-
Σήμερα πήγα για μια δουλειά στου Ρέντη. Τα 'φερε έτσι η κακιά η ώρα και κόλλησα πίσω από μερικές νταλίκες για κανένα τέταρτο γιατί φράκαραν σ' ένα στενό. Παίδες, θάλαμος αερίων. Βρωμιά, χάλι, ασφυξία. Να μου λείπει το diesel, ειλικρινά.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Σήμερα πήγα για μια δουλειά στου Ρέντη. Τα 'φερε έτσι η κακιά η ώρα και κόλλησα πίσω από μερικές νταλίκες για κανένα τέταρτο γιατί φράκαραν σ' ένα στενό. Παίδες, θάλαμος αερίων. Βρωμιά, χάλι, ασφυξία. Να μου λείπει το diesel, ειλικρινά.αυτές όμως επιτρέπεται να κυκλοφορούν κανονικά
-
'Γιόχαν, δεν φτάνουν τα 2 μπουκαλάκια αερίου. Ρίξε άλλα 2 να ψοφήσουν μερικοί που κουνιούνται ακόμα'
-
Νταλίκες είναι, τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνουν στους ανοικτούς δρόμους που δεν ενοχλούν.
Θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη να μη κινούνται σε μικρούς δρόμους που ενοχλούν, όχι να μειωθούν οι ρύποι τους.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Νταλίκες είναι, τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνουν στους ανοικτούς δρόμους που δεν ενοχλούν.Θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη να μη κινούνται σε μικρούς δρόμους που ενοχλούν, όχι να μειωθούν οι ρύποι τους.
Εγω θα ελεγα οτι πρεπει να ισχυει το αυτονοητο: Να ειναι σε θεση να περασουν ΚΤΕΟ και φυσικα να ρυπαινουν συμφωνα με τις προδιαγραφες που θα επρεπε να ισχυουν.
Ειδικα στο Ρεντη η κατασταση με τα φορτηγα ειναι χαωδης!
-
+φωνώ!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εγω θα ελεγα οτι πρεπει να ισχυει το αυτονοητο: Να ειναι σε θεση να περασουν ΚΤΕΟ και φυσικα να ρυπαινουν συμφωνα με τις προδιαγραφες που θα επρεπε να ισχυουν.Φυσικά να περνάνε ΚΤΕΟ (χωρίς λάδι). Οι πετρελαιοκινητήρες ρυπαίνουν λόγω του καυσίμου τους. Ότι και να κάνεις δεν μπορούν να μειωθούν οι ρύποι, ακόμα και την εποχή με τα scroll μπορούσες να έχεις καθαρά καυσαέρια αλλά με ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλη επίπτωση στις επιδόσεις ('άνοιγε' ο μάστορας το πετρέλαιο και διπλασιαζόταν η ροπή). Με τις καινούριες τεχνολογίες μπορείς να έχεις (σχετικά) καθαρά καυσαέρια με πολύ καλές επιδόσεις. Από κεί και πέρα είναι πολύ δύσκολη η μείωση των ρύπων (φίλτρα για τα μεγάλα σωματίδια) αλλά τα NOx μειώνονται ακόμα δυσκολότερα γιατί οι πετρελαιοκινητήρες λειτουργούν με φτωχά μείγματα. Είναι θέμα καυσίμου, αν καίνε ένα πανάκριβο καύσιμο που δεν ρυπαίνει θα συμφέρουν οι πιο σπάταλοι βενζινοκινητήρες.
-
Σκέφτομαι για αγορά 4Χ4 πετρελαίου. ¨Εχει κανείς εμπειρία από τροχαία, προστιμα για κίνηση σε Αθήνα??? ¨Εχω ακούσει για αφαίρεση πινακίδων, άδειας και προστίμου 150 ευρώ?? αλλά δεν μετράει ο ΚΟΚ. Τελικά έχει πέσει κανείς σε μπλόκο και πιαστεί????
