύπωση ότι ο κινητήρας δεν έχει τη ζωντάνια που είχε μέχρι πριν 10.000 Km. Όσοι έχουν οδηγήσει GREDOS ή IBIZΑ με τον συγκεκριμένο κινητήρα καταλαβαίνουν τί εννοώ.
Επιπρόσθετα τώρα κάνει το εξής. Όταν κινηθεί για 2 – 3 Km, χωρίς ακόμα να έχει ζεσταθεί καλά, σβήνει. Ναι καλά διαβάσατε σβήνει. Σήμερα το πρωί μου έσβησε. Ευτυχώς δεν είχε κίνηση ο δρόμος, έκανα στην άκρη, και με πολύ κόπο και γκάζι πήρε εμπρός πάλι. Όταν ζεσταθεί είναι μια χαρά.
Έχετε καμία ιδέα για το τί μπορεί να φταιει? Σημειωτέον ότι πριν τον καθαρισμό, ήταν τσακμάκι. Δεν είχε σβήσει ποτέ, ούτε στον πατέρα μου, ούτε σε μένα. -
Το τελευταίο είναι ότι μετά την αντικατάσταση των αμορτισέρ, το πίσω δεξί αμορτισέρ σηκώνει το αυτοκίνητο 3 cm περίπου περισσότερο από το δεξί. Σήμερα το πρωί με έναν φίλο μου πήραμε ένα μέτρο και μετρήσαμε τις αποστάσεις, του τροχού από το ‘φρύδι’ του φτερού, το ύψος της ζάντας, (μήπως έχει στραβώσει η ζάντα κ.λ.π). Όλα φαίνονται κανονικά, εκτός από το γεγονός ότι η απόσταση του αμαξώματος από το δρόμο πίσω δεξιά είναι μεγαλύτερη κατά 3 cm σε σχέση με το αριστερό μέρος. Αυτό έγινε 100% μετά την αντικατάσταση των αμορτισέρ. Δεν το έχω πάει ακόμα για ευθυγράμμιση.
Αύριο το πρωί θα το πάω στο συνεργείο να δούμε τι γίνεται.
Έχετε καμιά ιδέα?
G60, η βοήθεια σου θα ήταν πολύτιμη. Μακάρι να έβλεπες εσύ το αυτοκίνητο, αλλά είμαστε πολύ μακριά.Ανδρέας
Υ.Γ. Συγνώμη για το μεγάλο post
-
-
Σε Gredos 1.5i Kat, μοντ. 1991, με 167.500 Km, την περασμένη εβδομάδα έκανα γενικό Service. Το service έγινε σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, που το πηγαίνω εδώ και χρόνια και γενικά είχα μείνει ικανοποιημένος.
Οι εργασίες που έγιναν ήταν οι εξής:
Τοποθέτηση Αμορτισέρ MONROE Reflex
Αντικατάσταση κάρτερ λαδιού – φλάντζα
Αντικατάσταση Βαλβίδας λαδιού
Καθαρισμός Injection
Αντικατάσταση υγρού ψύξης με υγρό τύπου G12 (κόκκινο)
Σφίξιμο χειρόφρενου
Έλεγχος ρελαντί – ρύθμιση καύσης CO
Έλεγχος βαλβολίνης κιβωτίου
Έλεγχος βάσεων σασμάν – μηχανής
Ρύθμιση λεβιέ ταχυτήτωνΘέλω να σας πω τα παρακάτω προβλήματα τα οποία διαπίστωσα αφού το πήρα από το συνεργείο:
-
Άλλαξα το κάρτερ γιατί εντελώς ξαφνικά πριν δέκα ημέρες, χωρίς να το χτυπήσω ή οτιδήποτε άλλο, άρχισε να στάζει λάδια, από την τάπα. Σίγουρα ήταν ή από την φλάντζα ή από την τάπα, γιατί από το κάρτερ και πάνω, ο κινητήρας είναι στεγνός. Δεν έχει ίχνος διαρροής. Όταν τους είπα αν γίνεται να αλλάξει μόνο η φλάντζα του κάρτερ, μου είπαν ότι αν έχει ‘πετσικάρει’ δεν θα κάτσει καλά, και ακόμα και με καινούργια φλάντζα θα χάνει και ότι θα ήταν καλύτερα να αλλάξουμε και κάρτερ και φλάντζα. Και συμφώνησα.
Τώρα ‘δακρύζει’ από την τάπα του κάρτερ, αν και είναι ολοκαίνουργιο. Είναι βιδωμένη πολύ καλά, και φοβάμαι αν την σφίξω ακόμα λίγο, θα κουρέψει τις βόλτες.
Άλλαξα τα λάδια και έβαλα ΕΚΟ ΑΝΟΤΡΟΝ 10W-40 τα οποία είναι πιο ‘ψιλά’ σε σχέση με τα HELIX PLUS 15W-50 που έβαζα πριν, αλλά δεν νομίζω η διαρροή να οφείλεται σε αυτό το γεγονός. -
Είπα να καθαρίσουν τα μπεκ του Injection γιατί είχα την εντύπωση ότι ο κινητήρας είχε χάσει από την ισχύ του, και υπέθετα ότι έχουν βουλώσει τα μπεκ. Έχω να τα καθαρίσω πάνω από 70.000 Km. Όταν το πήρα έκανα μια βόλτα και το πίεσα λιγάκι. Πραγματικά είδα μια μικρή βελτίωση αλλά έχω την εντύπωση ότι ο κινητήρας δεν έχει τη ζωντάνια που είχε μέχρι πριν 10.000 Km. Όσοι έχουν οδηγήσει GREDOS ή IBIZΑ με τον συγκεκριμένο κινητήρα καταλαβαίνουν τί εννοώ.
Επιπρόσθετα τώρα κάνει το εξής. Όταν κινηθεί για 2 – 3 Km, χωρίς ακόμα να έχει ζεσταθεί καλά, σβήνει. Ναι καλά διαβάσατε σβήνει. Σήμερα το πρωί μου έσβησε. Ευτυχώς δεν είχε κίνηση ο δρόμος, έκανα στην άκρη, και με πολύ κόπο και γκάζι πήρε εμπρός πάλι. Όταν ζεσταθεί είναι μια χαρά.
Έχετε καμία ιδέα για το τί μπορεί να φταιει? Σημειωτέον ότι πριν τον καθαρισμό, ήταν τσακμάκι. Δεν είχε σβήσει ποτέ, ούτε στον πατέρα μου, ούτε σε μένα. -
Το τελευταίο είναι ότι μετά την αντικατάσταση των αμορτισέρ, το πίσω δεξί αμορτισέρ σηκώνει το αυτοκίνητο 3 cm περίπου περισσότερο από το δεξί. Σήμερα το πρωί με έναν φίλο μου πήραμε ένα μέτρο και μετρήσαμε τις αποστάσεις, του τροχού από το ‘φρύδι’ του φτερού, το ύψος της ζάντας, (μήπως έχει στραβώσει η ζάντα κ.λ.π). Όλα φαίνονται κανονικά, εκτός από το γεγονός ότι η απόσταση του αμαξώματος από το δρόμο πίσω δεξιά είναι μεγαλύτερη κατά 3 cm σε σχέση με το αριστερό μέρος. Αυτό έγινε 100% μετά την αντικατάσταση των αμορτισέρ. Δεν το έχω πάει ακόμα για ευθυγράμμιση.
Αύριο το πρωί θα το πάω στο συνεργείο να δούμε τι γίνεται.
Έχετε καμιά ιδέα?
G60, η βοήθεια σου θα ήταν πολύτιμη. Μακάρι να έβλεπες εσύ το αυτοκίνητο, αλλά είμαστε πολύ μακριά.Ανδρέας
Υ.Γ. Συγνώμη για το μεγάλο post
-
-
Σε Gredos 1.5i Kat, μοντ. 1991, με 167.500 Km, την περασμένη εβδομάδα έκανα γενικό Service. Το service έγινε σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, που το πηγαίνω εδώ και χρόνια και γενικά είχα μείνει ικανοποιημένος.
