-
Ακολουθώντας το παραδειγμα πολλων εδω μεσα λεω να σας μιλησω για το δικο μου αυτοκίνητο. Ενα Corsa 1.2 του 2001 λοιπον που αγοραστηκε στα γρηγορα χωρις πολυ-πολυ ψαξιμο. 3 χρονια (και 35000χλμ.) μετα λοιπον...
- Κινητηρας. Δεν εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα. Ειναι ζητημα να συνεβη 2-3 φορες να τον βαλω σε λειτουργια με τη δευτερη. Χαμηλα δεν ειναι και στα φορτε του αλλα μεσα στην πολη ειναι ΟΚ. Τα μισα χιλιομετρα (μετα τον δευτερο χρονο που αλλαξα δουλεια και δεν το επαιρνα για να μετακινηθω σε αυτη) τα εχω κανει σε ταξιδια (Τρικαλα, Γιαννενα, Λαρισα και αλλου, σχετικα συχνα). Τον πρωτο χρονο εκανα καθημερινα 30χλμ. σε δυσκολες κυκλοφοριακες συνθηκες. Λαδια δεν εκαψε ποτε, άλλα προβληματα δοξα τω θεω δεν εβγαλε. Service και λαδια μεχρι τωρα οτι λεει ο κατασκευαστης (στο χρονο εκτος απο τα πρωτα λαδια). Η καταναλωση μαλλον ειναι στο μεσο όρο.
- Συμπεριφορα. Ουδετερη, ψιλοαδιαφορη, οχι για πολλα αλλα για καθημερινη χρηση ΟΚ. Η ανεση ειναι μετρια, αλλα σαφως βγαινεις απο το αυτοκινητο ξεκουραστος (προσφατα οδηγησα το νεο Micra: μαυρα χαλια, μπαινεις μια χαρα και βγαινεις με δισκοπαθεια! Μπορει να φταινε και τα αισχρα καθισματα) Το τιμονι αν δεν εχεις συνηθισει ειναι περιεργο αλλα: α) εχει γινει καθεστως στην κατηγορια (δεν βρισκεις αμαξι χωρις ηλεκτρικο), β) ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ βολικο για παρκαρισμα και αλλους ελιγμους, γ) σε περισσοτερα χλμ. βαραινει και με τον καιρο το συνηθιζεις.
- Φρενα. Περιεργη αισθηση, πρεπει να τα συνηθισεις αλλιως χανεσαι! Οταν μπεις στο νοημα θα ελεγα πως ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, δεν μπλοκαρουν ευκολα (ειναι χωρις ABS), κουραζονται δυσκολα. Μονη μου ενσταση: αλλαξα τακακια στις 12000χλμ. και (μονο μπροστα) στις 23000χλμ! Ρε μπας και με δουλεψανε την πρωτη φορα; Ξερει κανεις;
- Ποιοτητα κατασκευης. Σε γενικες γραμμες πολυ καλη. Τιποτα (ακομα) δεν τριζει. Τα (περισσοτερα) πλαστικα ειναι ΟΚ οπως και η συναρμογη τους. Ενσταση για την απομιμηση αλουμινιου στον λεβιε (ασχετο αλλα το κιβωτιο ειναι απο τα πολυ καλα της κατηγοριας κι εχω οδηγησει Punto, Polo, Ibiza, Saxo/ΑΙΣΧΟΣ!!!, Yaris) που εχει ξεφτισει εντελως και τα πλαστικα των λεβιεδων φλας και υαλοκαθαριστηρων που ειναι ψευτικα κι εχουν ξεθωριασει. Γνωμη μου: μην παρετε αυτοκινητο με ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ. Θα το μετανιωσετε! Ολα τα αλλα ειναι σε αριστη κατασταση (και δεν ειμαι απο αυτους που ασχολουνται με την... περιποιηση – το πλενω/καθαριζω μια στους 3-4 μηνες). Τα λαστιχακια των υαλοκαθαριστηρων ηθελαν σχεδον αμεσως αλλαγη, αλλα ενταξει, εχω ακουσει πολυ χειροτερα σε VW! Το Air-condition δουλευει υποδειγματικα οπως ΚΑΙ ΟΛΑ τα ηλεκτρικα (κατι περιεργα τον τελευταιο μηνα μου εκανε κανα-δυο φορες το κεντρικο κλειδωμα, ελπιζω να ηταν παροδικο).