Δεν θα το χρησιμοποιώ καθημερινά, 'αλλά όποιος φυλά τα ρούχα του έχει τα μισά'
-
Ο χρήστης arkon έγραψε:
Σκέφτομαι για αγορά 4Χ4 πετρελαίου. ¨Εχει κανείς εμπειρία από τροχαία, προστιμα για κίνηση σε Αθήνα??? ¨Εχω ακούσει για αφαίρεση πινακίδων, άδειας και προστίμου 150 ευρώ?? αλλά δεν μετράει ο ΚΟΚ. Τελικά έχει πέσει κανείς σε μπλόκο και πιαστεί????Δεν θα το χρησιμοποιώ καθημερινά, 'αλλά όποιος φυλά τα ρούχα του έχει τα μισά'
Εχουμε πει αρκετες φορες,μεγαλυτερο προβλημα απο τα μπλοκα ειναι το θεμα της νοθειας
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Σκέφτομαι για αγορά 4Χ4 πετρελαίου. ¨Εχει κανείς εμπειρία από τροχαία, προστιμα για κίνηση σε Αθήνα??? ¨Εχω ακούσει για αφαίρεση πινακίδων, άδειας και προστίμου 150 ευρώ?? αλλά δεν μετράει ο ΚΟΚ. Τελικά έχει πέσει κανείς σε μπλόκο και πιαστεί????
Δεν θα το χρησιμοποιώ καθημερινά, 'αλλά όποιος φυλά τα ρούχα του έχει τα μισά'
Εχουμε πει αρκετες φορες,μεγαλυτερο προβλημα απο τα μπλοκα ειναι το θεμα της νοθειας
Δεν είχα ποτε ιδιαίτερο πρόβλημα με την ποιότητα του καυσίμου.
Λίγο μόνο να προσέχεις τα πρατήρια απο όπου βάζεις θέλει. -
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Σκέφτομαι για αγορά 4Χ4 πετρελαίου. ¨Εχει κανείς εμπειρία από τροχαία, προστιμα για κίνηση σε Αθήνα??? ¨Εχω ακούσει για αφαίρεση πινακίδων, άδειας και προστίμου 150 ευρώ?? αλλά δεν μετράει ο ΚΟΚ. Τελικά έχει πέσει κανείς σε μπλόκο και πιαστεί????
Δεν θα το χρησιμοποιώ καθημερινά, 'αλλά όποιος φυλά τα ρούχα του έχει τα μισά'
Εχουμε πει αρκετες φορες,μεγαλυτερο προβλημα απο τα μπλοκα ειναι το θεμα της νοθειας
Δεν είχα ποτε ιδιαίτερο πρόβλημα με την ποιότητα του καυσίμου.
Λίγο μόνο να προσέχεις τα πρατήρια απο όπου βάζεις θέλει.Φυσικά πρέπει να πρέχουμε τα πρατήρια ειδικά για πετρέλαιο....
με την κυκλοφορία σε Αθήνα, δεν συνάντησες κανένα 'σοβαρό' πρόβλημα (μπλόκο, κ.λπ....)??? -
Ετσι οπως παει το πραμα με την ελληνικη πραγματικοτητα, τη βλεπω να την περναμε τη φαση του πετρελαιου. Μεχρι να φτιαξουμε εμεις κτεο και να βελτιωσουμε το πετρελαιο μας, οι εταιρειες θα εχουν βγαλει τοσο ελαφρα σασι που το πετρελαιο στα ιχ δε θα συμφερει (λογω κακου δεικτη ισχυος/βαρους και μεγαλου δεικτη ροπης/ισχυος).
Otto cycle for ever! -
Προς akron:
Αν και έχω κάνει αρκετά χλμ μέσα στην Αθήνα με diesel δεν έχω συναντήσει κανένα πρόβλημα.
Και δίπλα από μπλόκα που έχω περάσει δεν με έχουν σταματήσει ποτέ.
-
βασικα πιστευω οτι δεν ασχολουνται και πολυ με αυτο το θεμα παντος πιστευω οτι εχουμε αργισει παρα πολυ στο θεμα πετρελεο δεν ξερω τι περιμενουν
μαλλων ξερω τις εκλογες περιμενουν
-
Luke Dreamwalker
se efharisto gia tin apantisi
nomizo oti exartate pio poli apo tin tixi tou kathenos, ke apo ti petreleou kiklofori....
eho thelo na agoraso land rover defender pou vgeni MONO se petreleou (kainourgio),...to opio kani BAM, opote eho tin entiposi oti an telika peraso apo bloko den tha tin glitoso...mias ke i tihi den me pai ke poli.... -
Ο χρήστης cordoba-Thanos έγραψε:
βασικα πιστευω οτι δεν ασχολουνται και πολυ με αυτο το θεμα παντος πιστευω οτι εχουμε αργισει παρα πολυ στο θεμα πετρελεο δεν ξερω τι περιμενουνμαλλων ξερω τις εκλογες περιμενουν
απο εκλογές σε εκλογές το πάμε με την απελευθέρωση.....
