-
Για μένα ο ήρωας του αγώνα ήταν ο Τσαμάκος! Πραγματικά έμεινα άφωνος όταν στο S.P. διαπίστωσα ότι έβγαλε ολόκληρο Ακρόπολις με υποστήριξη ένα Niva και ένα τρέιλερ!! Δεν είχε καν φορτηγό, και τα λάστιχά του τα είχε φορτωμένα σε ένα Laguna (!) Αξιζε το χειροκρότημα στις ειδικές και με το παραπάνω..
-
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Μπράβο σε αυτούς που τρέχουν απλά και μόνο για τη συμμετοχη!
Απο τότε που το ΡΑ ''κόπηκε'' απο τε Ελληνικο πρωταθλημα ράλλυ ναι μεν μειωθηκε (?) το κόστος συμμετοχής στο ΕΠΡ αλλα στερηθηκε ο εθνικός μας αγωνας απο μία πλειάδα τετοιων συμμετοχών οι οποιες κακα τα ψεματα αυτές ήταν εκείνες που εδειναν το -χαμένο πλέον- χρωμα στο θεατή. Μετά την μαχη και τις συζητήσεις της γενικής ο κοσμος περιμενε να δει τις στρατιές με τα ελληνικά σταρλετ , τις ''κορόλλες'' της Ν2 ,το τελευταιο λάντα το ειδατε ? κτλ.
Πιστευω οτι ενας βασικός λόγος για τον οποιο πολλοι μιλουν πλέον για αποστειρωμένα και άχρωμα ΡΑ ειναι και αυτός. -
Ε, δε νομίζω να περνούσαν πιο γρήγορα/θεαματικά όλοι αυτοί από όσους συμμετείχαν φέτος
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ε, δε νομίζω να περνούσαν πιο γρήγορα/θεαματικά όλοι αυτοί από όσους συμμετείχαν φέτοςΗ ταχύτητα και το θέαμα δεν ειναι τα μονα στοιχεία που κανουν ενα ΡΑ μοναδικο.Νομιζω οτι ήταν και θα πρεπει να συνεχισει να ειναι και ενας αγωνας αντοχής ,ενταξει οχι πλεον για τους εργοστασιακούς ,αλλά για μια πλειαδα αγωνιζομένων που νίκη για αυτους ήταν ο τερματισμός.
Ας μην ξεχνάμε οτι μεσα ακριβώς απο αυτη την παραμετρο του εθνικου μας αγωνα ''βγηκαν'' και ταλαντουχοι Ελληνες μηχανικοί σε μια διαρκή προσπαθεια να κανουν τα ''απλά'' αυτοκίνητα τους να αντεχουν οσο γινεται περισσότερο - χαρακτηριστικό παραδειγμα τέτοιου ακροπολικου οδηγου -μηχανικου ο αείμνηστος Κ.Λαμπρόπουλος-. -
Οσο αναφορά τους 'Ελληνες του φετινού acropolis...μου άρεσαν πολύ τα περάσματα του Τσολακίδη μέχρι να εγκαταλείψει...τον Πάνο δεν πρόλαβα να τον δω... ...Από εκεί κ πέρα, ομολογώ πως δεν ενθουσιάστηκα από τους υπόλοιπους Έλληνες των Ν. Ακόμη κ απο τον Άρη νοιώθω πως περίμενα να δω περισσότερα...(φυσικά δεν εννοώ για την 8η θέση!(θερμά συγχαρητιρια!!! )),φαίνεται πως αλλιως τον έχω συνηθισει!...'Υστερα,μου άρεσε ο ιvan (απορώ πως ήταν σχετικά πίσω )...επίσης πολύ αξιόλογα περάσματα απο τον Πλατή...κ γρήγορα περάσματα από τον αστυνομο!!! Τέλος,τι να πει κανείς...'για το πιο μικρό αυτοκίνητο'.... που λέει και ο Στράτος! ...για το seicento μιλάω...ρε παιδιά...το είδα στην κατηφόρα στην Στρώμη κ στο Ελευθεροχώρι και τρελάθηκα!!! Ειδικά στην Στρώμη το κατι άλλο!(φυσικά για την κατηγορια του)...αν κ απ' ο,τι είδα ήταν μπροστά από άλλους 'μεγαλύτερους' συνδυασμους! Πάντως,τον οδήγο του συγεκριμένου αυτοκινήτου, επειδή τον έχω ξαναπαρακολουθήσει, θα ήθελα πολύ να τον δω με ενα πιο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο...ας πούμε ένα S1600 ή ένα Ν.
Τέλος, ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε ολους τους Έλληνες και ιδιαίτερα σε όσους έτρεξαν απ΄το....'υστέρημά' τους.
Άντε και του χρόνου!!! -
Απο Ελληνες ευχαρηστήθηκα τους Πλατή/Νασσιόπουλο και Τσολακίδη/Παυλίδη στην Παύλιανη Ι, Χαλκιά/Πατρικούση (Στρώμη ΙΙ) αυτή η σκάστρα βρε παιδί μου (φτού-φτού μην τα ματιάσω τα παιδιά) μέσα στο πουθενά αντηχούσε για ώρα (εκτός απο το θέαμα)...δάσκαλο-Τσάδαρη με Κουνίτη-στην Λιλαία το Σάββατο...και βέβαια Βωβο/EL-EM
-
Η συνέντευξη του Νιώρα στο rally.gr.
Απορϊα άσχετη: Έχει η Ελλ.Αστυνομία Focus RS?
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