-
Καλησπερα σε ολους.
Ωρες, ωρες σκεφτομαι τι ωραιος θα ηταν κοσμος χωρις αυτοκινητα. Λιγοτερα καυσαερια, λιγοτερα εξοδα, λιγοτερα ΝΕΥΡΑ…………. Αυτό είναι το τελευταιο επιτευμα που κανει το ibizaki μου για να μου σπασει τα νευρα…….
Όταν το εχω εξω και εχει εστω και λιγο κρυο η υγρασια, μουσκευει η μια πλευρα με ταση και για την άλλη. ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν μουσκευει απεξω. Απεξω είναι στεγνα. Καταστεγνα. Μεσα είναι νερο. Το μισο και κατι παραπανω παρμπριζ καθως και ολη η πλευρα του οδηγου. Τα ιδια τραβαγα και με το cherry μου αλλα αυτό μουσκευε απεξω μονο. Μετα θαμπωνε από μεσα αλλα από τα χνωτα και όχι επειδη του ηρθε.
Ερωτησεις:- Γιατι τοσο πολύ υγρασια μεσα στο αμαξι; (Δεν μπαζει από πουθενα – τουλαχιστον απ’ οσο μπορω να δω).
- Το αυτοκινητο είναι παρκαρισμενο με την μια πλευρα να είναι κοντα σε πολυκατοικια. Αυτή η πλευρα δεν μουσκευει (πολύ σπανια).
- Αυτό που με προβληματιζει κυριως είναι το εξης. Το αμαξι μπορει να ¨ιδρωσει¨ και το μεσημερι. Και ας το βαραει ηλιος. Και γι αυτό σκεφτομαι μηπως γινεται το εξης: Επειδη το αμαξι κραταει αρκετη ζεστη μεσα μηπως επειδη εχει κρυο εξω δημιουργηται εσωτερικος ¨ιδρωτας¨. Μαλλον κατι τετοιο πρεπει να γινεται γιατι και ένα cd να βγαλω και είναι ζεστο το χερι μου κατευθειαν αρχιζει και θαμπωνει η επιφανεια του. Μεσα στο αμαξι ετσι;
Το ξερω ρε παιδια ότι σας φαινονται γελοια όλα αυτά αλλα πραγματικα επειδη δεν ξερω τι να κανω, αν μπορειτε βοηθειστε………..
Υ.Γ. Τις προαλλες ειχε θαμπωσει παλι η πλευρα του οδηγου παρολο που ηταν παρκαρισμενη προς την πολυκατοικια. Ενώ από την άλλη πλευρα ηταν κυριλε………. Παραξενα πραγματα. Είναι δυνατον να θαμπωνει ολη η μια πλευρα και η άλλη τιποτα; Δεν θυμαμαι να εχουν θαμπωσει όλα τα τζαμια ταυτοχρονα (ισως και να εχει γινει).
Υ.Γ.2. Μηπως ηρθε η ωρα να τα μαζεψουμε και να παμε σε καμια Κινα; Θα εχουμε το ποδηλατακι μας και θα ειμαστε μια χαρα………
Y.Γ.3. Και όμως…………. ΘΑΜΠΩΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!!!!!! Όλα τα αλλα πιασαν απεξω υγρασια, εμενα ολο μεσα. ΜΙΛΑΜΕ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!! Πριν από λιγο κατεβηκα και το ειδα. Τι εγινε ρε παιδια που ελεγε και ο Παπαδοπουλος ;
-
Καλησπερα σε ολους.
Ωρες, ωρες σκεφτομαι τι ωραιος θα ηταν κοσμος χωρις αυτοκινητα. Λιγοτερα καυσαερια, λιγοτερα εξοδα, λιγοτερα ΝΕΥΡΑ…………. Αυτό είναι το τελευταιο επιτευμα που κανει το ibizaki μου για να μου σπασει τα νευρα…….