ποιός περιμένει ως τις επόμενες πάλι..... -
Ευθύνες για σοβαρές παραβάσεις σε 52 ελεγκτές καυσίμων του υπουργείου Ανάπτυξης
Στα χέρια του υπουργού Ανάπτυξης και του εισαγγελέα βρίσκεται το πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔΔ), σύμφωνα με το οποίο διαπιστώνονται παρανομίες από 52 υπαλλήλους της Διεύθυνσης Μετρολογίας της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου.
Σύμφωνα με το ΣΕΕΔΔ διαπιστώθηκαν σοβαρές παρανομίες κατά τη διάρκεια των ελέγχων και πλέον αναζητούνται πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες για τους 52 υπαλλήλους της Διεύθυνσης.
Όπως αναφέρουν Τα Νέα, στο πόρισμα επισημαίνεται πως το 2005 οι υπάλληλοι παρέλειπαν να παραπέμπουν στις αρμόδιες αρχές υποθέσεις παραβάσεων στη διακίνηση και εμπορία καυσίμων ή τις παρέπεμπαν σε ορισμένες μόνον από τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες.
Επίσης δεν τηρούσαν σωστά τα πρωτόκολλα «με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η συναγωγή συμπερασμάτων αναφορικά με την εφαρμογή ή μη των αγορανομικών διατάξεων», ενώ δεν πραγματοποιούσαν όπως όφειλαν.
Ειδική αναφορά γίνεται επίσης στο πόρισμα και για υπαλλήλους οι οποίοι δεν συμμετείχαν στα συνεργεία ελέγχου, δεν έκαναν υπερωρίες, αλλά εισέπρατταν υπερωριακές αμοιβές. Για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους, το ΣΕΕΔΔ ζητά να επιστρέψουν τα χρήματα που έλαβαν «για μη παρασχεθείσα υπερωριακή απασχόληση».
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ευθύνες για σοβαρές παραβάσεις σε 52 ελεγκτές καυσίμων του υπουργείου ΑνάπτυξηςΣτα χέρια του υπουργού Ανάπτυξης και του εισαγγελέα βρίσκεται το πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔΔ), σύμφωνα με το οποίο διαπιστώνονται παρανομίες από 52 υπαλλήλους της Διεύθυνσης Μετρολογίας της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου.
Σύμφωνα με το ΣΕΕΔΔ διαπιστώθηκαν σοβαρές παρανομίες κατά τη διάρκεια των ελέγχων και πλέον αναζητούνται πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες για τους 52 υπαλλήλους της Διεύθυνσης.
Όπως αναφέρουν Τα Νέα, στο πόρισμα επισημαίνεται πως το 2005 οι υπάλληλοι παρέλειπαν να παραπέμπουν στις αρμόδιες αρχές υποθέσεις παραβάσεων στη διακίνηση και εμπορία καυσίμων ή τις παρέπεμπαν σε ορισμένες μόνον από τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες.
Επίσης δεν τηρούσαν σωστά τα πρωτόκολλα «με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η συναγωγή συμπερασμάτων αναφορικά με την εφαρμογή ή μη των αγορανομικών διατάξεων», ενώ δεν πραγματοποιούσαν όπως όφειλαν.
Ειδική αναφορά γίνεται επίσης στο πόρισμα και για υπαλλήλους οι οποίοι δεν συμμετείχαν στα συνεργεία ελέγχου, δεν έκαναν υπερωρίες, αλλά εισέπρατταν υπερωριακές αμοιβές. Για τους συγκεκριμένους υπαλλήλους, το ΣΕΕΔΔ ζητά να επιστρέψουν τα χρήματα που έλαβαν «για μη παρασχεθείσα υπερωριακή απασχόληση».