Οι εργασίες που έγιναν ήταν οι εξής:
Τοποθέτηση Αμορτισέρ MONROE Reflex
Αντικατάσταση κάρτερ λαδιού – φλάντζα
Αντικατάσταση Βαλβίδας λαδιού
Καθαρισμός Injection
Αντικατάσταση υγρού ψύξης με υγρό τύπου G12 (κόκκινο)
Σφίξιμο χειρόφρενου
Έλεγχος ρελαντί – ρύθμιση καύσης CO
Έλεγχος βαλβολίνης κιβωτίου
Έλεγχος βάσεων σασμάν – μηχανής
Ρύθμιση λεβιέ ταχυτήτωνΘέλω να σας πω τα παρακάτω προβλήματα τα οποία διαπίστωσα αφού το πήρα από το συνεργείο:
-
Άλλαξα το κάρτερ γιατί εντελώς ξαφνικά πριν δέκα ημέρες, χωρίς να το χτυπήσω ή οτιδήποτε άλλο, άρχισε να στάζει λάδια, από την τάπα. Σίγουρα ήταν ή από την φλάντζα ή από την τάπα, γιατί από το κάρτερ και πάνω, ο κινητήρας είναι στεγνός. Δεν έχει ίχνος διαρροής. Όταν τους είπα αν γίνεται να αλλάξει μόνο η φλάντζα του κάρτερ, μου είπαν ότι αν έχει ‘πετσικάρει’ δεν θα κάτσει καλά, και ακόμα και με καινούργια φλάντζα θα χάνει και ότι θα ήταν καλύτερα να αλλάξουμε και κάρτερ και φλάντζα. Και συμφώνησα.
Τώρα ‘δακρύζει’ από την τάπα του κάρτερ, αν και είναι ολοκαίνουργιο. Είναι βιδωμένη πολύ καλά, και φοβάμαι αν την σφίξω ακόμα λίγο, θα κουρέψει τις βόλτες.
Άλλαξα τα λάδια και έβαλα ΕΚΟ ΑΝΟΤΡΟΝ 10W-40 τα οποία είναι πιο ‘ψιλά’ σε σχέση με τα HELIX PLUS 15W-50 που έβαζα πριν, αλλά δεν νομίζω η διαρροή να οφείλεται σε αυτό το γεγονός. -
Είπα να καθαρίσουν τα μπεκ του Injection γιατί είχα την εντύπωση ότι ο κινητήρας είχε χάσει από την ισχύ του, και υπέθετα ότι έχουν βουλώσει τα μπεκ. Έχω να τα καθαρίσω πάνω από 70.000 Km. Όταν το πήρα έκανα μια βόλτα και το πίεσα λιγάκι. Πραγματικά είδα μια μικρή βελτίωση αλλά έχω την εντύπωση ότι ο κινητήρας δεν έχει τη ζωντάνια που είχε μέχρι πριν 10.000 Km. Όσοι έχουν οδηγήσει GREDOS ή IBIZΑ με τον συγκεκριμένο κινητήρα καταλαβαίνουν τί εννοώ.
Επιπρόσθετα τώρα κάνει το εξής. Όταν κινηθεί για 2 – 3 Km, χωρίς ακόμα να έχει ζεσταθεί καλά, σβήνει. Ναι καλά διαβάσατε σβήνει. Σήμερα το πρωί μου έσβησε. Ευτυχώς δεν είχε κίνηση ο δρόμος, έκανα στην άκρη, και με πολύ κόπο και γκάζι πήρε εμπρός πάλι. Όταν ζεσταθεί είναι μια χαρά.