Όταν το εχω εξω και εχει εστω και λιγο κρυο η υγρασια, μουσκευει η μια πλευρα με ταση και για την άλλη. ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν μουσκευει απεξω. Απεξω είναι στεγνα. Καταστεγνα. Μεσα είναι νερο. Το μισο και κατι παραπανω παρμπριζ καθως και ολη η πλευρα του οδηγου. Τα ιδια τραβαγα και με το cherry μου αλλα αυτό μουσκευε απεξω μονο. Μετα θαμπωνε από μεσα αλλα από τα χνωτα και όχι επειδη του ηρθε.
Ερωτησεις:- Γιατι τοσο πολύ υγρασια μεσα στο αμαξι; (Δεν μπαζει από πουθενα – τουλαχιστον απ’ οσο μπορω να δω).
- Το αυτοκινητο είναι παρκαρισμενο με την μια πλευρα να είναι κοντα σε πολυκατοικια. Αυτή η πλευρα δεν μουσκευει (πολύ σπανια).
- Αυτό που με προβληματιζει κυριως είναι το εξης. Το αμαξι μπορει να ¨ιδρωσει¨ και το μεσημερι. Και ας το βαραει ηλιος. Και γι αυτό σκεφτομαι μηπως γινεται το εξης: Επειδη το αμαξι κραταει αρκετη ζεστη μεσα μηπως επειδη εχει κρυο εξω δημιουργηται εσωτερικος ¨ιδρωτας¨. Μαλλον κατι τετοιο πρεπει να γινεται γιατι και ένα cd να βγαλω και είναι ζεστο το χερι μου κατευθειαν αρχιζει και θαμπωνει η επιφανεια του. Μεσα στο αμαξι ετσι;
Το ξερω ρε παιδια ότι σας φαινονται γελοια όλα αυτά αλλα πραγματικα επειδη δεν ξερω τι να κανω, αν μπορειτε βοηθειστε………..
Υ.Γ. Τις προαλλες ειχε θαμπωσει παλι η πλευρα του οδηγου παρολο που ηταν παρκαρισμενη προς την πολυκατοικια. Ενώ από την άλλη πλευρα ηταν κυριλε………. Παραξενα πραγματα. Είναι δυνατον να θαμπωνει ολη η μια πλευρα και η άλλη τιποτα; Δεν θυμαμαι να εχουν θαμπωσει όλα τα τζαμια ταυτοχρονα (ισως και να εχει γινει).
Υ.Γ.2. Μηπως ηρθε η ωρα να τα μαζεψουμε και να παμε σε καμια Κινα; Θα εχουμε το ποδηλατακι μας και θα ειμαστε μια χαρα………
Y.Γ.3. Και όμως…………. ΘΑΜΠΩΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!!!!!! Όλα τα αλλα πιασαν απεξω υγρασια, εμενα ολο μεσα. ΜΙΛΑΜΕ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!! Πριν από λιγο κατεβηκα και το ειδα. Τι εγινε ρε παιδια που ελεγε και ο Παπαδοπουλος ;
-
Καλησπερα σε ολους.
Ωρες, ωρες σκεφτομαι τι ωραιος θα ηταν κοσμος χωρις αυτοκινητα. Λιγοτερα καυσαερια, λιγοτερα εξοδα, λιγοτερα ΝΕΥΡΑ…………. Αυτό είναι το τελευταιο επιτευμα που κανει το ibizaki μου για να μου σπασει τα νευρα…….
Όταν το εχω εξω και εχει εστω και λιγο κρυο η υγρασια, μουσκευει η μια πλευρα με ταση και για την άλλη. ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν μουσκευει απεξω. Απεξω είναι στεγνα. Καταστεγνα. Μεσα είναι νερο. Το μισο και κατι παραπανω παρμπριζ καθως και ολη η πλευρα του οδηγου. Τα ιδια τραβαγα και με το cherry μου αλλα αυτό μουσκευε απεξω μονο. Μετα θαμπωνε από μεσα αλλα από τα χνωτα και όχι επειδη του ηρθε.
Ερωτησεις:- Γιατι τοσο πολύ υγρασια μεσα στο αμαξι; (Δεν μπαζει από πουθενα – τουλαχιστον απ’ οσο μπορω να δω).
- Το αυτοκινητο είναι παρκαρισμενο με την μια πλευρα να είναι κοντα σε πολυκατοικια. Αυτή η πλευρα δεν μουσκευει (πολύ σπανια).