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
Κανονικά έπρεπε να βάλει τους λαδιάρηδες υπαλλήλους να πληρώσουν αυτοί το πρόστιμο που θα πλήρωναν οι παραβάτες πρατηριούχοι και βέβαια να τους απολύσει και να μη τους ξαναπροσλάβει σε καμμία υπηρεσια του δημοσίου ισοβίως. Αυτά βέβαια εφόσον αποδειχεί ότι έκαναν εσκεμμένα απόκρυψη στοιχείων. Αλλά όπως καταλαβαίνετε τίποτα από αυτά δε θα γίνει. Θα πληρώσουν ίσως ένα μηδαμινό πρόστιμο ή θα τους επιβληθεί επίπληξη Αλλά τι περιμένετε, στην Ελλάδα ζούμε δυστυχώς.
-
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
Θα πληρώσουν ίσως ένα μηδαμινό πρόστιμο ή θα τους επιβληθεί επίπληξη.Ούτε αυτό, μόνο όσοι κορόιδευαν την υπηρεσία και εισέπρατταν υπερωρίες απλά θα τις επιστρέψουν.
-
Πάρτε λίγη αύξηση ακόμα, μια που μόνο σε τέτοια θέματα θέλουμε την περιβόητη σύγκλιση με την Ε.Ε...
Αυξάνεται κατά 5,7% ο Ειδικός Φόρος στην αμόλυβδη
Διάταξη που προβλέπει την αναπροσαρμογή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στη βενζίνη και το πετρέλαιο κίνησης από 1η Ιουλίου, περιλαμβάνεται σε σχέδιο νόμου που κατατέθηκε στη Βουλή.Η αύξηση αυτή απορρέει από την υποχρέωση της Ελλάδας έναντι της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για σταδιακή αναπροσαρμογή έως το 2009 των Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στα καύσιμα, προκειμένου να φτάσει στο κατώτατο επιτρεπτό όριο φορολογίας από την ΕΕ.
Η αναπροσαρμογή γίνεται σταδιακά έως το 2009, προκειμένου να μειωθούν στο ελάχιστο δυνατό οι επιπτώσεις στον πληθωρισμό, στην οικονομία και στους πολίτες. Η αναπροσαρμογή αυτή προβλέπεται, όπως είναι γνωστό, και στο Πρόγραμμα Σταθερότητας και Ανάπτυξης 2005 - 2008.
Υπενθυμίζεται πως οι συντελεστές ΕΦΚ καυσίμων στην Ελλάδα είναι κατά μέσο όρο 20% χαμηλότεροι σε σύγκριση με τους κατώτατους συντελεστές φορολογίας καυσίμων που θα ισχύουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση από το 2010.
Πόσο ακριβαίνουν βενζίνες και πετρέλαιο κίνησης
Ο ΕΦΚ στην αμόλυβδη βενζίνη (96,5 οκτάνια) αναπροσαρμόζεται από 1ης Ιουλίου 2006 κατά 3,5%. Αυτό σημαίνει αναπροσαρμογή των τιμών της συγκεκριμένης βενζίνης κατά 1,3 λεπτά (0,013 ευρώ) ανά λίτρο, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Αντίστοιχες αναπροσαρμογές θα υπάρξουν από 1-1-2007 και 1-1-2008 (3,4% και 3,3% αντίστοιχα), ενώ από 1-1-2009 η αναπροσαρμογή θα είναι 2,9%.
Ο ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης αναπροσαρμόζεται από 1ης Ιουλίου 2006 κατά 6,1%, που σημαίνει αναπροσαρμογή των τιμών του καυσίμου αυτού κατά 1,8 λεπτά (0,018 ευρώ) ανά λίτρο, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Από 1-1-2007 και 1-1-2008 οι αναπροσαρμογές θα είναι 6,2% ενώ από 1-1-2009 θα είναι 3,1%.
Οι αναπροσαρμογές των συντελεστών ΕΦΚ στα καύσιμα δεν επηρεάζουν το ευνοϊκό καθεστώς φορολογίας για το πετρέλαιο θέρμανσης, το οποίο θα διατίθεται όπως πάντα κατά τη χειμερινή περίοδο με τον ισχύοντα μειωμένο συντελεστή.
http://www.in.gr - 23/6/2006[/u]
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;