Έχετε καμία ιδέα για το τί μπορεί να φταιει? Σημειωτέον ότι πριν τον καθαρισμό, ήταν τσακμάκι. Δεν είχε σβήσει ποτέ, ούτε στον πατέρα μου, ούτε σε μένα. -
Το τελευταίο είναι ότι μετά την αντικατάσταση των αμορτισέρ, το πίσω δεξί αμορτισέρ σηκώνει το αυτοκίνητο 3 cm περίπου περισσότερο από το δεξί. Σήμερα το πρωί με έναν φίλο μου πήραμε ένα μέτρο και μετρήσαμε τις αποστάσεις, του τροχού από το ‘φρύδι’ του φτερού, το ύψος της ζάντας, (μήπως έχει στραβώσει η ζάντα κ.λ.π). Όλα φαίνονται κανονικά, εκτός από το γεγονός ότι η απόσταση του αμαξώματος από το δρόμο πίσω δεξιά είναι μεγαλύτερη κατά 3 cm σε σχέση με το αριστερό μέρος. Αυτό έγινε 100% μετά την αντικατάσταση των αμορτισέρ. Δεν το έχω πάει ακόμα για ευθυγράμμιση.
Αύριο το πρωί θα το πάω στο συνεργείο να δούμε τι γίνεται.
Έχετε καμιά ιδέα?
G60, η βοήθεια σου θα ήταν πολύτιμη. Μακάρι να έβλεπες εσύ το αυτοκίνητο, αλλά είμαστε πολύ μακριά.Ανδρέας
Υ.Γ. Συγνώμη για το μεγάλο post
-
-
[list:s50a820b]1.To καρτερ αν δεν χτυπηθει δεν πετσικαρει με τιποτα.Ακομα και σε περιπτωσεις οπου τα καρτερ εχουν φαει γερο χτυπημα εχουν ξανατοποθετηθει (επειτα με συμφωνια με τν πελατη λογω κοστους) χωρις προβληματα διαροης.Ακομα και στην περιπτωση που το καρτερ εχει πετσικαρει μερικα δεκατα (υποθετικα), η ελαστικη φλαντζα που φοραει στο καρτερ ο συγκεκριμενος κινητηρας καλυπτει με ανεση το κενο αυτο.Ενα μεγαλο λαθος στη συναρμογη των εξαρτηματων που κανουν μερικοι και ειδικα σε ελαστικες φλαντζες ειναι να τοποθετουν φλαντζοκολα με αποτελεσμα αντι να στεγανοποιηθει η φλανζτα αυτη με το σφιξιμο να γλυστρα και να φευγει απ την πατουρα.Η φλαντζοκολα γενικα ειναι για πολυ ειδικες περιπτωσεις.Η ταπα αν ειναι κωνικη (δε θυμαμαι) κανονικα και με λιγο σφιξιμο δεν πρεπει να χανει.Διαφορετικα αλλαξτε ροδελα και ελεγξτε αν τελικα χανει απ τις τσιμουχες του στροφαλου.Το ποιο ψιλορευστο λιπαντικο δεν δημιουργει διαροες.Απλα υπαρχουν περιπτωσεις οπου αν ενας κινητηρας εχει 'μαθει' με 15/50 για αρκετα χιλιομετρα η αλλαγη σε ψιλορευστο μπορει να να καψει(οχι παντα και αναλογα με τις ανοχες).Ασχετο αλλα δεν ειναι προβλημα οποτε αν δεις κατι τετοιο το ξαναγυρνας σε 15/50[/list:u:s50a820b][list:s50a820b]2.Ασχετα με το συγκεκριμενο προβλημα, οσο αναφορα τα συστηματα τροφοδοσιας για την ελλαδα, αλλαζετε παντα σε καθε service φιλτρο βενζινης.Οι κατασκευαστες αυτοκινητων υπολογιζουν αλλαγες σε τεραστια διαστηματα με τη λογικη οτι θα κυκλοφορει με καυσιμο και οχι με.......φιδια.Αλλαξετο και συνεχισει το ιδιο ελεγξτε παλι CO.Υπαρχει περιπτωση να το κατεβασε υπερβολικα.Και τελος ορισμενα μπεκ μετα απο καθαρισμο παρουσιαζουν δυσλειτουργεια στα πρωτα χιλιομετρα, που σημαινει οτι δεν ειναι προβλημα, απλα θα περιμενεις ορισμενα χιλιομετρα[/list:u:s50a820b][list:s50a820b]3.Το αμορτισερ σε καμια περιπτωση δεν σηκωνει η χαμηλωνει ενα αυτοκινητο.Με λιγα λογια το αμορτισερ δεν κραταει το αυτοκινητο ( σκοπος τους ειναι να αποσβαινουν τις ταλαντωσεις )ακομα κι αν τα βγαλουμε τελειως αφου το ρολο αυτο καλειτε να παιξει το ελατηριο.Μηπως εγινε καμια μ@λακια στα top mounts?Διαφορετικα εχεις διαφορετικη ταση ελατηριων[/list:u:s50a820b][list:s50a820b]ΥΓ.Φτιαξτο εσυ με το καλο κι ας βρεθουμε για ρετσινα [/list:u:s50a820b]
-
G60, ευχαριστώ για την απάντηση.