- Αυτό που με προβληματιζει κυριως είναι το εξης. Το αμαξι μπορει να ¨ιδρωσει¨ και το μεσημερι. Και ας το βαραει ηλιος. Και γι αυτό σκεφτομαι μηπως γινεται το εξης: Επειδη το αμαξι κραταει αρκετη ζεστη μεσα μηπως επειδη εχει κρυο εξω δημιουργηται εσωτερικος ¨ιδρωτας¨. Μαλλον κατι τετοιο πρεπει να γινεται γιατι και ένα cd να βγαλω και είναι ζεστο το χερι μου κατευθειαν αρχιζει και θαμπωνει η επιφανεια του. Μεσα στο αμαξι ετσι;
Το ξερω ρε παιδια ότι σας φαινονται γελοια όλα αυτά αλλα πραγματικα επειδη δεν ξερω τι να κανω, αν μπορειτε βοηθειστε………..
Υ.Γ. Τις προαλλες ειχε θαμπωσει παλι η πλευρα του οδηγου παρολο που ηταν παρκαρισμενη προς την πολυκατοικια. Ενώ από την άλλη πλευρα ηταν κυριλε………. Παραξενα πραγματα. Είναι δυνατον να θαμπωνει ολη η μια πλευρα και η άλλη τιποτα; Δεν θυμαμαι να εχουν θαμπωσει όλα τα τζαμια ταυτοχρονα (ισως και να εχει γινει).
Υ.Γ.2. Μηπως ηρθε η ωρα να τα μαζεψουμε και να παμε σε καμια Κινα; Θα εχουμε το ποδηλατακι μας και θα ειμαστε μια χαρα………
Y.Γ.3. Και όμως…………. ΘΑΜΠΩΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!!!!!! Όλα τα αλλα πιασαν απεξω υγρασια, εμενα ολο μεσα. ΜΙΛΑΜΕ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!! Πριν από λιγο κατεβηκα και το ειδα. Τι εγινε ρε παιδια που ελεγε και ο Παπαδοπουλος ;
-
Καλησπέρα και από εμένα. Υποστηρίζω όλα όσα λες μιας και εγώ αυτό το καιρό έχω διάφορα να με απασχολούν σχετικά με το αυτοκίνητο μου (διάβασε παρακάτω άλλο topic) . Το έκανε και σε εμένα αυτό αλλά μόνο κατά τους πρώτους 2 μήνες ιδιοκτησίας του. Μετά εξαφανίστηκε το χαρακτηριστικό που αναφέρεις. Βέβαια στο σημείο αυτό, να αναφέρω ότι εμένα θάμπωνε (είχε υγρασία) μόνο το παρμπρίζ και μάλιστα η αριστερά κάτω πλευρά του (εκεί που είναι η έξοδος των αεραγωγών στο ταμπλώ) . Όταν το ανέφερα στον πρώτο δωρεάν έλεγχο μου είπαν ότι είναι μάλλον φυσιολογικό και ότι έχει να κάνει με το κερί που τοποθετείται στους αρμούς του αυτοκινήτου και ότι δεν είναι πρόβλημα στεγανότητας. Δεν με έπεισε η εξήγηση αυτή αλλά αφού στη συνέχεια εξαφανίστηκε, ...ηρέμησα. Ίσως κάποιος άλλος φίλος να μπορεί να σου δώσει μία πιο ικανοποιητική απάντηση.
-
Φιλε μου πραγματικα δεν ξερω τι να υποθεσω.......... ΘΑΜΠΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!!!!!!! Μακαρι να μπορουσα να το βγαλω μια φωτογραφια να το δεις......... ΔΕΝ μπορω να το εξηγησω. Δεν νομιζω να ειναι προβλημα στεγανοτητας γιατι ειναι ΟΛΑ τα τζαμια σημερα θαμπωμενα. Ειναι απιστευτο. Πρεπει να εχει να κανει με το υλικο του παρμπριζ και των υπολοιπων τζαμιων ισως; Ισως να χρειαστει να μην το περναω με azax αλλα κατι αλλο; H ξαδερφη μου εχει ενα σταρλετακι και δεν καταλαβαινει τιποτα. Ναι μεν, ιδρωνει απεξω (οπως και πολλα απο τα αμαξια της γειτονιας) αλλα εμενα ειναι ΣΤΕΓΝΑ τα τζαμια απεξω και ιδρωμενα απο μεσα. Μιλαμε για πολυ νερο. Το υπολοιπο αμαξι ειναι ιδρωμενο κανονικα.... Απεξω δηλαδη........ Υπαρχει εξηγηση;
-
Φιλε μου, δεν ξερω κατα ποσον ειναι αληθεια αυτο, απλα επειδη το εχω ακουσει θα το αναφερω...
εχω ακουσει οτι οι μαντραδες βρεχουνε λιγο το εσωτερικο των αυτοκινητων για να μην τριζει οταν πας να το αγορασεις...
ετσι ειναι πιθανον να εχει παγιδευτει μεσα υγρασια ολον αυτον τον καιρο και απο αυτο να παρατηρεις το φαινομενο που περιγραφεις...
Δεν το θεωρω και πολυ πιθανο, απλα το αναφερω ως πιθανοτητα... -
Το αυτοκίνητο έχει σίγουρα υγρασία μέσα. ΄
Η υγρασία , αν δεν βλέπεις πουθενά νερά , μπορεί να εμφανίζεται :
Από εξωτερικές ραφές του αμαξώματος να περνάει απο τις κολόνες
Από κάποια τάπα του πατώματος
Από το ψυγείο του καλοριφέρ αν έχει κάποια μικρή διαρροή
Από τις πόρτες , αν τα drain είναι βουλωμένα
Από το αιρ κοντισιον αν το χρησιμοποιείς για ξεθάμπωμα των τζαμιώνΑλήθεια τι μοντέλο είναι ;;;;;;;;
-
Tα πατακια και οι μοκετες στο πατωμα ειναι στεγνες ;Μηπως μπαινεις με βρεγμενα ρουχα (ομπρελες ) στο αυτοκινητο ; Αυτες τις μερες που λεει οτι θα ανεβει η θερμοκρασια δεν το αφηνεις καπου που να λιαζεται απο τον ηλιο με ελαφρα κατεβασμενο ενα τζαμι για να βγαινουν οι υδρατμοι εξω ;
Επισης (μπορει να ειναι και χαζο )υπαρχει σε καταστηματα με σιδηρικα-χρωματα αφυγραντηρας μικρος (με ενα ειδος σκονη που απορροφαει την υγρασια ) που ισως μπορει να βοηθησει.Απλως να αφαιρεις συχνα το νερο απο το καπακι που το μαζευει.
Βεβαια ειναι σημαντικο να ανακαλυψεις αν και απο που εχεις εισοδο νερου . -
Kαλημερα σε ολους παιδια.
Το αμαξι ειναι ενα ibiza latino, 1400cc 8βαλβιδο. Μοντελο 12/96. Σημερα το πρωι που κατεβηκα και το πηρα, ηταν κυριλε. Ελαχιστη υγρασια εξωτερικα και οχι απο την θεση του οδηγου, αλλα απο την αλλη που εβλεπε προς τα εξω (στον δρομο). Κοιταξτε, καμια φορα μπαινω με βρεγμενα ρουχα η ομπρελλες αλλα πολυ σπανια. Δεν ξερω επειδη εκει που μενω υπαρχουν αρκετα νερα και βρεχεται συνεχεια το χαλακι οταν μπαινω, μηπως το κανει γι'αυτο. Θα δοκιμασω το εξης: Αν οντως εχει μαζεψει υγρασια για καποιο λογο και επειδη δεν ανοιγω τα παραθυρα σχεδον καθολου (οχι επειδη εχει air-condition, αλλα επειδη δεν το χρησιμοποιω και πολυ συχνα το αυτοκινητο), οταν κανει λιακαδα θα το αφησω οπως ειπατε αρκετες ωρες μεσα στον ηλιο με ανοιχτα τα παραθυρα και θα δω τι θα γινει. ΔΕΝ εχω παρατηρησει καποια εισαγωγη νερου απο πουθενα, ουτε το ψυγειο χανει........ Το καλοριφερ (κρυο η ζεστο) το χρησιμοποιω αρκετα για να ξεθαμπωνω τα τζαμια και μαλιστα εχω παρατηρησει οτι οταν θαμπωνει το αμαξι κατω κατω κοντα στους αγωγους που βγαινει ο αερας για το παρμπριζ ειναι στεγνο. Δεν ξερω τι να υποθεσω. Α, τωρα που το θυμηθηκα βαζει μια γραμμη νερο στην πισω πορτα του οδηγου οταν το βρεχεις με λαστιχο. Μαλλον τα λαστιχα της πορτας......... Και παλι ομως δικαιολογηται ενα ολοκληρο αμαξι να θολωνει απο μια γραμμη νερου; Τι αλλο μπορει να συμβαινει;
Το αμαξι το πηρα απο ιδιωτη και μεσω γνωστου. Το αμαξι τριζει απειροελαχιστα (δοξα τω Θεο) και μονο λιγο πισω στην εταζερα. Αρα φιλε Σπυρο ειμαστε ok απο πλευρας μαντραδων.........
Επι την ευκαιρια και μιας και πιασαμε την κουβεντα με το ibizaki 2 ερωτησουλες μικρες.......
Ποια η γνωμη σας για το συγκεκριμενο μοντελο; Τραβαει καθολου για κανα ταξιδακι;
Και τελικα ΠΟΣΟΥΣ ιππους βγαζει; Εχω ακουσει απο 60 μεχρι 75 περιπου. 60 παντως χλωμο να ειναι γιατι παιζει η γνωστη ιστορια με την φορολογια στα γερμανικα......... Ενας φιλος παντως μου ειπε οτι επισημα η seat λεει οτι βγαζει 69 αλογα, αλλα κρυβει και αλλα οποτε παμε γυρω στα 75.... Εμενα παντως μου φαινεται οτι δεν ειναι δυνατο το matiz να βγαζει 59 η 63 (δεν θυμαμαι κιολα) και ενα αμαξι με 1400 μηχανη (εστω και 8βαλβιδο) 60.......... -
Δεν ξερω ποσους ιππους βγαζει, παντως το αμαξι αυτο ειναι ΑΡΓΟΟΟΟΟΟΟ!
συμπασχω με σεατ κορντομπα 1.4 60 μουλαρια...
παντως για μεσα στην πολη ειναι πολη ελαστικο και ροπατο... -
Ο χρήστης The_Loner έγραψε:
Φιλε μου πραγματικα δεν ξερω τι να υποθεσω.......... ΘΑΜΠΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!!!!!!! Μακαρι να μπορουσα να το βγαλω μια φωτογραφια να το δεις......... ΔΕΝ μπορω να το εξηγησω. Δεν νομιζω να ειναι προβλημα στεγανοτητας γιατι ειναι ΟΛΑ τα τζαμια σημερα θαμπωμενα. Ειναι απιστευτο. Πρεπει να εχει να κανει με το υλικο του παρμπριζ και των υπολοιπων τζαμιων ισως; Ισως να χρειαστει να μην το περναω με azax αλλα κατι αλλο; H ξαδερφη μου εχει ενα σταρλετακι και δεν καταλαβαινει τιποτα. Ναι μεν, ιδρωνει απεξω (οπως και πολλα απο τα αμαξια της γειτονιας) αλλα εμενα ειναι ΣΤΕΓΝΑ τα τζαμια απεξω και ιδρωμενα απο μεσα. Μιλαμε για πολυ νερο. Το υπολοιπο αμαξι ειναι ιδρωμενο κανονικα.... Απεξω δηλαδη........ Υπαρχει εξηγηση;Βεβαιως και υπάρχει... Το ένα ειναι TOYOTA και το αλλο SEAT
Ψαξε αν θελεις τα παλαιοτερα ποστ μου και θα καταλαβεις τι σημαίνει 'υγρό' SEAT. Μιλάμε για λιμνούλα
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Δεν ξερω ποσους ιππους βγαζει, παντως το αμαξι αυτο ειναι ΑΡΓΟΟΟΟΟΟΟ!
