Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Clio 1.2 και Αντλία Νερού
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Clio 1.2 και Αντλία Νερού
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    2
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgex last edited by

      Φίλος με Clio 1.2 16V (μοντ. 2001) ρωτάει σε εξουσιοδοτημένο για το κόστος του σέρβις των 60.000χλμ ('μεγάλο' σέρβις για αυτό το μοντέλο) και η απάντηση είναι 'γύρω στα 700Ε' (!!!)

      Το σέρβις περιλαμβάνει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου και αλλαγή αντλίας νερού, όπου το 2ο είναι και σημαντικό μέρος του κόστους.

      Σε ερώτησή του γιατί η αντλία νερού θέλει αλλαγή, η απάντηση είναι ότι έτσι και αλλιώς θα χαλάσει σύντομα, οπότε για να γλιτώσει το κόστος των εργατικών (μάλλον θα πρέπει να ξαναβγούν ιμάντες κλπ), είναι ευκαιρία να αλλαχτεί τώρα. Και ναί, στα 120.000χλμ θα πρέπει να ξανα-αλλάξει αντλία νερού.

      Το παραπάνω μου φαίνεται εξωφρενικό... με δυό λόγια η αντλία νερού θεωρείται από την Renault αναλώσιμο ανταλακτικό που θέλει αλλαγή σε προγραμματισμένο σέρβις κάθε 60.000χλμ !!! Αλλαγή με ίδιο προβληματικό ανταλακτικό (κατά την γνώμη μου πάντα).

      Για μένα είναι ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ανταλακτικό που θα έπρεπε να το αντικαθιστά η αντιπροσωπεία με δικό της κόστος, ακόμα και να έχει βγεί το αυτοκίνητο εκτός εγγύησης, και αναρωτιέμαι αν στο εξωτερικό ακολουθείται η ίδια τακτική...

      Περιμένω τις απόψεις σας, ή αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω για το θέμα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgex last edited by

        Φίλος με Clio 1.2 16V (μοντ. 2001) ρωτάει σε εξουσιοδοτημένο για το κόστος του σέρβις των 60.000χλμ ('μεγάλο' σέρβις για αυτό το μοντέλο) και η απάντηση είναι 'γύρω στα 700Ε' (!!!)

        Το σέρβις περιλαμβάνει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου και αλλαγή αντλίας νερού, όπου το 2ο είναι και σημαντικό μέρος του κόστους.

        Σε ερώτησή του γιατί η αντλία νερού θέλει αλλαγή, η απάντηση είναι ότι έτσι και αλλιώς θα χαλάσει σύντομα, οπότε για να γλιτώσει το κόστος των εργατικών (μάλλον θα πρέπει να ξαναβγούν ιμάντες κλπ), είναι ευκαιρία να αλλαχτεί τώρα. Και ναί, στα 120.000χλμ θα πρέπει να ξανα-αλλάξει αντλία νερού.

        Το παραπάνω μου φαίνεται εξωφρενικό... με δυό λόγια η αντλία νερού θεωρείται από την Renault αναλώσιμο ανταλακτικό που θέλει αλλαγή σε προγραμματισμένο σέρβις κάθε 60.000χλμ !!! Αλλαγή με ίδιο προβληματικό ανταλακτικό (κατά την γνώμη μου πάντα).

        Για μένα είναι ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ανταλακτικό που θα έπρεπε να το αντικαθιστά η αντιπροσωπεία με δικό της κόστος, ακόμα και να έχει βγεί το αυτοκίνητο εκτός εγγύησης, και αναρωτιέμαι αν στο εξωτερικό ακολουθείται η ίδια τακτική...

        Περιμένω τις απόψεις σας, ή αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω για το θέμα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gfon last edited by

          Λόγο ότι είχα Ρενο Clio , να σου πω ότι έκανα 70,000 χλμ πριν το πουλήσω και άλλαξα 3 αντλίες , η μια μάλιστα χάλασε πριν το χρόνο, και ευτυχώς την είχα αλλάξει στην αντιπροσωπία και είχε εγγυηση1 χρόνο το ανταλλακτικό. Ήταν το προηγούμενο μοντέλο του clio. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι το Clio είχε θέμα στην αντλία του, και ένας φίλος μου του χάλασε στα 50,000χλμ.
          Από τη στιγμή που πήρες Clio θα σε συμβούλευα να την αλλάξεις γιατί οι πιθανότητες να μείνεις στο δρόμο από αντλία είναι μεγάλες .......
          Και ειδικά τώρα που έρχεται και καλοκαίρι

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr