-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
2ον: Εχω ενα σετ 15αρες ...τα φρένα του RS χωράνε σε 15άρες;
-
205/45/17 ;
πολύ φτηνά...
-
205/45/16
Tα φρενα του Rs ειναι 280 τα μπροστα και 240 αν θυμαμαι καλα τα πισω.
Χωρανε 15αρες..
Αντρεα δηλ δεν θα κρατησουν πολυ ?
-
οριακά όμως...
θα αερίζονται επαρκώς;
-
Ναι
Δοκιμασμενη λυση..
Αλλωστε τα Rs 172 ph1 φοραγαν 15αρες απο το εργοστασιο(με τα φρενα να παραμενουν ιδια)
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
.Αντρεα δηλ δεν θα κρατησουν πολυ ?
Απο εσενα εξαρταται αυτο ρε Βαγγο.Αλλα,τα λάστιχα αυτα υποτίθεται οτι τα αγοραζεις με το σκεπτικο να τα φας και όχι να τα σωσεις.
Ισως για Μεγαρα να ειναι τα ιδανικά βεβαια,μιας και η γομα τους ειναι ψιλομέτρια,και εγω μιλάω με δεδομένα Σερρων που προσωπικα εμενα μ'αρεσουνε σκληρες γομες. -
Edit:
Για Michelin Εxalto II vs Pirelli P zero nero σε αυτη τη διασταση τι λετε ? ?
-
Εγω θα'λεγα για ποτεντζα (κολλημενος εντελώς),αλλα αφού δεν τα'χεις στις επιλογες σου θα σου πρότεινα να δοκίμαζες τα πιρελάκια εαν δεν εισαι ευχαριστημενος με τα εξάλτο.
Αν ομως πιστευεις οτι ήτανε καλό λάστιχο το μισλέν,γιατι να πονταρεις στο αγνωστο; -
προς Hunter:τελικα συμφωνα με το manual του αυτοκινητου οι ζαντες των 15' που φοραει και το 1.6 clio ειναι 6',οποτε πρεπει να χωραει το 195/50/15,αν και αρκετοι μου το απορριπτουν,την δευτερα που θα παω στο λαστιχα θα ζητησω να μου μετρησει το παχος.Αν ειναι οντως 6' πιστευεις οτι δεν θα εχω προβλημα μαγουλιασματος?Παντως 1-2 αλλα Clio με τις ιδιες ζαντες που ειδα στο δρομο φορουσαν 195/50.Βεβαια επειδει το χειμωνα θα ανεβαινω για εφημεριες στην Κονιτσα σκεφτομαι οτι με τα 195/50/15 ισως να μην παιρνει αλυσιδες το αμαξι οποτε επιστρεφουμε παλι στα 185/55.Και μια αλλη ερωτηση(συγνωμη αν γινομαι κουραστικος) ειναι προτιμοτερος ο δεικτης Η η ο δεικτης V?To αμαξι κινειται στην πολη αλλα θα κανει και 100 χιλιομετρα η και παραπανω χιλιομετρα καθε μερα στον αξονα γιαννενα-κονιτσα ο οποιος ειναι αρκετα γρηγορος δρομος με καμπες και ευθειες των 100-140 χιλιομετρων και λιγο στροφιλικι
-
HUNTER
μιας κ σε βλέπω ότι το κατέχεις....
βλέπω ζάντες που γράφουν 7x17' ...το 7 τι είναι; το πλάτος της ζάντας;
εάν έχεις 6,5 και πας στο 7 θα έχεις πρόβλημα;επίσης το offset τι είναι;
ακαδημαικώς...
-
ioannina27
από (1) 185/55/15 σε (2) 195/50/15 έχεις διάμετρο :
για το (1) 584.5 χιλ. και για το (2) 576 χιλ.
διαφορά -8,5 χιλιοστά (~0,85 εκ) και σε ποσοστό -1.48%
στο ταχύμετρο θα σου δείχνει 1-2 χλμ λιγότερα από τα πραγματικά.
Γνώμη μου : go for it (195/50/15)
edit: στο απορρίπτουν ίσως γιατί είναι ακριβότερα τα 185/55 ...
edit2: τις αλυσίδες θα τις παίρνει...μιλάμε για 1 εκ. διαφορά...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εγω θα'λεγα για ποτεντζα (κολλημενος εντελώς),αλλα αφού δεν τα'χεις στις επιλογες σου θα σου πρότεινα να δοκίμαζες τα πιρελάκια εαν δεν εισαι ευχαριστημενος με τα εξάλτο.
Αν ομως πιστευεις οτι ήτανε καλό λάστιχο το μισλέν,γιατι να πονταρεις στο αγνωστο;Απο τα εξαλτο ειμαι απολυτα ευχαριστημενος,αλλα ελεγα να δοκιμασω κατι αλλο(που απο οσα εχω διαβασει,ειναι εξισου καλο λαστιχο)
-
να πας να βαλεις κοντι σπορτ κοντακτ 3...
