-
Γιατί ρε συ Πάνο, εμείς που είχαμε Amplifier της YAMAHA έσπερνε...
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Γιατί ρε συ Πάνο, εμείς που είχαμε Amplifier της YAMAHA έσπερνε...Είπα κάτι αρνητικό για τον δικό σου ενισχυτή;
-
Η χρήση του όπως καταλαβαίνω είναι για πάρτυ και επαγγελματική χρήση και όχι για προσωπική ακρόαση έτσι δεν είναι;;
Άλλο θέμα.
Διατίθενται από την εταιρεία Reference Recordings τα αυθεντικά αρχεία από τα μάστερ της εγγραφής 176.4 kHz / 24-bit digital masters. Το φορμάτ είναι ειδικό το ονομάζουν HRx και απευθύνεται σε χρήση με μουσικά PC με καλή κάρτα ήχου και ικανό player.
Ένας φίλος (με πολλά πάρε δώσε με ΗΠΑ) αναβάθμισε το music PC που ήδη είχε με την κατάλληλη προτεινόμενη κάρτα ήχου και player και αφού προμηθεύτηκε σχετική εγγραφή δήλωσε ενθουσιασμένος με το πόσο καλά ακούγονται.
Τέτοιου τύπου υψηλής ανάλυσης αρχεία φαίνεται πως κυκλοφορούν και άλλες δισκογραφικές όπως η Chesky.
Έχει κανένας άποψη;; -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η χρήση του όπως καταλαβαίνω είναι για πάρτυ και επαγγελματική χρήση και όχι για προσωπική ακρόαση έτσι δεν είναι;;
[...]Αυτό είναι το θέμα. Είναι για προσωπική ακρόαση, αλλά μας τα χαλάει ο ανεμιστήρας.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
[...]
Άλλο θέμα.
Διατίθενται από την εταιρεία Reference Recordings τα αυθεντικά αρχεία από τα μάστερ της εγγραφής 176.4 kHz / 24-bit digital masters. Το φορμάτ είναι ειδικό το ονομάζουν HRx και απευθύνεται σε χρήση με μουσικά PC με καλή κάρτα ήχου και ικανό player.
Ένας φίλος (με πολλά πάρε δώσε με ΗΠΑ) αναβάθμισε το music PC που ήδη είχε με την κατάλληλη προτεινόμενη κάρτα ήχου και player και αφού προμηθεύτηκε σχετική εγγραφή δήλωσε ενθουσιασμένος με το πόσο καλά ακούγονται.
Τέτοιου τύπου υψηλής ανάλυσης αρχεία φαίνεται πως κυκλοφορούν και άλλες δισκογραφικές όπως η Chesky.
Έχει κανένας άποψη;; -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Διατίθενται από την εταιρεία Reference Recordings τα αυθεντικά αρχεία από τα μάστερ της εγγραφής 176.4 kHz / 24-bit digital masters. Το φορμάτ είναι ειδικό το ονομάζουν HRx και απευθύνεται σε χρήση με μουσικά PC με καλή κάρτα ήχου και ικανό player.
Ένας φίλος (με πολλά πάρε δώσε με ΗΠΑ) αναβάθμισε το music PC που ήδη είχε με την κατάλληλη προτεινόμενη κάρτα ήχου και player και αφού προμηθεύτηκε σχετική εγγραφή δήλωσε ενθουσιασμένος με το πόσο καλά ακούγονται.
Τέτοιου τύπου υψηλής ανάλυσης αρχεία φαίνεται πως κυκλοφορούν και άλλες δισκογραφικές όπως η Chesky.
Έχει κανένας άποψη;;ναι είναι μαλακίες σε μεγάλο βαθμό (ειδικά η συχνότητα)
-
Ο φίλος δεν είναι χάιεντάς, αν και έχει σοβαρά μηχανήματα μάλλον τεκνοφρικ θα τον έλεγα, τη βρίσκει με τεχνολογία και μηχανήματα. Και για αυτό και τον πιστεύω περισσότερο από φανατικό μουσικόφιλο όταν μου λέει ότι κατάλαβε μεγάλη διαφορά.... Βέβαια ελπίζω να εννοεί ότι άκουσε την ίδια εγγραφή σε κανονική και υπερυψηλή ανάλυση, αλλιώς....