- Κοστος. 1ο service 110 (+100 τακακια) ευρω , 2ο 200 (μαλλον μου τον... πιασανε) σε εξουσιοδοτημενο. Σε συνεργειο πηγα: α) για τα service, β) μια φορα για τακακια, γ)μια φορα (στην εγγυηση) για ν’ αλλαξω βαση καθισματος οδηγου που ηταν λιγο στραβη απο τη μανα του (μου αλλαξανε προληπτικα και του συνοδηγου χωρις να εχει προβλημα και, φυσικα, χωρις καμια επιβαρυνση!) και δ) μια φορα που ενας μ$$$$$ς μου εσπασε με παπακι τον πισω προφυλακτηρα ενω ημουν σπιτι και το χαζευα παρκαρισμενο απο κατω! Κοστος αντικαταστασης (που το πληρωσε ο μ%$%$ς βεβαια!) 500 ευρω στον εξουσιοδοτημενο.
Αυτα. Αν θυμηθω κατι αλλο θα επανελθω. Οποιος θελει ρωταει!
Σημ. Η αδερφη μου εχει Astra 1.4 του 2001. 50000χλμ με σκληρη χρηση και κατα διαστηματα μεγαλα ταξιδια. Μα τω θεω μονο για τα service εχει παει συνεργειο (α, και για το εμπρος αριστερο φαναρι που εβαζε υγρασια και αλλαχτηκε στην εγγυηση οπως και, προληπτικα, το δεξι! Αυτο το προληπτικα στην OPEL πολυ το γουσταρω!). Και το αμαξι στο δρομο ειναι πολυ-πολυ καλο (μια σκαλα πανω απο το Corsa) και ισαξιο (λογω κινητηρα) με το κορυφαιο της κατηγοριας Focus.
-
Ακολουθώντας το παραδειγμα πολλων εδω μεσα λεω να σας μιλησω για το δικο μου αυτοκίνητο. Ενα Corsa 1.2 του 2001 λοιπον που αγοραστηκε στα γρηγορα χωρις πολυ-πολυ ψαξιμο. 3 χρονια (και 35000χλμ.) μετα λοιπον...
- Κινητηρας. Δεν εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα. Ειναι ζητημα να συνεβη 2-3 φορες να τον βαλω σε λειτουργια με τη δευτερη. Χαμηλα δεν ειναι και στα φορτε του αλλα μεσα στην πολη ειναι ΟΚ. Τα μισα χιλιομετρα (μετα τον δευτερο χρονο που αλλαξα δουλεια και δεν το επαιρνα για να μετακινηθω σε αυτη) τα εχω κανει σε ταξιδια (Τρικαλα, Γιαννενα, Λαρισα και αλλου, σχετικα συχνα). Τον πρωτο χρονο εκανα καθημερινα 30χλμ. σε δυσκολες κυκλοφοριακες συνθηκες. Λαδια δεν εκαψε ποτε, άλλα προβληματα δοξα τω θεω δεν εβγαλε. Service και λαδια μεχρι τωρα οτι λεει ο κατασκευαστης (στο χρονο εκτος απο τα πρωτα λαδια). Η καταναλωση μαλλον ειναι στο μεσο όρο.
- Συμπεριφορα. Ουδετερη, ψιλοαδιαφορη, οχι για πολλα αλλα για καθημερινη χρηση ΟΚ. Η ανεση ειναι μετρια, αλλα σαφως βγαινεις απο το αυτοκινητο ξεκουραστος (προσφατα οδηγησα το νεο Micra: μαυρα χαλια, μπαινεις μια χαρα και βγαινεις με δισκοπαθεια! Μπορει να φταινε και τα αισχρα καθισματα) Το τιμονι αν δεν εχεις συνηθισει ειναι περιεργο αλλα: α) εχει γινει καθεστως στην κατηγορια (δεν βρισκεις αμαξι χωρις ηλεκτρικο), β) ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ βολικο για παρκαρισμα και αλλους ελιγμους, γ) σε περισσοτερα χλμ. βαραινει και με τον καιρο το συνηθιζεις.