συμπασχω με σεατ κορντομπα 1.4 60 μουλαρια...
παντως για μεσα στην πολη ειναι πολη ελαστικο και ροπατο...Oτι ειναι αργο ειναι. Αλλα οπως ειπες και εσυ μεσα στην πολη ειναι μια χαρα. Δεν μπορω ομως να πιστεψω οτι ειναι 60 ιππους μονο. Ειναι ΒΑΡΥ. Πως θα πηγαινει με 60 ιππους; Εγω προσωπικα προτιμω αργο και σταθερο και στιβαρο παρα κουβαδακια και σκοτωστρες οπως καποια αλλα. Ονοματα δεν λεμε υπολειψεις δεν θιγουμε. Αλλα ολοι πιστευω οτι καταλαβατε............................Α, και κατι αλλο. Ναι ειναι toyota το αλλο και δεν καταλαβαινει τιποτα. Αλλα φιλε μου αν μπορουσαμε -πιστεψε με ολοι μας ξερουμε οτι τα Ιαπωνεζικα ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα- θα παιρναμε ολοι japanεζικα. Το θεμα ειναι αν γινεται κατι για να λυθει το προβλημα που εχεις πανω στο αμαξι που εχεις αυτη την στιγμη. Παρολα αυτα δεν εχω ακουσει κακα λογια για ibiza και γενικα για τα seat ιδιαιτερα κιολα αφου την πηρε η μαμα VW. Τον ιδιο κινητηρα δεν ειχε και το golf 3 καποτε; Επαθε τιποτα; Aπλα ηταν λιγο αργο......... ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΜΟΝΟ 60 ΑΛΟΓΑ. Ακους συντροφε και συναγωνιστη spiro; Τα ιδια αμαξια εχουμε. Το δικο σου απλα εχει k@#o.
-
Ο χρήστης The_Loner έγραψε:
Δεν ξερω ποσους ιππους βγαζει, παντως το αμαξι αυτο ειναι ΑΡΓΟΟΟΟΟΟΟ!
συμπασχω με σεατ κορντομπα 1.4 60 μουλαρια...
παντως για μεσα στην πολη ειναι πολη ελαστικο και ροπατο...Oτι ειναι αργο ειναι. Αλλα οπως ειπες και εσυ μεσα στην πολη ειναι μια χαρα. Δεν μπορω ομως να πιστεψω οτι ειναι 60 ιππους μονο. Ειναι ΒΑΡΥ. Πως θα πηγαινει με 60 ιππους; Εγω προσωπικα προτιμω αργο και σταθερο και στιβαρο παρα κουβαδακια και σκοτωστρες οπως καποια αλλα. Ονοματα δεν λεμε υπολειψεις δεν θιγουμε. Αλλα ολοι πιστευω οτι καταλαβατε............................Α, και κατι αλλο. Ναι ειναι toyota το αλλο και δεν καταλαβαινει τιποτα. Αλλα φιλε μου αν μπορουσαμε -πιστεψε με ολοι μας ξερουμε οτι τα Ιαπωνεζικα ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα- θα παιρναμε ολοι japanεζικα. Το θεμα ειναι αν γινεται κατι για να λυθει το προβλημα που εχεις πανω στο αμαξι που εχεις αυτη την στιγμη. Παρολα αυτα δεν εχω ακουσει κακα λογια για ibiza και γενικα για τα seat ιδιαιτερα κιολα αφου την πηρε η μαμα VW. Τον ιδιο κινητηρα δεν ειχε και το golf 3 καποτε; Επαθε τιποτα; Aπλα ηταν λιγο αργο......... ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΜΟΝΟ 60 ΑΛΟΓΑ. Ακους συντροφε και συναγωνιστη spiro; Τα ιδια αμαξια εχουμε. Το δικο σου απλα εχει k@#o.