Το πήγα πίσω στο συνεργείο. Πάλι έπεσες μέσα...-
Αυτός επέμενε ότι αν βγει το κάρτερ, δεν θα κάτσει καλά και γι αυτό το λόγο πείστηκα και το αντικατέστησα. Δεν πήγε πολλά, 65 € το κάρτερ και 5 € η φλάτζα. Εξακολουθεί να δακρύζει από την τάπα. Μάλλον θα αλλάξω ροδέλα. Η τάπα δεν είναι κωνική. Είναι κανονική.
-
Ήταν το τελευταίο που γράφεις. Αφού το αυτοκίνητο έκανε γύρω στα 150 Km, τώρα δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα. Μάλιστα βρήκε τα άλογα που λόγω ηλικίας είχαν ψοφήσει... Πραγματικά μου θύμισε το αυτοκίνητο όταν ήταν στα νιάτα του.
Αλήθεια κάθε πόσα Km πρέπει να γίνεται καθαρισμός του Injection? Έκανα και τρία γεμίσματα με V Power Racing, γι αυτό το λόγο, αλλά δεν είδα καμμιά διαφορά. Φίλτρο βενζίνης είχα αλλάξει στο προηγούμενο service πριν 7500 Km. Το αλλάζω συνήθως κάθε 15000 αλλά τώρα θα ακούσω τη συμβουλή σου. -
Με τα αμορτισέρ είχαν κάνει μ@λ@κι@. To έβγαλαν και το ξανάβαλαν, και τώρα είναι κανονικά. Ούτε διαφορά ύψους, ούτε κοπανάει. Φοβάμαι μόνο μην τυχόν και έχει αλλάξει η γεωμετρία της ανάρτησης. Αλλά θα το πάω για ευθυγράμμιση οπότε όλα τα μικροπροβλήματα θα διορθωθούν. Θα του αλλάξω και λάστιχα. Θα βάλω τα Michelin Pilot Exalto (αν βρω). Έχω ακούσει ότι η Michelin τα καταργεί. Αν δεν βρω, θα βάλω τα Michelin Energy.
Και πάλι ευχαριστώ για την απάντηση. Να' σαι καλά.
Αν βρεθώ Κατερίνη σίγουρα θα συναντηθουμε. Αλλά από Πειραιά δεν είναι εύκολο να έρθω.
Ανδρέας
-
-
[list:3t9640eb]1.OK [/list:u:3t9640eb][list:3t9640eb]2.Ki αυτο ΟΚ .Φιλτρο βενζινης καθε 15 000km [/list:u:3t9640eb][list:3t9640eb]3.Φτιαξαμε και τη μ@λακια στα πιατελα κι εδω .Ευθυγραμιση στον πισω δεν επηρεαζεται απο αλλαγη αμορτισερ , μπροστα ναι, αλλα ουτως η αλλως θα ελεγχθει μπρος πισω στην ευθυγραμιση[/list:u:3t9640eb][list:3t9640eb]Θα τα πουμε, να σαι σιγουρος [/list:u:3t9640eb]
Προβλήματα σε GREDOS 1.5i Kat