- Φρενα. Περιεργη αισθηση, πρεπει να τα συνηθισεις αλλιως χανεσαι! Οταν μπεις στο νοημα θα ελεγα πως ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, δεν μπλοκαρουν ευκολα (ειναι χωρις ABS), κουραζονται δυσκολα. Μονη μου ενσταση: αλλαξα τακακια στις 12000χλμ. και (μονο μπροστα) στις 23000χλμ! Ρε μπας και με δουλεψανε την πρωτη φορα; Ξερει κανεις;
- Ποιοτητα κατασκευης. Σε γενικες γραμμες πολυ καλη. Τιποτα (ακομα) δεν τριζει. Τα (περισσοτερα) πλαστικα ειναι ΟΚ οπως και η συναρμογη τους. Ενσταση για την απομιμηση αλουμινιου στον λεβιε (ασχετο αλλα το κιβωτιο ειναι απο τα πολυ καλα της κατηγοριας κι εχω οδηγησει Punto, Polo, Ibiza, Saxo/ΑΙΣΧΟΣ!!!, Yaris) που εχει ξεφτισει εντελως και τα πλαστικα των λεβιεδων φλας και υαλοκαθαριστηρων που ειναι ψευτικα κι εχουν ξεθωριασει. Γνωμη μου: μην παρετε αυτοκινητο με ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ. Θα το μετανιωσετε! Ολα τα αλλα ειναι σε αριστη κατασταση (και δεν ειμαι απο αυτους που ασχολουνται με την... περιποιηση – το πλενω/καθαριζω μια στους 3-4 μηνες). Τα λαστιχακια των υαλοκαθαριστηρων ηθελαν σχεδον αμεσως αλλαγη, αλλα ενταξει, εχω ακουσει πολυ χειροτερα σε VW! Το Air-condition δουλευει υποδειγματικα οπως ΚΑΙ ΟΛΑ τα ηλεκτρικα (κατι περιεργα τον τελευταιο μηνα μου εκανε κανα-δυο φορες το κεντρικο κλειδωμα, ελπιζω να ηταν παροδικο).
- Κοστος. 1ο service 110 (+100 τακακια) ευρω , 2ο 200 (μαλλον μου τον... πιασανε) σε εξουσιοδοτημενο. Σε συνεργειο πηγα: α) για τα service, β) μια φορα για τακακια, γ)μια φορα (στην εγγυηση) για ν’ αλλαξω βαση καθισματος οδηγου που ηταν λιγο στραβη απο τη μανα του (μου αλλαξανε προληπτικα και του συνοδηγου χωρις να εχει προβλημα και, φυσικα, χωρις καμια επιβαρυνση!) και δ) μια φορα που ενας μ$$$$$ς μου εσπασε με παπακι τον πισω προφυλακτηρα ενω ημουν σπιτι και το χαζευα παρκαρισμενο απο κατω! Κοστος αντικαταστασης (που το πληρωσε ο μ%$%$ς βεβαια!) 500 ευρω στον εξουσιοδοτημενο.
Αυτα. Αν θυμηθω κατι αλλο θα επανελθω. Οποιος θελει ρωταει!
Σημ. Η αδερφη μου εχει Astra 1.4 του 2001. 50000χλμ με σκληρη χρηση και κατα διαστηματα μεγαλα ταξιδια. Μα τω θεω μονο για τα service εχει παει συνεργειο (α, και για το εμπρος αριστερο φαναρι που εβαζε υγρασια και αλλαχτηκε στην εγγυηση οπως και, προληπτικα, το δεξι! Αυτο το προληπτικα στην OPEL πολυ το γουσταρω!). Και το αμαξι στο δρομο ειναι πολυ-πολυ καλο (μια σκαλα πανω απο το Corsa) και ισαξιο (λογω κινητηρα) με το κορυφαιο της κατηγοριας Focus.
Δοκιμή... μακράς διαρκείας Opel Corsa 1.2 (το δικο μου!)