Το άρθρο εναντίον των υψηλών συχνοτήτων μπάζει σε κάποια σημεία. Πχ η σύγκριση με την εικόνα για το ότι δεν χρειαζόμαστε συχνότητες εκτός των ικανοτήτων των αισθητηρίων οργάνων μας μπορεί να έχει νόημα για τις συχνότητες εικόνας αλλά στις πολύ χαμηλότερες του ήχου που έχουν πάρα πολλά πάρε δώσε με τον χώρο δεν πολυισχύει. Και όντως χρειάζονται ειδικά μηχανάκια για να μην τα παίξουν με τις μεγάλες συχνότητες. Καταλαβαίνω επίσης ότι οι πολύ υψηλές συχνότητες ίσως να δημιουργούν κάποιου τύπου παραμόρφωση αλλά δεν αποκλείω ότι μπορεί αυτό να μοιάζει κακό αλλά να ακούγεται σαν καλό(;;). Γενικά όμως νομίζω ότι συμφωνώ με τα όσα θέλει να πει.
Ειδικά για γενική χρήση όχι εγγραφής αλλά ακρόασης με μη ειδικά μηχανήματα και σε μη ειδικό χώρο τα 16bit και τα 44.1-48 KHz φαίνεται ότι μας καλύπτουν. Προσωπικά συνεχίζω να εκπλήσσομαι ευχάριστα ακούγοντας καλές εγγραφές ή τα ίδια πράματα σε πολύ καλύτερα μηχανήματα οπότε αισθάνομαι ότι έχω πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να χρειαστώ κάτι παραπάνω... -
Αμα είχες την παραμικρή ιδέα για το ποιός είναι ο Chris Montgomery και τί έχει κάνει πιθανώς και θα το σκεφτόσουν διπλά να πείς οτι το αρθρο μπάζει αλλα τεσπα.
Προφανώς είσαι μηχανικός, έχεις γράψει πολλά ψηφιακά codecs και κάτι παραπάνω ξέρεις απο audio.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Αμα είχες την παραμικρή ιδέα για το ποιός είναι ο Chris Montgomery και τί έχει κάνει πιθανώς και θα το σκεφτόσουν διπλά να πείς οτι το αρθρο μπάζει αλλα τεσπα.Προφανώς είσαι μηχανικός, έχεις γράψει πολλά ψηφιακά codecs και κάτι παραπάνω ξέρεις απο audio.
Πάλι καλά που είπα ότι συμφωνώ με τα όσα θέλει να πει, με την έννοια ότι μου φάνηκε ικανοποιητικά πειστικός! Αυτό μετράει αρκετά νομίζω άσχετα με το ποιος είναι. Βέβαια αφού είναι και αναγνωρισμένος στο χώρο του τόσο το καλύτερο. Και τα ξέρει και τα τεκμηριώνει καλά ώστε να πείθει και αυτούς που δεν θα υποκλιθούν τυφλά στην αυθεντία του. Μπράβο του.
Πάντως το σημείο που έμπαζε δεν ήταν audio αλλά σχετικό με τα μάτια και την εικόνα... και συνεχίζω να θεωρώ ότι η παρομοίωση είχε καλό σκοπό αλλά μπάζει...Πάντως δεν αποκλείω καθόλου άλλους αναγνωρισμένους που θα υποστηρίζουν τα αντίθετα.... ότι (με κάποια καλή επιστημονική τεκμηρίωση) οι παραπάνω συχνότητες και bitrate προσφέρουν κλπ κλπ....