-
Για λεγε για λεγε......
-
Μια χαρά το SportContact 3. Ούτε περιττά σπιναρίσματα ούτε προβλήματα σε φρενάρισμα και βρεγμένο και έχει αλλάξει αρκετά τα περιθώρια πρόσφυσης σε σχέση με πριν.
-
Οκ.
Σε 1 μηνα θα σας πω που κατεληξα... -
Ο χρήστης Spike έγραψε:
ioannina27από (1) 185/55/15 σε (2) 195/50/15 έχεις διάμετρο :
για το (1) 584.5 χιλ. και για το (2) 576 χιλ.
διαφορά -8,5 χιλιοστά (~0,85 εκ) και σε ποσοστό -1.48%
στο ταχύμετρο θα σου δείχνει 1-2 χλμ λιγότερα από τα πραγματικά.
Γνώμη μου : go for it (195/50/15)
edit: στο απορρίπτουν ίσως γιατί είναι ακριβότερα τα 185/55 ...
edit2: τις αλυσίδες θα τις παίρνει...μιλάμε για 1 εκ. διαφορά...
ευχαριστω πολυ!Δεν με απασχολει το θεμα του βηματος(ηξερα οτι δεν ειναι μεγαλη διαφορα,thanks για την τεκμηριωση) οσο κυριως το θεμα του μαγουλιασματος του ελαστικου πανω στη ζαντα ιδιως αν εχει μαλακα πλαινα οπως νομιζω οτι εχει το Conti Premium Contact2.Μηπως το Εxalto2 ειναι καλυτερη επιλογη στα 195/50/15?Οσο για αυτους που τα πουλανε αυτος που πουλαει Μισελεν λεει οτι μπαινουν ενω αυτος που πουλαει το Conti αλλα και στην Pirreli μου ειπαν οτι δεν μπαινουν.Αρα ολοι σπρωχνουν αυτο που εχουν!Και να φανταστεισ εχω το αμαξι 6 χρονια και δεν εχω καν αλυσιδες,τωρα θα παρω λογω της δουλειας
-
Τα 195/50-15 ειναι μια χαρα πάνω στις εξαρες τις ζαντες.Ούτε τεντωνουν ούτε μαγουλιαζουν,και όποιος λαστιχας σου ειπε τετοια λόγια...
Χτυπα τα αλύπητα,και αν δεν ταιριάζουν οι παλιές σου αλυσίδες,αγοραζεις καινούριες με τη διαφορα τιμήςΣπάικ: το 7Χ17 σημαίνει εφτα ίντσες φαρδος και δεκαεφτα διαμετρος.Το αν θα εχεις πρόβλημα εξαρταται απο το αυτοκίνητο και το χωρο που ειναι διαθεσιμος για τις καινούριες ζαντες.Να μην βρίσκει δηλαδη το λάστιχο λόγω της μεγαλύτερης ζαντας.
Το οφσετ ειναι το σημαντικότερο μεγεθος που πρεπει να διατηρούμε εντος προδιαγραφών (σύν/πλήν 3 χιλιοστα) για να εχουμε το εργοστασιακα στημένο αυτοκίνητο.Ειναι η απόσταση του κέντρου της ζαντας απο το σημειο που εφαπτεται στο μουαγιε όταν την τοποθετούμεΒαγγέλη,εγω αν ειμαι ευχαριστημενος με τα λάστιχα που εχω,δεν κανω πειραματα.Ιδιαίτερα σε βοηθάει και η καλή γνωση που εχεις σε αυτα,και ξερεις τι να περιμένεις απο τη χρηση τους και τι να προσεχεις.Αυτη ειναι η γνωμη μου,την εφαρμόζω αλλα δεν μπορω να σου πώ να την ακολουθήσεις και εσυ.Τα P-zero πάντως θεωρούνται καλά λαστιχα,και μαλλον περισσότερο σπόρ (και λιγότερο άνετα) απο τα μισλέν.
Πάρτα,και αν στο κάτω-κάτω δεν τα ευχαριστηθεις στο δρόμο,φατα μεσα στην πίστα και ξαναγυρνα στα εξάλτο -
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Οκ.
Σε 1 μηνα θα σας πω που κατεληξα...πιο πριν ειχαμε pilot sport 2005...
το κοντι προς το παρον ειναι πολυ καλη επιλογη, εφαμιλλη του μισελεν..
-
ioannina27
γιατί να μαγουλιάσει; Μιλάμε ότι με την 1η διάσταση έχεις προφίλ 10,175 εκ. και με την 2η (195/50) 9,75 εκ. ...ίσα ίσα που είναι κ μικρότερη η επιφάνεια.
δεν μιλάμε για 175/80 που φορούσαν τα Golf 4 1400... ...εκεί να δεις μαγούλιασμα...
HUNTER
θενξ.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....