-
Φίλος με Clio 1.2 16V (μοντ. 2001) ρωτάει σε εξουσιοδοτημένο για το κόστος του σέρβις των 60.000χλμ ('μεγάλο' σέρβις για αυτό το μοντέλο) και η απάντηση είναι 'γύρω στα 700Ε' (!!!)
Το σέρβις περιλαμβάνει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου και αλλαγή αντλίας νερού, όπου το 2ο είναι και σημαντικό μέρος του κόστους.
Σε ερώτησή του γιατί η αντλία νερού θέλει αλλαγή, η απάντηση είναι ότι έτσι και αλλιώς θα χαλάσει σύντομα, οπότε για να γλιτώσει το κόστος των εργατικών (μάλλον θα πρέπει να ξαναβγούν ιμάντες κλπ), είναι ευκαιρία να αλλαχτεί τώρα. Και ναί, στα 120.000χλμ θα πρέπει να ξανα-αλλάξει αντλία νερού.
Το παραπάνω μου φαίνεται εξωφρενικό... με δυό λόγια η αντλία νερού θεωρείται από την Renault αναλώσιμο ανταλακτικό που θέλει αλλαγή σε προγραμματισμένο σέρβις κάθε 60.000χλμ !!! Αλλαγή με ίδιο προβληματικό ανταλακτικό (κατά την γνώμη μου πάντα).
Για μένα είναι ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ανταλακτικό που θα έπρεπε να το αντικαθιστά η αντιπροσωπεία με δικό της κόστος, ακόμα και να έχει βγεί το αυτοκίνητο εκτός εγγύησης, και αναρωτιέμαι αν στο εξωτερικό ακολουθείται η ίδια τακτική...
Περιμένω τις απόψεις σας, ή αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω για το θέμα...
-
Φίλος με Clio 1.2 16V (μοντ. 2001) ρωτάει σε εξουσιοδοτημένο για το κόστος του σέρβις των 60.000χλμ ('μεγάλο' σέρβις για αυτό το μοντέλο) και η απάντηση είναι 'γύρω στα 700Ε' (!!!)
Το σέρβις περιλαμβάνει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου και αλλαγή αντλίας νερού, όπου το 2ο είναι και σημαντικό μέρος του κόστους.
Σε ερώτησή του γιατί η αντλία νερού θέλει αλλαγή, η απάντηση είναι ότι έτσι και αλλιώς θα χαλάσει σύντομα, οπότε για να γλιτώσει το κόστος των εργατικών (μάλλον θα πρέπει να ξαναβγούν ιμάντες κλπ), είναι ευκαιρία να αλλαχτεί τώρα. Και ναί, στα 120.000χλμ θα πρέπει να ξανα-αλλάξει αντλία νερού.
Το παραπάνω μου φαίνεται εξωφρενικό... με δυό λόγια η αντλία νερού θεωρείται από την Renault αναλώσιμο ανταλακτικό που θέλει αλλαγή σε προγραμματισμένο σέρβις κάθε 60.000χλμ !!! Αλλαγή με ίδιο προβληματικό ανταλακτικό (κατά την γνώμη μου πάντα).
Για μένα είναι ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ανταλακτικό που θα έπρεπε να το αντικαθιστά η αντιπροσωπεία με δικό της κόστος, ακόμα και να έχει βγεί το αυτοκίνητο εκτός εγγύησης, και αναρωτιέμαι αν στο εξωτερικό ακολουθείται η ίδια τακτική...
Περιμένω τις απόψεις σας, ή αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω για το θέμα...
-
Λόγο ότι είχα Ρενο Clio , να σου πω ότι έκανα 70,000 χλμ πριν το πουλήσω και άλλαξα 3 αντλίες , η μια μάλιστα χάλασε πριν το χρόνο, και ευτυχώς την είχα αλλάξει στην αντιπροσωπία και είχε εγγυηση1 χρόνο το ανταλλακτικό. Ήταν το προηγούμενο μοντέλο του clio. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι το Clio είχε θέμα στην αντλία του, και ένας φίλος μου του χάλασε στα 50,000χλμ.
Από τη στιγμή που πήρες Clio θα σε συμβούλευα να την αλλάξεις γιατί οι πιθανότητες να μείνεις στο δρόμο από αντλία είναι μεγάλες .......
Και ειδικά τώρα που έρχεται και καλοκαίρι
Clio 1.2 και Αντλία Νερού