κοιτα... δεν μπορω να σου λυσω την απορια... παντως σιγουρα κατω απο 75 το υπολογιζω αλογα.. γιατι εχω οδηγησει και αλλα αμαξια και το τοποθετω γυρω στα 70 αλογα... παντως μην νομιζεις οτι ειναι πολυ βαρυ αμαξι... το κορντομπα πρεπει να ειναι ~1000 κιλα ενω το ιμπιζα 900-1000...
παντως εχει πολυ καλα φρενα... (το βοηθαει που ειναι και ΜΟΝΟ 60 αλογα...) παντως με υγρασια και εμενα μου ειχε κατι προβληματακια...καμια βελτιωση γιαυτο το αμαξι να παιζει?? με 10 αλογα θα ημουν βασιλιας...
-
Kαλησπερα σε ολους.
Ειμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ξενερωμενος........ Γιατι; Βρηκα τον ενοχο. Ολο το αμαξι ειναι στεγνο. ΕΚΤΟΣ απο το ρημαδι το πατωμα μπροστα απο την θεση του οδηγου. @#!@ το στανιο μου!!!!!!!!! Ξενερωσα εντελως, γιατι τραβαγα τα ιδια απο το παλιο μου (με πετσετες και σφουγγαρια ημουν μεσα και το στραγγιζα - σκηνες απειρου καλλους) και λεω τωρα τα ιδια; Τωρα που το βρηκα τι κανω; Μπορει να φταινε χιλια δυο πραγματα. Το αμαξι παντως εινα σιγουρα ατρακαριστο (ισως να μην παιζει ρολο, απλα το αναφερω). Το πρωτο που θα κανω -επειδη προσφατα το πηγα για πλυσιμο- ειναι να το αφησω να στεγνωσει και μετα να δω αν το ξανακανει......... Λεω οτι το πηγα για πλυσιμο γιατι σκεφτηκα οτι τοτε μου ειχε βαλει ενα πατακι δικο του ο τυπας γιατι ηταν διαλυμενο το δικο μου, μηπως ηταν βρεγμενο και δεν το πηρα ειδηση...... Αν δεν ειναι αυτο τοτε ανοιγω τα καλοριφερια και κοιταω αν χανει απο πουθενα. Μετα το τελευταιο ειναι να δω μηπως εχει χαλασει καμια τσιμουχα πορτας η παρμπριζ. Αυτα λεω να κανω. Μπορω βεβαια να το βαψω μπλε και να το πεταξω στην θαλασσα, αλλα δεν βαριεσαι........ . Η γνωμη σας παιδια; Η μοκετα δεν ηταν παπι αλλα ηταν νωπη κυριως αριστερα στο πλευρο της πορτας και λιγο προς τα πανω αμυδρα. Στο κεντρο ηταν και εκει αρκετο αλλα μολις ανοιξα στεγνωσε κατευθειαν. Το χαλακι και το πλαστικο χαλακι ηταν μουσκιδια που λενε και στο χωριο μου........ Τι να κανω; Υπαρχει καμια ιδεα; Δικαιολογηται η υγρασια και το θαμπωμα ολου του αυτοκινητου απο αυτο; Αυτα τα ολιγα. Ελπιζω να μην κουρασα.............Υ.Γ. Spire γιατι δεν αλλαζεις ΟΛΟΚΛΗΡΗ την εξατμιση (ξερεις, χταποδια καλαμαρακια και τετοια); Σιγουρα θα σου δωσει παραπανω αλογα. Για να μην αγορασεις το πακετο gt και τρελαθεις.... Παντως απο κινητηρες παιρνουμε αρκετους...... Και πιστεψε με η μαμα vw εχει μεχρι και διλιτρο αν θες. Βεβαια πρεπει να αλλαξεις πολλα ακομα αλλα ποιος σε πιανει μετα. Η προσωπικη μου αποψη ειναι να το αφησεις οπως ειναι. Μια χαρα αμαξακι ειναι. Την δουλεια του την κανει αψογα - κυριως μεσα στην πολη - αλλα και εξω απο αυτη........ Τωρα αν θες να τρεχεις αλλο θεμα....... Εγω παντως ειμαι ευχαριστημενος και με αυτα τα 70 περιπου αλογα
Μουσκεμα και θαμπωμενο το ibizaki..........