Γενικά δεν θέλω να είμαι απόλυτος, υπάρχουν όλες οι απόψεις και συχνά η αλήθεια δεν είναι ακριβώς μία... -
Ξέρουμε τις δυνατότητες του σώματός μας εδώ και χρόνια. Double blind τεστ έχουν γίνει -απο το ίδιο μαστερ tape- και κόσμος δεν μπορούσε να αντιληφθεί κάτι.
Απο εκεί και πέρα πρέπει και οι εταιρίες να έχουν κάτι να πουλήσουν στους ψαγμένους hiendαδες.
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Γιατί ρε συ Πάνο, εμείς που είχαμε Amplifier της YAMAHA έσπερνε...
Είπα κάτι αρνητικό για τον δικό σου ενισχυτή;
Όχι Πάνο, απλά μ' έκανε εντύπωση αυτό για τον Yamaha. Προφανώς και δεν σε αμφισβιτώ αφού εσύ τον έζησες...
-
@onyx !
Την Reference Recordings την είχα πρωτομάθει μαζί με κάποιες άλλες εταιρίες (παράδειγμα) από τον Θέμη Ζαφειρόπουλο στο avsite. Αν δεις το προφίλ του, προφανώς πρόκειται για 'ψαγμένο hiendα'.Ζήση, δεν ξέρω πώς ακούγεται ο δικός σου ενισχυτής, αλλά στο δικό μου χώρο και με το δικό μου setup, σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται αυτή η διαφορά τιμής.
-
Ακουγόταν... Ο δικός μου είναι Philips FA-561 του '86...
-
Στα υπέρ του a-s2000 είναι σίγουρα οι πολλές συνδέσεις (έχει και balanced) καθώς και το αξιόλογο phono stage. Στα αρνητικά, η ποιότητα κατασκευής (μου ξεκόλλησε το volume knob σε λιγότερο από ένα χρόνο ), η αυξημένη κατανάλωση, το γεγονός ότι ο ενισχυτής ζεματάει μετά από μισή ώρα παιξίματος και πάνω απ' όλα ο 'λαμπρός' ήχος.
-
Τώρα κι αν είναι που πάω πάσο... Εδώ το δικό μου δεν ''καίει'' μετά από ώρα παιξίματος (και δεν εννοώ ήρεμου) ... Όταν εννοείς ξεκόλλησε; Σε μενα απλά τραβιέται προς τα έξω και ξαναμπαίνει στην θέση του...
-
Μεγάλο πλεονέκτημα να αγοράζει κάποιος ενισχυτές από Ευρωπαική ένωση!!
Ειδικά για τους δημοσίους υπαλλήλους ο καταναλωτισμός είναι το συμπλήρωμα της πνευματικότητάς τους,αρκεί βέβαια με νύχια και με δόντια να κρατήσουμε τις θέσεις τους δανειζόμενοι ες αεί ακόμα κι αν αναγκόζαμαστε να τρώμε φασόλια μαυρομμάτικα απ το .....Περού και ζάχαρη (κλείνοντας τα δικά μας) από Σερβία!!WOWWWWWWW!!!!
Αυτός είναι κι ο λόγος κατά βάση για το μέσο έλληνα η παραμονή του στο γιούρο.......δώστε κατανάλωση στο λαό,παράγουν άλλοι μαλάκες για μας! -
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Τώρα κι αν είναι που πάω πάσο... Εδώ το δικό μου δεν ''καίει'' μετά από ώρα παιξίματος (και δεν εννοώ ήρεμου) ... Όταν εννοείς ξεκόλλησε; Σε μενα απλά τραβιέται προς τα έξω και ξαναμπαίνει στην θέση του...Είχε κάτι σαν κλιπσάκι στο οποίο στηριζόταν αλλά με τη χρήση αυτό έσπασε και τον μάζεψα από το πάτωμα.
-
Μάλιστα...
-
Είχαν παραπονεθεί τότε αρκετοί γι' αυτό το πρόβλημα. Δεν ξέρω αν διορθώθηκε σε επόμενες παρτίδες.
-
Όπως και να 'χει, είναι αδικαιολόγητο...
Home Hi-Fi